Auteur Topic: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem  (gelezen 7388 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

13 april 1951

  • Gast
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #60 Gepost op: april 11, 2013, 02:22:17 pm »
Ik kan alleen maar hopen dat wij niet meedoen aan die zogenaamde aanmoedigingspremies. Maar daar heb ik wel een goed oog in. Niemand bij Mechelen die een Anderlecht of Brugge of who-ever een dienst zou willen bewijzen!

Dat denk ik ook eerlijk gezegd. Sommigen doen hier alsof Anderlecht bij eender welke club kan gaan aankloppen met een envelopje vol centjes omdat ze het grote Essevee vrezen... Misschien doen sommigen onszelf teveel eer aan?!

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.706
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #61 Gepost op: april 11, 2013, 03:00:18 pm »
Ik kan alleen maar hopen dat wij niet meedoen aan die zogenaamde aanmoedigingspremies. Maar daar heb ik wel een goed oog in. Niemand bij Mechelen die een Anderlecht of Brugge of who-ever een dienst zou willen bewijzen!

Dat denk ik ook eerlijk gezegd. Sommigen doen hier alsof Anderlecht bij eender welke club kan gaan aankloppen met een envelopje vol centjes omdat ze het grote Essevee vrezen... Misschien doen sommigen onszelf teveel eer aan?!

Ik denk eerder dat het Club Brugge was of Genk. Anderlecht heeft een goede ploeg, dus die geraken er wel. Ik denk ook dat je onderschat hoeveel de tweede plaats in de competitie waard is tegenwoordig. Wees gerust, bij Club Brugge lopen ze nerveus hiervan. Als Z-Waregem financieel sterker wordt, zitten zij met een probleem.

Ik blijf erbij, de motivatie van Mechelen die wedstrijd was zeer verdacht. Uw reactie ging wellicht wat anders geweest zijn, mochten we verloren hebben. Nu malen weinige erom, maar het blijft des te merkwaardiger.

Offline ikke zelf

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #62 Gepost op: april 11, 2013, 04:29:26 pm »
Nee, ik denk echt dat er te veel achter gezocht wordt.
Mechelen is ook absoluut anti play-offs. Dus waarom de grote voorstanders ervan een handje helpen?
Zulte-Waregem kampioen, zou dan ook in ons voordeel zijn.

En wat betreft de 'motivatie'. De spelers wilden vooral nog eens een resultaat thuis neerzetten. Want van die befaamde thuisreputatie is dit seizoen eerlijk gezegd weinig van te merken geweest. De supporters hadden bloed, zweet en tranen gevraagd. En dat is wat ze mijn insziens ook gedaan hebben. Misschien soms een beetje te, maar meer moet er echt niet achter gezocht worden.
Laten we het dan ook maar hierbij laten.  ;)

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #63 Gepost op: april 11, 2013, 07:39:57 pm »
Het ene seizoen is inderdaad het andere niet. En ik heb ook nergens gezegd dat die 2de plaats niet verdiend is, integendeel zelfs. Maar waarom zouden wij een sukkelploegske moeten zijn omdat we in POII spelen?
Ik heb ook nergens gezegd dat jullie een sukkelploegske zijn, h?. Dat laat ik voor het conto van Naessens C...
Ik verwonderde mij er alleen om dat de inzet in de wedstrijden in de PO2 bijlange niet is wat ze was in die laatste wedstrijd in de reguliere competitie...
Onbegrijpelijk eigenlijk dat ploegen die via PO2 nog een extra kans krijgen om zich voor Europees voetbal te kwalificeren dit zomaar aan zich laten voorbijgaan...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #64 Gepost op: april 11, 2013, 07:45:19 pm »
Het ene seizoen is inderdaad het andere niet. En ik heb ook nergens gezegd dat die 2de plaats niet verdiend is, integendeel zelfs. Maar waarom zouden wij een sukkelploegske moeten zijn omdat we in POII spelen?
Ik heb ook nergens gezegd dat jullie een sukkelploegske zijn, h?. Dat laat ik voor het conto van Naessens C...
Ik verwonderde mij er alleen om dat de inzet in de wedstrijden in de PO2 bijlange niet is wat ze was in die laatste wedstrijd in de reguliere competitie...
Onbegrijpelijk eigenlijk dat ploegen die via PO2 nog een extra kans krijgen om zich voor Europees voetbal te kwalificeren dit zomaar aan zich laten voorbijgaan...

Even nuanceren h? makker: ik zei wat betreft het behalen van POI en de resultaten in POII.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #65 Gepost op: april 12, 2013, 11:26:52 am »
Zouden we hier geen slotje op zetten?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #66 Gepost op: april 12, 2013, 11:42:49 am »
Zouden we hier geen slotje op zetten?
Waarom?
Het loopt toch totaal niet uit de hand?
Er wordt wat heen en weer gediscussieerd over de laatste competitiematch en da's al.
Daarvoor dient een forum toch?!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #67 Gepost op: april 12, 2013, 01:32:52 pm »
Zouden we hier geen slotje op zetten?
Waarom?
Het loopt toch totaal niet uit de hand?
Er wordt wat heen en weer gediscussieerd over de laatste competitiematch en da's al.
Daarvoor dient een forum toch?!

Ge kunt zo terug gaan naar het jaar 2005 ook e..
Kvind het in ieder geval onnodig.
Maar kga under nie tegenhouden ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #68 Gepost op: april 12, 2013, 07:08:45 pm »
we hebben er gewonnen dus het kan me geen z*k schelen of ze eventuele aanmoedingspremies uit luik, brugge of brussel beloofd waren hoor  :)