Auteur Topic: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge  (gelezen 17504 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #40 Gepost op: april 17, 2017, 08:49:44 pm »
Ik heb een uitstekend essevee gezien dat aanspraak maakt op meer dan 1 punt. Heel tevreden over onze Play-offs tot nog toe.

We hebben de overwinning verspeeld doordat we een paar keer slecht verdedigd hebben en onze middenvelders nagelaten hebben om mee te verdedigen en hun man te houden.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #41 Gepost op: april 17, 2017, 09:15:02 pm »
Dalsgaard die Izquierdo door zijn benen steekt, zo vlak voor mijn neus. Genieten! Had hij toen naar de bank gelopen en een zonnebril opgezet, ik boetseerde z?lf een standbeeld voor de man!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #42 Gepost op: april 17, 2017, 09:18:52 pm »
Dalsgaard die Izquierdo door zijn benen steekt, zo vlak voor mijn neus. Genieten! Had hij toen naar de bank gelopen en een zonnebril opgezet, ik boetseerde z?lf een standbeeld voor de man!
+1 ;)

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 998
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #43 Gepost op: april 17, 2017, 09:33:16 pm »
Dalsgaard die Izquierdo door zijn benen steekt, zo vlak voor mijn neus. Genieten! Had hij toen naar de bank gelopen en een zonnebril opgezet, ik boetseerde z?lf een standbeeld voor de man!

 :D schitterend !

Mijn gedacht pakken we (moedwillig?) veel te makkelijk tegendoelpunten in deze play-offs. Hopelijk hebben onze spelers geen account bij ??n of andere goksite... laat staan dat ze per abuis een gokje op PO1 match van Essevee geplaatst hebben :-X
Anyway, dankzij de bekerwinst doen we uiteraard onvrijwillig mee aan een bepaalde vorm van competitievervalsing... met dank aan onze rappe bobo's bij de Bond >:(

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #44 Gepost op: april 17, 2017, 10:29:05 pm »
Wat als.... wij de beker niet wonnen, stonden wij dan 1ste? 
Ik weet het niet, we spelen eerst Anderlecht de tweede helft weg(tenminste een punt moeten we hebben), moeten we altijd winnen in KVO, en zijn veel beter dan Club, eerste helft spelen we ze weg, dan laten we ze zelf komen, niet omdat Brugge opeens druk zette,nee, we zeiden, kom maar uw tweede goalke maken, we waren toen niks, Brugge kan dan de 2-2 maken en dan plots lukt het weer wel, er zijn momenten dat wij een beetje staan te slapen, alsof het ons niet kan schelen.
Bon, Lepoint loopt veel, dat is het zo ongeveer, verder heel veel slechte passen, soms eens de bal doorkoppen, maar verder is hij dit seizoen op die positie niks waard, niks!  Zijn beste plaats is back-up op de CV, en back-up voor de 6, daar kan hij ons nog van dienst zijn, als back-up voor die plaatsen.
Gek ook dat sommige spelers opeens een metamorfose ondergaan, Dalsgaard bv, waw, die is al drie matchen top, Kaya daarentegen heeft een serieus dipke,maar bon, dat kan gebeuren, aan de coach om de juiste spelers op te stellen!
Het is niet uitverkocht omdat de club, coach, spelers en media na de beker overal rondbazuinen dat Essevee zeker die tweede plaats wil vermijden(klopt volledig, daar niet van)maar de mensen interpreteren dat als 'ze gaan zich niet 100procent inzetten',nee, de club moest gewoon zeggen dat we vol voor die 1ste plaats gaan(al meenden ze dat niet),maar bon.
Ikzelf ben ook verrast dat wij nog zo'n voetbal op de mat brengen(MOMENTEEL HET BESTE VOETBAL VAN ALLE PO1 PLOEGEN!) 
Vond Leye ook weer zeer sterk, die laatste kans in de eerste helft moest wel beter, maar die gast was top!

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.249
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #45 Gepost op: april 18, 2017, 07:38:42 am »
Via Joost M. uit Het Laatste Nieuws
18 april 2017

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #46 Gepost op: april 18, 2017, 09:22:07 am »
Niet dat Steppe blundert maar ik heb het gevoel dat we met Sammy al meer dan 2 op 9 gingen gehaald hebben...

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #47 Gepost op: april 18, 2017, 10:30:23 am »
Niet dat Steppe blundert maar ik heb het gevoel dat we met Sammy al meer dan 2 op 9 gingen gehaald hebben...

Vind ik tot nu toe nog niet, iedere goal die we binnen krijgen is een duidelijk fout van verdediger of middenvelder die niet mee volgt. Het enige wat je wel merkt is dat er af en toe iets mindere communicatie is tussen verdediging en steppe maar tot nu toe zonder erg iets waar Sammy heel goed in is normaal ook coached Sammy zijn verdediging meer. Daarin tegen zag ik gisteren wel een paar mooie ballen van Steppe hoe hij ze meteen meegaf of zelfs door het centrum ging aanspelen wat je Sammy nooit zal zien doen. 2 goeie keepers met elk hun voor en nadelen. Mocht je ze kunnen samensmelten dan had je wss een hele goeie die hier al lang niet meer zat.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #48 Gepost op: april 18, 2017, 10:32:32 am »
Ik begrijp ook niet wat Mbaye aan het proberen is in de PO's, hij wil mannen op snelheid voorbij lopen, begint te dribbelen,...
Ik weet niet of hij het zelf wee, maar hij kan dat namelijk niet.
Ook al de 'geste' bij een tegendoelpunt, man toch, ik krijg het ervan.

Gisteren was het duidelijk, mits meer kwaliteit bij ons aanvallend kwartet, Leye, Kaya, Lepoint en Coopman, winnen we die match. Daar moet men toch vooral naar op zoek gaan voor volgend seizoen

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #49 Gepost op: april 18, 2017, 10:34:48 am »
Ik begrijp ook niet wat Mbaye aan het proberen is in de PO's, hij wil mannen op snelheid voorbij lopen, begint te dribbelen,...
Ik weet niet of hij het zelf wee, maar hij kan dat namelijk niet.
Ook al de 'geste' bij een tegendoelpunt, man toch, ik krijg het ervan.

Gisteren was het duidelijk, mits meer kwaliteit bij ons aanvallend kwartet, Leye, Kaya, Lepoint en Coopman, winnen we die match. Daar moet men toch vooral naar op zoek gaan voor volgend seizoen

Mbaye ging onze CV's eens leren verdedigen  ;D

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #50 Gepost op: april 18, 2017, 10:57:42 am »
Wraakroepend is het. Het feit dat Lepoint weer 90 minuten heeft mogen spelen.
Ach, ik ga voor de rest geen woorden meer veel maken aan die non-voetballer.
Niks kan die he, maar echt ni?ts.
Je kan daar gewoon met uw verstand niet bij wat Dury daar in godsnaam in ziet.
En dan Coopman eraf halen en Lerager rechteraanvaller zetten.  :P

Soit, weeral de 3 punten laten liggen tegen een ontzettend mak en lam Club Brugge.
Ze waren gewoonweg rijp voor de slachtbank, kluptjen.
Maar Essevee geeft het weer eigenhandig weg omdat ze niks kunnen klaarmaken op de counter. Leye, Lepoint, Kaya. Niks 0 snelheid. Enfin, het verhaaltje van het seizoen.
Toeme toch, hier zat w??r zo veel meer in. Zo zonde dat je daar vanvoor niks kan klaarmaken en geen trainer hebt die daar verandering wil in brengen.

Met een trainer die een beetje normaal deed, kon je hier verdorie al 9 op 9 gehaald hebben.
Dury echt aan ontzettend slechte PO's bezig.
Kijk, tijdens zo'n reguliere competitie op het einde van de rit als Zulte Waregem zijnde in de top 6 eindigen, kan je nog zeggen van ok goed werk Dury niet simpel toch al 5 op de 8 keer in POI. Al hebben we daar ook gewoon punten laten liggen door iedere keer maar weer halsstarrig die Lepoint op te stellen ipv Vetokele of Coopman.
Maar wat die nu allemaal uitsteekt sinds de bekerfinale... Daar mag die ook blij zijn dat ze nog met pingels winnen want liet daar ook al man-in-vorm Coopman op de bank en wisselde al 3 man in de reguliere speeltijd.

Dury (en bij uitbereiding wij) heeft nog nooit goede play-offs gespeeld.

amai, het seizoen waar in we 2de en 4de eindigden waren dus ook een ramp...

Stoornis van het kortetermijngeheugen noemen ze dat in medische kringen.

Komt vaak voor bij succes -en/of Club Brugge supporters. Alles is heel zwart-wit, een speler is ofwel ontzettend slecht ofwel ongelofelijk goed, nooit iets ertussen. Dury buiten of Dury standbeeld. Best niet teveel energie in steken.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #51 Gepost op: april 18, 2017, 10:59:32 am »
Als je geen echt doel meer hebt, krijg je een match zoals vandaag. Mochten we nog moeten spelen voor een Europees ticket winnen we deze wedstrijd altijd.
heb ook da gevoel
ze spelen echt voor en met hun plezier nu
waarmee ik ni wil zeggen dat slecht is of
ni goe, gewoon die echte drang om te winnen ontbreekt...

tot de 2-0 super, mooi, verzorgd aanvallend
na de 2-2 terug goed, aanvallend
tss de 2-0 en de 2-2 de rem erop en niks nog van duels

jammer, maaf maakt niks uit
We doen onze plicht: kampioenschap spannend maken

Klupke is gefrusteerd (fans en bestuur)
volgende week niet winnen en de PO's lijken voor hun gespeeld....

?

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #52 Gepost op: april 18, 2017, 11:06:34 am »
Denkt iemand hier op het forum dat de wedstrijd geregeld is ?

Geregeld niet.
Dat er op de bank vrede werd genomen met een gelijkspel of misschien nog een kleine nederlaag wel.

Dury wisselde alvast niet om nog te winnen.

Anders zou je Madu ?n Bala inbrengen om De Bock en Vormer op snelheid pijn te doen.
Anders zou Coopman blijven staan en Lepoint er uit gaan zodat Lerager centraal kan doorschuiven ipv naar de flank moest.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #53 Gepost op: april 18, 2017, 11:31:01 am »
Ik vind dat Leye een heel goede match gespeeld heeft. Hij haalde gisteren terug het niveau van vorig seizoen(en), zeker weten. En inderdaad, de weinige uitgevoerde dribbels waren succesvol.
Degenen die hier Leye afschieten, hebben toch niet goed gekeken. Ook de manier waarop hij de penalty omzette, getuigt van zelfzekerheid en vertrouwen. Waarschijnlijk heeft hij zijn goede optreden te danken aan de 9 dagen rust, wat belangrijk is voor wat oudere spelers. Zulke spelers mogen niet te hard trainen door de week, zodat ze volledig gerecupereerd aan een volgende match kunnen beginnen. Trouwens een man als Leye hoeft niets meer te leren op training.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #54 Gepost op: april 18, 2017, 11:36:54 am »
Ik blijf bij het gevoel dat Essevee Club geen pijn wilde doen ... misschien zelfs wat punten cadeau wilde geven. 'k schreef het al eerder ... in PO1 2 overwinningen in cadeauverpakking.

Sportief goed starten en ze dan over ons laten gaan zodat het niet opvalt...
Krijgen we dan wel een strafschop zeker, en komen dan nog es op 2-0.  :D

Reden?
1.) Bestuur van beide clubs doen het goed samen.
2.) Wijzelf kunnen toch geen kampioen meer worden. Dus waarom Club Brugge geen handje helpen.
3.) Wij willen graag Sander Coopman nog een jaar huren, misschien nog liever kopen.
...

Veel interessante redenen om Club geen punten in de weg te liggen h?.


Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #55 Gepost op: april 18, 2017, 11:38:18 am »
Denkt iemand hier op het forum dat de wedstrijd geregeld is ?

Geregeld niet.
Dat er op de bank vrede werd genomen met een gelijkspel of misschien nog een kleine nederlaag wel.

Dury wisselde alvast niet om nog te winnen.

Anders zou je Madu ?n Bala inbrengen om De Bock en Vormer op snelheid pijn te doen.
Anders zou Coopman blijven staan en Lepoint er uit gaan zodat Lerager centraal kan doorschuiven ipv naar de flank moest.

Voil?.

Geef mij ??n reden waarom Club Brugge, in volle titelstrijd, een match zou 'verkopen' (en over wat heb je het dan eigenlijk? Alle spelers benaderen om een gelijkspelletje na te bootsen?) op Zulte Waregem en zou tekenen voor een punt.

Dat is onszelf iets t? veel eer aan doen vrees ik. Wij zijn en blijven een kleine club/ploeg die het (bovenmatig goed) doet met de middelen en de spelers die er zijn.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #56 Gepost op: april 18, 2017, 11:42:48 am »
Ik blijf bij het gevoel dat Essevee Club geen pijn wilde doen ... misschien zelfs wat punten cadeau wilde geven. 'k schreef het al eerder ... in PO1 2 overwinningen in cadeauverpakking.

Sportief goed starten en ze dan over ons laten gaan zodat het niet opvalt...
Krijgen we dan wel een strafschop zeker, en komen dan nog es op 2-0.  :D

Reden?
1.) Bestuur van beide clubs doen het goed samen.
2.) Wijzelf kunnen toch geen kampioen meer worden. Dus waarom Club Brugge geen handje helpen.
3.) Wij willen graag Sander Coopman nog een jaar huren, misschien nog liever kopen.
...

Veel interessante redenen om Club geen punten in de weg te liggen h?.

Eerst en vooral, het is een heel rare en moeilijke opdracht om NIET 2e te eindigen natuurlijk. Hoe, in godsnaam, moet een ploeg, een speler, een trainer zo'n play-offs benaderen? Als je het (te) goed doet dan ben je mogelijk je Europese groepsfase kwijt. Te gek voor woorden allemaal, en enkel in ons landje is zoiets mogelijk.

Dat je dan, bij een 2-2 stand tegen een veel betere ploeg, niet voluit voor winst gaat, lijkt me te begrijpen. Als je wint dan speel je virtueel je ticket voor de groepsfase kwijt.

Maar mensen die hier zeggen dat het verkocht is, over wat heb je toch eigenlijk. Hoe gaat zoiets dan in z'n werk? Beide besturen die samenkomen, samen met Timmy en Davy en dan allemaal handje schudden "ok? in orde we spelen gelijk dit weekend". Komaan zeg. Club Brugge doet voluit mee voor de titel, alsof iemand als Preud'homme, die (punten) verliezen HAAT (die mens wordt daar letterlijk helemaal gek van), zoiets zou aanvaarden. Club Brugge is op zowat alle vlak nog steeds een 20tal keer groter/beter dan ons hoor.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #57 Gepost op: april 18, 2017, 12:28:35 pm »
Van dat niet willen winnen of dat verkocht zijn van de match : na de 2-2 heeft Butelle een poging gered van Hamalainen, van Coopman en van Dalsgaard. En mocht die match geregeld zijn dan wint Club toch ? ZW heeft geen punten nodig, Club wel. Dat er de laatste 15 minuten niet fel meer aangedrongen werd is begrijpelijk. Beter 1 punt dan geen punt.
Sommigen zien spoken. Leye speelde gisteren een heel sterke partij en wat lees je : hij probeert dingen die hij niet kan. Ik kan niet meer volgen hoor.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #58 Gepost op: april 18, 2017, 12:48:15 pm »
Ik zeg niet dat de wedstrijd geregeld of verkocht is, ik zeg dat "ik denk" dat we -in de situatie we ons nu bevinden- Club niet in de weg gaan staan.

Hadden we dat strafschop niet gehad en eindigde het op 1-2 hadden we dan nog dezelfde mening gehad? ;)

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #59 Gepost op: april 18, 2017, 01:01:33 pm »
Ik zeg niet dat de wedstrijd geregeld of verkocht is, ik zeg dat "ik denk" dat we -in de situatie we ons nu bevinden- Club niet in de weg gaan staan.

Hadden we dat strafschop niet gehad en eindigde het op 1-2 hadden we dan nog dezelfde mening gehad? ;)

Ik denk dat we Brugge net wel in de weg gestaan hebben gisteren door een punt te pakken. Mocht het uitgekocht zijn laten we ons gewoon verliezen. Brugge is niets met dat punt.