Auteur Topic: Stadionverboden  (gelezen 9781 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Stadionverboden
« Reactie #20 Gepost op: juni 08, 2010, 07:38:46 am »
pff heb ook eentj aan mn been :s

En waarom heb je een gekregen? :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Stadionverboden
« Reactie #21 Gepost op: juni 08, 2010, 08:46:01 am »
pff heb ook eentj aan mn been :s

En waarom heb je een gekregen? :)
Ik had een van 11 januari tot 11 mei + 250 euro boete, reden: uitdagend gedrag en aanzetten tot slagen en verwondingen (realiteit: zwaaien naar tegenstander) tijdens de thuismatch tegen Genk...
Mij zien ze niet meer terug in de nieuwe tribune, want veel kans dat het dit jaar weer hetzelfde liedje is... Ik verhuis alvast naar de oude tribune!

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Stadionverboden
« Reactie #22 Gepost op: juni 08, 2010, 08:56:39 am »
pff heb ook eentj aan mn been :s

En waarom heb je een gekregen? :)
Ik had een van 11 januari tot 11 mei + 250 euro boete, reden: uitdagend gedrag en aanzetten tot slagen en verwondingen (realiteit: zwaaien naar tegenstander) tijdens de thuismatch tegen Genk...
Mij zien ze niet meer terug in de nieuwe tribune, want veel kans dat het dit jaar weer hetzelfde liedje is... Ik verhuis alvast naar de oude tribune!

triestig ?, terwijl ze dan aan de overkant staan te provoceren en uit te dagen...
als ge dan ne keer durft zwaaien, kunnen de stewards niet snel genoeg bij u zijn

fox

  • Gast
Re: Stadionverboden
« Reactie #23 Gepost op: juni 08, 2010, 09:25:25 am »
pff heb ook eentj aan mn been :s

En waarom heb je een gekregen? :)
Ik had een van 11 januari tot 11 mei + 250 euro boete, reden: uitdagend gedrag en aanzetten tot slagen en verwondingen (realiteit: zwaaien naar tegenstander) tijdens de thuismatch tegen Genk...
Mij zien ze niet meer terug in de nieuwe tribune, want veel kans dat het dit jaar weer hetzelfde liedje is... Ik verhuis alvast naar de oude tribune!

Kon je niet gewoon zeggen dat je aan het zwaaien was naar een bevriende Genk supporter?

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Stadionverboden
« Reactie #24 Gepost op: juni 08, 2010, 09:43:20 am »
De term 'zwaaien naar de tegenstander' is een term die heel breed ge?nterpreteerd kan worden. Hoe dan ook is het een feit dat, zeker bij onze club, de stadionverboden in veel gevallen te belachelijk voor woorden zijn en uitgedeeld worden aan de lopende band.

Dat is dan ook een punt waarover binnenkort eens duchtig zal moeten gesproken worden met de club en de cel veiligheid want zo kan het niet verder. Zelfs in een kerk mag meer  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Stadionverboden
« Reactie #25 Gepost op: juni 08, 2010, 10:24:20 am »
Walgelijk!  En wij maar betalen, betalen voor... het loon van die spotters te betalen, het is duidelijk dat dit een systeem is die zichzelf bedruipt, doet mij denken aan flikken die een achterlicht zelf kapot slaan om dan een boete te kunnen uitschrijven.  Je moet toch goed zot zijn om nog te supporteren bij ons.  Wat zal het volgende zijn, omdat iemand een scheet laat (alhoewel) stadionverbod?  Of te luid roept? Of een boer laat? De club doet daar niets tegen, niets!!  En dan maar klagen dat er te weinig volk zit of dat er geen sfeer is.  Kunnen we geen petitie beginnen tegen deze belachelijke stadionverboden en eisen dat de club er iets aan doet?

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Stadionverboden
« Reactie #26 Gepost op: juni 08, 2010, 10:26:49 am »
pff heb ook eentj aan mn been :s

En waarom heb je een gekregen? :)
Ik had een van 11 januari tot 11 mei + 250 euro boete, reden: uitdagend gedrag en aanzetten tot slagen en verwondingen (realiteit: zwaaien naar tegenstander) tijdens de thuismatch tegen Genk...
Mij zien ze niet meer terug in de nieuwe tribune, want veel kans dat het dit jaar weer hetzelfde liedje is... Ik verhuis alvast naar de oude tribune!

Kon je niet gewoon zeggen dat je aan het zwaaien was naar een bevriende Genk supporter?
Heb veel geprobeerd, maar eens je een brief krijgt lijkt het mij eender wat je zegt... Er wordt totaal niet gekeken naar uw verklaring in uw pv bij het toebedelen van de straf...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Stadionverboden
« Reactie #27 Gepost op: juni 08, 2010, 02:20:18 pm »
Walgelijk!  En wij maar betalen, betalen voor... het loon van die spotters te betalen, het is duidelijk dat dit een systeem is die zichzelf bedruipt, doet mij denken aan flikken die een achterlicht zelf kapot slaan om dan een boete te kunnen uitschrijven.  Je moet toch goed zot zijn om nog te supporteren bij ons.  Wat zal het volgende zijn, omdat iemand een scheet laat (alhoewel) stadionverbod?  Of te luid roept? Of een boer laat? De club doet daar niets tegen, niets!!  En dan maar klagen dat er te weinig volk zit of dat er geen sfeer is.  Kunnen we geen petitie beginnen tegen deze belachelijke stadionverboden en eisen dat de club er iets aan doet?

Daar zal binnen de supportersraad zeker op gehamerd worden. Er moeten dringend enkele zaken veranderen, zoniet zullen we eens op onze strepen staan. Ook binnen de werking zelf bestaat er wrevel over de werking van spotters, stewards enz. Meer info ongetwijfeld later!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Stadionverboden
« Reactie #28 Gepost op: juni 08, 2010, 03:55:30 pm »
Dan mag ik er volgend jaar ook eentje in mijn bus verwachten na:

"En vorig joar woast viere nul..."



Ik heb ook ??n aan mijn been, net als 4 andere vrienden uit de groep.  Ze zijn goed bezig in waregem.  Iedereen zit er mee te lachen als ik vertel waarom we stadionverbod kregen.  Als ik dan hoor wat er in andere clubs allemaal mag en kan.  Denk dat waregem aan kop staat in belgie met stadionverboden :s.  Tes triestig, tes hier echt van stilzitten,zwijgen en voor U kijken!  Dat ze iemand stadionverbod geven voor iets te werpen, fysische of materiele schade, AKKOORD!  Maar al die rest van zever.  Bepaalde spotters vinden het gewoon een spelletje om hun macht eens te tonen wat ze ??nmaal te week hebben.  Sommigen staan gewoon met een grijns van hier tot in tokio.  En sommige stwewards zwijgen we maar beter ook, ze denken dat ze nen president aan het beschermen zijn.  Ook zoals vb iemand van onze groep een blessure aan de voet had, mocht hij niet via de trappen en dat terwijl we wonnen en er nog nauwelijks 5 fans van de andere ploeg zaten en dit achter glas.  BELACHELIJK!  Erger mij al paar jaar hier in waregem daaraan en het verslechtert met het jaar. Da zijn alleszins al 5 abbo's minder van onze groep en op verplaatsing.  Want alle 5 gingen we quasi iedere uitmatch en iedere thuismatch en dit al h??l h??l lang.  Football for fans is ver te zoeken bij ons.  Als je dan ziet dat sommigen (we weten allemaal wie) in brussel auto's in brand steekt en rellen maakt, dit allemaal vrij kan doen en wij monsterboetes mogen betalen voor een gebalde vuist enz...

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Stadionverboden
« Reactie #29 Gepost op: juni 08, 2010, 04:38:55 pm »
Dan mag ik er volgend jaar ook eentje in mijn bus verwachten na:

"En vorig joar woast viere nul..."



Ik heb ook ??n aan mijn been, net als 4 andere vrienden uit de groep.  Ze zijn goed bezig in waregem.  Iedereen zit er mee te lachen als ik vertel waarom we stadionverbod kregen.  Als ik dan hoor wat er in andere clubs allemaal mag en kan.  Denk dat waregem aan kop staat in belgie met stadionverboden :s.  Tes triestig, tes hier echt van stilzitten,zwijgen en voor U kijken!  Dat ze iemand stadionverbod geven voor iets te werpen, fysische of materiele schade, AKKOORD!  Maar al die rest van zever.  Bepaalde spotters vinden het gewoon een spelletje om hun macht eens te tonen wat ze ??nmaal te week hebben.  Sommigen staan gewoon met een grijns van hier tot in tokio.  En sommige stwewards zwijgen we maar beter ook, ze denken dat ze nen president aan het beschermen zijn.  Ook zoals vb iemand van onze groep een blessure aan de voet had, mocht hij niet via de trappen en dat terwijl we wonnen en er nog nauwelijks 5 fans van de andere ploeg zaten en dit achter glas.  BELACHELIJK!  Erger mij al paar jaar hier in waregem daaraan en het verslechtert met het jaar. Da zijn alleszins al 5 abbo's minder van onze groep en op verplaatsing.  Want alle 5 gingen we quasi iedere uitmatch en iedere thuismatch en dit al h??l h??l lang.  Football for fans is ver te zoeken bij ons.  Als je dan ziet dat sommigen (we weten allemaal wie) in brussel auto's in brand steekt en rellen maakt, dit allemaal vrij kan doen en wij monsterboetes mogen betalen voor een gebalde vuist enz...

Fox, nu ga je te ver hoor, Essevee007 gaan aanklagen... ;)

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Stadionverboden
« Reactie #30 Gepost op: juni 08, 2010, 06:36:59 pm »
pff heb ook eentj aan mn been :s

En waarom heb je een gekregen? :)


Het uitdagen van de spelers bus vn rosselare ,  Vn Waar halen ze het eigenlyk ,  en dan nog beetje overdryven ook ze kregen my niet van de baan allejaa een jongen vn 17 j  Dat ze met 14 oranjemanne niet vn de weg krygen
« Laatst bewerkt op: juni 08, 2010, 06:38:48 pm door forzasvzw »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Stadionverboden
« Reactie #31 Gepost op: juni 08, 2010, 07:30:30 pm »
Was dat wel nog in het stadion? ;)

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Stadionverboden
« Reactie #32 Gepost op: juni 08, 2010, 07:40:08 pm »
Was dat wel nog in het stadion? ;)


nee op da wandelpad , aant stadion

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Stadionverboden
« Reactie #33 Gepost op: juni 08, 2010, 07:42:25 pm »
Drie dingen.

1. Niet overdrijven alstublieft. De belangen van de club zijn nu eenmaal omgekeerd evenredig met de emoties van supporters (d.w.z. : community, veiligheid, comfort etc. als kerwoorden van de club, terwijl de supporters vooral willen... supporteren). Dat botst automatisch. Komt daarbij dat de politie ook hun zegje doet, dus 't is niet enkel een bepaalde persoon die alle stront in zijn nek verdient...

2. Er zijn stadionverboden die inderdaad te belachelijk zijn voor woorden. Volledig mee akkoord.

3. Speciaal voor "forzasvzw" : als je voor de spelersbus van de bezoekers gaat liggen uit protest, verdien je een stadionverbod. Da's gewoon achterlijk, sorry ze vriend...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Stadionverboden
« Reactie #34 Gepost op: juni 08, 2010, 07:57:28 pm »
Drie dingen.

1. Niet overdrijven alstublieft. De belangen van de club zijn nu eenmaal omgekeerd evenredig met de emoties van supporters (d.w.z. : community, veiligheid, comfort etc. als kerwoorden van de club, terwijl de supporters vooral willen... supporteren). Dat botst automatisch. Komt daarbij dat de politie ook hun zegje doet, dus 't is niet enkel een bepaalde persoon die alle stront in zijn nek verdient...

2. Er zijn stadionverboden die inderdaad te belachelijk zijn voor woorden. Volledig mee akkoord.

3. Speciaal voor "forzasvzw" : als je voor de spelersbus van de bezoekers gaat liggen uit protest, verdien je een stadionverbod. Da's gewoon achterlijk, sorry ze vriend...


liggen ? egt niet he  wIe heeft je dat gezegd?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Stadionverboden
« Reactie #35 Gepost op: juni 08, 2010, 10:39:16 pm »
wa heb je dan gedaan ? gezwaaid ? weg verspert ? obscene gebaren ?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Stadionverboden
« Reactie #36 Gepost op: juni 09, 2010, 12:15:19 am »
Ik erger mij aan die 'overijverige'spotters.  Er zijn hier mensen die het normaal vinden dat je voor zwaaien nr de Roeselarebus of indien zelfs uitschelden dat je daarvoor een stadionverbod krijgt, zo ver zitten we dus al. Maar een Stijnen en De Witte of een Verbauwhede en een Sierens mogen natuurlijk de grote hooligan spelen(voor mij persoonlijk moeten zij daar ook niet voor worden gestraft).
 Dat je een stadionverbod krijgt voor vechten, gooien met projectielen of vernielingen, het betreden van het veld tijdens of juist voor of erna, ja dat zijn redenen voor stadionverboden, maar voor het zwaaien naar de tegenstrever of naar de Roeselarebus dat is er ver over, maar dus wel de realiteit.  
In wat voor onverdraagzame maatschappij leven wij als je voor zo'n banaliteiten een zware boete krijgt en een beroving (dat is het toch) van uw eigen vrijheid.  En denk je dat ze dit ook zouden doen in Anderlecht,Bruhhe,Standard,Mechelen,Genk,Gent,Antwerpen,Gba?   Ventielzeden kennen ze hier ook duidelijk niet daar moet je af en toe eens met je neus in de boeken zitten, wat die spotters en stewards duidelijk niet doen.
Een spotter of steward zou er normaal gezien moeten zijn om de gemoederen te kalmeren, ik heb sterk de indruk dat ze in Waregem er juist plezier in hebben om de mensen op stang te jagen.  Je kunt het vergelijken met vroeger, de buurjongen pikte een appel van de buur, de buurman zat er achter en dat was het, ik  denk wanneer je nu een appel pikt de Mira uit'rukt' met een combi of 7.
Petitie tegen absurde stadionverboden, nu!
« Laatst bewerkt op: juni 09, 2010, 12:19:30 am door mogul »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Stadionverboden
« Reactie #37 Gepost op: juni 09, 2010, 10:11:57 am »
pff heb ook eentj aan mn been :s

Competitie is al 4 weken gedaan... Of ze werken wel heeeeeel eeeeerg traag. Wtf eigenlijk?

Duurt soms lang hoor.  Jah, als ik zo hoor zijn we hier al minstens met 10 en er zijn er nog veel meer hier in waregem.  En 90% of msh meer heeft niets te maken met slagen of voorwerpen smijten of schade berokkenen aan materiaal.  PURE SCHANDE!  Voetbal is emotie, en bij ons is dit zitten en zo vlug mogelijk voor u kijken en bek dicht.  En dit terwijl wij betalen week na week, jaar na jaar.  Essevee doe er iets aan!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Stadionverboden
« Reactie #38 Gepost op: juni 09, 2010, 10:28:03 am »
Weeral een badnewsday zeg ! :)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Stadionverboden
« Reactie #39 Gepost op: juni 09, 2010, 12:11:21 pm »
...
Ik heb ook ??n aan mijn been, net als 4 andere vrienden uit de groep.  
...
Als ge in de tribune evenveel zaagt als hier op 't forum, dan kan ik de spotters en de flikken in uw geval geen ongelijk geven...  ;)