Gastjes, ik kijk hier zojuist eens op het forum en krijg in de reclamebanner tal van blauw-zwarte supportersartikelen onder de neus geschoven die je online kan bestellen in de "Clubshop".
Ik gun ze dit jaar wel de titel, maar dat is er toch wel over...
oei
Dat is een automatisch systeem dat gekoppeld is aan de content op de pagina. Vermoedelijk was dit in de topic van gisterenavond (Essevee - Club-Brugge). Dus 'denkt' het systeem mensen die die pagina bezoeken hebben interesse in Club-Brugge, dus toont jij die adverentie.
Binnen het Google advertentiesysteem zit er ook een backlink systeem in, dit is vooral gekoppeld aan webshops. Als je een webshop bezoekt dan zullen de zaken die je opzocht je mogelijks nog een tijdje achtervolgen in advertenties. Zoek maar es iets op op coolblue en kom dan es naar het forum, gegarandeerd zal je die nog wel es een paar keer te zien krijgen. Zou je al op die club-brugge webshop geweest zijn ooit? Of misschien is het een webshop die meerdere clubs bediend... ?
Die opmerking is al eens gekomen, maar zelf kreeg ik ze nooit te zien. Ik kan sites blokkeren (sites die ik niet wil zien staan als advertentie) maar ik moet dan de url hebben. Zelf al een tijd op gelet maar zelf krijg ik het nooit, dus weet ik de url niet.