Auteur Topic: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent  (gelezen 20268 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #120 Gepost op: april 18, 2021, 08:20:09 pm »
toch een kleine troost voor jullie, de veekaa heeft nog een groter kut seizoen gespeeld. we staan er nog slechter voor met 90% losers die het mogen aftrappen.  Met deryck als mol van het seizoen.
Moeten we nu al strijden voor de slechtste dit jaar? 

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #121 Gepost op: april 18, 2021, 08:20:43 pm »
Het wordt een heel moeilijke transferperiode. Gelukkig hebben we nu meer dan 2 maanden om een grondige schoonmaak te houden, een evenwichtige kern samen te stellen en een nieuwe grasmat aan te leggen. Wij als supporters kunnen enkel een duidelijk signaal sturen dat we de gang van zaken van de afgelopen jaren (hoge lonen en makelaarskosten, tactische paardenkleppen en stereotiep spelsysteem van onze trainer en onzichtbare CEO en communicatie) niet meer tolereren en dat er iets moet veranderen naar volgend seizoen om het geloof bij de supporters en fierheid terug te krijgen.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.933
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #122 Gepost op: april 18, 2021, 08:22:09 pm »
En dan lezen dat ze bezig zijn met marcq en chory..

Supporters.. Er moet iets gedaan worden!

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 794
  • Essevee!
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #123 Gepost op: april 18, 2021, 08:25:56 pm »
Mss mochten we niet winnen. Geen geld meer om premies te betalen?

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #124 Gepost op: april 18, 2021, 08:27:49 pm »
Het wordt een heel moeilijke transferperiode. Gelukkig hebben we nu meer dan 2 maanden om een grondige schoonmaak te houden, een evenwichtige kern samen te stellen en een nieuwe grasmat aan te leggen. Wij als supporters kunnen enkel een duidelijk signaal sturen dat we de gang van zaken van de afgelopen jaren (hoge lonen en makelaarskosten, tactische paardenkleppen en stereotiep spelsysteem van onze trainer en onzichtbare CEO en communicatie) niet meer tolereren en dat er iets moet veranderen naar volgend seizoen om het geloof bij de supporters en fierheid terug te krijgen.
Er gaat 1 groot voordeel zijn : er vallen 3 à 4 grote lonen weg. Proberen Govea te verkopen want dat is niets. Eigenlijk zou iedereen, waarvoor een goed bod binnenkomt, moet getransfereerd worden. Dit is de slechtste ploeg die we ooit hadden. Het is nog een mirakel dat we 10de geëindigd zijn.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #125 Gepost op: april 18, 2021, 08:28:06 pm »
Mss mochten we niet winnen. Geen geld meer om premies te betalen?
Je kan ook verliezen met 0-2 e :p

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #126 Gepost op: april 18, 2021, 08:34:47 pm »
Je zag vandaag van in het begin dat ze niet wilden, kwaliteit is niet denderend, maar ge kunt dat compenseren door een ploeg te vormen, door te strijden, door een mooi afscheid aan Deschacht te geven, door zelfrespect.
Ze moeten niet afkomen met 'Gent was te sterk' , als ze eerlijk zijn dan zeggen ze ' we wilden zeker geen enkele kans hebben om toch nog in PO-2 te belanden'.
De mogelijke redenen; veel spelers kregen nu al de boodschap dat ze mogen vertrekken,veel spelers hadden geen zin in een langere competitie en wilden zo vlug mogelijk vakantie,de club wou niet in PO-2 omwille van budgettaire redenen, Napoleon wou liever dat Gent doorging, ze willen af van de coach.
Het zou hilarisch kunnen zijn moest het zo onprofessioneel niet zijn,ge kunt minder kwaliteit hebben maar leg dan tenminste uwen kop ervoor, deden ze absoluut niet.   Normaal gezien kan je dit als club NIET accepteren, niet.   En als coach kun je dit ook niet accepteren. 
Chory,Seck,Humpreys,Vossen,Govea,Pletinckx,Bruno,Deschacht,Marcq, De Bock,heel de ploeg had geen zin, dat is niet normaal, dat is bewust, net zoals het bewust was daar in Westerlo onder Hugo Broos,punt andere lijn.



Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #127 Gepost op: april 18, 2021, 08:42:28 pm »
Je zag vandaag van in het begin dat ze niet wilden, kwaliteit is niet denderend, maar ge kunt dat compenseren door een ploeg te vormen, door te strijden, door een mooi afscheid aan Deschacht te geven, door zelfrespect.
Ze moeten niet afkomen met 'Gent was te sterk' , als ze eerlijk zijn dan zeggen ze ' we wilden zeker geen enkele kans hebben om toch nog in PO-2 te belanden'.
De mogelijke redenen; veel spelers kregen nu al de boodschap dat ze mogen vertrekken,veel spelers hadden geen zin in een langere competitie en wilden zo vlug mogelijk vakantie,de club wou niet in PO-2 omwille van budgettaire redenen, Napoleon wou liever dat Gent doorging, ze willen af van de coach.
Het zou hilarisch kunnen zijn moest het zo onprofessioneel niet zijn,ge kunt minder kwaliteit hebben maar leg dan tenminste uwen kop ervoor, deden ze absoluut niet.   Normaal gezien kan je dit als club NIET accepteren, niet.   En als coach kun je dit ook niet accepteren. 
Chory,Seck,Humpreys,Vossen,Govea,Pletinckx,Bruno,Deschacht,Marcq, De Bock,heel de ploeg had geen zin, dat is niet normaal, dat is bewust, net zoals het bewust was daar in Westerlo onder Hugo Broos,punt andere lijn.




Wisten dit al op voorhand, hé.
T was enkel nog af te wachten, hoe vernederend de cijfers zouden zijn.
Had toch gedacht, dat ze de cijfers nog wat beperkt zouden hebben 🙄

Nevertheless.. persconferentie gezien. Dury lijkt t zich toch niet aan te trekken.
-SVZW Forever-

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.933
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #128 Gepost op: april 18, 2021, 09:18:00 pm »
Wnr krijgen we ons geld terug van ons abonnement?
Of is dat nog zo'n missie van de club?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #129 Gepost op: april 18, 2021, 09:27:03 pm »
Wnr krijgen we ons geld terug van ons abonnement?
Of is dat nog zo'n missie van de club?
Wat een slechte supporter zeg,dat geef je toch zomaar aan de club, als steun,om die arme coach en zijn spelers te betalen?  Om misverstanden te vermijden, dit is ironie.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.235
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #130 Gepost op: april 18, 2021, 09:28:11 pm »
Wnr krijgen we ons geld terug van ons abonnement?
Of is dat nog zo'n missie van de club?

Hoe ze de laatste jaren de club leiden verdienenze idd niet dat we daar nog geld in steken om niets te zien.
Geld dat naar makelaars gaat.
Geld voor wat? Voor de scouting naar wie ze niet luisteren? 
Wie van heel deze kern is effectief gescout geweest.

Tijd om de sportieve top door te lichten.
Maarja, Beeuwsaert eet uit Dury zijn hand

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.933
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #131 Gepost op: april 18, 2021, 09:46:07 pm »
Wnr krijgen we ons geld terug van ons abonnement?
Of is dat nog zo'n missie van de club?
Wat een slechte supporter zeg,dat geef je toch zomaar aan de club, als steun,om die arme coach en zijn spelers te betalen?  Om misverstanden te vermijden, dit is ironie.

Oef.. Ik was even mee.. Tot het laatste zinnetje..

Pas op.. Er zijn er die dit echt zullen denken..

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #132 Gepost op: april 18, 2021, 09:49:07 pm »
En dan lezen dat ze bezig zijn met marcq en chory..

Supporters.. Er moet iets gedaan worden!

Hopelijk is het enkel maar een gerucht van één of andere kwiet.
Mocht het toch waar zijn en ze dus gaan onderhandelen over Chory... OMG.
Hoe lomp kan een "voetballer" zijn. Vandaag eens te meer bewezen dat hij materiaal is voor de Tsjechische 4de klasse. Vreselijk om die kerel bezig te zien.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #133 Gepost op: april 18, 2021, 09:53:18 pm »
Bon, voor de rest 2x roemloos verloren van 2 "evenwaardige tegenstanders", dus hebben ze ons nog meer vernedering bespaard.
Hopelijk beseffen ze binnen de club dat je geen 2 keer na elkaar met vuur mag spelen en bepaalde clubs niet 2 keer na elkaar een rotseizoen zullen spelen (en dan toch verdiend PO2 of PO1 halen)
Volgend jaar is het pas echt menens!
« Laatst bewerkt op: april 18, 2021, 10:15:30 pm door Ranter »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.289
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #134 Gepost op: april 18, 2021, 10:20:24 pm »
Hopelijk duidelijk signaal dat deze kern rot tot op het bot is. Indien we een resultaat hadden gehaald, hadden ze misschien bepaalde spelers gehouden. Enigste positieve imo..
SV TILL I DIE

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #135 Gepost op: april 18, 2021, 11:22:28 pm »
Ik zou niet weten wat het gevolg zal zijn na deze blammage. Ik hoop eigenlijk stiekem dat Simons onze nieuwe trainer wordt. Heeft meer haar op zijn tanden. Dury verdedigt altijd maar opnieuw zijn spelers, of ze nu winnen of verliezen. Dat is niet goed. Je moet een trainer hebben zoals een Maes, die staat te brullen naast het plein en die zijn gezicht op onweer staat bij verlies en zijn spelers de les durft te spellen. Simons zou ook in die richting gaan denk ik dan. Maar waarschijnlijk zal deze wissel niet gaan gebeuren.
Wat ik ook niet snap is dat ploegen als WB, Moeskroen, St Truiden, maw de ploegen achteraan in de stand, stukken beter voetbal brengen dan ons. Totaal geen samenhang bij ons. Kennen elkaar na een vol seizoen blijkbaar nog altijd niet.
Amai, als dit het resultaat is van de trainingen na een gans seizoen, dan vraag ik me af wat er daar eigenlijk gebeurt.
Ben eigenlijk blij dat het seizoen voor ons voorbij is. Geen stress meer, geen oerslechte partijen meer, geen schandalige pandoeringen meer.
We gaan een verschrikkelijk nieuw seizoen tegemoet vrees ik, maar dat is voor later.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #136 Gepost op: april 19, 2021, 08:32:45 am »
Ik zou niet weten wat het gevolg zal zijn na deze blammage. Ik hoop eigenlijk stiekem dat Simons onze nieuwe trainer wordt. Heeft meer haar op zijn tanden. Dury verdedigt altijd maar opnieuw zijn spelers, of ze nu winnen of verliezen. Dat is niet goed. Je moet een trainer hebben zoals een Maes, die staat te brullen naast het plein en die zijn gezicht op onweer staat bij verlies en zijn spelers de les durft te spellen. Simons zou ook in die richting gaan denk ik dan. Maar waarschijnlijk zal deze wissel niet gaan gebeuren.
Wat ik ook niet snap is dat ploegen als WB, Moeskroen, St Truiden, maw de ploegen achteraan in de stand, stukken beter voetbal brengen dan ons. Totaal geen samenhang bij ons. Kennen elkaar na een vol seizoen blijkbaar nog altijd niet.
Amai, als dit het resultaat is van de trainingen na een gans seizoen, dan vraag ik me af wat er daar eigenlijk gebeurt.
Ben eigenlijk blij dat het seizoen voor ons voorbij is. Geen stress meer, geen oerslechte partijen meer, geen schandalige pandoeringen meer.
We gaan een verschrikkelijk nieuw seizoen tegemoet vrees ik, maar dat is voor later.
De match van gisteren was niet normaal, net zoals vorig jaar in Anderlecht en nog een pak aantal matchen in het verleden.   Dat je verliest tegen Gent, zeker zonder een speler zoals Dompé en met een probleem op de rechtsback, dan kan je aanvaarden indien ze vol overgave spelen, deden ze totaal niet, ze lieten Gent gewoon doen. 
Heb het reeds geschreven, wat is hier de oorzaak van?  Want het was collectief.  En het gebeurt de laatste 4 jaar veel teveel om dit nog te kunnen relativeren of te zeggen 'off-day'. 
Wanneer het zo snel 0-3 wordt dan kan je nog altijd volledig den boel toe smijten, maar dat doen ze nooit! 
Louter zeggen dat het aan de kwaliteit ligt klopt niet, er is meer aan de hand, en dit kan je als club simpelweg niet tolereren, vooral omdat het al de zoveelste keer is.  Zo'n uitslagen doen mij denken aan gokkers, ik zeg niet dat het zo is, maar ik zou ook niet verschieten moest het zo zijn.
Zoals ik al schreef, bij 0-3 is het zeker dat je verliest(en konden op dat moment ook al op vakantie,het moest daarom geen 2-7 worden) en kan je den boel dichtsmijten om niet meer goals te krijgen, maar het was alsof ze dat wilden, meer goals tegenkrijgen, die penaltyfout van Humpreys, die simpele goal die begon langs de kant van Ewoud en Humpreys, dat slalomen van Gent-spelers zonder druk van ons, die 'ik laat ze lopen' Ewoud,brrr, ik ga stoppen.
Een off-day zeggen ze dan, maar dat is bullshit. 

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.669
  • Essevee!
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #137 Gepost op: april 19, 2021, 08:39:02 am »
Eerlijk, ik weet het niet meer...

Eigenlijk zou je zeggen dat heel deze ploeg uitgekuist moet worden.
Tabula Rasa.

Enige probleem: corona en geen (of weinig) financiële mogelijkheden. Dat doet mij vrezen dat hier toch heel wat spelers zullen blijven. En dan krijg je miserie.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #138 Gepost op: april 19, 2021, 08:50:06 am »
Eerlijk, ik weet het niet meer...

Eigenlijk zou je zeggen dat heel deze ploeg uitgekuist moet worden.
Tabula Rasa.

Enige probleem: corona en geen (of weinig) financiële mogelijkheden. Dat doet mij vrezen dat hier toch heel wat spelers zullen blijven. En dan krijg je miserie.
2.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.933
Re: Speeldag 34 : 18/04/2021 - 18.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #139 Gepost op: april 19, 2021, 09:16:24 am »
Eerlijk, ik weet het niet meer...

Eigenlijk zou je zeggen dat heel deze ploeg uitgekuist moet worden.
Tabula Rasa.

Enige probleem: corona en geen (of weinig) financiële mogelijkheden. Dat doet mij vrezen dat hier toch heel wat spelers zullen blijven. En dan krijg je miserie.
2.

Dat gebeurt hier nooit..
Dat durven ze hier niet.
Binnen paar weken zieje hier de contractverlengingen passeren van marcq, chory, de bock en anderen..