Auteur Topic: Locatie Esseveesupporter  (gelezen 3208 keer)

Offline Justinho

• Leden
Re: Locatie Esseveesupporter
« Reactie #20 Gepost op: december 19, 2024, 07:15:44 am »
Kortrijk, Waregem, Wortegem (in die volgorde geboren, gewoond en nu woonachtig)

Offline l__rens

• Leden
  • c'mon essevee!!!!
« Reactie #21 Gepost op: december 19, 2024, 08:33:42 am »
Geboren in Waregem, gewoond in Vichte en nu in Waregem-West  :-[

Online Bossietj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #22 Gepost op: december 19, 2024, 08:43:07 am »
Geboren in Kortrijk, opgegroeid in Beveren-Leie maar woon al 9 jaar in provincie Antwerpen. Sinds 2 jaar in Beerse, regio Turnhout. ;)

Offline Ervee

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #23 Gepost op: december 19, 2024, 09:08:13 am »
Opgegroeid in de streke, verhuisd naar Destelbergen. Al af en toe eens gedacht dat er toch geen honderd 'verdere' abonnees zullen zijn, maar als ik het zo lees valt het nog wel mee.

Online Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #24 Gepost op: december 19, 2024, 09:44:15 am »
Opgegroeid in de streke, verhuisd naar Destelbergen. Al af en toe eens gedacht dat er toch geen honderd 'verdere' abonnees zullen zijn, maar als ik het zo lees valt het nog wel mee.

Enen uit de buurt.

Ik kom uit Zulte, uitgeweken naar Kalken.

Offline JcbDlb

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #25 Gepost op: december 19, 2024, 11:32:12 am »
Geboren in Ukkel, opgegroeid in Rotselaar en nu wonend in Aarschot! Mijn eerste match ooit live in ons Regenboogstadion was een 4-0 overwinning tegen Cercle back in the days. https://www.espn.com/soccer/match/_/gameId/303479

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #26 Gepost op: december 19, 2024, 02:12:51 pm »
Geboren in Oudenaarde,als 8 jarige naar Waregem verhuisd.Als 10 jarige eerste keer met mijn vader naar essevee geweest (nog op ‘t leeuwke !).Nu nog steeds supporter,abonnee op de hoofdtribune.

Offline minos

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #27 Gepost op: december 19, 2024, 04:36:09 pm »
Geboren en getogen in Markegem. Vanaf mijn 23 jaar in Waregem woonachtig.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #28 Gepost op: december 19, 2024, 06:29:40 pm »
Geboren in Oudenaarde,als 8 jarige naar Waregem verhuisd.Als 10 jarige eerste keer met mijn vader naar essevee geweest (nog op ‘t leeuwke !).Nu nog steeds supporter,abonnee op de hoofdtribune.
Ik heb mijn altijd afgevraagd hoe de tribunes eruit zagen op t' leeuwke.  Er zijn weinig foto's van of niet duidelijk genoeg.  Ook qua aantal toeschouwers zijn er geen betrouwbare bronnen.  Ik heb het fantastisch boek' SV Waregem55 jaar passie in rood en wit' waar de elftallen van elke match+ een beetje uitleg hoe de match verliep maar geen toeschouwers aantallen.  Kunt u daar meer over vertellen?
We komen niet altijd overeen, maar ik heb veel respect dat u al zolang supporter bent van ons Essevee.

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #29 Gepost op: december 19, 2024, 06:53:06 pm »
Ik heb mijn altijd afgevraagd hoe de tribunes eruit zagen op t' leeuwke.  Er zijn weinig foto's van of niet duidelijk genoeg.  Ook qua aantal toeschouwers zijn er geen betrouwbare bronnen.  Ik heb het fantastisch boek' SV Waregem55 jaar passie in rood en wit' waar de elftallen van elke match+ een beetje uitleg hoe de match verliep maar geen toeschouwers aantallen.  Kunt u daar meer over vertellen?
We komen niet altijd overeen, maar ik heb veel respect dat u al zolang supporter bent van ons Essevee.
Veel herinner ik mij niet meer van(was toen +/- 10 jaar) Denk één houten tribune met de kleedkamers er onder,veld rondom afgezet met beton platen.

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #30 Gepost op: december 20, 2024, 09:47:55 am »

Even een (grote) side-note ... "hoeft ook niet hé (altijd overeenkomen)". Eenieder heeft recht op zijn eigen mening en mag deze ook kenbaar maken, anderen hoeven het daar niet mee eens zijn. In dat geval zou een "discussie"-forum totaal onnodig zijn. ;-)

Prettige feesten allemaal!

Offline Jayze

• Leden
« Reactie #31 Gepost op: december 20, 2024, 09:50:22 am »
Geboren in Ukkel, opgegroeid in Rotselaar en nu wonend in Aarschot! Mijn eerste match ooit live in ons Regenboogstadion was een 4-0 overwinning tegen Cercle back in the days. https://www.espn.com/soccer/match/_/gameId/303479
Rene Sterckx scoorde, die was ik totaal vergeten.

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #32 Gepost op: december 20, 2024, 10:29:05 am »

In zijn beste vorm toch één van de betere centrale middenvelders die hier rondliep imo.

Offline yslandvoarder

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #33 Gepost op: december 20, 2024, 05:17:21 pm »
Van tegen zee al héél m'n leven voor den Essevee. Vanuit Oostduinkerke toch een uur rijden. Zelfs nog met mijn brommer komen supporteren.

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #34 Gepost op: december 20, 2024, 08:54:44 pm »
Nooit beter gepresteerd dan bij ons, is al op voetbalpensioen blijkbaar.
https://www.transfermarkt.be/rene-sterckx/profil/spieler/104546