Auteur Topic: [NB] KV Kortrijk - SVZW  (gelezen 31256 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #160 Gepost op: december 17, 2008, 07:50:26 pm »
die goal was buitenspel

Die goal is zo zuiver als wat!! Dacht dat eerst ook ter plaatse maar na het zien van de beelden...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #161 Gepost op: december 17, 2008, 07:54:15 pm »
Zijn er geen foto's of sfeerfilmpkes gemaakt van de match gisteren? Was toch veel sfeer tijdens de opkomst van de spelers zag ik.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.386
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #162 Gepost op: december 17, 2008, 07:55:15 pm »
Die gesneuvelde ruit waar ze ier allemaal over bezig zijn. Hebben ze die niet zelf in gegooid? Wij hadden toch helemaal geen kantine en langs de baan was er helemaal geen kantine te zien :)

Offline eperon

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #163 Gepost op: december 17, 2008, 07:57:49 pm »
Alsjeblief zeg, wat een discussie... Praat (deftig) over de wedstrijd of zeg niets, dank u!

Kwam er op dat ik vind dat jullie doelman, Sammy Bossut, een goede wedstrijd gespeeld heeft, mag dan toch gezegd worden  :).

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #164 Gepost op: december 17, 2008, 07:59:32 pm »
Die gesneuvelde ruit waar ze ier allemaal over bezig zijn. Hebben ze die niet zelf in gegooid? Wij hadden toch helemaal geen kantine en langs de baan was er helemaal geen kantine te zien :)


Dan ebde ni goe gekeken  :) Er was een kantine waar veel stewards in rondliepen, denk dat het de kantine was van het uitvak van vorig jaar.


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.122
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #165 Gepost op: december 17, 2008, 08:00:53 pm »
Gisteren in de wandelgangen gehoord dat subo terug vertrekt naar Portsmouth en dat Sammy binnenkort zal opgeroepen worden voor de nationale beloften !!!!

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #166 Gepost op: december 17, 2008, 08:01:02 pm »
Die gesneuvelde ruit waar ze ier allemaal over bezig zijn. Hebben ze die niet zelf in gegooid? Wij hadden toch helemaal geen kantine en langs de baan was er helemaal geen kantine te zien :)


Dan ebde ni goe gekeken  :) Er was een kantine waar veel stewards in rondliepen, denk dat het de kantine was van het uitvak van vorig jaar.

Idd, en ze was trouwens niet ingegooid, maar ingeschopt :)

Offline acke

  • Leden
  • Berichten: 155
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #167 Gepost op: december 17, 2008, 08:03:30 pm »
Aan alle geintresseerden :P

Hier heb ik me eerste filmpke van kvk - Svzw ! tis nog niet veel maar er volgen er nog !

http://www.youtube.com/watch?v=lDTZSJdgw88
Mijn gemaakte Signatures !! :








Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #168 Gepost op: december 17, 2008, 08:21:56 pm »
kan ik best begrijpen. Ik keur heel dat haat gedrag af.

Dus van hun kant ook. Maar als er zijn die daar mee kunnen leven al goed en wel, ge doet maar wat ge niet laten kunt. Maar dan mensen die een heel andere kijk hebben op dit onderwerp afbreken omdat we het louter sportief bekijken is dan ook onjuist.

derby dat moet ophitsing zijn enzo en jeegens maar verder dan dat...

wat komt ervan : ouderen en kinderen en bus vernield op nen parking of stoeltjes en een raam kapot gesmeten. Dat is toch geen voetbal? Als er sprake zou zijn van vechten int voetbal is dat op het veld in de vorm van inzet.

Btw proficiat een de vandalen van welke ploeg dan ook, je stelt een pracht voorbeeld voor de jeugd dat nu komt. Ik hoop dat jullie er fier op zijn....

Ik wil nu niet onbeleefd doen he, maar woon jij wel in Waregem?
Ik denk niet dat er ene waregemnaar is die zo lief spreekt over de Veeka!!!!

Die haat tussen de 2 ploegen is gewoon historisch!!! En gaat veel verder dan voetbal (en begrijp me niet verkeerd, ik praat niet over vechten en al diene shit) maar gewoon in familiekring en tussen maten. Hoeveel discussies er daar niet zijn en altijd moet de Kortrijkzaan de groten uithangen!!! Bij mijn grootvader wast van t zelfde, op alle feestje was er ook ne supporter van Kortrijk. En vanaf minuut 1 was hij daar ze om te jennen en natuurlijk had mijn grootvader dan ook een repliek. Dit is gewoon zo: Waregem - Kortrijk dat zijn aartsvijanden in het voetbal!! (en nie beginnen over stad kortrijk en stad waregem, want de heflt van de studenten in waregem ga voort in kortrijk, studeert daar,... en die van Kortrijk komen ook wel eens in onze fiere stad, zelfs naar Waregem Koerse komen ze en wij gaan ook naar de Paasfoor dus daar heeft dat niets met te zien.)

dus graag de voetbalgeschiedenis respecteren aub!  :P
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #169 Gepost op: december 17, 2008, 08:23:48 pm »
Die gesneuvelde ruit waar ze ier allemaal over bezig zijn. Hebben ze die niet zelf in gegooid? Wij hadden toch helemaal geen kantine en langs de baan was er helemaal geen kantine te zien :)


Dan ebde ni goe gekeken  :) Er was een kantine waar veel stewards in rondliepen, denk dat het de kantine was van het uitvak van vorig jaar.

Inderdaad is mij ook opgevallen dat wij gewoon langs de kantine van de VK supps moesten passeren?? WTF??

oh en ik lees hier dat Subo zou teruggaan naar Porstmouth! Hopelijk niet, die jongen heeft veel talent en mocht Dury hem uitspelen met Leye in de spits dan breekt ie zeker en vast door. Ik vond hem trouwens gisteren ook zeer sterk invallen!
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.034
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #170 Gepost op: december 17, 2008, 08:24:10 pm »
kan ik best begrijpen. Ik keur heel dat haat gedrag af.

Dus van hun kant ook. Maar als er zijn die daar mee kunnen leven al goed en wel, ge doet maar wat ge niet laten kunt. Maar dan mensen die een heel andere kijk hebben op dit onderwerp afbreken omdat we het louter sportief bekijken is dan ook onjuist.

derby dat moet ophitsing zijn enzo en jeegens maar verder dan dat...

wat komt ervan : ouderen en kinderen en bus vernield op nen parking of stoeltjes en een raam kapot gesmeten. Dat is toch geen voetbal? Als er sprake zou zijn van vechten int voetbal is dat op het veld in de vorm van inzet.

Btw proficiat een de vandalen van welke ploeg dan ook, je stelt een pracht voorbeeld voor de jeugd dat nu komt. Ik hoop dat jullie er fier op zijn....
Volgens mij bedoelde men met "Je zal nog een tijdje moeten studeren" ook grotendeels dat uw taalfouten niet meer op 1 hand te tellen zijn. Ikzelf studeer ook al 3 jaar in Kortrijk en herken mij in de situatie van Briezie, alhoewel velen onder hen wel goede vrienden zijn geworden (buiten de voetbal)...

fox

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #171 Gepost op: december 17, 2008, 08:25:33 pm »
die goal was buitenspel

Onnozelaar.  Coulibaly stond zowat 3 meter on-side op het moment van de pas

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #172 Gepost op: december 17, 2008, 08:29:03 pm »
die goal was buitenspel

Onnozelaar.  Coulibaly stond zowat 3 meter on-side op het moment van de pas

Was slecht ingestapt van Dachelet, stond 2meter achter de andere verdedigers van ons op het moment van de pas. Anders stond hij wel buitenspel.

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #173 Gepost op: december 17, 2008, 08:31:58 pm »
die goal was buitenspel

Onnozelaar.  Coulibaly stond zowat 3 meter on-side op het moment van de pas

Was slecht ingestapt van Dachelet, stond 2meter achter de andere verdedigers van ons op het moment van de pas. Anders stond hij wel buitenspel.

Idd eerste reactie ook bij mij offside. Maar 2 sec der achter dacht ik al dat wss Dachelet iets te laat ingestapt was en naar t schijnt op tv ook duidelijk te zien dat geen buitenspel was.

Trouwens ook geen protest van de spelers zelf en dat is meestal veel zeggend
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #174 Gepost op: december 17, 2008, 08:37:54 pm »

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #175 Gepost op: december 17, 2008, 08:44:48 pm »


...


Volgens mij bedoelde men met "Je zal nog een tijdje moeten studeren" ook grotendeels dat uw taalfouten niet meer op 1 hand te tellen zijn. Ikzelf studeer ook al 3 jaar in Kortrijk en herken mij in de situatie van Briezie, alhoewel velen onder hen wel goede vrienden zijn geworden (buiten de voetbal)...

ik kan dit zeker begrijpen , en ja ik woon in waregem
taalfouten mijn excuses daar voor, ik ben alles behalve taal vaardig.
de voetbal geschiedenis geen probleem
maar waarom die haat? en vooral van jonge gasten. Gisteren heb ik op cafe in kortrijk naar de match gekeken want ik zit er op kot en dit was de enige voor mij haalbare manier de match te zien. Er zaten nog mensen te kijken natuurlijk. Tijdens de match hebben een paar van die gemerkt dat we nie vo de VK waren omwille van onze reacties, bij hun doelpunt waren we niet blij enzo. En die zij na de match:"wij winnen vandaag, maar jullie winnen thuis wel..." en dat was van een kortrijkzaan van rond de 50 schat ik.

De rivaliteit mag en moet er zijn, maar waar ligt de grens?
hoe kan het dat je als jongere zo word opgejut door dit? het was 17j geleden dat ze nog eens tegen elkaar stonden in de hoogste voetbal klasse (dachtik) (dus als die van 17 en jonger hebben toch geen idee waar over het gaat? ik inclusief) . Ik heb dus geen idee waarom die rivaliteit zo groot is. of is die evengroot tov harelbeke ?

als er mensen zijn onder ons die wat meer geschiedenis willen boven halen, doe gerust, want hoe langer deze discussie aansleept hoe meer ik nieuwsgierig word.




Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #176 Gepost op: december 17, 2008, 09:03:24 pm »


...


Volgens mij bedoelde men met "Je zal nog een tijdje moeten studeren" ook grotendeels dat uw taalfouten niet meer op 1 hand te tellen zijn. Ikzelf studeer ook al 3 jaar in Kortrijk en herken mij in de situatie van Briezie, alhoewel velen onder hen wel goede vrienden zijn geworden (buiten de voetbal)...

ik kan dit zeker begrijpen , en ja ik woon in waregem
taalfouten mijn excuses daar voor, ik ben alles behalve taal vaardig.
de voetbal geschiedenis geen probleem
maar waarom die haat? en vooral van jonge gasten. Gisteren heb ik op cafe in kortrijk naar de match gekeken want ik zit er op kot en dit was de enige voor mij haalbare manier de match te zien. Er zaten nog mensen te kijken natuurlijk. Tijdens de match hebben een paar van die gemerkt dat we nie vo de VK waren omwille van onze reacties, bij hun doelpunt waren we niet blij enzo. En die zij na de match:"wij winnen vandaag, maar jullie winnen thuis wel..." en dat was van een kortrijkzaan van rond de 50 schat ik.

De rivaliteit mag en moet er zijn, maar waar ligt de grens?
hoe kan het dat je als jongere zo word opgejut door dit? het was 17j geleden dat ze nog eens tegen elkaar stonden in de hoogste voetbal klasse (dachtik) (dus als die van 17 en jonger hebben toch geen idee waar over het gaat? ik inclusief) . Ik heb dus geen idee waarom die rivaliteit zo groot is. of is die evengroot tov harelbeke ?

als er mensen zijn onder ons die wat meer geschiedenis willen boven halen, doe gerust, want hoe langer deze discussie aansleept hoe meer ik nieuwsgierig word.



1. van thuis uit meegegeven
2. kortrijk - waregem is ook buiten het voetbal niet echt koek en ei
3. waarom is een jonge gast die supportert voor fc Antwerp tegen Beerschot? wel die reden ja... het is gwn zo  ;)

jong of oud, bij essevee eeft iedereen wel ergens wat haat voor kortrijk en omgekeerd ook!

svzw sup

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #177 Gepost op: december 17, 2008, 10:50:51 pm »

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #178 Gepost op: december 18, 2008, 12:25:40 am »
De kus van Lutte op ons embleem was heel schoon in beeld idd,
schoon gebaar in elk geval (zijne match was wel zwak mo soit)

Dienen van die ruit is al ontmaskerd naar ik hoorde zeggen.

Subotic zou idd terug gaan wat ik jammer vind.

Zalig sfeerke daar eigenlijk en dat voor 600 man ;)

Crudo

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #179 Gepost op: december 18, 2008, 12:30:06 am »
Ik moet zeggen Lutte was ??n van de enigen op niveau vind ik. Heel veel ballen gerecupereerd toch. Hard gewerkt ook. Hij was de enige die ongeveer stand hield in ons voor de rest veel te mager middenveld. Mijn respect voor Lutte is echt gestegen na gisteren