Auteur Topic: [VB] Essevee - KV Oostende  (gelezen 17594 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #40 Gepost op: december 19, 2013, 11:25:00 am »
Vermoeidheid tegen spelers alla Berrier en Canesin... Das gene kattepis e!!
Maar idd winnen thuis tegen hen moet eigenlijk!

Al zie ik het wel niet zitten dat we Godeau op Depoitre moeten zetten.
Laten we nog eens Duplus proberen centraal achterin.
2/6 of 1/6 tegen Oostende zou gewoon slecht zijn, zeker voor een titelkandidaat.
SV TILL I DIE

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #41 Gepost op: december 19, 2013, 12:07:41 pm »
Met de prestaties van de afgelopen 2 wedstrijden in het hoofd zal ik niet verrast zijn als Essevee zaterdag punten laat tegen Oostende.
Oostende is een ploeg op karakter die alles geeft, wij zijn vermoeid, en voor het eerst beginnen spelers en trainer erover te klagen.
Dury zei altijd: "Als je er niet over praat, dan voel je het niet"
Wel, hij begint er nu zelf over!

Presteren als de afgelopen 2 matchen, en je haalt 0 op 6.


Ik vrees een beetje hetzelfde. Berrier en Depoitre zullen zich ongetwijfeld dubbel plooien, ploeg zit fris en in een goeie periode.
Wij hebben al +30 matchen achter de rug in een kleine 5 maanden, spelers zijn wat moe, uit vorm, of hebben last van kleine blessures.
De mot zit er duidelijk wat in, het dominante spel dat we gewoon zijn van onze ploeg is weg.
Als we op voorsprong komen kunnen we de match mss weer op reserve uitvoetballen, mochten we op achterstand komen ben ik benieuwd of we de kracht nog zullen hebben om terug te vechten..

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #42 Gepost op: december 19, 2013, 02:04:10 pm »

Ik vrees een beetje hetzelfde. Berrier en Depoitre zullen zich ongetwijfeld dubbel plooien, ploeg zit fris en in een goeie periode.
Wij hebben al +30 matchen achter de rug in een kleine 5 maanden, spelers zijn wat moe, uit vorm, of hebben last van kleine blessures.
De mot zit er duidelijk wat in, het dominante spel dat we gewoon zijn van onze ploeg is weg.
Als we op voorsprong komen kunnen we de match mss weer op reserve uitvoetballen, mochten we op achterstand komen ben ik benieuwd of we de kracht nog zullen hebben om terug te vechten..

Tegen Oostende moet en kan  je niet op reserve voetballen.
Met een flits van Canesin of Berrier kan je gezien zijn. En kunnen nog altijd lange bal spelen naar Depoitre, en iedereen weet dat wij het altijd heel moeilijk hebben tegen sterke spitsen genre Depoitre, Santini, Coulibaly, Mitrovic,...

Steun supporters is nu heel belangrijk, nog 1x vol er op dit jaar! een 3 op 6, daar ben ik content mee!

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #43 Gepost op: december 19, 2013, 02:28:37 pm »
Men doet hier precies of Oostende een wereldploeg is...hebben wij dan geen goede ploeg, misschien? Op Genk speelden ze geen wereldmatch, hoor! Geen slecht elftal, dat niet, maar we spelen thuis, h?... ;)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #44 Gepost op: december 19, 2013, 02:36:50 pm »
Men doet hier precies of Oostende een wereldploeg is...hebben wij dan geen goede ploeg, misschien? Op Genk speelden ze geen wereldmatch, hoor! Geen slecht elftal, dat niet, maar we spelen thuis, h?... ;)
ze zijn al onder den indruk van Coucke zijn getwitter denkek :)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #45 Gepost op: december 19, 2013, 02:59:18 pm »
Diene Depoitre is ook geen wereldspits hoor.
Beetje type Ruytinx maar minder erg.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #46 Gepost op: december 19, 2013, 04:51:09 pm »
Ik doe niet alsof het een wereldploeg is, maar als je ziet hoe moeilijk we al voetbalden tegen Cercle en Lierse...
KVO schat ik iets hoger en het is een ploeg dat speelt op karakter en enthousiasme, en dat ligt ons niet!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #47 Gepost op: december 20, 2013, 04:37:54 pm »
Zal niet makkelijk zijn, maar heb er vertrouwen in dat we punten thuis houden.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #48 Gepost op: december 20, 2013, 05:31:53 pm »
Brillant en Berrier zijn onzeker . Morgen wordt beslist of ze wedstrijdfit zijn.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #49 Gepost op: december 20, 2013, 05:49:12 pm »
Berrier zal zeker spelen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #50 Gepost op: december 20, 2013, 08:40:50 pm »
Malanda (geelgeschorst na vijfde gele kaart) en Habibou (nog wat last van de knie) zijn er niet bij.
De selectie: Bossut, De fauw, Verboom, Kums, Hazard, Sylla, N?Diaye, Naessens, Vandenbroucke, Skulason, Cont?, Duplus, Cac?r?s, Mendy, Godeau, Bruzzese, Tarfi, D?Haene, Crimi, Bongonda.


Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #51 Gepost op: december 20, 2013, 08:41:54 pm »
Malanda (geelgeschorst na vijfde gele kaart) en Habibou (nog wat last van de knie) zijn er niet bij.
De selectie: Bossut, De fauw, Verboom, Kums, Hazard, Sylla, N?Diaye, Naessens, Vandenbroucke, Skulason, Cont?, Duplus, Cac?r?s, Mendy, Godeau, Bruzzese, Tarfi, D?Haene, Crimi, Bongonda.

Hopelijk is Habibou er wel in Anderlecht

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #52 Gepost op: december 20, 2013, 09:14:31 pm »
Hopelijk is Habibou er wel in Anderlecht

Vrees ervoor.
Denk dat het de komende 2 matchen met Cont?, Cac?r?s en Naessens moet gebeuren. Veel overschot hebben we voorin niet meer. Buiten Sylla, maar die speelt in het duel, terwijl Dury meestal tracht uit het duel te spelen. Technisch ook niet de meest verfijnde.

Vincent

  • Gast
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #53 Gepost op: december 20, 2013, 10:53:00 pm »
Dury heeft inderdaad laten uitschijnen dat Habib beter niet meer zou spelen voor Nieuwjaar. N'Diaye is er in elk geval terug bij. Hopelijk drie punten en geen bijkomende blessures.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #54 Gepost op: december 21, 2013, 09:00:15 am »
Vrees ervoor.
Denk dat het de komende 2 matchen met Cont?, Cac?r?s en Naessens moet gebeuren. Veel overschot hebben we voorin niet meer. Buiten Sylla, maar die speelt in het duel, terwijl Dury meestal tracht uit het duel te spelen. Technisch ook niet de meest verfijnde.

caceras wel misschien , geef sylla eens de kansen die caceras al gekregen heeft

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #55 Gepost op: december 21, 2013, 09:34:11 am »
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #56 Gepost op: december 21, 2013, 12:23:20 pm »
Berrier uitfluiten! Had er eerst nog symphatie voor, maar na zijn reactie wil ik ook niet meer dat hij terugkomt

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #57 Gepost op: december 21, 2013, 12:24:34 pm »
Berrier uitfluiten! Had er eerst nog symphatie voor, maar na zijn reactie wil ik ook niet meer dat hij terugkomt
Serieus?! Gast dan stond je bij de 4-3 tegen Anderlecht niet te juichen zeker? Belachelijk
SV TILL I DIE

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #58 Gepost op: december 21, 2013, 12:25:28 pm »
Berrier uitfluiten! Had er eerst nog symphatie voor, maar na zijn reactie wil ik ook niet meer dat hij terugkomt

wist je toch al dat hij niet meer terug ging komen? was het hier al langer dan 1 jaar beu, wat zijn sommige toch zo naief

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [VB] Essevee - KV Oostende
« Reactie #59 Gepost op: december 21, 2013, 12:26:01 pm »
Serieus?! Gast dan stond je bij de 4-3 tegen Anderlecht niet te juichen zeker? Belachelijk

of bij de 1-2 tegen apoel met zijn voorzet?