Auteur Topic: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche  (gelezen 5503 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #120 Gepost op: april 08, 2024, 05:38:36 pm »
Die kern is veeeel te zwak. Met namen alleen redt je het niet. Vormer, vossen, machado, traore, ndour om maar enkele te noemen doen ergens anders niet mee. En vooral... willen spelen voor elkaar. Als je francs borains gisteren zag verloren we daar terug tegen. Eerste reactie van een speler v beerschot...we vechtten een Gans seizoen voor elkaar. Daarmee is alles gezegd
Daar zeg je het, vechten voor elkaar.  Maar ook duidelijkheid.  Onze kern is zwak, maar de kernen van de andere ploegen zijn niet beter, niet!  Te zwak voor het soort voetbal te spelen dat Euvrard wil,ja.  Speelt Euvrard met de ploegen voor of achter ons dan stonden die ook lager!
Dat is zever hé, Euvrard heeft toch bewezen met RWDM dat hij wel kampioen kon spelen?
SV TILL I DIE

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #121 Gepost op: april 08, 2024, 05:45:00 pm »
Raar Traore slechte speler,hoelang is het geleden dat hij Sabbe alle sterretjes  liet zien.Het is gvd de dik betaalde  vedetten (veteranen) die op geen kloten  trekken .Bende dikke nekken

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #122 Gepost op: april 08, 2024, 06:58:24 pm »
De kern is zeker voor tweede klasse meer dan voldoende.Maar welke spelers heeft onze coach beter gemaakt? Vraag jullie dat maar eens af. Je kan toch moeilijk zeggen dat bijvoorbeeld Traoré niet goed begonnen was aan het seizoen,dat Ndour vorig jaar niets waard was,dat Tambedou geen meerwaarde was vorig seizoen en zo zijn er nog tal van voorbeelden.Wiens taak is het om die spelers nog beter te maken? Juist,die van de coach maar al deze spelers zijn afgegleden naar een serieus  lager niveau.Dus de coach heeft boter op zijn hoofd.Van die ontslagpremie voor Euvrard klopt het bovenstaande,hij heeft zich serieus ingedekt om in de loop van het seizoen ontslagen te worden en dat is dan weer de schuld van ons bestuur ( heel serieuze bron )

Als het klopt van die ontslagpremie vraag ik mij af wat beschouwd wordt als "in de loop van het seizoen". Is het dan bv. een optie dat we van trainer wisselen voor de start van de eindronde (als we die halen)?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #123 Gepost op: april 08, 2024, 07:04:00 pm »
Die kern is veeeel te zwak. Met namen alleen redt je het niet. Vormer, vossen, machado, traore, ndour om maar enkele te noemen doen ergens anders niet mee. En vooral... willen spelen voor elkaar. Als je francs borains gisteren zag verloren we daar terug tegen. Eerste reactie van een speler v beerschot...we vechtten een Gans seizoen voor elkaar. Daarmee is alles gezegd
Daar zeg je het, vechten voor elkaar.  Maar ook duidelijkheid.  Onze kern is zwak, maar de kernen van de andere ploegen zijn niet beter, niet!  Te zwak voor het soort voetbal te spelen dat Euvrard wil,ja.  Speelt Euvrard met de ploegen voor of achter ons dan stonden die ook lager!
Dat is zever hé, Euvrard heeft toch bewezen met RWDM dat hij wel kampioen kon spelen?
Inderdaad in een play-off waar Hazard en Biron exceptioneel goed speelden.   Maar ik kijk naar hetgene wat hij hier deed.  En dat was niet goed.  Indien hij  hetzelfde deed bij de andere ploegen was het resultaat hetzelfde.  Speelde met RWDM vaak wel  zuiver op de counter.  Waarom deed hij dit hier niet?  Mocht hij niet, dacht hij dat dit hier niet kon met deze groep?  Het blijft raar dat hij geen enkele thuismatch defensiever wou spelen.
Ik was ook tevreden dat ze Euvrard aanstelde, maar het was de verkeerde keuze.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #124 Gepost op: april 09, 2024, 08:27:49 am »
Die kern is veeeel te zwak. Met namen alleen redt je het niet. Vormer, vossen, machado, traore, ndour om maar enkele te noemen doen ergens anders niet mee. En vooral... willen spelen voor elkaar. Als je francs borains gisteren zag verloren we daar terug tegen. Eerste reactie van een speler v beerschot...we vechtten een Gans seizoen voor elkaar. Daarmee is alles gezegd
Daar zeg je het, vechten voor elkaar.  Maar ook duidelijkheid.  Onze kern is zwak, maar de kernen van de andere ploegen zijn niet beter, niet!  Te zwak voor het soort voetbal te spelen dat Euvrard wil,ja.  Speelt Euvrard met de ploegen voor of achter ons dan stonden die ook lager!
Dat is zever hé, Euvrard heeft toch bewezen met RWDM dat hij wel kampioen kon spelen?
Inderdaad in een play-off waar Hazard en Biron exceptioneel goed speelden.   Maar ik kijk naar hetgene wat hij hier deed.  En dat was niet goed.  Indien hij  hetzelfde deed bij de andere ploegen was het resultaat hetzelfde.  Speelde met RWDM vaak wel  zuiver op de counter.  Waarom deed hij dit hier niet?  Mocht hij niet, dacht hij dat dit hier niet kon met deze groep?  Het blijft raar dat hij geen enkele thuismatch defensiever wou spelen.
Ik was ook tevreden dat ze Euvrard aanstelde, maar het was de verkeerde keuze.

Je blijft hameren over tactiek in thuiswedstrijden.
Ik denk dat we Euvrard niet moet verwijten dat hij niet geprobeerd heeft andere opstelling te proberen.
We zagen weldegelijk een patroon na de overname.
Iets wat we in het begin na 8 weken voorbereiding helemaal niet zagen. De uitvoering is natuurlijk niet goed, maar daar kan Euvrard niet altijd aan doen.

Op de counter, makkelijk gezegd. Als Vormer nu al niet loopt, hoe verwacht je dan datie op counters gaat spelen? Tis niet omdat er met Traore snelheid is, dat je op counter moet spelen he. Je gaat Traore diep sturen, maar voor de rest gaat er niemand zijn.
Probleem is dat er heel veel domme spelers zijn, die geen voetbalverstand hebben.
- onze verdedigers: die stappen te pas en te onpas uit de lijn, waardoor veel ruimte in hun rug ligt.
- onze middenvelders: te weinig voetballend vermogen, te weinig loopvermogen op Nnadi na. Bieden zich nooit!!! aan in balbezit.
- onze aanvallers: Die kunnen geen man meer voorbij en er staat amper iemand in de 16m wanneer we op de helft van de tegenstander spelen.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #125 Gepost op: april 09, 2024, 08:32:15 am »
Al die moderators hier, proberen plots alles te verdedigen of met een verklaring te komen ....

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #126 Gepost op: april 09, 2024, 09:09:46 am »
Al die moderators hier, proberen plots alles te verdedigen of met een verklaring te komen ....

Ik mag ook nog een persoonlijke mening hebben.
Is het goed met Euvrard, neen.
Maar het is al de 4e (5e trainer incl laatste jaren Dury) waarbij het niet lukt. Dan kan je niet echt meer op de trainer schieten, er is echter nog nooit zoveel als nu op de trainer geschoten.

Ik was positief over Euvrard, we hadden eindelijk een trainer die mee was met z'n tijd.
Het is niet goed uitgedraaid.
Alleen je kan geen trainers blijven ontslaan he.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #127 Gepost op: april 09, 2024, 11:54:43 am »
Juist een vraag want ik volg het format niet echt dit seizoen: kunnen wij met een 6 op 6 nog tweede eindigen (en met hilarisch veel geluk bij andere uitslagen en het volledig falen van onze direct concurrenten) of is dat uitgesloten (gelijk komen met Dender en op basis van (?) toch nog tweede eindigen)?

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #128 Gepost op: april 09, 2024, 11:56:56 am »
Al die moderators hier, proberen plots alles te verdedigen of met een verklaring te komen ....

Waarom zou een moderator geen eigen mening over onze ploeg mogen hebben? Moeten die dan verplicht in de pas lopen van de meerderheid ofzo?

Gebeurt hier regelmatig dat er commentaar gegeven wordt op de mening van een moderator omdat die moderator is en dus geen afwijkende mening mag hebben?
Wat een bullsh*t is dat eigenlijk zeg.

Ik vind het eigenlijk vooral jammer dat we de samenwerking Euvrard-Caluwé nooit deftig gaan gezien hebben. Je kan een nieuwe sportieve cel pas echt beoordelen wanneer deze een nieuw seizoen volledig zelf heeft aangevat, voorbereid en afgewerkt.
Euvrard is hier toegekomen in een puinhoop spelers en heeft deze proberen naar zijn hand te zetten door zijn tactisch plan toe te passen. Akkoord, dit is niet gelukt. Maar wat had ik hen graag eens een volledig seizoen zien uitwerken met spelers die ze zelf wilden, die pasten in hun tactisch plan.
« Laatst bewerkt op: april 09, 2024, 12:00:48 pm door Vidmar »

Offline LommelseSK

  • Leden
  • Berichten: 18
  • Lommel Till I Die
    • Lommel Forum
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #129 Gepost op: april 09, 2024, 12:21:36 pm »
Winnen jullie aub tegen Dender? Bedankt!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #130 Gepost op: april 09, 2024, 01:05:24 pm »
Als je na een match of 4 na de winterstop ziet dat we geen punten halen, dat het thuisprobleem niet wordt opgelost dan moet je ingrijpen.  Het feit dat er al 5 trainers gepasseerd zijn doet hier niks ter zake.  De keuze van die trainers zeg ook iets.  Leye,D'Hollander,Simons waren heel onervaren trainers. 
Ik vond Euvrard ook een goeie keuze, maar met wat zijn we bezig?  Het marcheert niet met Euvrard.
En in de winterstop krijgt hij die 6,krijgt hij die doelman, krijgt hij die ervaren verdediger en krijgt hij die wingback die ook op andere posities kan staan. 
Met 'hij kan er niks aan doen' en 'hij probeerde andere opstellingen' geraak je nergens.  Te aanvallend,geen blok, geen samengang,geen duidelijke opdrachten,spelers die niet weten wat ze moeten doen in bepaalde situaties, ruzies, maar vooral dramatische resultaten.  Ge kunt ook Vormer niet gebruiken en hem eerlijk evalueren.
Euvrard wil altijd de bal en dominant spelen,waarom?  Zelfs wanneer hij 2 defensieve middenvelders opstelde(tegen Standard) slaagde hij erin om tegen de laatste zichzelf in de voet te schieten.   Door iedereen te laten spelen op de helft van Standard, door te verwachten dat Tambedou en Nnadi de aanvallen te laten leiden, door Bruls hoog te zetten en links, door de 2 Backs aan de cornervlag te posteren van de tegenstrever.
Wat heb je nu bereikt met alweer niet tijdig in te grijpen?  Net als vorig jaar?  Uiteindelijk gaat het over een match of 3 meer winnen ipv een draw, net als vorig seizoen.
Een trainer met het juiste profiel(ervaring), die wel werkt op onze pijnpunten en die lak heeft aan de manier van spelen maar gaat voor het resultaat,dat hebben we nodig.
Dit bestuur maakt al jaren de verkeerde beslissingen.  Voelt de moment niet om in te grijpen.
Ze wachten liever of denken 'de trainer die al heel het seizoen thuis praktisch geen punten haalt gaat nu plots 3,4 keer winnen.  Raar.
Met de kern die we hebben moet je simpelweg beter doen, kon je tactisch matchen wel winnen(tegen Borains,tegen KVO uit) tegen enorm veel ploegen thuis.  Die is niet zwakker dan die van de concurrentie.  Ge kunt geen 20 spelers vervangen, wel de trainer die verantwoordelijk is. 
Wat gaat het opbrengen dat je verder doet met Euvrard en grotendeels dezelfde kern nu of volgend seizoen?

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #131 Gepost op: april 09, 2024, 03:52:48 pm »
Al die moderators hier, proberen plots alles te verdedigen of met een verklaring te komen ....

Ik mag ook nog een persoonlijke mening hebben.
Is het goed met Euvrard, neen.
Maar het is al de 4e (5e trainer incl laatste jaren Dury) waarbij het niet lukt. Dan kan je niet echt meer op de trainer schieten, er is echter nog nooit zoveel als nu op de trainer geschoten.

Ik was positief over Euvrard, we hadden eindelijk een trainer die mee was met z'n tijd.
Het is niet goed uitgedraaid.
Alleen je kan geen trainers blijven ontslaan he.

Excuus, verkeerde indruk en te vlug conclusies getrokken.

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 384
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #132 Gepost op: april 09, 2024, 05:35:43 pm »
Wat ik Euvrard vooral verwijt is dat hij geen enkele,maar dan ook geen enkele speler beter heeft gemaakt dan in de matchen onder Fred .Verder heeft hij op tactisch gebied altijd halsstarrig volgehouden aan zijn recept,zoals onder andere Mogul al diverse keren gezegd heeft.
Het blijft doodzonde dat je met dit materiaal maar dit kan brengen en dan vooral in thuismatchen.14 op 42 thuis is normaal altijd goed voor een degradatie.Dit seizoen was het uitgelezen seizoen om te stijgen want geen enkele ploeg in 2de heeft meer mogelijkheden dan wij.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #133 Gepost op: april 09, 2024, 05:46:18 pm »
Juist een vraag want ik volg het format niet echt dit seizoen: kunnen wij met een 6 op 6 nog tweede eindigen (en met hilarisch veel geluk bij andere uitslagen en het volledig falen van onze direct concurrenten) of is dat uitgesloten (gelijk komen met Dender en op basis van (?) toch nog tweede eindigen)?

Niemand?

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.582
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #134 Gepost op: april 09, 2024, 06:14:02 pm »
Juist een vraag want ik volg het format niet echt dit seizoen: kunnen wij met een 6 op 6 nog tweede eindigen (en met hilarisch veel geluk bij andere uitslagen en het volledig falen van onze direct concurrenten) of is dat uitgesloten (gelijk komen met Dender en op basis van (?) toch nog tweede eindigen)?

Niemand?
Volgens mij kan dat maar :
1. dan moet Dender 2x verliezen (dan hebben we evenveel punten maar meer matchen gewonnen dan hen)
2. Lommel gelijk spelen tegen Deinze en verliezen van SK Beveren
3. Patro : 1 keer winnen of 2 keer gelijkspelen
4. Deinze gelijkspelen tegen Lommel en ze mogen nog winnen van Seraing. We komen dan op een gelijk aantal punten maar hebben meer gewonnen matchen.

Dus hoe realistisch is dat allemaal. :D Tzal al een wonder zijn als we top 6 halen.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #135 Gepost op: april 09, 2024, 06:20:07 pm »
Juist een vraag want ik volg het format niet echt dit seizoen: kunnen wij met een 6 op 6 nog tweede eindigen (en met hilarisch veel geluk bij andere uitslagen en het volledig falen van onze direct concurrenten) of is dat uitgesloten (gelijk komen met Dender en op basis van (?) toch nog tweede eindigen)?

Niemand?
Volgens mij kan dat maar :
1. dan moet Dender 2x verliezen (dan hebben we evenveel punten maar meer matchen gewonnen dan hen)
2. Lommel gelijk spelen tegen Deinze en verliezen van SK Beveren
3. Patro : 1 keer winnen of 2 keer gelijkspelen
4. Deinze gelijkspelen tegen Lommel en ze mogen nog winnen van Seraing. We komen dan op een gelijk aantal punten maar hebben meer gewonnen matchen.

Dus hoe realistisch is dat allemaal. :D Tzal al een wonder zijn als we top 6 halen.

Realistisch absoluut niet. Hilarisch veel geluk hebben, kan altijd. Zeker in deze competitie. Grappig evenwel dat  je met 2 matchen te gaan dus nog kan promoveren, eindronde spelen of zelfs volgende week vrijdag tot einde seizoen veroordeeld kan zijn.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.775
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #136 Gepost op: april 09, 2024, 07:49:22 pm »
Juist een vraag want ik volg het format niet echt dit seizoen: kunnen wij met een 6 op 6 nog tweede eindigen (en met hilarisch veel geluk bij andere uitslagen en het volledig falen van onze direct concurrenten) of is dat uitgesloten (gelijk komen met Dender en op basis van (?) toch nog tweede eindigen)?

Niemand?
Volgens mij kan dat maar :
1. dan moet Dender 2x verliezen (dan hebben we evenveel punten maar meer matchen gewonnen dan hen)
2. Lommel gelijk spelen tegen Deinze en verliezen van SK Beveren
3. Patro : 1 keer winnen of 2 keer gelijkspelen
4. Deinze gelijkspelen tegen Lommel en ze mogen nog winnen van Seraing. We komen dan op een gelijk aantal punten maar hebben meer gewonnen matchen.

Dus hoe realistisch is dat allemaal. :D Tzal al een wonder zijn als we top 6 halen.

Realistisch absoluut niet. Hilarisch veel geluk hebben, kan altijd. Zeker in deze competitie. Grappig evenwel dat  je met 2 matchen te gaan dus nog kan promoveren, eindronde spelen of zelfs volgende week vrijdag tot einde seizoen veroordeeld kan zijn.
das eigenlijk bewijs dat de reeks op niks trok
(allemaal even goed of ist even slecht)
dat een zwaar gemiste kans is
omdat onze vedetten efkes dachten da varkentje te wassen
zonder te moeten zweten of inzet te tonen
gemakzuchtige bende pseudo vedetten

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #137 Gepost op: april 10, 2024, 08:17:09 am »
Ik mag hopen dat contracten van o.a. Vormer, Vossen, en soortgelijken bij niet-promotie automatisch aflopen... Voor nog zo'n jaar pas ik vriendelijk, en dat na vele jaren abonnement.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.250
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #138 Gepost op: april 10, 2024, 08:40:54 am »
Ik mag hopen dat contracten van o.a. Vormer, Vossen, en soortgelijken bij niet-promotie automatisch aflopen... Voor nog zo'n jaar pas ik vriendelijk, en dat na vele jaren abonnement.
Als de info aan het begin van het seizoen klopte dan hebben ze een contract van 1 jaar met 1 jaar verlenging indien 1A.
1B zou dus einde verhaal betekenen tenzij ze er onderling uit komen uiteraard.  :o

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.639
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : vrijdag 05/04/2024 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmeche
« Reactie #139 Gepost op: april 10, 2024, 08:53:01 am »
Ik mag hopen dat contracten van o.a. Vormer, Vossen, en soortgelijken bij niet-promotie automatisch aflopen... Voor nog zo'n jaar pas ik vriendelijk, en dat na vele jaren abonnement.
Je kunt Vossen toch niet veel verwijten,gaat altijd voorop in de strijd.Had iedereen zijn mentaliteit gehad dan stonden we enkele plaatsen hoger.