Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 438776 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rafa

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #40 Gepost op: maart 25, 2009, 12:27:48 pm »
Er zijn hier talrijke mensen belachelijk gemaakt, voor hun Nederlands, voor hun mening, voor hun vrouw-zijn,
wie zich met een doodshoofd presenteert is wel degelijk ziekelijk.
De mensen die hier vaak objectief spraken steken sterk af tegen jullie taal. De ander is zot, wij, de administratoren, altijd gelijk, + -20 jaar zijn normaal?

Ha, ha. Er loopt op Voetbal-Belgie enen rond die al wat tegen Zulte-quoi de psychiater speelt en maar
schimpt met pilletjes enz. , zijn inzendingen getuigen niet van groot verstand, de meeste onzin komt van
dienen typ.
Het is inderdaad zo dat jullie alles wissen wat tegen jullie spreekt. Dat op jullie forum niemand durft te blijven is een teken aan de wand.
Iemand met een mening wordt direct met drie, vier man aangevallen. Op Voetbal-Belgie kunnen jullie dit niet
want daar zijn alle clubsupporters aanwezig. De paranoia zit hem hier in dat jullie denken dat dit van ??n persoon komt?! Ik kan U verzekeren dat dit niet zo is. Een computer is zelden het bezit van ??n persoon, en
jullie zijn niet populair in Kortrijk, noch in Waregem. Voor de rest denk ik dat Brugge en Anderlecht ook hun
woordje meespreken. Van jullie handlanger las is ondermeer stukken tegen een Luc. Nu dan is niet mijn naam. Zijn jullie nog nooit op de hoofdtribune van Waregem geweest???
Weten jullie niet dat supporters met abonnement vertikken van nog naar de matchen thuis te komen kijken,
en hun abonnement doorgeven. Dit zal ook niet lang blijven staan deze informatie.
Bovendien is het de overkant die geviseerd en gecontroleerd wordt door de ordediensten. Het gespuis zit
dus in jullie ledental, wat al niet groot is. De normale supporter, daar kunnen jullie nooit op rekenen.
Stop dus maar met je forum. Het is een jarenlange scheldtirade zoals ze in de gevangenis kennen.
Zulke mensen kunnen niet met elkaar leven en maken elkaar af. Verbaal. E?n of andere zot die buiten de
schreef gaat moet hier gezocht worden. En ze zullen het bij jullie ook zoeken, niet bij de oudere bezadigde
verstandige burgers met vrouw en kind. Wij zijn geen hooligans.


Omdat ik geen PM kan sturen omdat je je account zo rap verwijderd hebt :

Wij kunnen niet iedereen bannen die een opmerking maakt over de taal van iemand. Wij kiezen geen kant, ons ledental (sic) zit aan beide kanten. Gespuis in ons ledental : natuurlijk, maar wat heeft dat met ons te maken ? Wij hebben niets te zien met VoetbalBelgi? en het feit dat meerdere personen op 1 computer inloggen. Ik kan een gebrekkige intelligentie hebben, maar het dringt niet door wat heel dat blokje met het forum/de website te maken heeft.

Ik geef hier altijd mijn mening, soms zelf heel kras. Daarop mag/moet je reactie verwachten. Dat is het concept van een forum dacht ik. Goed, als jij vindt dat een administrator zijn mening niet mag geven, ben ik vanaf nu administrator af. Geen problemen mee ! ;)

By the way : "wij zijn geen hooligans" ? Je laat geen naam achter, dus "wij" ? Breeza en ik zijn geen hooligans, op een kerstmanincident van Breeza na... ;)

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #41 Gepost op: maart 26, 2009, 05:43:02 pm »
Respect for the Rafa

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #42 Gepost op: maart 26, 2009, 06:40:31 pm »
is kaka dan abraham ? ja zeker  :)

hoeveel totaal ongebrijpbare teksten gaat die hier nog gaan posten ?

ik kom hier al van het prille begin op dat forum (en ook bij de voorgangers , dus in totaal al letterlijk jaren) , maar ik begrijp totaal niet over wie of over wat hij het heeft , ik begrijp ook niet wat hem stoort . of is hijzelf gestoord ? toch opletten met die mannen tegenwoordig ...

er wordt inderdaad al door de ene supporter eens een opmerking gegeven op de andere in verband met zijn mening of over zijn spelling, maar dat is toch net de wereld van de internetfora  :) als je je daar niet kan bij neerleggen, registreer je hier dan niet .

trouwens : dit onderwerp gaat hier over Franky Dury , tot nader bericht de trainer van sv zulte waregem, opmerkingen over andere zaken, kunnen in andere topics gepost worden .

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #43 Gepost op: maart 26, 2009, 07:36:48 pm »
is kaka dan abraham ? ja zeker  :)

hoeveel totaal ongebrijpbare teksten gaat die hier nog gaan posten ?

ik kom hier al van het prille begin op dat forum (en ook bij de voorgangers , dus in totaal al letterlijk jaren) , maar ik begrijp totaal niet over wie of over wat hij het heeft , ik begrijp ook niet wat hem stoort . of is hijzelf gestoord ? toch opletten met die mannen tegenwoordig ...

er wordt inderdaad al door de ene supporter eens een opmerking gegeven op de andere in verband met zijn mening of over zijn spelling, maar dat is toch net de wereld van de internetfora  :) als je je daar niet kan bij neerleggen, registreer je hier dan niet .

trouwens : dit onderwerp gaat hier over Franky Dury , tot nader bericht de trainer van sv zulte waregem, opmerkingen over andere zaken, kunnen in andere topics gepost worden .

ik volg hier ook totaal niet meer. hoe komt het dat rafa er als gast tussenstaat? hoe komt het dat hij geen admin meer is? ik volg totaal niet meer en zou wel eens een korte toelichting willen. Iemand?

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #44 Gepost op: maart 27, 2009, 11:26:48 am »
is kaka dan abraham ? ja zeker  :)

hoeveel totaal ongebrijpbare teksten gaat die hier nog gaan posten ?

ik kom hier al van het prille begin op dat forum (en ook bij de voorgangers , dus in totaal al letterlijk jaren) , maar ik begrijp totaal niet over wie of over wat hij het heeft , ik begrijp ook niet wat hem stoort . of is hijzelf gestoord ? toch opletten met die mannen tegenwoordig ...

er wordt inderdaad al door de ene supporter eens een opmerking gegeven op de andere in verband met zijn mening of over zijn spelling, maar dat is toch net de wereld van de internetfora  :) als je je daar niet kan bij neerleggen, registreer je hier dan niet .

trouwens : dit onderwerp gaat hier over Franky Dury , tot nader bericht de trainer van sv zulte waregem, opmerkingen over andere zaken, kunnen in andere topics gepost worden .

ik volg hier ook totaal niet meer. hoe komt het dat rafa er als gast tussenstaat? hoe komt het dat hij geen admin meer is? ik volg totaal niet meer en zou wel eens een korte toelichting willen. Iemand?

Rafa is wel nog admin, hij heeft gewoon een (domme) fout gemaakt, niets ergs aan de hand dus...

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #45 Gepost op: augustus 03, 2009, 07:38:03 am »
Deze morgen in het laatste nieuws

Francky Dury wordt even assistent-bondscoach
Francky Dury wordt vandaag aangesteld als assistent-bondscoach. De 51-jarige trainer van Zulte Waregem gaat Frank Vercauteren assisteren tot eind november, in afwachting van de komst van Dick Advocaat. Er waren meerdere kandidaten, maar Dury kwam als meest geschikte assistent uit de bus, schrijft de krant Het Laatste Nieuws.

Debuut tegen Tsjechi?
De aanstelling van Dury moet vanochtend nog bekrachtigd
worden door het directiecomit? van de bond, maar er is al een akkoord met Dury zelf ?n met zijn club Zulte Waregem, die haar coach tijdens interlandweken tijdelijk zal afstaan. Dury debuteert als assistent voor de oefeninterland tegen Tsjechi?, op 12 augustus in Teplice, en zal vijf tot zeven wedstrijden assistent-bondscoach zijn. (hlnsydney)
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #46 Gepost op: augustus 03, 2009, 08:32:01 am »
't Is algemeen bekend dat Dury goede maatjes is met Vercauteren. Enfin, hopelijk brengt dit zijn werk bij ons niet in gevaar.
Misschien krijgt hij wat meer esseveespelers naar de nationale ploeg (naast Roelandts).

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #47 Gepost op: augustus 03, 2009, 08:39:01 am »
Hmmz, gaat dit Zulte Waregem veel opbrengen?

Soit, F.D. verdient dit wel.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #48 Gepost op: augustus 03, 2009, 09:06:54 am »
Dury is wel leep genoeg om bij alles wat hij doet ervoor te zorgen dat zijn baby (lees: essevee) goe verzorgd wordt. Met Eddy Vandenberghe hebben we trouwens een meer dan capabel assistent-trainer. Ik denk niet dat er nu meer spelers van bij ons zullen geselecteerd worden, want bij vermoeidheid of blessures snijdt Dury in zijn eigen vingers... En trouwens, wie van onze ploeg kan nu echt een basisplaats opeisen bij de rode duivelkes?? Laat ons eerlijk zijn.

Het is duidelijk dat het om een vriendendienst gaat. Meer hoeven we daar niet achter te zoeken.


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #49 Gepost op: augustus 03, 2009, 09:28:00 am »
Mooie bekroning toch; kan misschiens helpen om wat internationale contacten op te bouwen...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #50 Gepost op: augustus 03, 2009, 09:38:17 am »
Mooie bekroning toch; kan misschiens helpen om wat internationale contacten op te bouwen...

Wie weet ziet hij ergens een witte merel lopen...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #51 Gepost op: augustus 03, 2009, 10:24:08 am »
Prachtig voor onze F Dury!
SV TILL I DIE

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #52 Gepost op: augustus 03, 2009, 10:34:24 am »
Mooi voor Dury ! En zo kan hij es iets anders doen, zonder Zulte Waregem te verlaten :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #53 Gepost op: augustus 03, 2009, 10:36:31 am »
Vin het mooi voor hem.  Maar hopelijk krijgt hij daardoor niet meer aandacht van de bond of van clubs.  Is weeral een teken dat hij een goede trainer is.  Maar dury is nuchter en zie ik nog vele jaren bij essevee blijven.  Het is zijn kind, en dat zal hij niet willen weggeven in de handen van ??n of andere buitenlander of andere trainer die geen feeling hebben met de club en enkel het doen omdat ze geen job hebben of geld willen verdienen.

Zie een leekens en andere consoorten.  Een trainer als dury heeft clubliefde en het is zijn kind, het is zijn project en wil er nog veel meedoen.  Hij is niet zo dom om nr een standard of club te gaan, waar hij niets te zeggen heeft en geen uitdaging vind.  Zegt hijzelf trouwens.


Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #54 Gepost op: augustus 03, 2009, 12:53:34 pm »

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #55 Gepost op: augustus 03, 2009, 01:05:32 pm »
Kan spelers oproepen van onze tegenstander die week en ze zo vermoeien :D

Nee, het is mooi vooor Dury

Boer Boerie

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #56 Gepost op: augustus 03, 2009, 09:20:36 pm »
Schoon voor Zulte Waregem en Dury.
Dit is enorme reclame ook voor de ploeg.
Ik geloof datem er veel zal uit leren enzo ook,
zal financieel en qua kennis zeker Zulte Waregem ten goede komen.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #57 Gepost op: augustus 03, 2009, 09:36:23 pm »
Schoon voor Zulte Waregem en Dury.
Dit is enorme reclame ook voor de ploeg.
Ik geloof datem er veel zal uit leren enzo ook,
zal financieel en qua kennis zeker Zulte Waregem ten goede komen.
Ik denk dat het qua kennis ook de nationale ploeg zal ten goede komen.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #58 Gepost op: augustus 03, 2009, 09:54:04 pm »
goed voor hem maar goed voor de ploeg?? sry ben geen voorstander van deze situatie. neem nu aan dat we mindere matchen spelen en punten laten liggen aan wat zal het dan liggen denk je? daarvoor is het meschien niet zo maar het zal wel zo gezegt worden. heb mijn twijfels.

svzw sup

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #59 Gepost op: augustus 03, 2009, 11:03:05 pm »