Auteur Topic: [VB] Anderlecht - Essevee  (gelezen 18143 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: maart 22, 2010, 09:56:16 pm »
Anderlecht afzetters!!! Als Anderlecht naar ons op bezoek komt moeten we ook 40 euro vragen.
SV TILL I DIE

fox

  • Gast
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: maart 22, 2010, 11:31:23 pm »
Anderlecht afzetters!!! Als Anderlecht naar ons op bezoek komt moeten we ook 40 euro vragen.

Dan betekent dat, dat je voor de thuissupporters ook 40 euro moet vragen. Daarmee los je nu eens echt niets op.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: maart 22, 2010, 11:45:12 pm »
Anderlecht afzetters!!! Als Anderlecht naar ons op bezoek komt moeten we ook 40 euro vragen.

Dan betekent dat, dat je voor de thuissupporters ook 40 euro moet vragen. Daarmee los je nu eens echt niets op.

Anderlecht heeft gewoon "de sjans" dat hun prijzen zo hoog zijn. Ze moeten idd identiek zijn met deze voor thuissupporters. Anderlecht ligt trouwens ni wakker van wat anderen vinden van hun ticketprijzen, komt er niemand dan verkopen ze die gewoon aan eigen fans! 


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: maart 23, 2010, 12:39:18 am »
26 euro voor een staanplaats en 40 voor een zitplaats??? Die hebben het daar precies wel heel hoog in hun bol gekregen. Met zo'n prijzen hou je enkel en alleen supporters thuis of op caf? i.p.v. in het stadion. Crisis??? Alvast niet in Anderlecht.

Soit, als we daar kunnen verrassen (lees: winnen), doen we ook echt mee voor een rechtstreeks Europees ticket. Ik heb echter m'n twijfels of het Zulte Waregem van de laatste weken de power en de klasse heeft om op Anderlecht punten te pakken, zeker als je weet dat we het zonder onze patron moeten stellen.

Maar wie weet vinden Matton, Roelands en Chevalier wel hun tweede adem. Het zou ons seizoen alvast alleen maar nog beter maken. 

Prono voor de play-offs: een vijfde plaats, Gent wint de beker (na de 0-2 overwinning gun ik hen de beker) en wij spelen voor het resterende Europees ticket & gaan in de loop van volgend jaar terug pinten pakken in Europa  8) (dromen mag)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: maart 23, 2010, 08:47:17 am »
Tip voor spandoek:

? 40? Zo goed zijn jullie ook weer niet...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: maart 23, 2010, 11:01:50 am »
Ik ga sowieso.  Maar hekel me enorm aan die prijzen wel.  Voetbal is al lang geen feest meer.  Fans worden uitgezogen en fans moeten stilzitten en voor zich kijken en niet te emotioneel worden of op de bon door de zoveelste iritante spotter die zijn moment de gloire wil bereiken.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: maart 23, 2010, 05:25:13 pm »
Als het inderdaad zo is zal het mijn 1ste verplaatsing worden die ik mis dit seizoen, zo kan het niet verder.

Leatherfaceje

  • Gast
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: maart 23, 2010, 05:28:44 pm »
Als het inderdaad zo is zal het mijn 1ste verplaatsing worden die ik mis dit seizoen, zo kan het niet verder.
tzelfde van dat  >:(

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: maart 23, 2010, 05:50:21 pm »
Indien er niet veel volk zou gaan, moeten we dat wel dan HEEL duidelijk maken in het uitvak met een groot spandoek.  Naar de spelers toe, de pers, anderlecht en naar buiten toe.  Want een meer dan halfleeg vak in anderlecht en voor playoff 1.  Komt niet door onze fans (want die bewezen altijd met veel te zijn op verplaatsing) maar door de prijzen.

Offline dejak

  • Leden
  • Berichten: 144
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: maart 23, 2010, 06:20:19 pm »
Wat denken jullie dat Essevee zal vragen voor een individueel ticket in de Play Offs.  Nieuwe abonnees betalen in vakken P en Q maar liefst 120 euro voor 5 matchen.  Dit is 24 euro per match.  Individuele tickets 30 of 35 euro ???  Ze moeten geen stadion bouwen voor 12000 man.  Voetbal is geen gezinssport meer aan die prijzen

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: maart 23, 2010, 06:29:21 pm »
Je neemt ook net de duurste plekken in het stadion als referentie. Ik denk niet dat de supporters kunnen klagen over woekerprijzen bij ons ... Als je per s? wil gaan, kan je ook in vak T of in de onderste rij van de oude tribune gaan zitten, waar je ook de match perfect kan meebeleven.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: maart 23, 2010, 06:36:02 pm »
Wat denken jullie dat Essevee zal vragen voor een individueel ticket in de Play Offs.  Nieuwe abonnees betalen in vakken P en Q maar liefst 120 euro voor 5 matchen.  Dit is 24 euro per match.  Individuele tickets 30 of 35 euro ???  Ze moeten geen stadion bouwen voor 12000 man.  Voetbal is geen gezinssport meer aan die prijzen

Dit zijn de prijzen:
TICKETPRIJZEN Play-Off 1
        
    -16   volwassenen
        
a-b-e-f       30 ?
g-h-i-j-k   10 ?   25 ?
g-h-i-j-k banken   10 ?   15 ?
p-q       30 ?
o-r-s   12,5 ?   25 ?
t   10 ?   18 ?









Het kan aan mij liggen, maar ik zie nergens 35 euro? ::)
In T betaal je zelfs 'maar' 18 euro voor een topwedstrijd te zien, in vergelijking met de andere ploegen is dat gewoon enorm laag.

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: maart 23, 2010, 07:03:10 pm »
Maar in de andere stadiums ligt er geen piste rond ook h?,
als ze aan de overkant zitten aan de cornervlag, dan ziet ge er nie veel van in T.


Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: maart 23, 2010, 07:08:36 pm »
Aja en in het uitvak in Anderlecht zie je alles perfect ::), duidelijk nog niet geweest jij..

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #34 Gepost op: maart 23, 2010, 07:20:35 pm »
sommige gaan hier dromen van europees?!
man man, face reality, this team komt nog nie aan de enkels van ons bekerwinnaars van toen, met ene Leleu op kop.

tegen anderlecht, zullen 11 venten op het plein moeten staan, geen doetjes of twijfelaars- zoals tegen mechelen-, die met verwondering naar de tegenstand staan te zien (zoals bij nogal wat verplaatsingen naar het astridpark) . dat ne psycholoog geen verandering hierin kan brengen is nu ook wel duidelijk.
enkel een speler met de mentaliteit van een Thomas Matton kan er nog wa aan tippen (cfr zijn interview na de match). Misschien toont Meertie nog eens de vechtlust van weleer....?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #35 Gepost op: maart 23, 2010, 08:06:26 pm »
sommige gaan hier dromen van europees?!
man man, face reality, this team komt nog nie aan de enkels van ons bekerwinnaars van toen, met ene Leleu op kop.

tegen anderlecht, zullen 11 venten op het plein moeten staan, geen doetjes of twijfelaars- zoals tegen mechelen-, die met verwondering naar de tegenstand staan te zien (zoals bij nogal wat verplaatsingen naar het astridpark) . dat ne psycholoog geen verandering hierin kan brengen is nu ook wel duidelijk.
enkel een speler met de mentaliteit van een Thomas Matton kan er nog wa aan tippen (cfr zijn interview na de match). Misschien toont Meertie nog eens de vechtlust van weleer....?
Ik denk als je in Play off1 zit dat je zeker mag dromen van Europees.
SV TILL I DIE

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #36 Gepost op: maart 23, 2010, 08:48:45 pm »
Wat denken jullie dat Essevee zal vragen voor een individueel ticket in de Play Offs.  Nieuwe abonnees betalen in vakken P en Q maar liefst 120 euro voor 5 matchen.  Dit is 24 euro per match.  Individuele tickets 30 of 35 euro ???  Ze moeten geen stadion bouwen voor 12000 man.  Voetbal is geen gezinssport meer aan die prijzen

Dit zijn de prijzen:
TICKETPRIJZEN Play-Off 1
        
    -16   volwassenen
        
a-b-e-f       30 ?
g-h-i-j-k   10 ?   25 ?
g-h-i-j-k banken   10 ?   15 ?
p-q       30 ?
o-r-s   12,5 ?   25 ?
t   10 ?   18 ?









Het kan aan mij liggen, maar ik zie nergens 35 euro? ::)
In T betaal je zelfs 'maar' 18 euro voor een topwedstrijd te zien, in vergelijking met de andere ploegen is dat gewoon enorm laag.

Ik kocht mijn gezinsabo (voor mijn zoon en ik) voor slechts 58euro (samen!) voor vak R

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #37 Gepost op: maart 23, 2010, 09:12:58 pm »
sommige gaan hier dromen van europees?!
man man, face reality, this team komt nog nie aan de enkels van ons bekerwinnaars van toen, met ene Leleu op kop.

tegen anderlecht, zullen 11 venten op het plein moeten staan, geen doetjes of twijfelaars- zoals tegen mechelen-, die met verwondering naar de tegenstand staan te zien (zoals bij nogal wat verplaatsingen naar het astridpark) . dat ne psycholoog geen verandering hierin kan brengen is nu ook wel duidelijk.
enkel een speler met de mentaliteit van een Thomas Matton kan er nog wa aan tippen (cfr zijn interview na de match). Misschien toont Meertie nog eens de vechtlust van weleer....?

Dit is de sterkste kern die we ooit gehad hebben gehad. Het eerste jaar speelden we met semi-profs en konden we profiteren van onderschatting bij de tegenstander, ook wel het verrassingseffect genoemd. Dit seizoen hebben we gewoon een kwalitatief heel sterke kern, spelers als Berrier gaan we niet elk jaar aantrekken vrees ik. Het uitvallen van die Berrier is een zware ontgoocheling, maar ik ben ervan overtuigd dat het ook zonder hem kan. En tsja, natuurlijk, die top-6 halen was een gedurfde doelstelling, en we zijn erin geslaagd. Budget omhoog, supporters meer dan verwend/tevreden, het is gewoon een fantastisch seizoen.

Tegen Standard en op Mechelen liep iedereen vol stress te spelen, uiteraard moet je daar geen goede wedstrijd verwachten. Dat we (meer dan) 11 venten hebben, hebben we dit seizoen al meermaals bewezen, onder andere tegen de 'grote' clubs als Standard, Genk, Club Brugge, Gent, Beerschot, enzovoort. Ik zie niet in waarom je hier plots zo negatief komt doen, of heeft het met andere redenen te maken..

Are you superjood in disguise?
« Laatst bewerkt op: maart 23, 2010, 09:15:20 pm door WAEREGHEM »

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #38 Gepost op: maart 23, 2010, 10:10:48 pm »
sorry maar ik ga ni mee   >:( waarom zo'n hoge ticket prijzen , :o

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: [VB] Anderlecht - Essevee
« Reactie #39 Gepost op: maart 23, 2010, 10:22:48 pm »
ik ook niet, schandalig gewoon!