Auteur Topic: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV  (gelezen 12102 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #20 Gepost op: februari 16, 2019, 07:16:32 pm »
Walsh in plaats van Defauw

Online kulle

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #21 Gepost op: februari 16, 2019, 10:34:26 pm »
nog veel voorstanders van Walsh

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #22 Gepost op: februari 16, 2019, 10:34:49 pm »
Dat komt ervan als je zoveel kansen mist. Het deed me denken aan de thuismatch tegen Lokeren vorig seizoen. Dit Sint Truiden was te pakken, maar het mocht weer eens niet zijn.
Verdediging gaf ook veel te veel ruimte weg.
Ik vind  dat Bjordal stilletjes klaar is om een vaste waarde te worden. Heeft zeer veel vista, wat vele anderen ontbreken in deze ploeg. Heb dat al in verscheidene invalbeurten opgemerkt.
Ook onze wittekop verdient meer speelminuten. Snel en ook vista.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #23 Gepost op: februari 16, 2019, 10:41:42 pm »
Depauw is een triestige speler
balverlies, counter en bingo en dit niet voor het eerst dit seizoen
Steppe pakt een punt voor STVV
Bossut deed dat vandaag ook terug voor ons

Soisola in de ploeg aub, op de plaats van Depauw
ipv hem op de rechtsbak te zetten!

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #24 Gepost op: februari 16, 2019, 10:52:33 pm »
Depauw is een triestige speler
balverlies, counter en bingo en dit niet voor het eerst dit seizoen
Steppe pakt een punt voor STVV
Bossut deed dat vandaag ook terug voor ons

Soisola in de ploeg aub, op de plaats van Depauw
ipv hem op de rechtsbak te zetten!

Wie gaf de assist?

Ik vind de commentaar op De Pauw vaak gratuit. Wordt heel snel geviseerd.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.073
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #25 Gepost op: februari 16, 2019, 10:53:04 pm »
Depauw is een triestige speler
balverlies, counter en bingo en dit niet voor het eerst dit seizoen
Steppe pakt een punt voor STVV
Bossut deed dat vandaag ook terug voor ons

Soisola in de ploeg aub, op de plaats van Depauw
ipv hem op de rechtsbak te zetten!

Steppe pakt een punt en Bossut pakt een punt, dus een juiste uitslag !!

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #26 Gepost op: februari 16, 2019, 11:23:57 pm »
En op zich eigenlijk wel een leuke wedstrijd. Veel kansen aan beide zijden. We hebben al veel slechter gezien dit jaar.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.915
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #27 Gepost op: februari 16, 2019, 11:26:13 pm »
Depauw is een triestige speler
balverlies, counter en bingo en dit niet voor het eerst dit seizoen
Steppe pakt een punt voor STVV
Bossut deed dat vandaag ook terug voor ons

Soisola in de ploeg aub, op de plaats van Depauw
ipv hem op de rechtsbak te zetten!

Wie gaf de assist?

Ik vind de commentaar op De Pauw vaak gratuit. Wordt heel snel geviseerd.

De Pauw is n'en leegzak..
Zal nooit n'en meter te veel lopen in verdedigend opzicht.
Geeft veel te snel op. Nonchalant. 0 grinta

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #28 Gepost op: februari 16, 2019, 11:30:45 pm »
Ik vind de kritiek op De Pauw ook nogal overdreven eerlijk gezegd.  Maar ja er moet altijd een zondebok gevonden worden zeker?

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #29 Gepost op: februari 16, 2019, 11:38:50 pm »
Ik vind de kritiek op De Pauw ook nogal overdreven eerlijk gezegd.  Maar ja er moet altijd een zondebok gevonden worden zeker?
2 :P

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #30 Gepost op: februari 17, 2019, 12:26:09 am »
Je kunt ook zeggen dat Sylla niet zomaar moet weglopen want hij stond vrij. Was gewoon een misverstand tussen beide wat jammer genoeg afgestraft wordt. Kijk ook eens naar het centrale duo, een bal door het midden kan eigenlijk gewoon niet dus organisatorisch stonden we in die omschakeling niet goed. De Pauw vond ik nu niet de minste. Walsh daarentegen ... Volledig overlopen. Maarja ik snap wel dat supporters hem appreciëren qua inzet maar is toch te weinig, vond hem bij Genk al onvoldoende. 

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #31 Gepost op: februari 17, 2019, 08:34:04 am »
Tja Walsh, dat is echt te weinig, viel bij Genk ook al door de mand.

Online Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #32 Gepost op: februari 17, 2019, 09:15:38 am »
Op de rechtsachter zitten we inderdaad met een probleem. Walsh is te weinig en De Fauw kan het tempo niet meer aan. Naar volgend seizoen toe moet dit toch een van de posities worden waar we serieuze versterking mogen zoeken.

Verder vond ik De Pauw opnieuw rampzalig. De kritiek is niet wat gemakkelijk , maar meer dan terecht. 'Hij heeft wel een assist gegeven he' .. een bal in de tweede zone droppen waar nota bene 2 spelers van ons moederziel alleen stonden. Sorry, maar wij kunnen deze bal ook trappen. Ook als hij een beetje vista / voetbalverstand heeft , trap je die bal niet blindelings naar voor maar hou je die bij, wacht je op steun en behoud je het balbezit. Zeker bij een 1-0 stand in minuut 86. Tuurlijk staat het centrum niet goed en staat Seck nog de buitenspelval op te heffen. Opnieuw 2 punten verloren door individuele fouten. We kunnen ze jammer genoeg niet meer op 1 hand tellen. Krijgt van Dury heel veel kansen maar heeft me zelden kunnen overtuigen in die seizoenen dat hij bij ons speelt.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.180
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #33 Gepost op: februari 17, 2019, 09:20:32 am »
Je kunt ook zeggen dat Sylla niet zomaar moet weglopen want hij stond vrij. Was gewoon een misverstand tussen beide wat jammer genoeg afgestraft wordt. Kijk ook eens naar het centrale duo, een bal door het midden kan eigenlijk gewoon niet dus organisatorisch stonden we in die omschakeling niet goed. De Pauw vond ik nu niet de minste. Walsh daarentegen ... Volledig overlopen. Maarja ik snap wel dat supporters hem appreciëren qua inzet maar is toch te weinig, vond hem bij Genk al onvoldoende.
Idd, vond De Pauw ook niet slecht.
Sylla, die echt erbarmelijk speelde, moest de bal gewoon in de voet vragen. Hamdi liep al diep.
2 diepe spitsen, dat werkt niet. Je zag dat op Anderlecht en gisteren terug. Harbaoui ergert zich kapot.

Verdedigend was het allemaal weer een ramp.
Een heel aarzelende Bossut. Daar gaat zijn enige redding niets aan veranderen.
Pletinckx 1ste helft ook niet 100%(2de stuk beter) vooral die inspeelpass moet beter. Burki, tjah, dat weten we al langer.
Walsh ook dramatisch
Maar het probleem blijft zich daarvoor afspelen.
Peeters wordt beter aan de bal, maar in balverlies ben je daar echt niet veel mee hoor.
En da Seck, man man. Heel heel slecht gisteren. Reactievoetballer. Schiet pas in actie als hij zijn man plots 10m alleen ziet lopen. Anticiperen moet die kerel doen.
Hoeveel keer Kamada vrij wegliep in zijn rug, ongelooflijk. Seck is een speler die niet achterom kijkt en altijd naar de bal wil lopen. Ik vond hem gisteren echt rampzalig. De hoofdreden van de vele tegenkansen

Hopelijk valt Theo eens niet uit, of anders zullen wij niet veel te zien krijgen

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #34 Gepost op: februari 17, 2019, 09:40:33 am »

En da Seck, man man. Heel heel slecht gisteren. Reactievoetballer. Schiet pas in actie als hij zijn man plots 10m alleen ziet lopen. Anticiperen moet die kerel doen.
Hoeveel keer Kamada vrij wegliep in zijn rug, ongelooflijk. Seck is een speler die niet achterom kijkt en altijd naar de bal wil lopen. Ik vond hem gisteren echt rampzalig. De hoofdreden van de vele tegenkansen



Die Seck kan echt niet voetballen. Denk dat hij 10 risicovolle passes gegeven heeft, en alle 10 verkeerd. Schoenmaker blijf bij je leest.  Ook moet hij gewoon die stap voorwaarts zetten ipv achteruit te kruipen bij de tegengoal(al gaat De Pauw daar ook 100procent de fout in.

Voorlopig nog geen fan van die Seck

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #35 Gepost op: februari 17, 2019, 09:43:38 am »
Aan diegenen die het nodig vinden om Steppe tijdens de tweede helft, de huid vol te schelden: Proficiat.

Men is dan verwondert dat de speler in kwestie na de wedstrijd reageert met wat gebaren richting Sfeertribune. En dan is ineens 't kot te klein.

Anyway, Steppe heeft zich uiteindelijk nog geexcuseert. Maar zo'n zaken, naar ex-spelers, die hier zonder vetes vertrokken zijn. Dat kan in mijn ogen echt niet.
No pain, no gain.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #36 Gepost op: februari 17, 2019, 10:28:24 am »
San Iker, ik ben het vaak met u eens, maar nu sla je de bal echt wel volledig mis volgens mij...
1) Depauw was alweer 99% van de match onzichtbaar en die paar keren dat ie in beeld kwam waren die open doelkans die hij recht op Steppe knalde en die rampzalig pas op Sylla waar de tegengoal uit voortkwam.
2) Seck is nen breker en dat doet ie dan ook. Mocht hij nog meer dan gemiddeld kunnen voetballen ook, dan zou Genk hem niet aan ons uitlenen...
3) Ik Ben totaal gene fan van Bossut, maar ondanks zijn gekende gebreken wint hij de laatste weken weer punten voor ons.
En nie zeveren hé, zo slecht waren we gisteren ook niet, we hebben een resem kansen gecreëerd tegen een goeie ploeg die echte wel in vorm is de laatste weken/maanden.
Als er 1 ploeg de overwinning kon claimen op basis van kansen, dan waren wij het wel. Steppe was de man van de match, dat zegt gewoon alles. ( En inderdaad, ik begrijp niet waarom sommigen het nodig vonden hem op de korrel te nemen. )

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #37 Gepost op: februari 17, 2019, 10:34:30 am »
Je kunt ook zeggen dat Sylla niet zomaar moet weglopen want hij stond vrij. Was gewoon een misverstand tussen beide wat jammer genoeg afgestraft wordt. Kijk ook eens naar het centrale duo, een bal door het midden kan eigenlijk gewoon niet dus organisatorisch stonden we in die omschakeling niet goed. De Pauw vond ik nu niet de minste. Walsh daarentegen ... Volledig overlopen. Maarja ik snap wel dat supporters hem appreciëren qua inzet maar is toch te weinig, vond hem bij Genk al onvoldoende.
Idd, vond De Pauw ook niet slecht.
Sylla, die echt erbarmelijk speelde, moest de bal gewoon in de voet vragen. Hamdi liep al diep.
2 diepe spitsen, dat werkt niet. Je zag dat op Anderlecht en gisteren terug. Harbaoui ergert zich kapot.

- knip -

Dat was mijn punt tegen Anderlecht bij die fase dat ze met twee naar de (slechte?) bal gingen op 2m van doel ...
https://www.esseveeforum.be/index.php?topic=3215.msg251064#msg251064

Er moeten -dringend- (andere) afspraken gemaakt worden tussen Harbaoui en Sylla om zo'n situaties te vermijden. Dit om de efficiëntie te verbeteren maar ook voor de frustraties ...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #38 Gepost op: februari 17, 2019, 10:39:00 am »
Ach kom, Seck een breker?
Waar breekt die? Allesinds niet op het middenveld, want sgaat constant in de verdediging. Zo heb je geen middenveld he. Peeters liep 90min alleen op dat middenveld puur omdat Seck telkens zo laag terugvalt.


Online kulle

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #39 Gepost op: februari 17, 2019, 11:14:40 am »
ieder keer als wij op voorsprong komen ,is er plots geen organisatie meer.
gisteren was dat zo,tegen cercle,tegen Kvk ...