Auteur Topic: Nieuwe shirts  (gelezen 75979 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #40 Gepost op: juni 19, 2012, 12:15:21 am »
Wat een gezeik over die truitjes zeg  ::)

Tis onmogelijk om een mooi truitje te maken met rood/groen en met gele letters.
Doe die Molecule eraf en het is al een heel ander zicht. Denk Molecule erop bij eender welk ander truitje en het trekt op niet veel meer, of het nu het truitje van Anderlecht of Portugal is.

Misschien moet iemand van die klagers hier maar eens een andere hoofdsponsor zoeken, die toevallig geen gele letters in zijn logo heeft ?  :P

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #41 Gepost op: juni 19, 2012, 12:44:21 am »
1 in t wit had al misschien ip wa getrokken.
waar es de tijd van dat italiaans ontwerp.... zucht.
maar bon, giks hemden brengen meer op... :D

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #42 Gepost op: juni 19, 2012, 06:33:17 am »
Het grijze shirt is dan nog het mooist, grijs en geel passen nog redelijk samen  ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #43 Gepost op: juni 19, 2012, 07:57:36 am »
Vooral de zijkant van de shirts is ongeloofelijk lelijk, ook de gele letters van Molecule zijn lelijk, is dat nu zo moeilijk om witte letters te gebruiken?  Niet de sponsor moet bepalen hoe de shirts eruit zien, maar de club!!

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #44 Gepost op: juni 19, 2012, 09:40:03 am »
Als ik zou sponsoren dan zou ik toch ook de kleuren van mijn logo willen bepalen.
Als herkenning zou ik dan ook het origineel logo nemen in zijn originele kleuren.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #45 Gepost op: juni 19, 2012, 01:53:01 pm »
Veel draait ook om de gebruikte materialen voor die truitjes... Nochtans vind ik de truitjes van NAC Breda (ook Patrick) wel goed gemaakt door Patrick maarja

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #46 Gepost op: juni 19, 2012, 03:11:04 pm »
We hebben alvast een eerste prijs binnen : 't lelijkste truitje van eerste klasse !

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #47 Gepost op: juni 19, 2012, 04:59:36 pm »
De actuele voetbaltruitjes zijn veel meer aansluitend (o.a. alle ploegen op het EK) en nauwpassend op het lichaam. Mocht men deze trend ook hebben gevolgd, zou men al veel goed gemaakt hebben, en zouden de truitjes een minder oubollige look uitstralen dan nu het geval is, zelfs met de vele sponsors erop of die nu in het geel vermeld zijn of niet.

Bij onze nieuwe truitjes heersen nog altijd de "flapper en wapper" toestanden zoals jaren geleden de norm was.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat de salesdivisie bij sport- en vrijetijdskledijfabricant "Patrick" zeer gelukkig is met de voorgestelde collectie voetbaltruitjes in Waregem om als referentie te gebruiken in hun verkoop. Als het volledige assortiment van Patrick op dezelfde leest geschoeid is, zou ik niet graag hun plaats innemen om de jaarlijkse verkoopstargets te halen. Dit met alle respect voor "Patrick", dat een lokaal verankerd bedrijf is (in Oudenaarde, als ik mij niet vergis) en alle krediet verdient, maar volgens mij (en ik ben blijkbaar niet de enige) hier toch compleet de bal misslaat...

Wat een gemiste kans om na een belabberd voetbalseizoen als ploeg, met het nieuwe seizoen voor de deur, als kledijsponsor eens te scoren met een eigentijdse moderne uitrusting om de vele supporters ook op dat vlak een nieuwe start te geven!!!   
 
« Laatst bewerkt op: juni 19, 2012, 05:07:37 pm door Frank D »

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #48 Gepost op: juni 19, 2012, 05:33:35 pm »
flapperende truitjes zorgen ervoor dat de tegenstander sneller aan het truitje gaat hangen.
Nadeel dus al kan het ons msh wat meer strafschoppen opleveren.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #49 Gepost op: juni 19, 2012, 07:14:54 pm »
Hoe lelijker de truitjes hoe beter ons seizoen! Dus nu weer een supper seizoen  ;D

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #50 Gepost op: juni 19, 2012, 07:28:41 pm »
Hoe lelijker de truitjes hoe beter ons seizoen! Dus nu weer een supper seizoen  ;D

Echt hé, volgens mij gaan we een goed seizoentje draaien volgend jaar.

Plaats 7-10

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #51 Gepost op: juni 20, 2012, 10:49:03 am »
Hoe lelijker de truitjes hoe beter ons seizoen! Dus nu weer een supper seizoen  ;D

Echt hé, volgens mij gaan we een goed seizoentje draaien volgend jaar.

Plaats 7-10

Meestrijden tot laatste snik voor playoff 1 of playoff 1 halen.  Dat zou een goed seizoen zijn.  Na 4 jaar goede seizoenen en een beker en een europese overwintering mogen we toch meer eisen.  Vooral na de 2 str... seizoenen ben ik niet tevreden met plaats 8,9, of laat staan plaats 10 ofzo.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #52 Gepost op: juni 20, 2012, 11:05:56 am »
Hoe lelijker de truitjes hoe beter ons seizoen! Dus nu weer een supper seizoen  ;D

Echt hé, volgens mij gaan we een goed seizoentje draaien volgend jaar.

Plaats 7-10

Meestrijden tot laatste snik voor playoff 1 of playoff 1 halen.  Dat zou een goed seizoen zijn.  Na 4 jaar goede seizoenen en een beker en een europese overwintering mogen we toch meer eisen.  Vooral na de 2 str... seizoenen ben ik niet tevreden met plaats 8,9, of laat staan plaats 10 ofzo.
Te veel willen en te hoog mikken is ook verre van goed h?, zeker nu. Dat mag toch al geweten zijn
One Essevee!

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #53 Gepost op: juni 20, 2012, 04:08:08 pm »
Afspraak over 12 maanden: hoeveel nieuwe truitjes werden er verkocht, en vergelijk dat eens met vorig seizoen. Het is goed mogelijk dat het geld van Mollie er bij steekt, er weer af gaat langs Patrick-zijde... Tel uit je winst.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #54 Gepost op: juni 20, 2012, 04:39:47 pm »
Afspraak over 12 maanden: hoeveel nieuwe truitjes werden er verkocht, en vergelijk dat eens met vorig seizoen. Het is goed mogelijk dat het geld van Mollie er bij steekt, er weer af gaat langs Patrick-zijde... Tel uit je winst.
Je gelooft toch zelf niet de het verschil van de gemaakte winst op de verkochte truitjes in dit seizoen en vorig seizoen enigszins in de buurt zal komen met het bedrag dat Molecule ophoest als hoofdsponsor?!

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #55 Gepost op: juni 20, 2012, 06:07:30 pm »
Afspraak over 12 maanden: hoeveel nieuwe truitjes werden er verkocht, en vergelijk dat eens met vorig seizoen. Het is goed mogelijk dat het geld van Mollie er bij steekt, er weer af gaat langs Patrick-zijde... Tel uit je winst.
Je gelooft toch zelf niet de het verschil van de gemaakte winst op de verkochte truitjes in dit seizoen en vorig seizoen enigszins in de buurt zal komen met het bedrag dat Molecule ophoest als hoofdsponsor?!

Klopt

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #56 Gepost op: juni 20, 2012, 08:35:37 pm »
Molecule komt terug op de truitjes voor een prijs die lager is dan toen ze ons de vorige keer sponsorden. Na de flop van YU-card was het nemen wat er te nemen viel. Daarom ook dat ze zoveel inspraak hebben/hadden in de truitjes.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #57 Gepost op: juni 20, 2012, 09:23:50 pm »
Molecule komt terug op de truitjes voor een prijs die lager is dan toen ze ons de vorige keer sponsorden. Na de flop van YU-card was het nemen wat er te nemen viel. Daarom ook dat ze zoveel inspraak hebben/hadden in de truitjes.

Mjah, is uiteindelijk niet zo vreemd hé... nog altijd crisis

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #58 Gepost op: juni 20, 2012, 09:27:25 pm »
Molecule komt terug op de truitjes voor een prijs die lager is dan toen ze ons de vorige keer sponsorden. Na de flop van YU-card was het nemen wat er te nemen viel. Daarom ook dat ze zoveel inspraak hebben/hadden in de truitjes.

Mocht ik van jou zijn kzou dat toch nie te ver rondvertellen ;)

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #59 Gepost op: juni 20, 2012, 10:55:42 pm »
als het waar is, ik zeg wel als het waar is dan is het ongelooflijk stupide om dit hier te zetten.. Sommigen zouden over lijken gaan om een post te zetten over iets dat ze weten via via.. Man toch
Dat iemand zegt morgen komt er een transfer maar zonder een naam, bon voor mij goed maar zoiets. Neen da kan toch echt nie.

Ik kon ook voordien bekend gemaakt hebben dat ik wist dat Dury terugkwam maar ik zwijg..
One Essevee!