Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 438736 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline ringo

  • Leden
  • Berichten: 23
[T1] DURY Francky
« Gepost op: maart 13, 2009, 11:53:08 am »
Hopelijk blijft hij bij ons en werkt hij het project af van de ploeg. We zouden inderdaad beter een aktie ondernemen met de sfeergroepen zaterdag tegen roeselare.
« Laatst bewerkt op: september 18, 2018, 05:00:16 pm door svennay »

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1 Gepost op: maart 13, 2009, 02:06:55 pm »
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Dury bij ons blijft. Een betere trainer vinden we nooit!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2 Gepost op: maart 13, 2009, 05:45:41 pm »
Heb vertrouwen in Dury dat hij hier blijft.  Heeft buiten het geld vele vele redenen om hier te blijven. 

Heeft essevee terug opgebouwd en heeft nog grootste plannen met essevee die hij zeker wil uitvoeren.

Heeft in intervieuws al aangegeven op deze vraag, dat essevee een topclub is voor hem en we toch alle topclubs verslaan.  Waarom moet ik dan bij een topclub gaan zei hij.  Ook vond hij dat essevee ??n grote uitdaging is die hij wil aangaan.

Essevee is als een kind voor hem, en denk niet dat hij heel dit project uit handen zal geven, aan ??n of andere trainer die een jobke nodig heeft en hier een jaar komt training geven, en het hem volledig niet kan schelen of hij nu bij semerzake, essevee, gba, of fcb zit.  En na een jaar buiten en een maand later vb trainer zijn bij kortrijk.  En dury (en wij supporters ook) moeten aanzien hoe essevee zijn volledige gezicht verliest.

Ook bij een (pseudo)topclub kan hij niet meer doen wat hij wil, stress, druk enz... .  En bij genk en brugge ligt het al lang niet meer aan de trainer.  Die 2 ploegen moeten echt eens herboren worden. Broos, mathijsen, ceulemans, emilio, van geneugden, janevski enz.... hebben er niets aan kunnen veranderen.

Dury is gelijk aan essevee en essevee = dury.

De spelers die hij binnenhaalt en beter maakt en de clubliefde en het overeenkomen met de voorzitter, de spelers laten bijtekenen, belgische spelers, het nieuwe stadion, de speelstijl (giant killers). ALLEMAAL DURY.

ZATERDAG GROOT SPANDOEK?  En niet met de intentie dat we weten dat genk hem msh wil.

Gewoon msh DURY = ESSEVEE en ESSEVEE = DURY VOOR ALTIJD ONZE STEUN! DURY = THE BEST.

DIT MAG EENS, zeker nu brugge, genk nieuwe trainers gn nemen en msh anderlecht.

update: Genk ving bot bij Dury. 

AL BIJ AL DAT SPANDOEK MAG ER TOCH KOMEN.
« Laatst bewerkt op: maart 13, 2009, 05:49:41 pm door essevee007 »

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3 Gepost op: maart 13, 2009, 10:42:13 pm »
Heb vertrouwen in Dury dat hij hier blijft.  Heeft buiten het geld vele vele redenen om hier te blijven. 

Heeft essevee terug opgebouwd en heeft nog grootste plannen met essevee die hij zeker wil uitvoeren.

Heeft in intervieuws al aangegeven op deze vraag, dat essevee een topclub is voor hem en we toch alle topclubs verslaan.  Waarom moet ik dan bij een topclub gaan zei hij.  Ook vond hij dat essevee ??n grote uitdaging is die hij wil aangaan.

Essevee is als een kind voor hem, en denk niet dat hij heel dit project uit handen zal geven, aan ??n of andere trainer die een jobke nodig heeft en hier een jaar komt training geven, en het hem volledig niet kan schelen of hij nu bij semerzake, essevee, gba, of fcb zit.  En na een jaar buiten en een maand later vb trainer zijn bij kortrijk.  En dury (en wij supporters ook) moeten aanzien hoe essevee zijn volledige gezicht verliest.

Ook bij een (pseudo)topclub kan hij niet meer doen wat hij wil, stress, druk enz... .  En bij genk en brugge ligt het al lang niet meer aan de trainer.  Die 2 ploegen moeten echt eens herboren worden. Broos, mathijsen, ceulemans, emilio, van geneugden, janevski enz.... hebben er niets aan kunnen veranderen.

Dury is gelijk aan essevee en essevee = dury.

De spelers die hij binnenhaalt en beter maakt en de clubliefde en het overeenkomen met de voorzitter, de spelers laten bijtekenen, belgische spelers, het nieuwe stadion, de speelstijl (giant killers). ALLEMAAL DURY.

ZATERDAG GROOT SPANDOEK?  En niet met de intentie dat we weten dat genk hem msh wil.

Gewoon msh DURY = ESSEVEE en ESSEVEE = DURY VOOR ALTIJD ONZE STEUN! DURY = THE BEST.

DIT MAG EENS, zeker nu brugge, genk nieuwe trainers gn nemen en msh anderlecht.

update: Genk ving bot bij Dury. 

AL BIJ AL DAT SPANDOEK MAG ER TOCH KOMEN.

Amen  :o

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #4 Gepost op: maart 14, 2009, 10:07:39 am »
Vanwaar komt het bericht dat "Genk bot ving bij Dury"? Is de bron betrouwbaar?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #5 Gepost op: maart 14, 2009, 11:01:21 am »
Vanwaar komt het bericht dat "Genk bot ving bij Dury"? Is de bron betrouwbaar?

staat op genk forum.  All? veel gasten die het daar toch zeggen.  Dat dury waregem niet laten schieten omdat hij er een project heeft en zijn club niet uit handen wil geven en nog vele plannen heeft.  En op zijn MINST zijn contract uit doet.

Offline K-ESSEVEE

  • Leden
  • Berichten: 70
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #6 Gepost op: maart 14, 2009, 12:17:24 pm »
ik ben akkoord dat essevee gelijk staat aan Dury, maar geld heeft toch ook veel macht zulle.

svzw sup

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #7 Gepost op: maart 14, 2009, 12:28:35 pm »
Ik ben er redelijk van overtuigd dat hij blijft tot het stadionproject er echt staat. Daarachter, zien we wel. Ook trainers willen ooit wel eens hoger op h?!

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #8 Gepost op: maart 14, 2009, 12:34:08 pm »
Ik ben er redelijk van overtuigd dat hij blijft tot het stadionproject er echt staat. Daarachter, zien we wel. Ook trainers willen ooit wel eens hoger op h?!
Genk is niet de stap hogerop denk ik... Dury zit hier heel goed, heeft een goede verstandhouding met het bestuur en omgekeerd. Waarom zou hij wegwillen? Om na max 3 seizoenen ontslagen te worden?

svzw sup

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #9 Gepost op: maart 14, 2009, 12:43:46 pm »
Ik ben er redelijk van overtuigd dat hij blijft tot het stadionproject er echt staat. Daarachter, zien we wel. Ook trainers willen ooit wel eens hoger op h?!
Genk is niet de stap hogerop denk ik... Dury zit hier heel goed, heeft een goede verstandhouding met het bestuur en omgekeerd. Waarom zou hij wegwillen? Om na max 3 seizoenen ontslagen te worden?

Ik zei toch niet DAT hij zou weggaan? Ik ben realistisch en zeg dat er een kans zou zijn dat hij dan zou vertrekken. Genk is volgens mij trouwens w?l een stap hogerop. Een ploeg met een grotere achterban, sponsers, spelers, budget, stadion, jeugdopleiding(!). Daar kan een trainer toch al wat meer mee aanvangen hoor, veel meer mogelijkheden imo.

Desalniettemin hoop ik natuurlijk ook dat hij nog hier nog vele mooie jaren blijft en dat ik me volledig vergis in denkwijze. ;)

Groet

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #10 Gepost op: maart 15, 2009, 01:13:04 pm »
is dat spandoek er gekomen? nee zeker?
anders wel een heel goed idee, Dury verdient dat.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #11 Gepost op: maart 15, 2009, 01:21:16 pm »
Dury heeft ook vrije wil in Waregem, hij mag kiezen en doen wat hij maar wil, in Genk/anderlecht/brugge zie ik dat niet gebeuren.
SV TILL I DIE

caruso

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #12 Gepost op: maart 16, 2009, 12:17:49 am »
Op studio 1 vroeg Frank Raes aan Michel D'Hooghe of Dury niet naar Club Brugge gaat.

Iedereen is vervangbaar. Vooral een trainer.
« Laatst bewerkt op: maart 16, 2009, 12:19:29 am door caruso »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #13 Gepost op: maart 16, 2009, 09:47:37 am »
Ze gaan der niet moeten aan beginnen brugge.  Bende leegaards.  Dat ze even zelf hun trainer en spelers zoeken ?.  Altijd voor de makkelijkste oplossing kiezen en trainers of spelers weghalen bij een ander team.  Maar zoals ik al zei.  Lees hier paar antwoorden ervoor van mij.  Dury zal niet weggaan.  Zo een kiekekot in brugge (ook genk) de trainer is daar niet het probleem.

Broos, ceulemans (kijk hoe hij het doet bij westerlo), fererra, janevski, van geneugde, mathijsen.  Niemand kan iets doen aan die 2 ploegen.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #14 Gepost op: maart 16, 2009, 11:06:26 am »
Ze gaan der niet moeten aan beginnen brugge.  Bende leegaards.  Dat ze even zelf hun trainer en spelers zoeken ?.  Altijd voor de makkelijkste oplossing kiezen en trainers of spelers weghalen bij een ander team.  Maar zoals ik al zei.  Lees hier paar antwoorden ervoor van mij.  Dury zal niet weggaan.  Zo een kiekekot in brugge (ook genk) de trainer is daar niet het probleem.

Broos, ceulemans (kijk hoe hij het doet bij westerlo), fererra, janevski, van geneugde, mathijsen.  Niemand kan iets doen aan die 2 ploegen.

Bij Genk is dit zeker niet het geval vind ik. 'Zinkend schip' Club Brugge daarentegen is al 4 jaar op den tsjol intussen ... Daar moeten eens serieuze interne maatregelen genomen worden. Nu, zolang ze het zelf niet inzien in Brugge, zal er ook niet veel veranderen. Michel D'Hooghe zei gisteren zelfs nog dat Club Brugge een mooie toekomst tegemoet gaat ...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #15 Gepost op: maart 16, 2009, 07:11:23 pm »
Ze gaan der niet moeten aan beginnen brugge.  Bende leegaards.  Dat ze even zelf hun trainer en spelers zoeken ?.  Altijd voor de makkelijkste oplossing kiezen en trainers of spelers weghalen bij een ander team.  Maar zoals ik al zei.  Lees hier paar antwoorden ervoor van mij.  Dury zal niet weggaan.  Zo een kiekekot in brugge (ook genk) de trainer is daar niet het probleem.

Broos, ceulemans (kijk hoe hij het doet bij westerlo), fererra, janevski, van geneugde, mathijsen.  Niemand kan iets doen aan die 2 ploegen.

alle inkomende spelers of trainers komen sowieso van een andere ploeg h? , ook degene die nu bij svzw zitten ;-)

kaka

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #16 Gepost op: maart 23, 2009, 04:16:34 am »
Er zijn heel wat mensen die een verfrissing van trainer willen. Het intereresseert deze supporters niet hoeveel Naessens aan het eventueel stadionproject en co zullen verdienen. Het stadion wordt opgevuld bij voetbalwedstijden door mensen die voetbal willen zien, en een deel die in de loge zitten uit te rekenen hoeveel centen zijn in de toekomst kunnen verdienen. Dit forum heeft in het verleden getoond aan wiens kant het staat. Blijkbaar rigoureus tegen de gewone man, dit zal U nog zuur opbreken. Want een club zonder
geest en supporters heeft geen lang leven beschoren. Maar dit is niet de eerste keer. Dat dit gebeurt.
Tweede klas, failliet. Deze club slaat niet aan en heeft geen lang leven beschoren.

kaka

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #17 Gepost op: maart 23, 2009, 06:00:32 am »
Er zijn heel wat mensen die een verfrissing van trainer willen. Het intereresseert deze supporters niet hoeveel Naessens aan het eventueel stadionproject en co zullen verdienen. Het stadion wordt opgevuld bij voetbalwedstijden door mensen die voetbal willen zien, en een deel die in de loge zitten uit te rekenen hoeveel centen zijn in de toekomst kunnen verdienen. Dit forum heeft in het verleden getoond aan wiens kant het staat. Blijkbaar rigoureus tegen de gewone man, dit zal U nog zuur opbreken. Want een club zonder
geest en supporters heeft geen lang leven beschoren. Maar dit is niet de eerste keer. Dat dit gebeurt.
Tweede klas, failliet. Deze club slaat niet aan en heeft geen lang leven beschoren.
De guilotine, Franse Revolutie.
Rafa, Breeza,  e.a. antidemocraten, vrije meningsuiting is niet stukken doen verdwijnen, het is het ??n of het ander, forum of doofpot. Als je dat niet aankunt stopt ermee. Skinheads laten praten en gewone normale gezonde
mensen het zwijgen opleggen, dat gaat niet. Hoeveel supporters blijven weg. Maak U statistieken.
Dury buiten of binnen; maak u poll. De meesten lusten U niet. We kunnen niet allemaal Belgacom-lid worden.
Jullie weg  of het stadion leeg, snap je het nu???
Jullie hebben een bedroevende reputatie, weet je, iemand beledigen is een 'for ever'  Je kunt dit niet meer goedmaken. Men zal U zoeken tot het einde, kiest nooit extreem-rechts, want dit kruipt op zijn knie?n altijd.
Hou de eer aan Uzelf en laat ons Waregemnaren in rust en vrede. En blijf in uw eigen streek. U hebt bij ons niets te zoeken. Wij wensen U niet en zijn U liever kwijt dan rijk. Een stamp in uw gat volstaat voor ons.
« Laatst bewerkt op: maart 23, 2009, 06:17:31 am door kaka »

fox

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #18 Gepost op: maart 23, 2009, 10:17:03 am »
I couldn't care less.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #19 Gepost op: maart 23, 2009, 02:42:32 pm »
Er zijn heel wat mensen die een verfrissing van trainer willen. Het intereresseert deze supporters niet hoeveel Naessens aan het eventueel stadionproject en co zullen verdienen. Het stadion wordt opgevuld bij voetbalwedstijden door mensen die voetbal willen zien, en een deel die in de loge zitten uit te rekenen hoeveel centen zijn in de toekomst kunnen verdienen. Dit forum heeft in het verleden getoond aan wiens kant het staat. Blijkbaar rigoureus tegen de gewone man, dit zal U nog zuur opbreken. Want een club zonder
geest en supporters heeft geen lang leven beschoren. Maar dit is niet de eerste keer. Dat dit gebeurt.
Tweede klas, failliet. Deze club slaat niet aan en heeft geen lang leven beschoren.
De guilotine, Franse Revolutie.
Rafa, Breeza,  e.a. antidemocraten, vrije meningsuiting is niet stukken doen verdwijnen, het is het ??n of het ander, forum of doofpot. Als je dat niet aankunt stopt ermee. Skinheads laten praten en gewone normale gezonde
mensen het zwijgen opleggen, dat gaat niet. Hoeveel supporters blijven weg. Maak U statistieken.
Dury buiten of binnen; maak u poll. De meesten lusten U niet. We kunnen niet allemaal Belgacom-lid worden.
Jullie weg  of het stadion leeg, snap je het nu???
Jullie hebben een bedroevende reputatie, weet je, iemand beledigen is een 'for ever'  Je kunt dit niet meer goedmaken. Men zal U zoeken tot het einde, kiest nooit extreem-rechts, want dit kruipt op zijn knie?n altijd.
Hou de eer aan Uzelf en laat ons Waregemnaren in rust en vrede. En blijf in uw eigen streek. U hebt bij ons niets te zoeken. Wij wensen U niet en zijn U liever kwijt dan rijk. Een stamp in uw gat volstaat voor ons.



wtf ?????
essevee till i die!!!