Man, man, man wat een dramatische match. Dit was gewoon europa league niveau, zelf nog slechter. CL onwaardig. Zeer zwak spel, het draait daar vierkant en zelfs meer dan dat. Gewoon belachelijk gemaakt
Hoplaaaaaa
Doe je vaak zo'n verre verplaatsingen ?
Citaat van: Frederik op augustus 03, 2019, 08:43:08 pmDoe je vaak zo'n verre verplaatsingen ?Nee, eigenlijk niet. Maar een Europees wedstrijd in Luxemburg is heel ontspannend. Zodus kijk ik jaarlijks bij de loting van de voorrondes van de Europa League/Champions League of er in Luxemburg geen leuke wedstrijden op het programma staan. Je hebt meestal al geen gedoe om aan kaarten te geraken. Stadions zijn praktisch nooit uitverkocht en je kan gewoon nog je ticket aan het loket kopen. Als er een tegenstander geloot wordt, waarbij men vermoedt dat er +3000 toeschouwers op af komen, wordt al snel uitgeweken naar het nationaal stadion. Daar kan je parkeren in een parkeergarage aan de overkant van de straat, heel handig en vlakbij. Ik denk dat ik er 4u. geparkeerd gestaan heb voor de prijs van € 2,00. Donderdag zaten er een heleboel Schotse supporters in de vakken van thuissupporters, zonder dat dit problemen geeft. Zoiets kan je niet meer overal maar wel in Luxemburg. Wat ook een meevaller is, is dat sommige Luxemburgse ploegen 2 à 3 rondes ver geraken. Vroeg was dat vaker 1 ronde en eruit. Ik zie nu het niveau er jaarlijks stijgen.
Citaat van: Gruunwit op augustus 04, 2019, 07:25:23 pmCitaat van: Frederik op augustus 03, 2019, 08:43:08 pmDoe je vaak zo'n verre verplaatsingen ?Nee, eigenlijk niet. Maar een Europese wedstrijd in Luxemburg is heel ontspannend. Zodus kijk ik jaarlijks bij de loting van de voorrondes van de Europa League/Champions League of er in Luxemburg geen leuke wedstrijden op het programma staan. Je hebt meestal al geen gedoe om aan kaarten te geraken. Stadions zijn praktisch nooit uitverkocht en je kan gewoon nog je ticket aan het loket kopen. Als er een tegenstander geloot wordt, waarbij men vermoedt dat er +3000 toeschouwers op af komen, wordt al snel uitgeweken naar het nationaal stadion. Daar kan je parkeren in een parkeergarage aan de overkant van de straat, heel handig en vlakbij. Ik denk dat ik er 4u. geparkeerd gestaan heb voor de prijs van € 2,00. Donderdag zaten er een heleboel Schotse supporters in de vakken van thuissupporters, zonder dat dit problemen geeft. Zoiets kan je niet meer overal maar wel in Luxemburg. Wat ook een meevaller is, is dat sommige Luxemburgse ploegen 2 à 3 rondes ver geraken. Vroeg was dat vaker 1 ronde en eruit. Ik zie nu het niveau er jaarlijks stijgen.En lopen daar dan geen spelers rond waarvan je denkt 'hm, die kan wel wat, zou een stap hogerop ook wel meekunnen'? Van de top in Luxemburg naar gelijk welke ploeg in onze juupkesleague lijkt me nog altijd een serieuze stap vooruit.
Citaat van: Frederik op augustus 03, 2019, 08:43:08 pmDoe je vaak zo'n verre verplaatsingen ?Nee, eigenlijk niet. Maar een Europese wedstrijd in Luxemburg is heel ontspannend. Zodus kijk ik jaarlijks bij de loting van de voorrondes van de Europa League/Champions League of er in Luxemburg geen leuke wedstrijden op het programma staan. Je hebt meestal al geen gedoe om aan kaarten te geraken. Stadions zijn praktisch nooit uitverkocht en je kan gewoon nog je ticket aan het loket kopen. Als er een tegenstander geloot wordt, waarbij men vermoedt dat er +3000 toeschouwers op af komen, wordt al snel uitgeweken naar het nationaal stadion. Daar kan je parkeren in een parkeergarage aan de overkant van de straat, heel handig en vlakbij. Ik denk dat ik er 4u. geparkeerd gestaan heb voor de prijs van € 2,00. Donderdag zaten er een heleboel Schotse supporters in de vakken van thuissupporters, zonder dat dit problemen geeft. Zoiets kan je niet meer overal maar wel in Luxemburg. Wat ook een meevaller is, is dat sommige Luxemburgse ploegen 2 à 3 rondes ver geraken. Vroeg was dat vaker 1 ronde en eruit. Ik zie nu het niveau er jaarlijks stijgen.
https://www.youtube.com/watch?v=dMJHPjCVnsQ&ab_channel=LedyKingajLink naar de match van Antwerp, weet niet of er liefhebbers zijn
Citaat van: esssevee4life op juli 28, 2022, 08:33:12 pmhttps://www.youtube.com/watch?v=dMJHPjCVnsQ&ab_channel=LedyKingajLink naar de match van Antwerp, weet niet of er liefhebbers zijnthx!