Auteur Topic: [BvB] Cercle - Essevee  (gelezen 18032 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: januari 13, 2014, 10:39:59 pm »
Caceres heeft echt weel een goeie traptechniek. Op training schiet hij 9/10 ballen binnen. Maar voor de rest is het niet veel soeps.

Die goede traptechniek is ook in de wedstrijden al gebleken, alleen komt hij te weinig in schietpositie terwijl er toch wel goeie aangevers op het veld lopen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: januari 13, 2014, 10:43:34 pm »
Die goede traptechniek is ook in de wedstrijden al gebleken, alleen komt hij te weinig in schietpositie terwijl er toch wel goeie aangevers op het veld lopen.

Heeft 2 problemen: Kan geen duel winnen, want durft niet koppen.
En is zo traag als iets.

Laat dat nu wel 2 heel belangrijke punten zijn

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: januari 14, 2014, 10:32:59 pm »
De selectie: Bossut, Colpaert, Verboom, Kums, Hazard, Sylla, N'Diaye, Vandenbroucke, Skulason, Cont?, Duplus, Cac?r?s, Mendy, Godeau, Bruzzese, Tarfi, D'Haene, Schelstraete, De Rock en Bongonda.

Selectie zonder deftige spits, doet toch zeer aan de ogen.

Vincent

  • Gast
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: januari 14, 2014, 10:47:20 pm »
De selectie: Bossut, Colpaert, Verboom, Kums, Hazard, Sylla, N'Diaye, Vandenbroucke, Skulason, Cont?, Duplus, Cac?r?s, Mendy, Godeau, Bruzzese, Tarfi, D'Haene, Schelstraete, De Rock en Bongonda.

Selectie zonder deftige spits, doet toch zeer aan de ogen.

En zonder De fauw, zijn blessure is dan toch ernstiger dan het na een paar dagen leek (op het ogenblik van de blessure zelf vreesde ik wel het ergste eigenlijk) ... Traint hij dan eigenlijk mee momenteel?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: januari 14, 2014, 10:59:27 pm »
Toeme De fauw...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: januari 14, 2014, 11:39:04 pm »
Toeme De fauw...
Duplus zal het wel goed doen. Tenzij Bico hem iets heeft ingefluisterd  ::)
SV TILL I DIE

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: januari 15, 2014, 07:10:56 am »
Ik zou geen spelers van Bico meer opstellen.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: januari 15, 2014, 10:32:08 am »
De selectie: Bossut, Colpaert, Verboom, Kums, Hazard, Sylla, N'Diaye, Vandenbroucke, Skulason, Cont?, Duplus, Cac?r?s, Mendy, Godeau, Bruzzese, Tarfi, D'Haene, Schelstraete, De Rock en Bongonda.

Selectie zonder deftige spits, doet toch zeer aan de ogen.

Trek van die selectie nog eens 2 keepers af + De Rock, Vandenbroucke, Mendy en Tarfi die (nog) geen meerwaarde zijn en je komt nauwelijks aan 14 man die eerste klasse waardig zijn.

Vrij krap om nog op 2 fronten te strijden de komende belangrijke weken. Als we doorgaan vanavond hebben we in totaal 8 matchen te spelen tss 15/01 en 15/02 tegen oa Lokeren, Genk, Standard en 2 keer Gent.

Ik kan mij voorstellen dat Dury kopzorgen heeft...

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: januari 15, 2014, 10:34:38 am »
Iemand livestream?

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: januari 15, 2014, 10:47:07 am »
Iemand livestream?

Zenden ze niet uit op Sporza vanavond?
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: januari 15, 2014, 10:52:26 am »
Zenden ze niet uit op Sporza vanavond?

Tis Oostende - Genk op canvas vanavond, dus ik vrees ervoor..

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: januari 15, 2014, 11:49:14 am »

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: januari 15, 2014, 12:09:50 pm »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: januari 15, 2014, 12:12:03 pm »
Trek van die selectie nog eens 2 keepers af + De Rock, Vandenbroucke, Mendy en Tarfi die (nog) geen meerwaarde zijn en je komt nauwelijks aan 14 man die eerste klasse waardig zijn.

Vrij krap om nog op 2 fronten te strijden de komende belangrijke weken. Als we doorgaan vanavond hebben we in totaal 8 matchen te spelen tss 15/01 en 15/02 tegen oa Lokeren, Genk, Standard en 2 keer Gent.

Ik kan mij voorstellen dat Dury kopzorgen heeft...
De fauw moet er wel weer bijkomen & Leye, Stenman in principe ook.
SV TILL I DIE

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: januari 15, 2014, 12:31:45 pm »
Zijn kritiek sloeg toch gewoon nergens op.
Kwam eruit alsof Seba ons de kwalificatie zal kosten in Cercle.
En natuurlijk kan hij eens wat verkeerd doen, maar afbreken op basis van die 1ne match vorig seizoen vind ik eigenlijk maar dom

Even geleden dat ik de topic nog las, maar wil toch nog even reageren.

Het kan best zijn dat jij Seba een goeie of steengoeie doelman vindt en mssh spreken zelfs de statistieken in zijn voordeel, maar ik voel me minder op mijn gemak met hem in doel. Ik vind zijn reactiesnelheid iets minder dan die van Sammy en de keren dat ik hem aan het werk zag, ranselde hij enkele 'gemaakte goals' wel uit zijn doel, maar echt balvast (een bal klemmen en pr?sence uitstralen) vond ik hem niet. Vandaar mijn voorkeur voor Sammy.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: januari 15, 2014, 12:37:48 pm »
Dat van dat "balvast" zijn van Seba tijdens PO1 heeft hij zelf verklaard in de krant dat hij geen risico's wou nemen in de Play-Offs door zoveel mogelijk te "boksen" ipv te "klemmen" aangezien hij nog vertrouwen en matchritme ontbrak...

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: januari 15, 2014, 01:35:39 pm »
Dat van dat "balvast" zijn van Seba tijdens PO1 heeft hij zelf verklaard in de krant dat hij geen risico's wou nemen in de Play-Offs door zoveel mogelijk te "boksen" ipv te "klemmen" aangezien hij nog vertrouwen en matchritme ontbrak...

Verstandige reactie van hem, voor mij heeft hij altijd heel goed zijn werk als doelman gedaan. Hij moest dat schot van lestienne in de play-offs en consorten niet klemmen want hij bokste de ballen altijd goed opzij. Echt een heel goeie reservedoelman!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: januari 15, 2014, 01:50:22 pm »
Verstandige reactie van hem, voor mij heeft hij altijd heel goed zijn werk als doelman gedaan. Hij moest dat schot van lestienne in de play-offs en consorten niet klemmen want hij bokste de ballen altijd goed opzij. Echt een heel goeie reservedoelman!

Bij Bergen, Waasland-Beveren en andere Lierse's is hij gewoon 1ste doelman.
En het is ook logisch dat Sammy eerste keus is, want heeft hier toch al iets opgebouwd he.
Bruzzese verdient ook zijn kans in de bekermatchen, want zo'n goede doelman laat je niet een heel seizoen op de bank zitten.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: januari 15, 2014, 02:47:33 pm »
Kom, met een pak naar cercle!  Spelen voor een plaats in de halve finale en na al de heisa (alweer) kan onze club eens een goede sfeer gebruiken in het uitvak voor deze match.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: januari 15, 2014, 04:08:36 pm »
Kom, met een pak naar cercle!  Spelen voor een plaats in de halve finale en na al de heisa (alweer) kan onze club eens een goede sfeer gebruiken in het uitvak voor deze match.
Verwacht maar niet te veel volk.
Veel mensen zitten nog in eindejaarsstemming, er zijn examens, het is koud, ploegwerk,...

Over heel da stadion maximum 2000 man!