Auteur Topic: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee  (gelezen 13593 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Gepost op: september 14, 2021, 03:10:52 pm »
Na een ontgoocheling tegen Cercle, wacht revelatie Union.

Moeilijke match al is onze uitreputatie voorlopig een stuk beter dan onze thuisreputatie.
Kunnen we terug aanhaken met het pelotonnetje?

Wat moet er veranderen? Wie vervangt Vossen?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: september 14, 2021, 04:18:02 pm »
Als ik mij niet vergis heeft Union ons in de voorbereiding opgegeten. En in die van vorig seizoen ook.
Zegt natuurlijk niet veel, maar tis tegen Mazzu, die weet perfect hoe Dury speelt en wat ie bij bepaalde fases zal doen.
Vanzelr zal onze defensie serieus pijn doen

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: september 14, 2021, 04:42:02 pm »
De vraag is of Dury zijn hele team zal schudden. Je zou bijna denken van wel, maar met hem weet je het niet meer.

Centraal duo achterin wijzigen, Boya en Van Aken wat mij betreft. Hangt bij de tweede vooral af van de focus en hoe hij presteert op training. Dat kunnen wij niet zien.
Voor zover ik mezelf serieus neem als coach, zou ik met de mogelijkheden die we op dit moment hebben dit doen;

Bostyn
Sormo Boya Van Aken Ciranni
Doumbia Hubert
      Vigen
Kutesa Gano Dompé 
   
Sissako eruit voor Doumbia denk ik, Hubert houden voor controle, en hij moet zich vooral puur richten op controle. Weet niet of het middenveld met Sisakko en Doumbia voor voldoende evenwicht zou zorgen, daarom. En Sissako is geliefd, dat snap ik, maar we hebben een concurrent die volgens mij gewoon beter is (indien hij fit is)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: september 14, 2021, 04:59:07 pm »
De vraag is of Dury zijn hele team zal schudden. Je zou bijna denken van wel, maar met hem weet je het niet meer.

Centraal duo achterin wijzigen, Boya en Van Aken wat mij betreft. Hangt bij de tweede vooral af van de focus en hoe hij presteert op training. Dat kunnen wij niet zien.
Voor zover ik mezelf serieus neem als coach, zou ik met de mogelijkheden die we op dit moment hebben dit doen;

Bostyn
Sormo Boya Van Aken Ciranni
Doumbia Hubert
      Vigen
Kutesa Gano Dompé 
   
Sissako eruit voor Doumbia denk ik, Hubert houden voor controle, en hij moet zich vooral puur richten op controle. Weet niet of het middenveld met Sisakko en Doumbia voor voldoende evenwicht zou zorgen, daarom. En Sissako is geliefd, dat snap ik, maar we hebben een concurrent die volgens mij gewoon beter is (indien hij fit is)
Op welke basis zet jij een Boya centraal achteraan? Toch niet op zijn invalbeurt tegen Cercle Brugge hoop ik? Vind het ook moeilijk om Sissako nu uit de basis te halen, toch 1 van onze betere spelers. Maar snap ook wel dat een Doumbia altijd moet spelen.. Misschien Hubert CV zetten Sissako - Doumbia?
SV TILL I DIE

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: september 14, 2021, 05:42:11 pm »
De vraag is of Dury zijn hele team zal schudden. Je zou bijna denken van wel, maar met hem weet je het niet meer.

Centraal duo achterin wijzigen, Boya en Van Aken wat mij betreft. Hangt bij de tweede vooral af van de focus en hoe hij presteert op training. Dat kunnen wij niet zien.
Voor zover ik mezelf serieus neem als coach, zou ik met de mogelijkheden die we op dit moment hebben dit doen;

Bostyn
Sormo Boya Van Aken Ciranni
Doumbia Hubert
      Vigen
Kutesa Gano Dompé 
   
Sissako eruit voor Doumbia denk ik, Hubert houden voor controle, en hij moet zich vooral puur richten op controle. Weet niet of het middenveld met Sisakko en Doumbia voor voldoende evenwicht zou zorgen, daarom. En Sissako is geliefd, dat snap ik, maar we hebben een concurrent die volgens mij gewoon beter is (indien hij fit is)
Op welke basis zet jij een Boya centraal achteraan? Toch niet op zijn invalbeurt tegen Cercle Brugge hoop ik? Vind het ook moeilijk om Sissako nu uit de basis te halen, toch 1 van onze betere spelers. Maar snap ook wel dat een Doumbia altijd moet spelen.. Misschien Hubert CV zetten Sissako - Doumbia?
Op basis van de zwakke prestaties van Humpreys dacht ik aan hem. Mede door keuzes te maken op het middenveld met Doumbia / Hubert (evenwicht in het elftal je weet wel). Het is een inkomende transfer, gebruik hem dus zou ik zeggen. Ik snap u twijfel wel over de invalbeurt, maar is altijd kut zo invallen. Heeft nog voldoende krediet, is nieuw etc.

Dat dit het wordt lijkt me trouwens ook onwaarschijnlijk. Daarom, ik neem mezelf bij deze niet al te serieus  ;D


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: september 14, 2021, 06:56:41 pm »
Als ik mij niet vergis heeft Union ons in de voorbereiding opgegeten. En in die van vorig seizoen ook.
Zegt natuurlijk niet veel, maar tis tegen Mazzu, die weet perfect hoe Dury speelt en wat ie bij bepaalde fases zal doen.
Vanzelr zal onze defensie serieus pijn doen
Onze ploeg zou zo moeten spelen zoals Union,het is minder cynisch dan Chalala onder Mazzu.  Ga Dury weer zo naïef en dom spelen?
Nu dat Vossen-Gano niet meer kan(zou een zegen kunnen zijn),gaat hij hopelijk voor een 4-5-1 of een 4-3-3 in balbezit,voor mij is dit belangrijker dan wie effectief in de defensie staat,maar Sormo aub niet tegen zijn voet plaatsen.  Ik heb geen zicht op hoe Van Aken,Boya en Doumbia presteren op training.
Sissako is voor mij de enigste die constant niveau haalde,zelfs in de mindere matchen,zou ik zeker niet uit de ploeg zetten, verdient dit ook niet.  De verdediging vul ik dus niet in;
        Sissako.   Hubert(Doumbia?)
                 Vigen
Kutesa.                       Dompé
                  Gano
Dan kan je nog Kutesa in punt brengen en Srarfi inbrengen en Gano eruit,zolang dat er maar een zekere logica inzit.  Ik zie het nog gebeuren dat hij Boya nog van voor zet wanneer het niet lukt.


Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: september 14, 2021, 07:04:44 pm »
Is Doumbia nu al speelgerechtigd ?

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: september 15, 2021, 10:16:18 am »
Cristof Dierick is de scheidsrechter

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: september 15, 2021, 11:56:00 am »
Cristof Dierick is de scheidsrechter
Dienen mislukte paster..
SV TILL I DIE

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: september 15, 2021, 12:18:32 pm »
Gezien de puike prestatie tegen Cercle ben ik genoodzaakt mijn pronostiek wat aan te passen in positieve zin.
Mijn pronostiek is dan ook : 4 - 1

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: september 15, 2021, 12:55:19 pm »
Zwaar verlies 5-0

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: september 15, 2021, 01:02:00 pm »
Zwaar verlies 5-0
1-2: positief blijven

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: september 15, 2021, 01:14:52 pm »
Soms zo van die matchen waar ze dan weer winnen…
Laat ons hopen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: september 15, 2021, 02:40:52 pm »
Spelen gelukkig beter op verplaatsing dan thuis..
SV TILL I DIE

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: september 15, 2021, 03:02:20 pm »
Spelen gelukkig beter op verplaatsing dan thuis..
Correctie : spelen gelukkig zo dom niet op verplaatsing dan thuis...

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: september 16, 2021, 10:04:30 am »
Als we blijven spelen met 3 centrale verdedigers, waarvan er 2 draaien als een tractor en mijn moeder nog sneller loopt, en 2 opkomende backs die constant de achterlijn moeten halen van de tegenstander. Tjah, dan zoek je het toch zelf. Ons achterlijn moet ook zodanig hoog staan van onze trainer dat we altijd in onze rug gepakt worden. Het is maw zo lek als een zeef achterin. Neem daarbij nog eens dat we geen 10 hebben, dan zit je met een groot probleem. Hopen op dompé en kutesa want die twee kunnen gevaar creëren.
Op voorhand zijn we echt nog niet verloren, maar dan moet er wel een deftige organisatie staan, met 4 achterin. 2 centrale en 2 backs en gene zever.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: september 16, 2021, 10:24:37 am »
Wanneer niemand verwacht dat we zullen winnen, én op verplaatsing, dan doen we dat meestal wel...
Allemaal naar Union en vol voor de 3 punten!

Prono: 0-1

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: september 16, 2021, 11:56:48 am »
club brugge heeft gisteren bewezen dat je mits passie strijd én lef /dicipline, durf in tactische keuzes veel kan bereiken! akkoord de vergelijking gaat mss nie volledig op...maar al die dingen die ik net opsom mis ik al 3 jaar bij ons essevee....

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: september 16, 2021, 12:54:28 pm »
club brugge heeft gisteren bewezen dat je mits passie strijd én lef /dicipline, durf in tactische keuzes veel kan bereiken! akkoord de vergelijking gaat mss nie volledig op...maar al die dingen die ik net opsom mis ik al 3 jaar bij ons essevee....
zij hebben wel Lang en CDK, wij Gano :-\

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: september 16, 2021, 01:20:53 pm »
club brugge heeft gisteren bewezen dat je mits passie strijd én lef /dicipline, durf in tactische keuzes veel kan bereiken! akkoord de vergelijking gaat mss nie volledig op...maar al die dingen die ik net opsom mis ik al 3 jaar bij ons essevee....
zij hebben wel Lang en CDK, wij Gano :-\
ik heb het enkel over ingesteldheid ! ;) en dat is trouwens ook DE grote kracht van union zowel bij spelers en staff dat is het punt dat ik wil maken! met de juiste ingesteldheid is er veel mogelijk heel veel...