Auteur Topic: [VB] Essevee - Apoel  (gelezen 25175 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #20 Gepost op: augustus 09, 2013, 03:14:21 pm »
Misschien onderschat ik ze maar kom op zeg, met deze loting mogen we blij zijn! Volgens mij de beste ploeg die we konden loten!

Als je hier niet van wint dan verdien je het ook niet om Europees te spelen!

Ik geloof er in

"Als je hier niet van wint"

Haalden 2 jaar terug verdorie KF Champions League !!
En nu lagen ze er pas uit in de Q3 na 2 gelijke spelen tegen Maribor !
Cyprioten worden hier ZWAAR onderschat, "omdat het m??r Cyprus is" !

das waaar maar die ploeg is helemaal leeg gekocht he!

Is nu een totaal andere ploeg op het veld. en Maribor, wie is dat? Zegt dus al genoeg als ze er tegen zo'n club uit liggen

Kzeg niet dat we er gaan over walsen, totaal niet, maar kben wel content met deze loting

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #21 Gepost op: augustus 09, 2013, 03:15:00 pm »
komt ook deels omdat hun competitie pas begint op 31 augustus, en zodus zijn die mannen totaal nog niet fit...

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #22 Gepost op: augustus 09, 2013, 03:21:44 pm »
Misschien onderschat ik ze maar kom op zeg, met deze loting mogen we blij zijn! Volgens mij de beste ploeg die we konden loten!

Als je hier niet van wint dan verdien je het ook niet om Europees te spelen!

Ik geloof er in

"Als je hier niet van wint"

Haalden 2 jaar terug verdorie KF Champions League !!
En nu lagen ze er pas uit in de Q3 na 2 gelijke spelen tegen Maribor !
Cyprioten worden hier ZWAAR onderschat, "omdat het m??r Cyprus is" !

Ok twee jaar geleden maar dit jaar is het waarschijnlijk gewoon een mindere ploeg. Dit is haalbaar hoe je het ook draait of keert!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #23 Gepost op: augustus 09, 2013, 03:22:54 pm »
Misschien onderschat ik ze maar kom op zeg, met deze loting mogen we blij zijn! Volgens mij de beste ploeg die we konden loten!

Als je hier niet van wint dan verdien je het ook niet om Europees te spelen!

Ik geloof er in

"Als je hier niet van wint"

Haalden 2 jaar terug verdorie KF Champions League !!
En nu lagen ze er pas uit in de Q3 na 2 gelijke spelen tegen Maribor !
Cyprioten worden hier ZWAAR onderschat, "omdat het m??r Cyprus is" !

Pas uit in Q3 tegen Maribor? Twas hun eerste ronde dat ze speelden en eruit vliegen tegen Maribor is toch niet echt een prestatie op zich hoor.

Als we hier niet van winnen dan horen we ook niet in de poules thuis.. we hadden veel slechter kunnen treffen.

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #24 Gepost op: augustus 09, 2013, 03:23:19 pm »
Sommige halen hier twee zaken door elkaar. Je hebt enerzijds de loting, en anderzijds de tegenstander.
De loting kon bijna niet beter als je weet dat we evengoed Braga, Besiktas of Feyenoord konden treffen. Dan mogen we gelukkig zijn met Apoel.

Los van de gunstige loting blijft Apoel wel een moeilijke tegenstander en zullen we in ieder geval stukken beter voor de dag moeten komen dan de voorbije weken om een kans te maken.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #25 Gepost op: augustus 09, 2013, 03:28:04 pm »
Das waar   ;)

maar kgeef ons toch zeker 50% kans, volgens mij is apoel nicosia in Belgi? gewoon een club die - net als Zulte Waregem - hoopt op play off 1

wat is hun budget?

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #26 Gepost op: augustus 09, 2013, 03:39:00 pm »
denk dat de Cypriotische crisis de "sterkte" van hun ploeg niet ten goede is gekomen...

Haalbaar, maar toch opletten voor onderschatting !

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.218
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #27 Gepost op: augustus 09, 2013, 03:42:42 pm »
Komaan gasten!
Wij onderschatten die Cyprioten zeker niet, we zijn gewoon realistisch, die ploeg is te kloppen, punt uit!
Veel spelers weg daar en Cypriotische competitie mogen we lager inschatten dan de onze.
Zijn we 100% dan winnen we, punt uit.

Ik denk eerder dat die Cyprioten ons zullen onderschatten.

Over de vlucht naar ginder, prijs zal toch niet te hoog mogen gaan, wie weet volgen er nog 3 uitmatchen.
Wss mee de vlieger op met de spelers, en terug ook, of niet? Dat zal wel ne zak geld kosten.
« Laatst bewerkt op: augustus 09, 2013, 03:49:33 pm door San Iker »

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #28 Gepost op: augustus 09, 2013, 04:14:46 pm »
Van de ploeg Apoel,die eruit ging in de kwartfinale CL tegen Real ,zijn er nog 4 spelers(incl bankzitters)over(keeper Pardo,Morais,Manduca,Alexandrou).Zelfs de toenmallige coach is daar weg.
Lijkt me haalbaar,maar vergeet niet dat er geen "dutsen" europees spelen ook h? (zie kluubtje Bruhhe).

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #29 Gepost op: augustus 09, 2013, 05:33:47 pm »
voor de bookmakers zijn we in ieder geval favoriet voor de heenmatch

Zulte Waregem op 1.80, gelijkspel op 3.40 en Nicosia op 4.25

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #30 Gepost op: augustus 09, 2013, 07:57:14 pm »
hopelijk kijkt essevee voor een regeling vlieger ticket en overnachting. anders zijn we toch min 400 a 500 euro kwijt wat toch veel geld is voor 2 a 3 dagen. Al is zo een verplaatsing onbetaalbaar kwa sfeer enzo :D

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #31 Gepost op: augustus 09, 2013, 08:51:07 pm »
hopelijk kijkt essevee voor een regeling vlieger ticket en overnachting. anders zijn we toch min 400 a 500 euro kwijt wat toch veel geld is voor 2 a 3 dagen. Al is zo een verplaatsing onbetaalbaar kwa sfeer enzo :D
Sorry maar dat is niet veel geld. Je kan toch moeilijk verwachten dat je eens weg en weer vliegt naar cyprus, 3 nachten slaapt en een match bekijkt enz.... En minder dan 400 a 500 kwijt bent.  Beste oplossing vlucht via jeatir naar paphos (50 euro) en vandaaruit bus of auto huren.  49 euro per dag voor een bmw1 of golf5 dat kan je al delen door 4 of 5.  En overnachtingen in paphos in 4 sterren starten al van 80-90 euro per nacht.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #32 Gepost op: augustus 09, 2013, 09:23:46 pm »
hopelijk kijkt essevee voor een regeling vlieger ticket en overnachting. anders zijn we toch min 400 a 500 euro kwijt wat toch veel geld is voor 2 a 3 dagen. Al is zo een verplaatsing onbetaalbaar kwa sfeer enzo :D
nee is niet veel geld voor 2 a 3 dagen maar het is en blijft 400 a 500 euro voor een matchke voetbal sommige vrouwen zijn daar niet echt happy mee  ;D
Sorry maar dat is niet veel geld. Je kan toch moeilijk verwachten dat je eens weg en weer vliegt naar cyprus, 3 nachten slaapt en een match bekijkt enz.... En minder dan 400 a 500 kwijt bent.  Beste oplossing vlucht via jeatir naar paphos (50 euro) en vandaaruit bus of auto huren.  49 euro per dag voor een bmw1 of golf5 dat kan je al delen door 4 of 5.  En overnachtingen in paphos in 4 sterren starten al van 80-90 euro per nacht.

Offline Dingske

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #33 Gepost op: augustus 09, 2013, 10:00:22 pm »
mensen die van plan zijn naar Nicosia te gaan?

Jup met 3 man zelfs !!

Zou de club iets organiseren zoals naar Moskou in den tijd ?

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #34 Gepost op: augustus 09, 2013, 10:07:38 pm »
Ik heb gekeken, maar het komt me iets te kostelijk uit. En ja als ik en mijn vrouw naar Cyprus trekken is het meteen voor een week hoor.

Freve

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #35 Gepost op: augustus 09, 2013, 10:09:15 pm »
Ik heb gekeken, maar het komt me iets te kostelijk uit. En ja als ik en mijn vrouw naar Cyprus trekken is het meteen voor een week hoor.
der moet ook gewerkt worden
dus nee, een reisje zit er niet in

wel "thuis" gaan kijken zoals woensdag

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #36 Gepost op: augustus 09, 2013, 10:34:11 pm »
Mijn cong? start na de vrijdag, dus twee dagjes extra cong? kan er nog in :) Nu nog zien te financieren

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #37 Gepost op: augustus 09, 2013, 11:10:09 pm »
hier net mijn reisje geboekt naar cyprus samen met et vrouwke. hotel in paphos (aant water), en autoke voor een 5tal dagen geboekt, kwestie van cyprus ook ineens te zien! ik mis wel de match tegen anderlecht :-(
waregem koerse gaan we nog vollenbak beleven!

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #38 Gepost op: augustus 09, 2013, 11:22:58 pm »
Mag ik weten hoeveel je juist betaald voor alles(mag ook in pm)