Auteur Topic: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee  (gelezen 13686 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: september 18, 2021, 08:15:49 pm »
Ja Dury

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.042
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: september 18, 2021, 08:17:51 pm »
Ja, als ge niet kunt verdedigen, dan kun je geen match winnen… goed, da weten we al jaren, maar zij die t moeten weten, zien t blijkbaar niet of zijn onbekwaam…

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: september 18, 2021, 08:22:23 pm »
4e laatste jongens!
Met deze kern.. Sterk werk!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: september 18, 2021, 08:27:28 pm »
4e laatste jongens!
Met deze kern.. Sterk werk!
Mochten ze nu evenwichtig denken.
Nee alleman is hier content met 37 middenvelders.

Pletinckx is een ramp, Humphreys zonder Deschacht is een ramp. De Bock valt uit, we gaan het intern oplossen
Jah…

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.328
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: september 18, 2021, 08:29:58 pm »
Jaaa proficiat aan l'Union voor zo'n schoon verdiende zege!!

Oké, sorry. Één of geen punten maakt nie veel verschil maar ik vind dat wij één puntje verdiend hadden. Maar ja, Humphreys en Sormo moesten beter verdedigen. Zonder dat onverdiend rood voor Sissako, was het een andere wedstrijd. Wij zullen goed zijn volgens mij, geen paniek. Deze elf is ook heel goed, met Kutesa, Dompé en Srarfi. Ben fan van hem, dat weten jullie al, maar ik zou Gano wel op de bank zetten en Vossen inbrengen volgende week. Nu met een goed gevoel, met Vossen, hopelijk met Doumbia naar de Gaverbeek voor de Derby, eindelijk met publiek!

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 998
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: september 18, 2021, 08:30:03 pm »
Humphreys, hoe loom kan je naar de bal gaan.
0 verbetenheid in die fase

Dacht dat het begon bij Ciranni die z’n man op de flank zo liet lopen…

In alle geval, je knokt je verdient naar een 1-1 op basis je inzet en bij momenten flitsen van een goede Dompé, Srarfi en Kutesa, en dan beslist je T1 om lekker Seck in te brengen en slechts met 2 ipv 3 centrale verdedigers te spelen omdat meneer nog denkt van te winnen 🤦‍♂️

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.328
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: september 18, 2021, 08:31:20 pm »
4e laatste jongens!
Met deze kern.. Sterk werk!
Zal beter zijn volgens mij, wij waren ongelukkig. Derby is nu heel belangrijk

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #67 Gepost op: september 18, 2021, 08:34:05 pm »
Jaaa proficiat aan l'Union voor zo'n schoon verdiende zege!!

Oké, sorry. Één of geen punten maakt nie veel verschil maar ik vind dat wij één puntje verdiend hadden. Maar ja, Humphreys en Sormo moesten beter verdedigen. Zonder dat onverdiend rood voor Sissako, was het een andere wedstrijd. Wij zullen goed zijn volgens mij, geen paniek. Deze elf is ook heel goed, met Kutesa, Dompé en Srarfi. Ben fan van hem, dat weten jullie al, maar ik zou Gano wel op de bank zetten en Vossen inbrengen volgende week. Nu met een goed gevoel, met Vossen, hopelijk met Doumbia naar de Gaverbeek voor de Derby, eindelijk met publiek!
denk,moest Sissako geen rood gekregen hebben,Srarfi het even later wel zou gehad hebben?Die is daardoor ontsapt

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.042
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #68 Gepost op: september 18, 2021, 08:37:06 pm »
4e laatste jongens!
Met deze kern.. Sterk werk!
Zal beter zijn volgens mij, wij waren ongelukkig. Derby is nu heel belangrijk
Den derby… allee, weeral een desillusie rijker… wordt weer een str…seizoen…

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.328
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #69 Gepost op: september 18, 2021, 08:39:19 pm »
Jaaa proficiat aan l'Union voor zo'n schoon verdiende zege!!

Oké, sorry. Één of geen punten maakt nie veel verschil maar ik vind dat wij één puntje verdiend hadden. Maar ja, Humphreys en Sormo moesten beter verdedigen. Zonder dat onverdiend rood voor Sissako, was het een andere wedstrijd. Wij zullen goed zijn volgens mij, geen paniek. Deze elf is ook heel goed, met Kutesa, Dompé en Srarfi. Ben fan van hem, dat weten jullie al, maar ik zou Gano wel op de bank zetten en Vossen inbrengen volgende week. Nu met een goed gevoel, met Vossen, hopelijk met Doumbia naar de Gaverbeek voor de Derby, eindelijk met publiek!
denk,moest Sissako geen rood gekregen hebben,Srarfi het even later wel zou gehad hebben?Die is daardoor ontsapt
Volgens mij wel, rood voor Sissako was onverdiend maar rood voor Srarfi na een misschien twee minuten was oververdiend. Het onderbeen van de Unionist die buigt, man man man. Maar Dierick had misschien begrepen dat hij heel hard tegen Sissako was, en heeft die andere keer voor geel gekozen.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #70 Gepost op: september 18, 2021, 08:43:57 pm »
Niet zakken dit seizoen is helaas weer oké. Jammer maar helaas.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #71 Gepost op: september 18, 2021, 08:46:53 pm »
Ik vond dit geen rood, geel ja, maar goed, Dierick's is al altijd tegen Essevee geweest.
Maar ik ben totaal niet akkoord met hoe Dury tegen Union start, ik ben ook niet akkoord met 'ongelukkig', we kunnen zeggen, ja, ze deden hun best, maar wanneer je zo zit te verdedigen, zeker na de 1-1, die goal mag nooit vallen, er staan er veel teveel er op te kijken, ik zie daar geen drang om absoluut geen goal tegen te krijgen, niemand die extra helpt. 
Wanneer een tegenstander van ons zo'n fout maakt dan gaat die hoogstens geel krijgen, er waren al fases zoals deze tegen onze spelers, ook in het begin van de match, en dan komen die weg met een waarschuwing. 
Hoe komt het dat wij zo, door veel scheidsrechters, in de zak worden gezet?  Hoeveel keer hebben wij eens een scheidsrechter mee? 
Maar, na de 1-1 moet je toch echt alles op alles zetten om dat resultaat vast te houden en zeker niet zo'n goal tegenkrijgen, omdat niet heel de ploeg meedenkt en meehelpt om die goal tegen te houden.
Dit zijn dingen die een coach erin moet krijgen.
En nee, volgende week gaat Dury weer overschakelen naar Vossen-Gano, en zal die 'over mijn lijk' mentaliteit die we echt nodig hebben om punten te halen, om een resultaat naar ons te trekken, er moeten zijn.
In ieder geval, indien we verliezen tegen KVK dan is er maar 1 mogelijkheid meer over, Dury buiten, nu, want dit kan zo niet verder.  Voor mij moeten ze niet wachten tot dan, en mogen/moeten ze hem nu al buitensmijten.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.328
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #72 Gepost op: september 18, 2021, 08:48:16 pm »
Niet zakken dit seizoen is helaas weer oké. Jammer maar helaas.
Hoe weet je dat na acht wedstrijden?! Met nog 26 matchen? Wij staan 6 punten ver van Playoff 1 en 7 punten ver van Beerschot. Ik kan deze gevoel van jullie niet begrijpen. Ik zou dat begrijpen na de 2-7 tegen Gent, de blamage tegen Anderlecht in 2020 (de 7-0), maar dit gevoel vind ik onbegrijpelijk en geen manier om je ploeg te steunen. Maar misschien hebben wij verschillende ideeën rond wat sport is.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #73 Gepost op: september 18, 2021, 08:51:03 pm »
Ik zag een strijdvaardig Essevee. Prima match met 10 man. Qua inzet 10 keer beter dan tegen Cercle. We hebben kwaliteit, dus ik maak mij geen zorgen. Ik doe niet mee aan dat negativisme, hier. Deze keer liet Essevee mij niet in de steek als supporter. Seck? Kwam erin om een punt te vrijwaren. Union speelde thuis…nam risico’s om te winnen. Komt goed. Zeker weten.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.328
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #74 Gepost op: september 18, 2021, 08:53:29 pm »
Ik vond dit geen rood, geel ja, maar goed, Dierick's is al altijd tegen Essevee geweest.
Maar ik ben totaal niet akkoord met hoe Dury tegen Union start, ik ben ook niet akkoord met 'ongelukkig', we kunnen zeggen, ja, ze deden hun best, maar wanneer je zo zit te verdedigen, zeker na de 1-1, die goal mag nooit vallen, er staan er veel teveel er op te kijken, ik zie daar geen drang om absoluut geen goal tegen te krijgen, niemand die extra helpt. 
Wanneer een tegenstander van ons zo'n fout maakt dan gaat die hoogstens geel krijgen, er waren al fases zoals deze tegen onze spelers, ook in het begin van de match, en dan komen die weg met een waarschuwing. 
Hoe komt het dat wij zo, door veel scheidsrechters, in de zak worden gezet?  Hoeveel keer hebben wij eens een scheidsrechter mee? 
Maar, na de 1-1 moet je toch echt alles op alles zetten om dat resultaat vast te houden en zeker niet zo'n goal tegenkrijgen, omdat niet heel de ploeg meedenkt en meehelpt om die goal tegen te houden.
Dit zijn dingen die een coach erin moet krijgen.
En nee, volgende week gaat Dury weer overschakelen naar Vossen-Gano, en zal die 'over mijn lijk' mentaliteit die we echt nodig hebben om punten te halen, om een resultaat naar ons te trekken, er moeten zijn.
In ieder geval, indien we verliezen tegen KVK dan is er maar 1 mogelijkheid meer over, Dury buiten, nu, want dit kan zo niet verder.  Voor mij moeten ze niet wachten tot dan, en mogen/moeten ze hem nu al buitensmijten.
Ja, ben akkoord, tweede goal moest nooit komen. Met de derby beslissen wij hoe dit seizoen moet voor ons zijn. Een waardig seizoen of opnieuw met kelderkrakers iedere week.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #75 Gepost op: september 18, 2021, 08:57:31 pm »
Kan rood geven, maar dan mocht dienen van Mechelen zeker rood
krijgen ipv geel… als je dit vergelijkt, was die van ons zeker ma geel.
zal ook wel 2-3 matchen krijgen
soit

je komt 1-1, ziet dat dompe dood zit
je speelt op dat moment met 3 achterin
wie breng je dan?
ne lange slungel, die er zelfs in slaagt
in de weg te lopen
Boya ware betere keuze mo bon

spijtig, puntje na inzet was verdiender

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #76 Gepost op: september 18, 2021, 09:14:04 pm »
Ik zag een strijdvaardig Essevee. Prima match met 10 man. Qua inzet 10 keer beter dan tegen Cercle. We hebben kwaliteit, dus ik maak mij geen zorgen. Ik doe niet mee aan dat negativisme, hier. Deze keer liet Essevee mij niet in de steek als supporter. Seck? Kwam erin om een punt te vrijwaren. Union speelde thuis…nam risico’s om te winnen. Komt goed. Zeker weten.
We zitten met een serieus probleem, en dat is 'hoe verdedigen we'?  Dat moet op punt worden gesteld, en dat is al jaren een probleem, met verschillende spelers, dus ja, dat ligt aan de coach, of de volledige technische staf, die eerste goal is zo gemakkelijk, die tweede zie ik 4 spelers gewoon kijken, terwijl ze kunnen ingrijpen, doen ze niet, en waarom doen ze dit niet?  Snap ik totaal niet, die 'het is mijn taak niet, dus ik moet niet ingrijpen',zo ga je een resultaat niet naar u trekken, en zeker niet in een Derby.  Dus ja, we hebben imo zelfs zeker meer kwaliteit dan vorig jaar, maar tactisch zijn we even zwak als vorig jaar, misschien nog zwakker.  Waarom enkel maar Seck en niet Boya ook nog inbrengen?  Dat zijn geen logische beslissingen van Dury.  Ook Vigen uit de ploeg halen snap ik niet, ok, hij was niet goed tegen Cercle, maar zijn opstelling was imo niet ok, weer teveel 'ik ben coach, ik ga iets speciaals doen'.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #77 Gepost op: september 18, 2021, 09:20:32 pm »
Ik zag een strijdvaardig Essevee. Prima match met 10 man. Qua inzet 10 keer beter dan tegen Cercle. We hebben kwaliteit, dus ik maak mij geen zorgen. Ik doe niet mee aan dat negativisme, hier. Deze keer liet Essevee mij niet in de steek als supporter. Seck? Kwam erin om een punt te vrijwaren. Union speelde thuis…nam risico’s om te winnen. Komt goed. Zeker weten.
We zitten met een serieus probleem, en dat is 'hoe verdedigen we'?  Dat moet op punt worden gesteld, en dat is al jaren een probleem, met verschillende spelers, dus ja, dat ligt aan de coach, of de volledige technische staf, die eerste goal is zo gemakkelijk, die tweede zie ik 4 spelers gewoon kijken, terwijl ze kunnen ingrijpen, doen ze niet, en waarom doen ze dit niet?  Snap ik totaal niet, die 'het is mijn taak niet, dus ik moet niet ingrijpen',zo ga je een resultaat niet naar u trekken, en zeker niet in een Derby.  Dus ja, we hebben imo zelfs zeker meer kwaliteit dan vorig jaar, maar tactisch zijn we even zwak als vorig jaar, misschien nog zwakker.  Waarom enkel maar Seck en niet Boya ook nog inbrengen?  Dat zijn geen logische beslissingen van Dury.  Ook Vigen uit de ploeg halen snap ik niet, ok, hij was niet goed tegen Cercle, maar zijn opstelling was imo niet ok, weer teveel 'ik ben coach, ik ga iets speciaals doen'.
Word gij het nooit moe van altijd op diezelfde nagel te kloppen?

Offline express

  • Leden
  • Berichten: 234
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #78 Gepost op: september 18, 2021, 09:21:35 pm »
We hebben 12 doelpunten gemaakt en 11 doelpunten komen van vossen of gano. Even voor de vele tegenstanders hier van dit duo.

Voor de rest leuke match, maar weer verloren dankzij Herr dury. Dury kunnen we nu vergelijken met Hitler. Spelers kraken die ergens anders uitbreken. (Gewoon weg laat afvoeren) En zijn mannetje rond hem houden zowel binnenkamers als binnen de supportersfederatie. Dit begint mij de kleren uit te hangen.

Voor de rest ben ik tevreden over de transfers!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #79 Gepost op: september 18, 2021, 09:23:40 pm »
We hebben 12 doelpunten gemaakt en 11 doelpunten komen van vossen of gano. Even voor de vele tegenstanders hier van dit duo.

Voor de rest leuke match, maar weer verloren dankzij Herr dury. Dury kunnen we nu vergelijken met Hitler. Spelers kraken die ergens anders uitbreken. (Gewoon weg laat afvoeren) En zijn mannetje rond hem houden zowel binnenkamers als binnen de supportersfederatie. Dit begint mij de kleren uit te hangen.

Voor de rest ben ik tevreden over de transfers!

Wa zijt ge met goals als ge verliest.
Je kan er geen ballen aan kwijt.
Ze laten geen ploeg aansluiten, Gano werkt niet.
Middenvelder en verdedigers onder druk
Je moet verder kijken dan je neus lang is