Auteur Topic: Oefenmatch : 10/11/2017 : Belgium - Mexico  (gelezen 18015 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Oefenmatch : 10/11/2017 : Belgium - Mexico
« Reactie #20 Gepost op: november 17, 2017, 01:50:54 pm »
Hugo Broos? Komaan man.  ;D

Omdat die nu per toeval die Africa Cup heeft gewonnen?

Kerel ging nog meer dan 3 vervangingen doen in die finale, gelukkig hielden zijn assistenten hem tegen. Echt gebeurd, gene zever.

Die is hier tot op het bot afgebroken door Van Nieuwenhuyze en Meert. En meer dan terecht. Verouderde oefenstof, enkel maar matchkes op training en totaal maar dan ook totaal uitgeblust. Discipline liet te wensen over met types als Chevalier, Habibou en Mar?val.

Preudhomme zal het wel worden zeker na een teleurstellend WK? Al gaat iedereen daar nu zomaar vanuit dat MPH nog het karakter heeft om daar niet op in te gaan en een nog langere sabbatperiode in te lassen of al eerder ergens anders aan de slag te gaan.

Sarcasme, balboa. ;) Mijn punt was dat geen enkele coach hier mirakels mee kan doen.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Oefenmatch : 10/11/2017 : Belgium - Mexico
« Reactie #21 Gepost op: november 17, 2017, 02:05:57 pm »
Hugo Broos? Komaan man.  ;D

Omdat die nu per toeval die Africa Cup heeft gewonnen?

Kerel ging nog meer dan 3 vervangingen doen in die finale, gelukkig hielden zijn assistenten hem tegen. Echt gebeurd, gene zever.

Die is hier tot op het bot afgebroken door Van Nieuwenhuyze en Meert. En meer dan terecht. Verouderde oefenstof, enkel maar matchkes op training en totaal maar dan ook totaal uitgeblust. Discipline liet te wensen over met types als Chevalier, Habibou en Mar?val.

Preudhomme zal het wel worden zeker na een teleurstellend WK? Al gaat iedereen daar nu zomaar vanuit dat MPH nog het karakter heeft om daar niet op in te gaan en een nog langere sabbatperiode in te lassen of al eerder ergens anders aan de slag te gaan.

Ligt nog onder contract bij Club Brugge en hij zag er redelijk gelukkig uit op de golfbaan ergens in Spanje. Die zie ik niet ergens beginnen voor het WK eigenlijk. En de Duivels lijkt me wel iets voor hem. Minder continue stress in vergelijking met een clubelftal.