Auteur Topic: [NB] RSCA - Essevee  (gelezen 6730 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.295
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: augustus 31, 2010, 01:01:50 pm »
als supporter van zulte waregem ben ik wel aan de ene kant blij met het gelijk spel, maar aan de andere kant ben ik beschaamd wat ze op de mat gebracht hebben zaterdag. het enig positieve was bossut maar de rest zwak zwak en nog eens zwak. het waren 1 bende bange kwezels. ze konden nog geen 1 minuut de bal in de ploeg houden.met 3 man van zw op 1man van anderlecht waren ze nog in de minderheid. liever verliezen met 5-0 en goed spelen, dan 0-0 en zo een match te spelen. kheb zeer mijn twijfels bij sommige spelers. :(
Hoe kun je nu goed spelen en toch 5-0 verliezen?
SV TILL I DIE

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: augustus 31, 2010, 01:08:18 pm »
als supporter van zulte waregem ben ik wel aan de ene kant blij met het gelijk spel, maar aan de andere kant ben ik beschaamd wat ze op de mat gebracht hebben zaterdag. het enig positieve was bossut maar de rest zwak zwak en nog eens zwak. het waren 1 bende bange kwezels. ze konden nog geen 1 minuut de bal in de ploeg houden.met 3 man van zw op 1man van anderlecht waren ze nog in de minderheid. liever verliezen met 5-0 en goed spelen, dan 0-0 en zo een match te spelen. kheb zeer mijn twijfels bij sommige spelers. :(

Waar is de tijd dat je enkel en alleen twijfels had bij de trainer, en nooit of te nimmer bij de spelers...

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: augustus 31, 2010, 02:55:35 pm »
als supporter van zulte waregem ben ik wel aan de ene kant blij met het gelijk spel, maar aan de andere kant ben ik beschaamd wat ze op de mat gebracht hebben zaterdag. het enig positieve was bossut maar de rest zwak zwak en nog eens zwak. het waren 1 bende bange kwezels. ze konden nog geen 1 minuut de bal in de ploeg houden.met 3 man van zw op 1man van anderlecht waren ze nog in de minderheid. liever verliezen met 5-0 en goed spelen, dan 0-0 en zo een match te spelen. kheb zeer mijn twijfels bij sommige spelers. :(

 :o :o manman waar gaan we naartoe,als we nu ne keer 0-0 spelen tegen rsca is het were nie goe.
bedenkt toch ook een keer dat het wel anderlecht is die zijn kansen NIET benut heeft.ze moesten ze toch insjotten ! kunt toch ook niet verwachten dat wij dat gaan doen allez allez.
trouwens als er 3 man van svzw op 1 man van rsca stond stonden er toch 2 vrij.en ze hebben er ook niet van geprofiteerd.
enne liever met 5-0 verliezen??
 ::) ::) manman

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: augustus 31, 2010, 05:42:56 pm »
hoe kun je nu content zijn met zo een match van svzw?? 0-0 en niets zien. kheb te doen met de mensen die mee gegaan zijn naar anderlecht. ga liever naar de cinema naar een goeie film kijken, daar zie je tenminste iets voor je geld. als dat BDR zijn speelstijl is proficiat >:(

Leatherfaceje

  • Gast
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: augustus 31, 2010, 05:45:43 pm »
hoe kun je nu content zijn met zo een match van svzw?? 0-0 en niets zien. kheb te doen met de mensen die mee gegaan zijn naar anderlecht. ga liever naar de cinema naar een goeie film kijken, daar zie je tenminste iets voor je geld. als dat BDR zijn speelstijl is proficiat >:(
jongen toch, tis op anderlecht, daar moet je wel heel organiserend spelen en heel defensief spelen om iets te kunnen rapen daar... tegen cercle (een mindere ploeg) hebben we 4-0 gewonnen... ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: augustus 31, 2010, 05:45:55 pm »
hoe kun je nu content zijn met zo een match van svzw?? 0-0 en niets zien. kheb te doen met de mensen die mee gegaan zijn naar anderlecht. ga liever naar de cinema naar een goeie film kijken, daar zie je tenminste iets voor je geld. als dat BDR zijn speelstijl is proficiat >:(
Kerel, tgaat hier over ene match. Hebt gij geen andere matchen gezien misschien?

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: augustus 31, 2010, 06:04:02 pm »
hoe kun je nu content zijn met zo een match van svzw?? 0-0 en niets zien. kheb te doen met de mensen die mee gegaan zijn naar anderlecht. ga liever naar de cinema naar een goeie film kijken, daar zie je tenminste iets voor je geld. als dat BDR zijn speelstijl is proficiat >:(
Kerel, tgaat hier over ene match. Hebt gij geen andere matchen gezien misschien?
ik zie alle matchen van svzw.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: augustus 31, 2010, 06:45:35 pm »
hoe kun je nu content zijn met zo een match van svzw?? 0-0 en niets zien. kheb te doen met de mensen die mee gegaan zijn naar anderlecht. ga liever naar de cinema naar een goeie film kijken, daar zie je tenminste iets voor je geld. als dat BDR zijn speelstijl is proficiat >:(
Kerel, tgaat hier over ene match. Hebt gij geen andere matchen gezien misschien?
ik zie alle matchen van svzw.
Dan raad ik u aan van ofwel objectiever en realistischer te kijken naar de maten of uw ogen open te doen als ge ter plaatse zijt.
Wat is dat hier toch. Er zitten er hier toch een aantal die precies alleen maar slechte dingen zien en daar helegans in opgaan. pffffff

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: augustus 31, 2010, 07:04:03 pm »
Commentaar op BelgacomTV was totaal lachwekkend.
Bij Habibou:
Ja hij staat constant buitenspel het zal ook nu wel kloppen.
Niet dus, was 1m onside, ma de herhaling had Raeske wss ni gezien
want ie bleef stil.

Idd ?cht h??l zwakke commentaar.
Had nie gezien dat er h???l wa bezoekers in de zittribune zaten ook...

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: augustus 31, 2010, 07:36:02 pm »
Commentaar op BelgacomTV was totaal lachwekkend.
Bij Habibou:
Ja hij staat constant buitenspel het zal ook nu wel kloppen.
Niet dus, was 1m onside, ma de herhaling had Raeske wss ni gezien
want ie bleef stil.

Idd ?cht h??l zwakke commentaar.
Had nie gezien dat er h???l wa bezoekers in de zittribune zaten ook...

Logisch, op de staanplaatsen ziet ge zowel letterlijk als figuurlijk geen bal, dan kijk ik nog liever op caf?  ;)

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: september 01, 2010, 06:20:22 pm »
hoe kun je nu content zijn met zo een match van svzw?? 0-0 en niets zien. kheb te doen met de mensen die mee gegaan zijn naar anderlecht. ga liever naar de cinema naar een goeie film kijken, daar zie je tenminste iets voor je geld. als dat BDR zijn speelstijl is proficiat >:(
Ik wil er direct voor tekenen om steeds een drawke te behalen op verplaatsing en te winnen in de thuismatchen...
Zo doe je zeker mee in PO1!
Meer zelfs, op die manier doe je gegarandeerd zelfs mee voor Europees voetbal!
En als dat dan af en toe eens met goed georganiseerd voetbal is en de nodige dosis geluk, dan zal me dat eerlijk gezegd worst wezen.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: september 02, 2010, 08:59:13 am »
hoe kun je nu content zijn met zo een match van svzw?? 0-0 en niets zien. kheb te doen met de mensen die mee gegaan zijn naar anderlecht. ga liever naar de cinema naar een goeie film kijken, daar zie je tenminste iets voor je geld. als dat BDR zijn speelstijl is proficiat >:(
Ik wil er direct voor tekenen om steeds een drawke te behalen op verplaatsing en te winnen in de thuismatchen...
Zo doe je zeker mee in PO1!
Meer zelfs, op die manier doe je gegarandeerd zelfs mee voor Europees voetbal!
En als dat dan af en toe eens met goed georganiseerd voetbal is en de nodige dosis geluk, dan zal me dat eerlijk gezegd worst wezen.
Als ge al uw uitmatchen een draw haalt en al uw thuismatchen 3 punten, dan doet ge zelfs mee voor de titel. Of vertaald naar het 34-matchen systeem, haalt ge dan 68 punten. Dus jammer van Mechelen, anders waren we op goeie weg ;)

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.268
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: september 03, 2010, 04:23:33 pm »
Al die vorige 48 matchen had RSCA w?l gescoord, tegen ons niet...wat een ontgoocheling als Essevee-supporter, zeg! Man man man...blijkbaar verlies je liever elke week en met mooi voetbal dan 1 keer op organisatie een punt te pakken bij de kampioen! Get a life! Trouwens...Eupen speelt w?l mooi voetbal h?...kijk maar eens naar hun klassement!