Auteur Topic: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee  (gelezen 21886 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #140 Gepost op: september 17, 2018, 02:54:28 pm »
Wat is er trouwens met Buffel?
spaart hij die een beetje ofzo???

Mijn bron zegt me "beperkte trainingsintensiteit van Buffel". Een 37-jarige speler traint natuurlijk niet meer zoals een 20-jarige. Dury heeft in het verleden meermaals uitzonderingsregimes aanvaard (Verschuere, Berrier, enz.), dus snap ik niet goed wat hij tegen Buffel heeft.

Als Buffel natuurlijk eens zijn mond heeft opengedaan tegen Dury, dan weten we meteen de reden...
Als ik mij niet vergis kregen de spelers vorig weekend 5 & een halve dag vrij … . Dan kan vooral de trainersstaf beperkte trainingsintensiteit verweten worden. Harbaoui ging trouwens enkele dagen naar Marbella op het strand liggen.
owla en dan komt Dury af dat ze goed productief getraind hebben????
Als ge hier wilt uitraken heb je automatismen nodig en die doe je niet
op in Marbella...

Waar is Dury zijn beroepsernst zeg

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #141 Gepost op: september 17, 2018, 02:56:25 pm »
Voor ons is het duidelijk wel Buffel geen Defauw
maar we weten dag Dury er Defauw NOOIT uit zal laten
desnoods zet hij hem als cv...


Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #142 Gepost op: september 17, 2018, 03:49:54 pm »
Dit zag iedereen met een beetje voetbalverstand al aankomen van tijdens de voorbereiding.
Zoals al gezegd: dramatische transferperiode en zwakke aanwinsten, onevenwichtige kern.

Gebuisd...

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #143 Gepost op: september 17, 2018, 05:10:52 pm »
Dit zag iedereen met een beetje voetbalverstand al aankomen van tijdens de voorbereiding.
Zoals al gezegd: dramatische transferperiode en zwakke aanwinsten, onevenwichtige kern.

Gebuisd...

En, again, je verkoopt Kaya en Deryck, twee certitudes, op het einde van de transferperiode zonder enige waardiger vervanger... om problemen vragen dus.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #144 Gepost op: september 17, 2018, 05:22:12 pm »
Dit zag iedereen met een beetje voetbalverstand al aankomen van tijdens de voorbereiding.
Zoals al gezegd: dramatische transferperiode en zwakke aanwinsten, onevenwichtige kern.

Gebuisd...

En, again, je verkoopt Kaya en Deryck, twee certitudes, op het einde van de transferperiode zonder enige waardiger vervanger... om problemen vragen dus.
Volgens genie Eddy Cordier is Tardieu de vervanger van Kaya!  Met volledige toestemming van Dury.  Derijck zou voor minder dan 400000 verkocht zijn??? Dat kan toch niet?

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #145 Gepost op: september 17, 2018, 05:36:28 pm »
Voetbalkrant : Marcq naar geschillencommissie wegens bedreigende kritiek

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #146 Gepost op: september 17, 2018, 06:03:19 pm »
Dit zag iedereen met een beetje voetbalverstand al aankomen van tijdens de voorbereiding.
Zoals al gezegd: dramatische transferperiode en zwakke aanwinsten, onevenwichtige kern.

Gebuisd...

En, again, je verkoopt Kaya en Deryck, twee certitudes, op het einde van de transferperiode zonder enige waardiger vervanger... om problemen vragen dus.
Denk jij nu echt dat we met die 2 erbij iets gingen rapen daar?
Ze  doen het trouwens schitterend bij hun nieuwe clubs...
Wat natuurlijk niet wegneemt dat deze transferperiode een ramp is. Geen 6,8,of 10 met brains, vista of snelheid. Dury en co gaan hier compleet de mist in. Vorig seizoen op Genk zei ik al dat Theo een flop was/is alst om de knikkers gaat , en met Hamdi heb je nog een extra flierefluiter die 90 min moet spelen. Die 2 moeten er zeker al uit voor mij.

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #147 Gepost op: september 17, 2018, 07:27:42 pm »
Dury moet terug naar het begin 4-5-1 en zet de spelers op hun beste positie. Bogonda moet je altijd op de flank zetten, centraal loopt die verloren en te weinig body.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #148 Gepost op: september 17, 2018, 07:55:44 pm »
                   bossut

defauw    baudry    burki    demir

    marq       tardieu

sylla         buffel      bongonda

             harbaoui

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #149 Gepost op: september 17, 2018, 08:18:48 pm »
Wat mij betreft mag er teruggegrepen worden naar de ploeg van de start van het seizoen.

Ja met een De Pauw, die ondanks zijn negatieve punten wel de inzet toont.  De Pauw centraal met Faik daarachter en Tardieu of Marcq op de zes. En op de flanken gewoon Buffel of Bongonda.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #150 Gepost op: september 17, 2018, 09:17:21 pm »
Dit zag iedereen met een beetje voetbalverstand al aankomen van tijdens de voorbereiding.
Zoals al gezegd: dramatische transferperiode en zwakke aanwinsten, onevenwichtige kern.

Gebuisd...


Aangezien ze vorige winter paniekaankopen moesten doen toont het opnieuw falen in de transferperiode dat er structureel iets verkeerd loopt bij de sportieve keuzes. Hierin zal niet enkel Dury een grote verantwoordelijkheid dragen maar zou ik toch ook es de rol van een Cordier en de sportieve cel in het algemeen willen weten.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #151 Gepost op: september 17, 2018, 09:47:15 pm »
Dit zag iedereen met een beetje voetbalverstand al aankomen van tijdens de voorbereiding.
Zoals al gezegd: dramatische transferperiode en zwakke aanwinsten, onevenwichtige kern.

Gebuisd...


Aangezien ze vorige winter paniekaankopen moesten doen toont het opnieuw falen in de transferperiode dat er structureel iets verkeerd loopt bij de sportieve keuzes. Hierin zal niet enkel Dury een grote verantwoordelijkheid dragen maar zou ik toch ook es de rol van een Cordier en de sportieve cel in het algemeen willen weten.

Als je Cordier zijn interview leest in Krant van West Vaanderen weet je al genoeg he. Die man zit niet op zijn plaats, niet geschikt voor CEO. Dat zeg ik al geruime tijd. Cordier is gewoon een marionette.

Hoe lang gaat het nu nog duren eer we eens een sterke persoonlijkheid hebben binnen de club en uithangbord naar de pers toe?

Want zeg nu zelf. ‘Het bestuur’ is toch maar een triestige vertoning als die eens een interview moeten geven. Vroeger had je nog Dury, maar die is ook al vervallen tot wat clichematige praat en vooral ophemelen van de tegenstander. Fantastisch Antwerp, uitermate sterk Club, enthousiast Cercle. Yeah right. De supporters pikken dit niet meer. Wat betekenen wij, als supporters, nog voor de club?

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #152 Gepost op: september 18, 2018, 09:42:30 am »
Het probleem is enkel,als spelers gratis haalt einde contract,is er stront aan de knikker