Auteur Topic: PO II  (gelezen 18199 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re:PO II
« Reactie #40 Gepost op: april 02, 2011, 09:40:03 pm »
Alle supporters staan zeker te springen om, binnenkort, in Moeskroen hun ploeg te gaan aanmoedigen.
-SVZW Forever-

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re:PO II
« Reactie #41 Gepost op: april 02, 2011, 09:54:56 pm »
wat hebben ze nu eigenlijk al gedaan na nieuwjaar?

Leatherfaceje

  • Gast
Re:PO II
« Reactie #42 Gepost op: april 02, 2011, 09:57:20 pm »
we zouden beter naar Oudenaarde gaan supporteren = het oude zulte waregem met inzet, moed, teamplay, goede mentaliteit,...

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re:PO II
« Reactie #43 Gepost op: april 02, 2011, 09:58:10 pm »
we zouden beter naar Oudenaarde gaan supporteren = het oude zulte waregem met inzet, moed, teamplay, goede mentaliteit,...

En een coach met karakter.
-SVZW Forever-

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re:PO II
« Reactie #44 Gepost op: april 02, 2011, 10:05:02 pm »
we zouden beter naar Oudenaarde gaan supporteren = het oude zulte waregem met inzet, moed, teamplay, goede mentaliteit,...

En een coach met karakter.



Daar zeg je het.  Een harde temperamentvolle coach is nodig

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re:PO II
« Reactie #45 Gepost op: april 02, 2011, 10:05:29 pm »
Capuano
we zouden beter naar Oudenaarde gaan supporteren = het oude zulte waregem met inzet, moed, teamplay, goede mentaliteit,...

En een coach met karakter.



Daar zeg je het.  Een harde temperamentvolle coach is nodig

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re:PO II
« Reactie #46 Gepost op: april 02, 2011, 10:30:37 pm »
Capuano
we zouden beter naar Oudenaarde gaan supporteren = het oude zulte waregem met inzet, moed, teamplay, goede mentaliteit,...

En een coach met karakter.



Ja een clown mag ook als dat echt moet


Daar zeg je het.  Een harde temperamentvolle coach is nodig

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re:PO II
« Reactie #47 Gepost op: april 02, 2011, 11:15:56 pm »
Vechtlust die ontbreekt, allemaal goed en wel, maar het begint stilaan toch ?cht wel duidelijk te worden dat er een schrijnend gebrek aan kwaliteit is.
Chevalier, Bokila, Traor?, Delaplace en Matton lijken me sowieso te licht voor een eersteklasser die een plaats in de subtop ambieert. Tamsin (voorlopig?) ook.
D'haene, Vandenbroeck, Dachelet en Colpaert (op de rechtsachter dan) overstijgen zeker de middelmaat niet en Bossut heeft er ook niet zijn beste seizoen op zitten.
Hyland tenslotte is absoluut de meest talentvolle speler, maar slaagt er voorlopig niet in om een paar weken na elkaar op zijn beste niveau te voetballen.
Als je mij zou vragen wie ik ?cht zou willen zien blijven dan kom ik uit bij Habibou (werkt hard, kan een actie maken en is topschutter), Hyland (genoeg potentieel, ooit speelt hij elke week de pannen van het dak) en Roelandts (heeft een pechjaar achter de rug, maar was daarvoor altijd al een meerwaarde).  Al de rest lijkt me makkelijk inwisselbaar, en da's niet echt iets wat je wil zeggen over de spelersgroep van je favoriete team als 't seizoen er bijna opzit.
Verder hebben we nood aan een trainer met wat meer temperament. Een die slaat als 't moet, maar ook zalft als 't nodig is. Een trainer die ze de hemel inprijst als ze hun best doen, maar die bij wijze van spreken de deur van de kleedkamer in stukken schopt als ze er met hun pet naar gooien.

Enfin, da's mijn mening. Je hoeft het niet met mij eens te zijn.
« Laatst bewerkt op: april 03, 2011, 01:22:07 am door lide »

Boer Boerie

  • Gast
Re:PO II
« Reactie #48 Gepost op: april 02, 2011, 11:30:47 pm »
Ik ben het grotendeels eens Lide
Coach: sorry, ik geloof niet meer in Hugo, veel ambitie maar op het veld ziede daar niks van.
Wil hem ni compleet afschrijven of op zijne rug schuiven maar tis toch da ni eerlijk gezegd.
Hugo straalt geen bezieling uit, in de pers wel op papier, maar in zijn dugout... Nopes
Haal A Cartier binnen aub.  Slaan, zalven en krijgt de neuzen wel in dezelfde richting,
heeft hij al meermaals bewezen.  Ik had mijn twijfels toen ik las: ambitie om PO2 te winnen.
Als ge 9 matchen na elkaar amper 5 punten haalt dan moede mij keer uitleggen hoe je op
2 weken alles terug in orde krijgt.
De match nu:
NUL over de ganse lijn, Habibou is den enigen die wa inzet toonde.
Traore derin brengen??? Why Hugo, dienen verlaat ons toch seffes waarom nog opstellen???
Delaplace aub keer 4 matchen na elkaar laten staan, tis nog erger dan een knipperlicht voor
diene jongen, zo kantie never vertrouwen opdoen.
Bokila is vandaag te licht bevonden, weeral maar ik schrijf hem nog ni af.
Voor de rest, veel goede bedoelingen maar weinig van gemerkt.
Op naar volgend seizoen dus.

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re:PO II
« Reactie #49 Gepost op: april 02, 2011, 11:43:11 pm »
Een beetje minder bla bla in de gazetten van wat je gaat doen op het veld maar toon het eens effectief op het veld.
Joost zegt het goed in het verslag "het is huilen met de pet op"
Jullie gingen nog iets maken van de play off's voor de supporters.
Wel hartelijk bedankt!!!
Ik heb er weeral van genoten.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:PO II
« Reactie #50 Gepost op: april 02, 2011, 11:49:36 pm »
Der moeten toch ne keer echt wa acties gaan komen tegen spelers en bestuur.

Ik ben het KOTSBEU.
Echt, dit seizoen geen enkele mooie match gezien.
Ik geloof al lang niet meer in Broos, dat stukje net voor de winterstop was gewon shockeffect, voor de rest is die vent te oud.
Hij zit te zeggen in de gazetten, dazze ambitie hebben en dat hij klaar is met zijn evaluatie voor volgend seizoen.
Ge moogt mij ne keer uitleggen, waarom iedereen nog speelt, als ge klaar zijt me u evaluatie, zet ge die toch gewoon op de bank of in de tribune.

We want 11 habibs

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re:PO II
« Reactie #51 Gepost op: april 03, 2011, 12:09:18 am »
Man man man. Wat een 'prestatie' op het Kiel. Na de al even makkelijke 3-0 in de reguliere competitie zullen de Ratten ons volgend jaar met open armen ontvangen. We worden stilaan het 'piece of cakeje' van het Kiel, een hapklare brok.

Had ik dan nog een tiental mensen uitgenodigd om bij me thuis te komen kijken...

BROOS, doe iets!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline tsjolder

  • Leden
  • Berichten: 23
Re:PO II
« Reactie #52 Gepost op: april 03, 2011, 06:59:26 am »
Wat een ongelooflijke minachting tov de supporters.  Voor de zoveelste keer op voorhand in de gazetten aankondigen dat ze er voluit voor zullen gaan en iets goed te maken hebben en dan een match waarin 3/4 van de spelers geen greintje inzet vertoont.  Naast het gebrek aan vechtlust zijn er ook nog een aantal spelers die het gewoon niet kunnen.  We mogen toch ook niet vergeten dat men bij het samenstellen van deze kern serieus wat steken heeft laten vallen.  Als je aan het seizoen begint met slechts ??n linksachter en dat je dan nog weet dat die een twijfelachtige reputatie heeft, zoek je problemen.  Gisteren kwam alle gevaar van die kant.  En het is iets te simpel om dat allemaal in Tamsin zijn schoenen te schuiven.  Al weken aan een stuk spelen we zonder linksvoetige speler.  Dan kan ik enkel vaststellen dat onze kern onevenwichtig is samengesteld.

Wat inzet betreft, vond ik Hyland de allerzwakste.  Zoveel kwaliteiten, maar er zo weinig mee doen...  Waar is de tijd dat hij constant moest ingetoomd worden wegens te veel matchbeleving?

Langs de andere kant is er toch ook een gebrek aan kwaliteit. 

In de verdediging hebben we geen enkele speler die kan uitvoetballen (zeker sinds Mareval niet meer meedoet).  Dachelet weet dit van zichzelf en houdt het dan ook steeds simpel, daar kan ik nog enigszins mee leven.  Vandenbrouck echter blijft iedere match maar lange ballen geven waarvan er werkelijk geen enkele goed aankomt.

Ook op het middenveld komen we voetballend tekort.  Ik had gedacht dat Matton ging doorbreken, eens hij lange tijd fit zou kunnen blijven, maar volledig tevergeefs...  Ik vond hem de laatste tijd trouwens iets minder slecht als hij wat meer teruggetrokken speelde, op Hyland zijn plek.

En vooraan is het ook huilen met de pet op.  Ondanks de vele inzet vind ik Habibou tekort schieten als diepe spits.  Ondanks zijn lengte wint hij nauwelijks een duel en is hij veel te weinig balvast.  Ik zie Habibou veel liever van links komen, maar wie moet je dan centraal zetten natuurlijk?  Bokila heeft al genoeg bewezen dat hij het niet kan, net als Traore.  En Chevalier teert volledig op zijn snelheid, maar als je dan geen enkele speler hebt die hem kan wegsturen, heb je daar niets aan natuurlijk.  Om nog te zwijgen over Teddy zijn mentaliteit vaak...

En onze trainer?  Hij stond (of zat) erbij en keek ernaar.  We moeten vaststellen dat ook Hugo Broos er niet in slaagt iets uit deze ploeg te krijgen.  Dit kan mi twee dingen betekenen: Ofwel is Hugo zelf de motivatie kwijt en dan zoeken we beter een nieuwe trainer voor volgend jaar.  Ofwel is het echt hopeloos met deze spelers...

Offline SVZWSteven

  • Leden
  • Berichten: 400
Re:PO II
« Reactie #53 Gepost op: april 03, 2011, 07:39:53 am »
Net als iedereen hier : Wat een strontmatch!!! Geen inzet en zeker geen ambitie.
Het ZW-eergevoel was ver te zoeken gisteren.

Enige pluspuntjes vond ik dan wel Colpaert qua vechtersmentaliteit en Habib die op zijn eilandje mocht voetballen.

Wat ik heb ik me gisteren zitten ergeren aan Matton.  Jonge, jonge niet te doen.  Heeft die nu 1 vrije trap of hoekschop goed gegeven????  En dat voor iemand die de rest van de week niet anders te doen heeft??  Verkopen die handel. 

We hebben een volledig nieuw middenveld nodig, want niemand haalde gisteren eersteklasseniveau.  En voorin heeft Bokila nogmaals bewezen wat een fluttransfer dat was.  Is meer bezig met het kleur van zijn schoenen en kapsel dan met voetbal.  Zo'n lange lummel die geen bal kan controleren en die niet terug meeverdedigd zodanig dat Tamsin voortdurend in de problemen kwam.

Ik hoop dat het bestuur ook gezien heeft waar de pijnpunten liggen.  Dat ze maar eens vaste meerwaarden aankopen dit jaar, want behalve Habib was de vorige transferperiode ook een ramp!!!!

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re:PO II
« Reactie #54 Gepost op: april 03, 2011, 08:35:15 am »
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff erg maar dan ook erg teleurstellend. :'(

De enige manier om deze ploeg nog op de rails te krijgen is, de spelers een straftraining geven, verplichten om van 7h op de club te zijn en en als ze nog een keer zo een wanprestatie leveren de tickets van alle meereizende supporters uit eigen portemonnee laten betalen.

En stel een keer wat jongeren op aub!

Online trollie

  • Leden
  • Berichten: 518
Re:PO II
« Reactie #55 Gepost op: april 03, 2011, 08:39:55 am »
wat was dat weer.....man,man,man.....ik begin er zelfs met te lachen want anders kan ik het niet meer aan....Habib zag ik weer vechten maar de rest....hohoh.....wat een kutploeg vent,niets talent,niets inzet,geen ziel,niets.....Als ze nu niet deftig inkopen is het ticketje 2de klas....en vele abo's minder want het is een dikke schande.....overbetaalde slunsen....

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re:PO II
« Reactie #56 Gepost op: april 03, 2011, 09:03:22 am »
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff erg maar dan ook erg teleurstellend. :'(

De enige manier om deze ploeg nog op de rails te krijgen is, de spelers een straftraining geven, verplichten om van 7h op de club te zijn en en als ze nog een keer zo een wanprestatie leveren de tickets van alle meereizende supporters uit eigen portemonnee laten betalen.

En stel een keer wat jongeren op aub!

2
Ik heb noodgedwongen de match met smsjes moeten volgen,maar mag wss blij zijn dat ik er niet bij was >:(.
En over die tickets....ze mogen(moeten)alle tickets plus drank  sedert nieuwjaar betalen.Iedere keer hebben ze ons bij de kl...n.En hopelijk deze week geen intervieuw alla "we moeten iets tonen voor de supps....".
« Laatst bewerkt op: april 03, 2011, 09:04:56 am door fozie »

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re:PO II
« Reactie #57 Gepost op: april 03, 2011, 09:51:05 am »
En als je dan leest in Het Wekelijks Nieuws dat er geen grote kuis komt, maar grotendeels verdergewerkt wordt met het  talent van nu, wel dat belooft voor volgend jaar... (gesprek met Patrick Decuyper) :'(

Online alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re:PO II
« Reactie #58 Gepost op: april 03, 2011, 09:55:19 am »
Bij aankomst aan het regenboogstadion hadden ze die klojos een nachttraining moeten geven dat ze al de kleuren van de regenboog hadden gezien,en dat noemt zich prof als wij dat moesten doen,zo presteren op ons werk dan lagen we al lang buiten :-[

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re:PO II
« Reactie #59 Gepost op: april 03, 2011, 12:25:40 pm »
E?n oplossing: Mar?val en Nfor weer opnemen in de ploeg. Samen met Chevalier waren zij de spelers die iets konden forceren. En wat doen we ermee? Naar het B-elftal sturen. Tja, dan krijg je dit h?. Middelmatige spelers die niet kunnen forceren op het plein.

Dus: alle ego's opzij (ook die van het bestuur en de trainer). En volgende week m?t Mar?val, Nfor en Chevalier in de ploeg.