Auteur Topic: Stadionverboden  (gelezen 9783 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Stadionverboden
« Gepost op: mei 29, 2009, 05:02:43 pm »
Stadionverboden...
« Laatst bewerkt op: juni 08, 2010, 07:39:46 am door Rafa »
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #1 Gepost op: mei 29, 2009, 05:06:33 pm »
ge kunt er al ne helen boek over schrijven.

ze zoen beter die spotterkes ip ne vlieger naar griekenland, polen, italie enz zetten en laat ze daar ouder jobke keer doen... ze gaan der nie lange staan peisk  ::)

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #2 Gepost op: mei 29, 2009, 05:59:25 pm »
Dan mag ik er volgend jaar ook eentje in mijn bus verwachten na:

"En vorig joar woast viere nul..."

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #3 Gepost op: mei 29, 2009, 08:15:21 pm »
Dan mag ik er volgend jaar ook eentje in mijn bus verwachten na:

"En vorig joar woast viere nul..."



Idem voor mij.
Spotters, tja, als je ziet dat die mannen met 4 waren de laatste uitmatch op moeskroen...  Wie betaalt die eigenlijk ?
 Die gasten zaten heel op hun gemak naar het matchke te kijken op de beste plaatsen in de zittribune. Voor de match stonden die doodleuk tegen de omheining geleund zodat wij het veld niet met manieren zagen.  Maar o wee als je durft vragen om uit de weg te gaan...
Ze moeten die gastjes eens meesturen op verplaatsing met fcb ofzo.
En we hebben al zoveel stewards. En ik telde ook een 6-tal agenten in de zittribune.  Hoe debiel allemaal

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #4 Gepost op: mei 29, 2009, 08:24:30 pm »
Dan mag ik er volgend jaar ook eentje in mijn bus verwachten na:

"En vorig joar woast viere nul..."



Idem voor mij.
Spotters, tja, als je ziet dat die mannen met 4 waren de laatste uitmatch op moeskroen...  Wie betaalt die eigenlijk ?
 Die gasten zaten heel op hun gemak naar het matchke te kijken op de beste plaatsen in de zittribune. Voor de match stonden die doodleuk tegen de omheining geleund zodat wij het veld niet met manieren zagen.  Maar o wee als je durft vragen om uit de weg te gaan...
Ze moeten die gastjes eens meesturen op verplaatsing met fcb ofzo.
En we hebben al zoveel stewards. En ik telde ook een 6-tal agenten in de zittribune.  Hoe debiel allemaal

Dan kwam er nog een veiligheidsadviseur van den bond tijdens de rust binnen, die even meldde dat het vanaf dan verboden was bier mee te nemen tot op de staanplaatsen...

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #5 Gepost op: mei 30, 2009, 10:53:48 am »
Als je beroep indient, heb je een goede kans om ermee weg te geraken tenminste als het maar die feiten zijn en ge nog nooit eerder hebt moeten verschijnen voor de Voetbalcel.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #6 Gepost op: mei 30, 2009, 07:09:56 pm »
tja der zullen er nog veel nen brief krijgen zeker want bijna heel het beneden vak stond 4 - 0 te doen en te zingen maarja ze halen er altijd 1 uit zogezegd als vb dat dit gedrag niet kan :-\

het zijn een bende zielighaards die thuis niets te zeggen hebben en zichzelf belangrijk voelen in de tribune!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #7 Gepost op: mei 31, 2009, 08:58:58 am »
zag hier vorig jaar tegen gent andere zaken! jongeren die gewoon bier op esseveesupporters keilden en dit aan de ingang van sv langs de vijvers... werd er iets gedaan?!! neen...
waarom niet!?? G5.... die krijgen alleen stadionverbod als ze tegen elkaar spelen! het is niet de arbiters dat ze steeds mee hebben.. zielig

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #8 Gepost op: juni 02, 2009, 02:44:29 pm »
Ge kunt het misschien eens in de media brengen, dan kan de bond zich nog eens belachelijk maken  ;) Misschien via Radio 1 (Peeters en Pichal): http://www.radio1.be/programmas/pepi/

Aangezien voetbalfans ook "consumenten" zijn, kunnen die al die ridicule zaken misschien eens in hun programma opnemen  :)


sv74

  • Gast
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #9 Gepost op: juni 03, 2009, 10:20:25 pm »
De vraag is, kan de supportersraad daar niet eens wat aan doen?

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #10 Gepost op: juni 03, 2009, 10:42:22 pm »
De vraag is, kan de supportersraad daar niet eens wat aan doen?

Nee. Er zijn wel bepaalde wegen om dat soort dingen aan te kaarten, maar dat zijn ook 'maar' organisaties. SFP (Supportersfederatie voor Profclubs) heeft al een groot aantal dingen bereikt, maar tegen deze stadionverboden kan zelf de paus niets beginnen.

De politie schrijft "provocatie" en je staat machteloos. Intrinsiek is het handgebaar al een uitdaging naar de thuisploeg. Provocatie is zeer ruim en wordt veel te vaak misbruikt door veel te veel mensen.

Je kan een advocaat nemen om je zaak te bepleiten, zoals een aantal supportersgroepen (o.a. de Storm Ultras in Charleroi) momenteel doen.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #11 Gepost op: juni 03, 2009, 10:45:03 pm »
Heb ook al m'n stadionverbod + boete van half een maandwedde gehad, tijdje terug, volledig terecht. Reden? Wat was het ook weer. Lidmaatschap van een criminele organisatie? Geweldpleging tegen andere voetbalfans? Geweldpleging tegen agenten? Vernielen van andermans bezit? Binnensmokkelen van drugs? Binnensmokkelen van vuurwerk? Diefstal? Valse tickets? Poging tot moord? Nope. Iets te lang staan zwaaien naar de uitfans, die nota bene met bier aan het smijten waren.

Het is allemaal te belachelijk voor woorden, zoveel is duidelijk. Voetbal is business, met overbetaalde celebrities op het veld en het 'gewoon volk' dat moet betalen en zwijgen. Brood en spelen, tot daar en toe, maar het moet redelijk blijven.

FOOTBALL FOR FANS!

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #12 Gepost op: juni 03, 2009, 10:48:45 pm »
De vraag is, kan de supportersraad daar niet eens wat aan doen?

neen

volgens mij zijn enkel en alleen de spotters zelf de oorzaak van alle onheil,
zij beslissen wat of wie aangesproken wordt,
zelfs onze eigen veiligheidsmensen kunnen daar soms niets aan doen,
??ntje van de 2 zal wellicht nooit proberen om daar een stokje voor te steken,
de andere doet soms moeite om futuliteiten met de mantel der liefde te bedekken

 ik vrees dat dit allemaal vechten tegen de bierkaai is,
maar we leven op hoop,
ik heb weet van supportersgroepen die zich via de officiele kanalen (zoals de supportefederatie van profclubs)
aan het beraadslagen zijn wat daartegen te doen valt

ondertussen kunnen we enkel en alleen een beetje begrip verwachten,
maar zelfs dat zal moeilijk worden vrees ik

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #13 Gepost op: juni 03, 2009, 11:32:58 pm »
Eerlijk gezegd, ik zat vorige week in Milan tgn Roma en als je ziet hoe die spionkop (lees : tribune) daar tekeer gaat tijdens de wedstrijd ... Een 30-tal hangen door de ballustrade, tientallen meters boven begane grond. Als er daar iets gebeurd staat heel het kot in rep en roer en zouden ze de tegenspeler/ref ter plekke lynchen en springen met z'n allen tegen de hekkens aan ...
In Belgi? hadden er 20.000 een stadionverbod :-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #14 Gepost op: juni 09, 2009, 09:57:58 am »
En zeggen dat ??n van die zovele debiele gefrustreerde politiekerkes in het typische belgie, de voetbalwet serieus willen verstrengen.  Alsook de verkeersboetes.  Hmmm, 1 ding gewoon, zoveel mogelijk geld aftrommelen van de brave belg, die ??n zich opleeft in zijn club, die voetbalfeeling heeft.  Zolang je geen schade maakt of iemand op zijn gezicht timmert enz... vin ik stadionverbodden belachelijk.  Gefrustreerd zijn die mannen gewoon, zien ons amuseren, en zeggen eens, haha, nu eens onze macht gebruiken, bandje aan van de police en sterk zijn ze.  ??nmaal zonder bandje, zijn ze waarschijnlijk gefrustreerde mensen zonder leven en liggen ze thuis onder de sloef.  Maar o wee, als ze inbraken of de zware gangsters moeten aanpakken.  Gangsters lopen gewoon vrijuit terug de gevangenis uit, of worden gewoon niet opgepakt.  Tjah, daar verdienen ze geen geld aan h?.  Aan de braven belg wel.

We zijn o  zo gevaarlijk als belgen voor de maatschapij. Als we eens bellen in de wagen of eens een handgebaartje staan te maken op de voetbal.

Tjah, we kunnen zo nog lang door gaan over ons landje met zijn interessante regels en wetten die aan geen kanten kloppen.
« Laatst bewerkt op: juni 09, 2009, 10:01:57 am door essevee007 »

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #15 Gepost op: oktober 26, 2009, 05:48:04 pm »
Telt zo'n stadionverbod alleen voor wedstrijden IN Waregem?
Zodat je nog naar uitwedstrijden mag?

Kheb dr ook eentje an mijn broek

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #16 Gepost op: oktober 26, 2009, 05:50:20 pm »
uit en thuis
Heb je al een brief ontvangen?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #17 Gepost op: oktober 26, 2009, 06:47:40 pm »
Telt zo'n stadionverbod alleen voor wedstrijden IN Waregem?
Zodat je nog naar uitwedstrijden mag?

Kheb dr ook eentje an mijn broek

waar heb je wat uitgestoken (als je het wil zeggen natuurlijk ;) )

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #18 Gepost op: juni 07, 2010, 10:06:50 pm »
pff heb ook eentj aan mn been :s

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Ridicule stadionverboden
« Reactie #19 Gepost op: juni 07, 2010, 11:17:45 pm »
pff heb ook eentj aan mn been :s

Competitie is al 4 weken gedaan... Of ze werken wel heeeeeel eeeeerg traag. Wtf eigenlijk?