Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439072 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3100 Gepost op: november 02, 2020, 07:18:57 pm »
Dury zei nu weer hetzelfde,  de top van de club en hij komen binnen het uur overeen indien zij het beter vinden met een andere trainer.  Ik geloof dit ook,maw de top wil Dury niet kwijt.  Al de rest is zever.  Het ligt aan ons bestuur dat Dury hier nog zit,die ontslagpremie is NIET de oorzaak dat hij hier nog zit,wel het vertrouwen in Dury van ons bestuur. 

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3101 Gepost op: november 02, 2020, 07:47:28 pm »
Ze laten hem het contract gewoon uitdoen, simpel. En dan zien ze wel.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3102 Gepost op: november 02, 2020, 07:52:21 pm »
Zou Dury niet graag naar RC Genk willen gaan ? Terug bij zijn vriendje Bongonda.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3103 Gepost op: november 02, 2020, 08:03:46 pm »
Geen enkele club in België zal Dury ondertussen nog willen binnenhalen, denk ik.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3104 Gepost op: november 02, 2020, 11:16:32 pm »
Dury zei nu weer hetzelfde,  de top van de club en hij komen binnen het uur overeen indien zij het beter vinden met een andere trainer.  Ik geloof dit ook,maw de top wil Dury niet kwijt.  Al de rest is zever.  Het ligt aan ons bestuur dat Dury hier nog zit,die ontslagpremie is NIET de oorzaak dat hij hier nog zit,wel het vertrouwen in Dury van ons bestuur.
Dikke zever. Als ze over zijn ontslag bijeen willen zitten, zegt hij gewoon dat ze de afgesproken ontslagvergoeding moeten betalen, dát bedoelt hij. Het gaat wel degelijk over de centen (die ze niet hebben).

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3105 Gepost op: november 02, 2020, 11:17:40 pm »
Geen enkele club in België zal Dury ondertussen nog willen binnenhalen, denk ik.
Toch zeker geen G5-ploeg.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3106 Gepost op: november 02, 2020, 11:24:35 pm »
Dury zei nu weer hetzelfde,  de top van de club en hij komen binnen het uur overeen indien zij het beter vinden met een andere trainer.  Ik geloof dit ook,maw de top wil Dury niet kwijt.  Al de rest is zever.  Het ligt aan ons bestuur dat Dury hier nog zit,die ontslagpremie is NIET de oorzaak dat hij hier nog zit,wel het vertrouwen in Dury van ons bestuur.
Dikke zever. Als ze over zijn ontslag bijeen willen zitten, zegt hij gewoon dat ze de afgesproken ontslagvergoeding moeten betalen, dát bedoelt hij. Het gaat wel degelijk over de centen (die ze niet hebben).
Ben ik niet mee akkoord,  Tony wil Dury niet buitengooien,zo simpel is het, moest hij niet meer geloven in Dury zou hij wel tot een akkoord komen met Dury, ben ik zeker van, maar hij wil niet, dat is duidelijk, en heeft niks te maken met de volle ontslagvergoeding.   Ik ben het ook beu dat ons bestuur nooit wordt terecht gewezen, zij staan erbij en kijken ernaar, en ondertussen gaat de club kapot. 

Offline pet1

  • Leden
  • Berichten: 110
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3107 Gepost op: november 03, 2020, 08:00:33 am »
Dury zei nu weer hetzelfde,  de top van de club en hij komen binnen het uur overeen indien zij het beter vinden met een andere trainer.  Ik geloof dit ook,maw de top wil Dury niet kwijt.  Al de rest is zever.  Het ligt aan ons bestuur dat Dury hier nog zit,die ontslagpremie is NIET de oorzaak dat hij hier nog zit,wel het vertrouwen in Dury van ons bestuur.
Dikke zever. Als ze over zijn ontslag bijeen willen zitten, zegt hij gewoon dat ze de afgesproken ontslagvergoeding moeten betalen, dát bedoelt hij. Het gaat wel degelijk over de centen (die ze niet hebben).
Ben ik niet mee akkoord,  Tony wil Dury niet buitengooien,zo simpel is het, moest hij niet meer geloven in Dury zou hij wel tot een akkoord komen met Dury, ben ik zeker van, maar hij wil niet, dat is duidelijk, en heeft niks te maken met de volle ontslagvergoeding.   Ik ben het ook beu dat ons bestuur nooit wordt terecht gewezen, zij staan erbij en kijken ernaar, en ondertussen gaat de club kapot.

Volledig mee akkoord, Mogul, dit bestuur is de enige schuldige aan deze malaise. Ze hebben geen ballen aan hun lijf, geen visie en geen geld.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3108 Gepost op: november 03, 2020, 08:07:16 am »
Geen enkele club in België zal Dury ondertussen nog willen binnenhalen, denk ik.
Wat ik onbegrijpelijk vind. Is een steengoede trainer, alleen is het bij ons op. Bovendien heeft hij als TD teveel geld zien passeren om nog volledig objectief zijn beste ploeg op te stellen. En dat verhaal van de kat en de melk: daar wil ik me niet over uitspreken. Ik vind wel : 1 man 1 functie. Dat geldt van materiaal man tot CEO

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3109 Gepost op: november 03, 2020, 07:56:39 pm »
Dury zei nu weer hetzelfde,  de top van de club en hij komen binnen het uur overeen indien zij het beter vinden met een andere trainer.  Ik geloof dit ook,maw de top wil Dury niet kwijt.  Al de rest is zever.  Het ligt aan ons bestuur dat Dury hier nog zit,die ontslagpremie is NIET de oorzaak dat hij hier nog zit,wel het vertrouwen in Dury van ons bestuur.
Dikke zever. Als ze over zijn ontslag bijeen willen zitten, zegt hij gewoon dat ze de afgesproken ontslagvergoeding moeten betalen, dát bedoelt hij. Het gaat wel degelijk over de centen (die ze niet hebben).
Ben ik niet mee akkoord,  Tony wil Dury niet buitengooien,zo simpel is het, moest hij niet meer geloven in Dury zou hij wel tot een akkoord komen met Dury, ben ik zeker van, maar hij wil niet, dat is duidelijk, en heeft niks te maken met de volle ontslagvergoeding.   Ik ben het ook beu dat ons bestuur nooit wordt terecht gewezen, zij staan erbij en kijken ernaar, en ondertussen gaat de club kapot.

Volledig mee akkoord, Mogul, dit bestuur is de enige schuldige aan deze malaise. Ze hebben geen ballen aan hun lijf, geen visie en geen geld.
Mede schuldig ja, maar de enige schuldige???

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3110 Gepost op: november 03, 2020, 08:06:01 pm »
Geen enkele club in België zal Dury ondertussen nog willen binnenhalen, denk ik.
Wat ik onbegrijpelijk vind. Is een steengoede trainer, alleen is het bij ons op. Bovendien heeft hij als TD teveel geld zien passeren om nog volledig objectief zijn beste ploeg op te stellen. En dat verhaal van de kat en de melk: daar wil ik me niet over uitspreken. Ik vind wel : 1 man 1 functie. Dat geldt van materiaal man tot CEO
Is misschien nog altijd een steengoede trainer daar kan ik niet over oordelen want ik zie geen trainingen, alleen was hij vroeger ook een steengoeie coach en dat is hij nu geenszins meer.
Halsstarrig vasthouden aan een ideaalbeeld van 'zijn' spelvisie ongeacht de beschikbare kern, opstellingen waar iedereen zijn wenkbrauwen bij fronst, spelers op onmogelijke posities uitproberen, gebrek aan motivatie bij de kern,...
Nee, Dury WAS een goeie coach, maar hij is gewoon niet mee geëvolueerd met het moderne voetbal.
Einde verhaal.
En wat uw 2de punt betreft, waarom denk je dat bij grote internationale bedrijven de aankopers na X aantal jaren naar een andere post binnen het bedrijf geschoven worden???

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3111 Gepost op: november 04, 2020, 09:37:23 am »
off topic wegens vraag: is het topic over de match tegen de veekaa verwijderd?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3112 Gepost op: november 04, 2020, 11:04:55 am »
off topic wegens vraag: is het topic over de match tegen de veekaa verwijderd?
nu je het zegt... tis weg....

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3113 Gepost op: juni 01, 2021, 06:57:46 pm »
Jubileumjaar Essevee wordt ook afscheid van Francky Dury
01/06/2021 via essevee.be

Trainer en club breken contract open en willen in schoonheid afronden.

Het komende voetbalseizoen wordt niet alleen het jubileumjaar “20 jaar SV Zulte Waregem”, het moet ook een afscheid in schoonheid worden met T1 Francky Dury.

Het vernieuwde clubbestuur en zijn trainer hebben in onderling overleg het contract, dat Dury nog 3 jaar aan Essevee bond, opengebroken. Na seizoen 21-22 geeft de langst dienstdoende coach van de Jupiler Pro League de trainersfakkel door.

Essevee, zijn supporters en partners kijken terug op een bijzonder seizoen. De (meestal) lege stadions én een onwaarschijnlijke remonte zullen zeker bijblijven. Van de 16de plek naar net geen plaats in de Europe play-offs, in de buik van het klassement van de Jupiler Pro League.

Nu het doek is gevallen, wil de club werk maken om opnieuw een stap hoger te zetten, geschoeid op de visie van een lange(re) termijn-denken en hard werken. Verjonging is één van de sleutelwoorden, ook op de positie van de T1. Francky Dury die nog 3 jaar onder contract lag en de club gingen rond de tafel zitten en kwamen overeen om hun samenwerking naar 1 seizoen te herleiden. Dat geeft de assistenten Davy De fauw en Timmy Simons de kans zich verder te ontwikkelen als sportief leiders. Het is de intentie van Essevee om Davy en Timmy een belangrijke stem te geven in de sportieve toekomst van Zulte Waregem.

De sportieve resultaten kunnen uiteraard niet worden gepland, maar Essevee zal het laatste seizoen van zijn trainer met wie het veel mooie momenten beleefde niet onopgemerkt voorbij laten gaan.

Bron: https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/jubileumjaar-essevee-wordt-ook-afscheid-van-francky-dury

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3114 Gepost op: juni 01, 2021, 07:00:21 pm »
DIT had ik niet zien aankomen ...  :o

Ik had gedacht dat hij dan een andere functie binnen de club zou bekleden, maar daarvan is in het artikel geen sprake. Of gaan ze dat dan volgend jaar met veel teasen de wereld insturen.

Heb toch gemengde gevoelens bij het nakende vertrek.
Dury heeft toch jaar na jaar ons in eerste gehouden en mooie momenten bezorgd.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3115 Gepost op: juni 01, 2021, 07:06:32 pm »
Het zat er al een hele tijd aan te komen, maar nu het plots dichtbij komt voelt het toch wat raar aan.
De vorige keer toen Dury hier vertrok weten we hoe het afliep.

Ik hoop (uit de grond van mijn hart) dat we niet dezelfde ‘toer’ op gaan. Verjonging is noodzakelijk en sta 200% achter deze beslissing.

Ik hoop dat we het komend seizoen Dury kunnen geven wat hij verdient! Een icoon!!

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3116 Gepost op: juni 01, 2021, 07:07:39 pm »
Dank u Francky voor de mooie momenten, maar laat ons een kat een kat noemen, hé. Het was al langer dan vandaag méér dan op en de enige reden waarom je hier nog aan boord was, was dat wurgcontact...
Desalniettemin, wens ik je een afscheid in schoonheid het komende seizoen!
Forza Essevee!!!

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3117 Gepost op: juni 01, 2021, 07:10:23 pm »
Wat ik nog erger vind is dat Dury en Beeuwsaert dikke vrienden zijn. Niet te hopen dat na Dury's vertrek Beeuwsaaert zich stillekes aan ook gaat terugtrekken.

Online Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 727
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3118 Gepost op: juni 01, 2021, 07:14:51 pm »
Dury gaat volgend jaar naar Deinze

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3119 Gepost op: juni 01, 2021, 07:15:43 pm »
Dury gaat volgend jaar naar Deinze
😂😂😂