Auteur Topic: [VB] Club Brugge - Essevee  (gelezen 15171 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: november 01, 2012, 08:52:31 pm »
We rapen jammergenoeg nooit veel in het Jan Breydelstadion maar dit seizoen lukt quasi alles dus waarom dit dan niet?

Ik heb een kaart om bij de Brugge-supporters te zitten maar heb daar eigenlijk weinig zin in ...

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: november 01, 2012, 10:43:01 pm »
Vraagje...

Welke supporterclubs leggen er een bus in naar Brugge?
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: november 01, 2012, 10:43:55 pm »
Vraagje...

Welke supporterclubs leggen er een bus in naar Brugge?

tempo, klauwaert , karrekiet

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: november 01, 2012, 11:10:32 pm »
In plaats van tijdens de wedstrijd FORZA SV te roepen -> LEEKENS BUITEN roepen, we krijgen zowiezo een staande ovatie van het club publiek, die mannen gaan zelf meedoen geloof me ! Zeker eens proberen !

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: november 02, 2012, 12:18:26 am »
Dan kan je beter een spandoekje maken :) Misschien iets met 90% in ? :)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: november 02, 2012, 01:00:47 am »
'Proficiat met je ontslagpremie!'  :P

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: november 02, 2012, 08:22:29 am »
In plaats van tijdens de wedstrijd FORZA SV te roepen -> LEEKENS BUITEN roepen, we krijgen zowiezo een staande ovatie van het club publiek, die mannen gaan zelf meedoen geloof me ! Zeker eens proberen !

Laat Leekens maar blijven , dat is veel beter voor ons  :) ,en dan laten Mannaert en Verhaeghe onze trainer gerust...ik mag er niet aan denken... :-\

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: november 02, 2012, 08:25:05 am »
Ten eerste, we raapten nog nooit iets op Brugge.
Als je iets dieper in het verleden graaft, zal je zien dat we wel mooie overwinningen gehaald hebben op club Brugge. Dus het kan.
« Laatst bewerkt op: november 02, 2012, 08:31:15 am door jowanie »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: november 02, 2012, 10:08:43 am »
In plaats van tijdens de wedstrijd FORZA SV te roepen -> LEEKENS BUITEN roepen, we krijgen zowiezo een staande ovatie van het club publiek, die mannen gaan zelf meedoen geloof me ! Zeker eens proberen !
Moedig liever mijn eigen ploeg aan dan tegen een trainer te zingen, een zeker forza sv
SV TILL I DIE

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: november 02, 2012, 10:22:27 am »
In plaats van tijdens de wedstrijd FORZA SV te roepen -> LEEKENS BUITEN roepen, we krijgen zowiezo een staande ovatie van het club publiek, die mannen gaan zelf meedoen geloof me ! Zeker eens proberen !
Moedig liever mijn eigen ploeg aan dan tegen een trainer te zingen, een zeker forza sv

?

Ideetjes voor een spandoekje:

* 90% gepraat, 10% kunnen
* 90% blabla, 10% boemboem
* 90% landverrader
* 90% geld, 10% meer geld
* Wilmots 90%, Leekens 10%
* Leekens, 1990 laatste prijs
* Leekens, 22 jaar gepraat
* '90 laatste prijs, 90% gepraat
* ...

Mocht iemand zich geroepen voelen. ;)

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: november 02, 2012, 10:47:15 am »
In plaats van tijdens de wedstrijd FORZA SV te roepen -> LEEKENS BUITEN roepen, we krijgen zowiezo een staande ovatie van het club publiek, die mannen gaan zelf meedoen geloof me ! Zeker eens proberen !
Moedig liever mijn eigen ploeg aan dan tegen een trainer te zingen, een zeker forza sv

Begrijp u uitleg zeker !

Ik herinner mij paar geleden jaar hetzelfde, club brugge - racing genk, die van genk riepen 'jacky buiten' ipv forza racing (dat was toen met Jacky Mathyssen) ik kan u zeggen, de sfeer nadien was bij club helemaal omgeslaan tegen hun eigen ploeg. Resultaat het voetbal trok die avond bij club op niets meer.

Ik stel het alleen maar voor ;-) ik zing natuurlijk ook liever mijn ploeg, maar ik wil die 25000 man wel eens serieus uitlachen met al die 'sterren' op en naast de bank.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: november 02, 2012, 10:54:47 am »
We rapen jammergenoeg nooit veel in het Jan Breydelstadion maar dit seizoen lukt quasi alles dus waarom dit dan niet?

Ik heb een kaart om bij de Brugge-supporters te zitten maar heb daar eigenlijk weinig zin in ...

Had ook gratis kaart.  Maar ga toch ??n kopen voor in het uitvak, zonder twijfel.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: november 02, 2012, 10:56:52 am »
In plaats van tijdens de wedstrijd FORZA SV te roepen -> LEEKENS BUITEN roepen, we krijgen zowiezo een staande ovatie van het club publiek, die mannen gaan zelf meedoen geloof me ! Zeker eens proberen !

Laat Leekens maar blijven , dat is veel beter voor ons  :) ,en dan laten Mannaert en Verhaeghe onze trainer gerust...ik mag er niet aan denken... :-\


Als ze een nieuwe trainer hetzelfde loon geven als den Georges, kan niemand daar neen tegen zeggen.  Ook Franky niet.  Mannaert heeft toch een gebrek aan internationale contacten en uitstraling, waardoor de kans groot is dat hij "bekenden" wil halen.

Trouwens, geef den Georges nog een nieuwe carri?re in de politiek...  Kent als geen ander het financi?le, staat sterk in onderhandelingen en waterdichte contracten (iets waar Kris Peeters nog iets van kan leren alst hem nog eens miljoenen geeft aan een multinational), en om uit de financiele crisis te geraken heb je iemand nodig die als geen ander een good-news-show kan opvoeren....





13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: november 02, 2012, 11:23:06 am »
In plaats van tijdens de wedstrijd FORZA SV te roepen -> LEEKENS BUITEN roepen, we krijgen zowiezo een staande ovatie van het club publiek, die mannen gaan zelf meedoen geloof me ! Zeker eens proberen !

Laat Leekens maar blijven , dat is veel beter voor ons  :) ,en dan laten Mannaert en Verhaeghe onze trainer gerust...ik mag er niet aan denken... :-\


Als ze een nieuwe trainer hetzelfde loon geven als den Georges, kan niemand daar neen tegen zeggen.  Ook Franky niet.  Mannaert heeft toch een gebrek aan internationale contacten en uitstraling, waardoor de kans groot is dat hij "bekenden" wil halen.

Trouwens, geef den Georges nog een nieuwe carri?re in de politiek...  Kent als geen ander het financi?le, staat sterk in onderhandelingen en waterdichte contracten (iets waar Kris Peeters nog iets van kan leren alst hem nog eens miljoenen geeft aan een multinational), en om uit de financiele crisis te geraken heb je iemand nodig die als geen ander een good-news-show kan opvoeren....

Qua achterbaksheid, hypocrisie, geslepenheid, arrogantie, praatjesmaken en onbetrouwbaarheid is Leekens inderdaad de perfecte politieker.

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: november 02, 2012, 11:30:41 am »
't Is de ideale moment om Brugge te pakken...Refaelov en Vazquez geblesseerd en Blondel (en Sterchele...) geschorst!

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: november 02, 2012, 11:37:16 am »
't Is de ideale moment om Brugge te pakken...Refaelov en Vazquez geblesseerd en Blondel (en Sterchele...) geschorst!

De mortuis nil nisi bene.

Dat gezegd zijnde hoop ik dat geen mens in het uitvak mee in de handjes klapt in die 23e minuut. Tijd dat ze dat afvoeren me dunkt. Of we moeten scoren in de 23e minuut, dat mag ook. De 0-3.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.219
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: november 02, 2012, 12:01:31 pm »
Brugge heeft maar 2 echte middenvelders voor zondag. Odjidja en Jorgensen, al de rest is ziek, geblesseerd of geschorst.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: november 02, 2012, 12:17:53 pm »
Brugge heeft maar 2 echte middenvelders voor zondag. Odjidja en Jorgensen, al de rest is ziek, geblesseerd of geschorst.

Voeg er toch maar Blondel aan toe. Die speelt!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: november 02, 2012, 12:32:39 pm »
Brugge heeft maar 2 echte middenvelders voor zondag. Odjidja en Jorgensen, al de rest is ziek, geblesseerd of geschorst.

Voeg er toch maar Blondel aan toe. Die speelt!
Is toch geschorst?
SV TILL I DIE

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: november 02, 2012, 12:37:11 pm »
Club Brugge-middenvelder Jonathan Blondel moet op vrijdag 9 november voor het Beroepscomit? van de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) verschijnen. Blondel kan daardoor zondag spelen tegen leider Zulte Waregem. ook Standard verschijnt dan voor de incidenten in de match tegen Anderlecht.

Blondel verschijnt om 13u voor het Beroepscomit?, de zaak van Standard wordt een half uur later behandeld. Eerst stonden beide zaken vandaag/vrijdag 2 november op het programma.


Wat een toeval... net nu ze met zoveel geblesseerden zitten voor deze belangrijke match  ::)