Auteur Topic: [VB] Racing Mechelen - SVZW  (gelezen 48310 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #500 Gepost op: januari 15, 2009, 12:27:39 am »
Just thuis
en twas zielig op de 1ste 20min na.  Toen konden ze wel voetballen en creerden ze kansen.
Daarna wast over tot rond de 75ste min dan nog een opwelling mo ni genoeg.
Verlengingen was een maat voor niks.  Jammer da Bossut zijne penalty mist want
voor mij was hij WEER de man van de match.
Reina valt uit en dan zitter natuurlijk gene linksachter op de bank.
Gevolg, heel de ploeg ondersteboven.  Minne links, VanZundert Rechts en ook op het
middenveld draait Dury alles om.
Soit, verdiend gewonnen alleen jammer da ze gewacht hebben tot 00u00min
anders wassek vroeger thuis.
Lutte dikke nul net als de rest van ons middenveld.  Matton, nog gene minuut gespeeld
direct inbrengen, Roelandts en Nfor verkeerde schoenen aan en constant wegglijden.
Bossut, Tavarelle en Dhaene waren de beste.

Nog 1 ding, der was geen combi maar als bezoeker zit je in een vak in de uithoek
net boven de "lichte" kern van Rassing.  Na de match moe je dan door heel die meute door
geen wonder da je dan keer iemand tegenkomt :).
Veiligheid dikke nul, ma kee wel veel leute had mee wa lichte kloten die voor ons stonden.
Let op, kheb ni uitgedaagt alleen ferm zitten lachen hoe ze reageerden op sommige van ons
supporters.  Ze hadden zelfs ni door da de goal afgekeurd was en bleven ma vieren en teken
doen dat goal was, Nzolo fluit terecht volgens mij want Bossut had de bal vast,  en dan ist plots
da we de macht gekocht hebben.

Dan nog van hunne voorzitter.  Jis even achterlijk lijk diene koekskesmaker van het GROTE KVM

Ik hun het hen wel da ze efkes ontwaken en belangstelling krijgen wetende da ze in 3de spelen
en wss nooit nog hoger gaan geraken.
« Laatst bewerkt op: januari 15, 2009, 12:30:01 am door Boer Boerie »

Crudo

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #501 Gepost op: januari 15, 2009, 12:38:13 am »
Was dat een ernstige blessure van Reina ? Of had je daar niet echt zicht op

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #502 Gepost op: januari 15, 2009, 12:49:21 am »
Zou het ni weten.

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #503 Gepost op: januari 15, 2009, 01:04:19 am »
Just thuis
en twas zielig op de 1ste 20min na.  Toen konden ze wel voetballen en creerden ze kansen.
Daarna wast over tot rond de 75ste min dan nog een opwelling mo ni genoeg.
Verlengingen was een maat voor niks.  Jammer da Bossut zijne penalty mist want
voor mij was hij WEER de man van de match.
Reina valt uit en dan zitter natuurlijk gene linksachter op de bank.
Gevolg, heel de ploeg ondersteboven.  Minne links, VanZundert Rechts en ook op het
middenveld draait Dury alles om.
Soit, verdiend gewonnen alleen jammer da ze gewacht hebben tot 00u00min
anders wassek vroeger thuis.
Lutte dikke nul net als de rest van ons middenveld.  Matton, nog gene minuut gespeeld
direct inbrengen, Roelandts en Nfor verkeerde schoenen aan en constant wegglijden.
Bossut, Tavarelle en Dhaene waren de beste.

Nog 1 ding, der was geen combi maar als bezoeker zit je in een vak in de uithoek
net boven de "lichte" kern van Rassing.  Na de match moe je dan door heel die meute door
geen wonder da je dan keer iemand tegenkomt :).
Veiligheid dikke nul, ma kee wel veel leute had mee wa lichte kloten die voor ons stonden.
Let op, kheb ni uitgedaagt alleen ferm zitten lachen hoe ze reageerden op sommige van ons
supporters.  Ze hadden zelfs ni door da de goal afgekeurd was en bleven ma vieren en teken
doen dat goal was, Nzolo fluit terecht volgens mij want Bossut had de bal vast,  en dan ist plots
da we de macht gekocht hebben.

Dan nog van hunne voorzitter.  Jis even achterlijk lijk diene koekskesmaker van het GROTE KVM

Ik hun het hen wel da ze efkes ontwaken en belangstelling krijgen wetende da ze in 3de spelen
en wss nooit nog hoger gaan geraken.

Ik kan me best vinden in jouw conclusie. De eerste 20 minuten speelde Racing veel te nerveus, een beetje hetzelfde als in onze wedstrijd tegen GBA, waardoor we veel te veel balverlies leden en Zulte Waregem veel balbezit had zonder er gevaar mee te cre?ren.
Wat Bossut betreft, kan ik kort zijn, als hij bij een grotere club zou spelen, wordt hij meteen bij de Rode Duivels geselecteerd. Echt een klassedoelman, hij verdient het niet om penalty-pineut te zijn.
Qua toeschouwersaantal viel het al bij al nog mee, ik schat dat Zulte Waregem ongeveer een 400 supporters bij had. Wat de staat van het terrein betrof, was er geen klagen, denk ik. Het is maar 3de klas h?.
Enkel over die eerste afgekeurde goal van Racing, denk ik dat je fout zit nadat ik de beelden op Sporza heb bekeken. Bossut had die bal niet klemvast.
Wat vonden jullie van de sfeer bij een 3de klasser?
Ik wens jullie alvast veel succes in de terugronde van de competitie en speel deze ontgoocheling maar weg in jullie thuiswedstrijd tegen onze buren.  ;)

Offline Promo

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #504 Gepost op: januari 15, 2009, 02:23:03 am »
De goal in de eerste helft had moeten tellen, hadden ze ook gezegd ook op de VRT, was een geldig doelpunt, en ik kan niet meer zeggen dan dat wij verdiend gewonnen hebben (alhoewel het sommigen het waarschijnlijk oneens gaan zijn met mij). Het verschil van 2 reeksen was op geen enkel moment zichtbaar, enkel in de snelheid van uitvoering was het verschil duidelijk, voor de rest niets! sorry maar sommigen (niet allemaal) waren al bezig met de volgende tegen Lierse en zelfs de halve finale (jullie krijgen niet meer dan jullie verdienen).. Diegene die wel respect hadden voor ons, en diegene die er wel waren, bedankt voor de verplaatsing te maken, jullie waren met meer dan 9 derdeklassers tesamen bij ons..

Veel succes nog in de competitie! mogen jullie boven KVK eindigen (en da die desnoods ma zakken, want kheb het ook ni me die gasten  ;))

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #505 Gepost op: januari 15, 2009, 06:28:50 am »
De voorbodig van een slechte tweede ronde? als svzw fan vrees ik er voor, er nu twee zware wedstrijden waar we niets zullen halen.

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #506 Gepost op: januari 15, 2009, 07:31:39 am »
Vetbetaalde luiaards die niet te motiveren zijn voor een matchke tegen een derdeklasser !! Ze zijn het niet waard om u er in op te jagen.  Denkt maar niet da Leye, Subotic en andere D'Haenes er hun nachtrust voor gelaten hebben.

Offline 69er

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #507 Gepost op: januari 15, 2009, 07:36:25 am »
Just thuis
en twas zielig op de 1ste 20min na.  Toen konden ze wel voetballen en creerden ze kansen.
Daarna wast over tot rond de 75ste min dan nog een opwelling mo ni genoeg.
Verlengingen was een maat voor niks.  Jammer da Bossut zijne penalty mist want
voor mij was hij WEER de man van de match.
Reina valt uit en dan zitter natuurlijk gene linksachter op de bank.
Gevolg, heel de ploeg ondersteboven.  Minne links, VanZundert Rechts en ook op het
middenveld draait Dury alles om.
Soit, verdiend gewonnen alleen jammer da ze gewacht hebben tot 00u00min
anders wassek vroeger thuis.
Lutte dikke nul net als de rest van ons middenveld.  Matton, nog gene minuut gespeeld
direct inbrengen, Roelandts en Nfor verkeerde schoenen aan en constant wegglijden.
Bossut, Tavarelle en Dhaene waren de beste.

Nog 1 ding, der was geen combi maar als bezoeker zit je in een vak in de uithoek
net boven de "lichte" kern van Rassing.  Na de match moe je dan door heel die meute door
geen wonder da je dan keer iemand tegenkomt :).
Veiligheid dikke nul, ma kee wel veel leute had mee wa lichte kloten die voor ons stonden.
Let op, kheb ni uitgedaagt alleen ferm zitten lachen hoe ze reageerden op sommige van ons
supporters.  Ze hadden zelfs ni door da de goal afgekeurd was en bleven ma vieren en teken
doen dat goal was, Nzolo fluit terecht volgens mij want Bossut had de bal vast,  en dan ist plots
da we de macht gekocht hebben.

Dan nog van hunne voorzitter.  Jis even achterlijk lijk diene koekskesmaker van het GROTE KVM

Ik hun het hen wel da ze efkes ontwaken en belangstelling krijgen wetende da ze in 3de spelen
en wss nooit nog hoger gaan geraken.
Wie is hier gefrustreerd? BTW, de Hunnen hunne tijd is al lang vervlogen. Voor de rest gunnen wij jullie nog alles succes in de competitie... nog eens het 'grote Yellow Red' verslagen, Standard en anderen... veel plezier toegewenst!

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #508 Gepost op: januari 15, 2009, 07:44:26 am »
KVK gaat nu den beker winnen, en wie worden hier zo bruin gezet door onze spelers

flandria

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #509 Gepost op: januari 15, 2009, 07:58:56 am »
Wat een snertprestatie van SVZW met uitzondering van Sammy die er alweer met kop en schouders bovenuit stak.

Wat een kans op nieuwe bekerwinst laat SVZW hier niet liggen? De grote drie er alledrie uit en een kwartfinale tegen Lierse...Om nog maar te zwijgen van het feit dat zowel de Veekaa als Roeselare doorgaan...

Wat zal het excuus van onze 'profs' en de leiding nu weer zijn?
Afgang van de profs tegen jongens die nog elke dag moeten gaan werken. En om nog maar te zwijgen van de supporters die steeds op post zijn maar alweer niet te veel te zien kregen.

Mijn conclusie staat al vast: zaterdag gezellig thuis in de warmte in plaats van naar Lokeren te gaan.


Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #510 Gepost op: januari 15, 2009, 09:05:41 am »
All? nog 17 matchkes en de heren kunnen met hun madam op vakantie terwijl ze met hun ene oor aan de GSM hangen met hunne manager in hun zelfoverschatting dat ze toch niet zouden misstaan bij een grote club...
Als we geluk hebben en we zijn braaf dan zullen ze er mss voor zorgen dat we niet bij de laatste 4 eindigen. Ik heb verdorie geen oog dichtgedaan deze nacht maar daar zal menig speler eens ferm mee lachen.
Wat heb ik een wrang gevoel bij dat georchestreerd applausje op de nieuwjaarsreceptie. Het was zeker wel gemeend...

Gelukkig hebben we nog Stijn Meert. Hij durft tenminste wel door een muur gaan. Als hij er niet bij is geen bezieling, geen gevaar en ja ook te weinig kwaliteit zeker. Zie de match op Kortrijk. Enfin als we nog bekervoetbal willen zien dan hoeven we niet ver te reizen...

Sorry maar mijn frustraties moesten toch even van het hart. Mss dat het binnen enkele dagen beter is. Nu is de ontgoocheling te groot.

flandria

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #511 Gepost op: januari 15, 2009, 09:16:33 am »
All? nog 17 matchkes en de heren kunnen met hun madam op vakantie terwijl ze met hun ene oor aan de GSM hangen met hunne manager in hun zelfoverschatting dat ze toch niet zouden misstaan bij een grote club...
Als we geluk hebben en we zijn braaf dan zullen ze er mss voor zorgen dat we niet bij de laatste 4 eindigen. Ik heb verdorie geen oog dichtgedaan deze nacht maar daar zal menig speler eens ferm mee lachen.
Wat heb ik een wrang gevoel bij dat georchestreerd applausje op de nieuwjaarsreceptie. Het was zeker wel gemeend...

Gelukkig hebben we nog Stijn Meert. Hij durft tenminste wel door een muur gaan. Als hij er niet bij is geen bezieling, geen gevaar en ja ook te weinig kwaliteit zeker. Zie de match op Kortrijk. Enfin als we nog bekervoetbal willen zien dan hoeven we niet ver te reizen...

Sorry maar mijn frustraties moesten toch even van het hart. Mss dat het binnen enkele dagen beter is. Nu is de ontgoocheling te groot.

Je hoeft je daar toch niet voor te excuseren. Ik voel precies hetzelfde na wat ik gisteren heb mogen aanschouwen.
En inderdaad, Stijn is ??n van de weinigen die er altijd zijn kop voorlegt en dit in tegenstelling tot een aantal 'superprofs'.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #512 Gepost op: januari 15, 2009, 09:44:56 am »
Ik zou eens willen weten hoeveel wedstrijden we verloren hebben wanneer Meertje niet meedeed of geschorst was ...

Racing, KVK, Cercle, Dender(2e helft)...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #513 Gepost op: januari 15, 2009, 10:20:20 am »
Meer moet er niet aan toegevoegd worden: Over- over- oververdiende winst voor Racing Mechelen. Onze ploeg heeft nogmaals bewezen dat zij schijt hebben aan matchen tegen ploegen waar ze niet in de kijker kunnen lopen, die ze onderschatten dat het niet meer normaal is. Het was gewoon degoutant. Als dat profs zijn, amai, geef gans Racing Mechelen dan maar een profcontract!!

Match tegen bruhhe, standard en anderlecht al goed en wel. Maar tegen een derdeklasser... "Oh, die mannen gaan we daar eens oprollen". Wie denken zij eigenlijk dat ze zijn?? Oververwende profs die godverdomme klagen en zagen als ze 2 matchen in een week moeten spelen. Khou mijn hart al vast voor zaterdag op Daknam. Eigenlijk benk zo ontgoocheld dak ferm tegen mijn goesting zal gaan. Al die mooie beloftes die gemaakt werden op de nieuwjaarsreceptie in 1 keer de vuilbak in. Spelen moet ze godverdomme doen en ni hun zakken vullen. Tging moetn van ik zijn: ze mochten nog een uurke duurloop houden vannacht bij aankomst in Waregem.

Chapeau voor die mannen van de racing, met hun prachtige (met uitzondering van enkelingen) supporters. Mijn sympathie hebben ze alleszins verdiend! Ik zal voor hen duimen in de rest van de bekercampagne.

Vele trouwe supporters werden gisteren opnieuw DIEP ontgoocheld. Zij betalen om hun ploegje (goed) te zien spelen, maar krijgen zelden waar voor hun geld. Twordt tijd dat de spelers dat eens in hun achterhoofd houden. Ook wij hebben onze rechten... Misschien moeten we hen dat zaterdag eens goe duidelijk maken!
Chapeau SVZW, Chapeau  >:( >:( >:(


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Standje

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #514 Gepost op: januari 15, 2009, 10:26:06 am »
Ik voel me hier echt nie goed bij...
En get wordt er genoeg ingewreven (daarnet nog bij Peter Vande Veire op MNM)
Ik gun het de gasten van RCM zeker, we weten allemaal wat een vreugde een overwinning meebrengt bij het underdog-gevoel. En bovendien verdienen ze het zeker!
Maar dat neemt niet weg dat het niet had mogen gebeuren.

Ik zou het niet erg gevonden hebben om tijdens de rust of net na de 90 minuten iets gezien te hebben in de aard van Cartier met de spelers van Tubeke in de vorige ronde. Uiteindelijk is een publieke vernedering toch net hetgeen de spelers ons ook doen doormaken.

Verder heb ik te doen met Sammy, de enige (van de spelers althans) die met een slecht gevoel zal blijven zitten, de enige die dit net niet verdient.

En ja, Stijn Meert wordt gemist... zijn karakter hebben we nodig.
Het is nu inderdaad al 3 jaar op rij een triestige uitschakeling op verplaatsing tegen een lager geklasseerde... ik zou dit zelfs durven uitbreiden, ik heb al heel vaak met een wrang gevoel gezeten door de ingesteldheid van de spelers tijdens een match op verplaatsing. Alsof ze enkel zin hebben in thuismatchen en verplaatsingen naar Standard. Daar moet verandering in komen, om te beginnen bij Lokeren, waar we op verplaatsing tot nu toe telkens redelijk presteerden... Kwil niet te negatief zijn, maar als je nu eens wat pech zou hebben in thuismatchen en blijft morsen op verplaatsing, kan je snel in gevaar komen.

Offline KakZonderBonen

  • Leden
  • Berichten: 21
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #515 Gepost op: januari 15, 2009, 10:34:04 am »
Het zou zo mooi geweest zijn, een bekerfinale tegen Kortrijk. Maar ja, onze spelers hebben er anders over beslist. Het verwonderde mij wel dat er zoveel penalties binnen werden getrapt. Jammer dat Minne bezweek onder de druk maar het ging toch niet verdiend geweest zijn!

Offline Standje

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #516 Gepost op: januari 15, 2009, 10:37:40 am »
Het zou zo mooi geweest zijn, een bekerfinale tegen Kortrijk. Maar ja, onze spelers hebben er anders over beslist. Het verwonderde mij wel dat er zoveel penalties binnen werden getrapt. Jammer dat Minne bezweek onder de druk maar het ging toch niet verdiend geweest zijn!

Idd, en wij mochten dan nog iedere keer beginnen... dus telkens dacht ik als hij binnen ging, tzal nu toch es gaan gebeuren, dat we toch nog door het oog van de naald kruipen en onverdiend doorgaan... extra pijnlijk

Btw... logisch dat er veel in gingen, als ze gemist werden, liet Nzolo ze toch opnieuw geven  :P
« Laatst bewerkt op: januari 15, 2009, 10:39:26 am door Standje »