Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 235932 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1100 Gepost op: juni 04, 2015, 03:19:53 pm »
Dick Advocaat blijft toch trainer van Sunderland.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=247166

Niet dat ik wil dat Wilmots blijft maar toch liever dat den Dick zichzelf laat waar hij is.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1101 Gepost op: juni 08, 2015, 02:56:04 pm »
uiteindelijk toch nog mooi resultaat gisteren, nu op naar wales  :)

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1102 Gepost op: juni 08, 2015, 03:27:47 pm »
uiteindelijk toch nog mooi resultaat gisteren, nu op naar wales  :)
Idd.
Ik denk zelfs dat als Denayer blijft staan, Frankrijk niet 2x scoort op het eind. Correct me if I'm wrong, maar dat gevoel heb ik.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1103 Gepost op: juni 08, 2015, 05:19:43 pm »
Idd.
Ik denk zelfs dat als Denayer blijft staan, Frankrijk niet 2x scoort op het eind. Correct me if I'm wrong, maar dat gevoel heb ik.

Het zal er alleszins niet ver naast zitten. Sowieso hadden de wissels invloed en mijn mening is nog altijd dat Dendoncker geen 3 of 4 is. Het is makkelijker om een verdediger naar verdedigende middenvelder om te vormen dan omgekeerd.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1104 Gepost op: juni 08, 2015, 11:12:51 pm »
Het moeilijkste is nu om De Bruyne in de ploeg te droppen. Rechtsmidden is niet zijn beste positie, je zou hem altijd op de 10 moeten zetten, de vraag is wie je er dan uit moet zetten. Misschien Witsel..?
SV TILL I DIE

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1105 Gepost op: juni 08, 2015, 11:28:58 pm »
Het moeilijkste is nu om De Bruyne in de ploeg te droppen. Rechtsmidden is niet zijn beste positie, je zou hem altijd op de 10 moeten zetten, de vraag is wie je er dan uit moet zetten. Misschien Witsel..?
Gaat Wilmots nooit doen.
Hij wil De Bruyne en Hazard ook uit elkaar houden en voor hem is De Bruyne goed op de rechterflank.
Dus idem 11 als tegen Frankrijk met als enige wijziging Mertens --> De Bruyne.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1106 Gepost op: juni 09, 2015, 09:49:44 am »
Gaat Wilmots nooit doen.
Hij wil De Bruyne en Hazard ook uit elkaar houden en voor hem is De Bruyne goed op de rechterflank.
Dus idem 11 als tegen Frankrijk met als enige wijziging Mertens --> De Bruyne.

Idd, lijkt me ook de enige wijziging die we moeten doorvoeren. Nainggolan kan je ook niet meer uit de ploeg wegdenken vind ik. Die driehoek Witsel, Fellaini, Naninggolan werkt gewoon erg goed. Alhoewel Mertens het ook uitstekend deed blijft het wel de ideale wisselspelers voor als zijn man al een beetje kapot zit.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1107 Gepost op: juni 09, 2015, 01:09:31 pm »
Volledig akkoord maar De Bruyne komt toch het best tot zijn recht op de 10, waar hij bij Wolfsburg de pannen van het dak speelt.
SV TILL I DIE

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1108 Gepost op: juni 09, 2015, 10:19:56 pm »
Volledig akkoord maar De Bruyne komt toch het best tot zijn recht op de 10, waar hij bij Wolfsburg de pannen van het dak speelt.

Ik dacht daar ook zo over tot deze driehoek nainggolan - witsel - fellaini toonde wat ze allemaal kunnen. Ik denk dat het heel goed zou werken indien de bruyne in plaats van witsel in de driehoek kwam maar witsel ziet iedereen graag spelen en wint heel veel duels.

In dat opzicht is het beter van met de bestaande driehoek ( nainggolan - witsel - fellaini) m?t de bruyne als rechtsbuiten te spelen dan iemand uit de driehoek te laten. In dit geval is het erg jammer voor Mertens. Maar we zitten met een luxeprobleem

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1109 Gepost op: juni 09, 2015, 10:27:05 pm »
Ik dacht daar ook zo over tot deze driehoek nainggolan - witsel - fellaini toonde wat ze allemaal kunnen. Ik denk dat het heel goed zou werken indien de bruyne in plaats van witsel in de driehoek kwam maar witsel ziet iedereen graag spelen en wint heel veel duels.

In dat opzicht is het beter van met de bestaande driehoek ( nainggolan - witsel - fellaini) m?t de bruyne als rechtsbuiten te spelen dan iemand uit de driehoek te laten. In dit geval is het erg jammer voor Mertens. Maar we zitten met een luxeprobleem
Witsel is een goeie & nuttige speler maar we moeten er ook geen wereldster van maken. Ik bedoel, De Bruyne is speler van het jaar in de bundesliga, dan moet hij altijd op zijn beste positie zetten. CR7 & Messi zet je toch ook op hun beste positie. Idem voor Hazard.
SV TILL I DIE

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1110 Gepost op: juni 10, 2015, 01:36:07 pm »
Witsel is een goeie & nuttige speler maar we moeten er ook geen wereldster van maken. Ik bedoel, De Bruyne is speler van het jaar in de bundesliga, dan moet hij altijd op zijn beste positie zetten. CR7 & Messi zet je toch ook op hun beste positie. Idem voor Hazard.

Welja, Messi speelt nu nog beter op de rechterkant dan daarvoor als nummer 10 in de punt. Maar voor CR7 en hazard heb je gelijk. De bruyne kan ook zeer goede matchen spelen op rechts. Hij is ook wel flexibel genoeg en uiteindelijk gaat die ook af en toe in het centrum voorkomen als zijn positie op papier rechtsbuiten is.

Ik zei het hierboven reeds, ik dacht 3 maanden geleden echt dat De Bruyne al meermaals heeft bewezen wat hij kan en uit respect voor zijn kwaliteiten zet je hem dan op zijn beste positie. Maar het team primeert denk ik en daar heeft wilmots toch een evenwicht in gevonden (ook al is dit met deze spelersgroep veel gemakkelijker dan bij andere ploegen).

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1111 Gepost op: juni 10, 2015, 05:13:29 pm »
Fellaini kan niet meedoen (bron: http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Rode_Duivels/1.2363755), dus mss toch De Bruyne op de 10 en dan Mertens op de rechterflank?
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1112 Gepost op: juni 10, 2015, 05:13:59 pm »
Kziet al weer gebeuren datie mee diene Chadli ga spelen ee.

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1113 Gepost op: juni 10, 2015, 07:57:19 pm »
Kziet al weer gebeuren datie mee diene Chadli ga spelen ee.

Kvrees dat je gelijk hebt.
Daarnet op het vertelde Chadli zelf dat hij de 1e vervanger is voor Fellaini (met de bedoeling wat hoger te spelen).

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1114 Gepost op: juni 10, 2015, 09:38:17 pm »
Als Wilmots met Chadli afkomt  ::)

Zo'n angsthaas! Safety first. Ipv lekker aanvallend en die van Wales met de rug tegen de muur te drukken..
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1115 Gepost op: juni 11, 2015, 05:47:29 pm »
Chadli is een favorietje van Wilmots he, maar kan niet om die anderen heen dus daarom start hij niet veel.
Chadli, veel show maar voert die acties te traag uit, weel veel werkkracht.

Zou ook liever De Bruyne centraal zien en Mertens, Mirallas of Carrasco op de flank.

Desnoods nen 4-4-2 (maar dat gaat hij helemaal niet doen) met Lukaku en Benteke in de spits.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1116 Gepost op: juni 11, 2015, 06:14:43 pm »
Chadli vervangt Fellaini tegen Wales, meldt Marc Wilmots.
ja lap. Onbegrijpelijk

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1117 Gepost op: juni 12, 2015, 04:19:11 pm »
« Laatst bewerkt op: juni 12, 2015, 04:28:30 pm door Breeza »

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1118 Gepost op: juni 12, 2015, 04:30:09 pm »
Spijtig.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1119 Gepost op: juni 12, 2015, 05:46:24 pm »
Bol het nu toch eens gewoon af vent.