Auteur Topic: De eindeloze, nutteloze discussie...  (gelezen 34649 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline tomtom

  • Leden
  • Berichten: 107
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #220 Gepost op: mei 24, 2009, 06:21:46 pm »
Dury haalt goede resultaten met Zulte Waregem, waarom dan over hem klagen?

Omdat de spelers zes jaar terug niet naar het eetfestijn mochten. Dury buiten!

Dit was dit seizoen, check eerst beter jou bronnen als je die ?berhaupt al hebt...

Oke, dit seizoen, boeiend. Ik herhaal, Dury moet buiten omdat de spelers niet naar het eetfestijn mochten?

Je kan er natuulijk opnieuw een karikatuur van maken, maar bij mij is het simpel.

Ik was er vanaf dag ??n bij met de fusie, en vanaf dag ??n moest ik hem niet, door de redenen die ik reeds heb opgesomd, heeft hij mij door de jaren heen zeker niet voor zijn kar laten spannen.

Ik moet die vent niet, punt uit.  En ik roep enkel maar voor iemand als ik respect heb voor iemand, en Dury zal dat bij mij nooit meer krijgen, goeie of slechte resultaten.

Blijkbaar mag je hier ook nooit er een andere mening op nahouden, je moet op dezelfde lijn van het bestuur zitten, of je ben geen echte supporter blijkbaar.  In de eerste 5 jaar heb ik 1 match gemist (heenmatch 3e klasse Hamme), verplaatsingen naar Overpelt (verliespartij voor de beker, 7 supporters mee) incluis.  Dan heb ik recht op een EIGEN MENING, dus moet ik eigenlijk al zeker geen verantwoording afleggen...

jij vroeg mij redenen waarom ik tegen Dury ben, ik heb die gegeven...



Je bent vanaf dag 1 tegen Dury. Toen moesten die "redenen" die je opnoemt nog allemaal voorvallen. Enough said!

?

Al jaren bij elk verlies of bij elke slechte partij de sfeer wat proberen verzieken door Dury in vraag te stellen, nooit redenen geven, uiteindelijk toch enkele (drog)redenen geven (die van het eetfestijn vond ik wel een leuke), om dan tot de conclusie te komen dat het eigenlijk gewoon gaat over een afkeer tegenover de man sinds de eerste dag bij Essevee. Sterk.

wat jullie op jullie forumpje ook mogen beweren, het zal nooit de globale mening van de "man in de tribune" weergeven.  Jullie zitten al jaaaren Dury te verheerlijken, en al 2 jaar te schrijven dat er eens voor Dury moet geroepen worden, en het gebeurt "oh god" eindelijk eens na 2 jaar in de tribune... duidelijk voor mij ...

en ja ik ben kritisch, en ja ik zaag over veel, en ja ik ben met veel dingen van het bestuur niet eens.
nog een geluk(!), of we waren misschien met Ingelmunster gefusioneerd met een bende ja-knikkers op dit forum!  Maar 70% van dit forum zal niet eens snappen waarover dit laatste zal gaan...  ook duidelijk voor mij...

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #221 Gepost op: mei 25, 2009, 11:46:25 am »
'T is komkommertijd zekerst? ::)

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #222 Gepost op: mei 25, 2009, 03:02:51 pm »
Dury haalt goede resultaten met Zulte Waregem, waarom dan over hem klagen?

Omdat de spelers zes jaar terug niet naar het eetfestijn mochten. Dury buiten!

Dit was dit seizoen, check eerst beter jou bronnen als je die ?berhaupt al hebt...

Oke, dit seizoen, boeiend. Ik herhaal, Dury moet buiten omdat de spelers niet naar het eetfestijn mochten?

Lees jij eigenlijk wel wat je schrijft?  Ik denk wel dat er tientallen voorbeelden bestaan van redenen waarom ik F.D. niet moet.  Of mocht je ze niet allemaal aan tijd kunnen lezen, ik ken nog een goeie brillenwinkel...

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #223 Gepost op: mei 25, 2009, 03:17:42 pm »
;D ;D ;D ;D ;D ;D

idd, voor de eerste match was er een receptie!
waarop hij al enkele schitterende dingen gezegd heeft!

maar mss was jij er toen nog niet...  het was "maar" 3e klasse h?  ;)

Zeg eens, wat heeft hij zoal gezegd op die receptie waardoor je hem plots niet kon uitstaan? Ik herinner me het niet meer.

Of mss was je er niet bij, of was je niet aandachtig, of wilde je wel niet geloven wat hij allemaal vertelde, of mss laat je geheugen je al wat in de steek???

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #224 Gepost op: mei 25, 2009, 03:39:44 pm »
Dury haalt goede resultaten met Zulte Waregem, waarom dan over hem klagen?

Omdat de spelers zes jaar terug niet naar het eetfestijn mochten. Dury buiten!

Dit was dit seizoen, check eerst beter jou bronnen als je die ?berhaupt al hebt...

Oke, dit seizoen, boeiend. Ik herhaal, Dury moet buiten omdat de spelers niet naar het eetfestijn mochten?

Je kan er natuulijk opnieuw een karikatuur van maken, maar bij mij is het simpel.

Ik was er vanaf dag ??n bij met de fusie, en vanaf dag ??n moest ik hem niet, door de redenen die ik reeds heb opgesomd, heeft hij mij door de jaren heen zeker niet voor zijn kar laten spannen.

Ik moet die vent niet, punt uit.  En ik roep enkel maar voor iemand als ik respect heb voor iemand, en Dury zal dat bij mij nooit meer krijgen, goeie of slechte resultaten.

Blijkbaar mag je hier ook nooit er een andere mening op nahouden, je moet op dezelfde lijn van het bestuur zitten, of je ben geen echte supporter blijkbaar.  In de eerste 5 jaar heb ik 1 match gemist (heenmatch 3e klasse Hamme), verplaatsingen naar Overpelt (verliespartij voor de beker, 7 supporters mee) incluis.  Dan heb ik recht op een EIGEN MENING, dus moet ik eigenlijk al zeker geen verantwoording afleggen...

jij vroeg mij redenen waarom ik tegen Dury ben, ik heb die gegeven...



Je bent vanaf dag 1 tegen Dury. Toen moesten die "redenen" die je opnoemt nog allemaal voorvallen. Enough said!

?

Al jaren bij elk verlies of bij elke slechte partij de sfeer wat proberen verzieken door Dury in vraag te stellen, nooit redenen geven, uiteindelijk toch enkele (drog)redenen geven (die van het eetfestijn vond ik wel een leuke), om dan tot de conclusie te komen dat het eigenlijk gewoon gaat over een afkeer tegenover de man sinds de eerste dag bij Essevee. Sterk.

wat jullie op jullie forumpje ook mogen beweren, het zal nooit de globale mening van de "man in de tribune" weergeven.  Jullie zitten al jaaaren Dury te verheerlijken, en al 2 jaar te schrijven dat er eens voor Dury moet geroepen worden, en het gebeurt "oh god" eindelijk eens na 2 jaar in de tribune... duidelijk voor mij ...

en ja ik ben kritisch, en ja ik zaag over veel, en ja ik ben met veel dingen van het bestuur niet eens.
nog een geluk(!), of we waren misschien met Ingelmunster gefusioneerd met een bende ja-knikkers op dit forum!  Maar 70% van dit forum zal niet eens snappen waarover dit laatste zal gaan...  ook duidelijk voor mij...

Ik kan er maar niet bij hoe je in hemelsnaam iemand zo kunt verheerlijken en ophemelen, die totaal geen respect heeft voor "de supporter".  Blijkbaar moet je idd meedoen met de ganse meute of je laten onder druk zetten door het bestuur of je bent geen echte supporter.  Enja ook zonder F.D. zal er nog voetbal zijn.

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #225 Gepost op: mei 25, 2009, 03:47:00 pm »
Dury haalt goede resultaten met Zulte Waregem, waarom dan over hem klagen?

Omdat de spelers zes jaar terug niet naar het eetfestijn mochten. Dury buiten!

Dit was dit seizoen, check eerst beter jou bronnen als je die ?berhaupt al hebt...

Oke, dit seizoen, boeiend. Ik herhaal, Dury moet buiten omdat de spelers niet naar het eetfestijn mochten?

Lees jij eigenlijk wel wat je schrijft?  Ik denk wel dat er tientallen voorbeelden bestaan van redenen waarom ik F.D. niet moet.  Of mocht je ze niet allemaal aan tijd kunnen lezen, ik ken nog een goeie brillenwinkel...

'k Zou niet mogen, maar kom.

Als er ??n iemand een bril nodig heeft, dan ben jij het wel. In zowat elke post heb ik gezegd dat ik ook niet aan Dury ben (!) om verschillende redenen, maar het enige verschil is dat ik het verstand heb (blijkbaar) om te beseffen dat die man een zegen is voor onze club, want - zoals gezegd - het kan me eigenlijk geen reet schelen dat hij 8 jaar terug eens een speler te lang heeft laten opwarmen (en de rest van die belachelijke redenen), de resultaten zijn ongelofelijk goed.

Nee, je vraag was of hij buiten moest omwille van "het eetfestijn".  Jij moet snel oud worden, op ??n dag tijd komt er 2 jaar bij (van 6 naar 8)  ;D  Mss tijd om met pensioen te gaan...  ;)  En voor mij tellen nu ??nmaal niet alleen de resultaten, snap je het nu eindelijk?  Liever een achtste plaats met een andere trainer...

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #226 Gepost op: mei 25, 2009, 03:51:28 pm »
Ik kan er maar niet bij hoe je in hemelsnaam iemand zo kunt verheerlijken en ophemelen, die totaal geen respect heeft voor "de supporter".  Blijkbaar moet je idd meedoen met de ganse meute of je laten onder druk zetten door het bestuur of je bent geen echte supporter.  Enja ook zonder F.D. zal er nog voetbal zijn.

De herkenbare woorden, te grappig voor woorden eigenlijk. Je bent vergeten te vermelden dat we allemaal ja-knikkers zijn en niks afweten van supporterscultuur. Zucht.

De laatste keer, dan stop ik ermee, probeer het misschien woord per woord te lezen: ik ben ook niet aan Dury als mens (niemand is perfect), maar heb veel respect voor wat hij op sportief vlak heeft gepresteerd met beperkte middelen en in een heel kleine tijdspanne. Ik verheerlijk hem n?rgens, maar vind het simpelweg een heel goede trainer voor ons.

Welja, wat is je probleem nu eigenlijk, waar wil je naartoe?  Het is simpel ?...  Jij hebt respect voor F.D. en ik niet.  Dus we hebben beiden een andere mening en daarbij zal het altijd zo blijven.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: De eindeloze, nutteloze discussie...
« Reactie #227 Gepost op: mei 25, 2009, 06:26:13 pm »
Tbegint ier serieus afgezaagd te geraken! Hou jullie discussies voor als ge in een rusthuis zit aub... Tzin ook altijd dezelfde die ier under frustraties uitwerken...  ::)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De eindeloze, nutteloze discussie...
« Reactie #228 Gepost op: mei 25, 2009, 06:33:57 pm »
Kumbaya my lord, kumbaya

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #229 Gepost op: mei 25, 2009, 06:43:46 pm »
Nee, je vraag was of hij buiten moest omwille van "het eetfestijn".  Jij moet snel oud worden, op ??n dag tijd komt er 2 jaar bij (van 6 naar 8)  ;D  Mss tijd om met pensioen te gaan...  ;)  En voor mij tellen nu ??nmaal niet alleen de resultaten, snap je het nu eindelijk?  Liever een achtste plaats met een andere trainer...

Allerlaatste reactie, het heeft geen zin zie ik.

Jij wil Dury buiten omdat hij op extra-sportief vlak niet beleefd/leuk/vriendelijk/menselijk is. Dat is jouw goed recht maar voor mij - gezien we een voetbalclub zijn - is dat zowat het meest achterlijke wat ik de laatste jaren heb mogen aanhoren.

En geef eens een paar namen om Dury te vervangen dan, wat het is wel heel simpel om alles en iedereen af te schieten zonder alternatieven te geven. Iemand waarmee we het dus niet per se even goed zullen doen (durf dan wel nooit of te nimmer te klagen als we een jaar kutvoetbal zien en tegen de degradatie vechten), maar die wel altijd zal luisteren naar de fans, de lievelingen van het publiek zal opstellen (goed of slecht) en z'n spelers naar alle eetfestijnen zal doen gaan. Betaalbaar ook natuurlijk.

Zeker dat het de laatste was?  ;D

Ok, we zijn een voetbalclub die resultaten moet behalen, maar wil dat dan zeggen dat er geen respect mag zijn.  Vergelijk het met een bedrijf waar je werkt.  Daar moeten in de ??rste plaats ook resultaten behaald worden, maar stel dat je hele dagen met zo een collega moet samenwerken, da hou je toch ook nie uit?

En wat betreft dat "eetfestijn" moet je helemaal niet lacherig doen, want ik meen te weten dat ze zich nochtans zo graag profileren als "familieclub bij uitstek", of ben ik mis?

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: De eindeloze, nutteloze discussie...
« Reactie #230 Gepost op: mei 25, 2009, 06:56:19 pm »
Kumbaya my lord, kumbaya

;D ;D

Om dagelijks 20 keer in dit topic te posten, moet ge werkelijk geen leven hebben ...
Hopelijk hebben jullie ooit ook door dat dit de meest nutteloze topic is in de geschiedenis van dit forum. Wees nekeer beetje verstandig en stop met hier te posten en uwe tijd te verdoen.
« Laatst bewerkt op: mei 25, 2009, 06:57:59 pm door -JoNaThAn- »

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: De eindeloze, nutteloze discussie...
« Reactie #231 Gepost op: mei 25, 2009, 07:04:16 pm »
Ik heb de meeste van m'n berichten in deze topic verwijderd. Ik heb me laten gaan, spijtig genoeg, ik had niet mogen reageren op het gezever van de superjoden onder ons, en heb zo ettelijke minuten van m'n dag(en) verloren. Roepen en tieren wanneer het spel niet goed is ('Dury kan geen ploeg opstellen'), de stilte zelf wanneer het goed is, om dan - omdat je keihard op je bek bent gegaan - te beginnen over respect ('zes jaar terug heeft hij speler X te lang laten opwarmen'), te belachelijk voor woorden eigenlijk.

Aan elke trainer zal iets schelen, of denk je nu echt dat - mocht een Leekens of een Ferreira of een Cartier hier arriveren, dat die ook maar ?nige voeling of liefde met/voor onze club zal hebben? Denk je nu werkelijk dat de Vanveldhovens en de Paul Puts en de Vercauterens nooit eens iets zouden zeggen over de fans of over de spelers, denk je nu werkelijk dat de Pisters en de Siquets nooit eens iets zouden verbieden aan de spelers? Daarbij komt dat Dury gewoon - ook al heb ik hem eveneens niet echt graag (87e poging) - schitterende resultaten haalt, en we hem dus koste wat het kost zouden moeten proberen houden. Een andere trainer halen zou niet alleen ondankbaar, maar ook gewoon verschrikkelijk dom zijn.

Maar goed, we weten allen wel dat deze discussie eigenlijk helemaal niet zozeer (of althans toch niet alleen) over Dury gaat, dus ik laat het hier dan ook maar bij om van deze onzin af te zijn.


Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: De eindeloze, nutteloze discussie...
« Reactie #232 Gepost op: mei 25, 2009, 08:17:33 pm »
Iedereen zijn mening toch over de heer Dury..
Ik vind dit een goede voetbaltrainer,, en hele goede zelf..
Maar als mens, persoon staat hij heel wat lager op de ladder..
En daarvoor heb ik ook voldoende redenen.. En deze hoeven niet op het forum..
Wil gewoon aantonen dat je hier nog jaren kan over discussieren.. Buiten heel wat zever en wat potjes schelden op het forum zal dit niets veranderen aan iedereen zijn PERSOONLIJKE mening over Dury.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: De eindeloze, nutteloze discussie...
« Reactie #233 Gepost op: mei 25, 2009, 08:36:53 pm »
Bij deze: slot er op