Auteur Topic: Fanfare  (gelezen 12254 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Fanfare
« Reactie #40 Gepost op: mei 04, 2009, 11:08:18 pm »
Op Btv doen ze er vaak lacherig over eigenlijk.
Kweet ni alst uit sympathie is dan of echt spotten.
Ik vrees voor het 2de.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Fanfare
« Reactie #41 Gepost op: mei 04, 2009, 11:35:30 pm »
Tien kleine negers is ook weer de revue gepasseerd WAAW! Indien het mongolen zijn in de fanfare, mijn excuses, want dan kan ik het verstaan! Maar ze horen nog steeds niet thuis tijdens een voetbalmatch!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Fanfare
« Reactie #42 Gepost op: mei 05, 2009, 02:34:02 pm »
Was echt weer zo schaamtelijk.  Supersfeer tegen kortrijk en standard.  Maar die fanfare maakt het lachwekkend.  Kommaan jong! Dancing queen, 10 kleine negers, Frans bauer ook weeral.  Dat ze dan nog eens opzwepende voetbalsongs doen, waar het publiek kan in meedoen. MAAR ZELFS DAT NIET, en dan nog.  Het hoort hier gewoon niet.  Nu niet en vroeger niet.

Astublief, die gasten kennen niets van voetbal en kijken zelfs niet.  Spelen gewoon wat, en willen tonen wat ze kunnen.  Irriteerde weer iedereen heel erg zaterdag.  Ook zie je van vele andere fans, dat ze altijd die fanfare gebruiken om ons uit te lachen.

Hoort niet op voetbal.  Wel op wijkkermis, of een stoet, of een schlageravond.  Hoort ook absoluut niet bij de sfeer die wij brachten dit jaar tegen kortrijk, standard, brugge en anderlecht.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Fanfare
« Reactie #43 Gepost op: mei 05, 2009, 03:41:11 pm »
Als je zelf sfeer maakt hoor je ze niet, dat maakt het dus wel makkelijk. Ik kan mij trouwens perfect voorstellen dat de club ze niet zomaar wil/kan wegsturen. Eens vergaderen over welke liedjes er bij het voetbal passen zou misschien niet misstaan.

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: Fanfare
« Reactie #44 Gepost op: mei 05, 2009, 04:21:07 pm »
Wie zijn die personen eigenlijk? Echt hard en nier voetbalsupporter of gewoon annozelaars die trompet blazen?
Wie beslist hierover? Ook graag eens het fijne van weten. Die mannen zijn soms lachwekkend en zorgen vaak voor irritaties.
Supportersraad, dringend eens van u laten horen over het betreffende!

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: Fanfare
« Reactie #45 Gepost op: mei 05, 2009, 04:23:32 pm »
Beter een poot afzagen van ulder bordes..pardoes en gedaan!

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Fanfare
« Reactie #46 Gepost op: mei 05, 2009, 05:22:57 pm »
moet inderdaad enorm vervelend zijn als je in de buurt van hen zit,past daar echt niet,gelukkig horen wij ze niet echt zeer goed(vak B)en als er sfeer is zoals tegen kvk en standard : super,ik heb ze niet gehoord !

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Fanfare
« Reactie #47 Gepost op: mei 05, 2009, 05:25:37 pm »
Ik zit in vak E en als er aan de overkant gezongen word en sfeer gemaakt word dan speelt dat verdomde orkest er altijd tussen en dan hoor ik er niks meer van.
SV TILL I DIE

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Fanfare
« Reactie #48 Gepost op: mei 05, 2009, 05:34:50 pm »
Het zou misschien geen slecht idee zijn om die gasten ergens achter de goal te psoteren aan de kant van het zwembad, dat heeft alleen maar voordelen:
1. Niemand heeft er nog last van, want ze zitten ver genoeg zodat we ze nog nauwelijks horen;
2. hun plaatsen komen vrij om extra abonnementen te verkopen aan gasten die wel betalen;
3. zulder ook content want ze mogen blijven komen.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Fanfare
« Reactie #49 Gepost op: mei 05, 2009, 05:49:12 pm »
Ik zit in vak E en als er aan de overkant gezongen word en sfeer gemaakt word dan speelt dat verdomde orkest er altijd tussen en dan hoor ik er niks meer van.

Bij mij is dit vantzelfste!

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Fanfare
« Reactie #50 Gepost op: mei 05, 2009, 08:21:29 pm »
Als je zelf sfeer maakt hoor je ze niet, dat maakt het dus wel makkelijk. Ik kan mij trouwens perfect voorstellen dat de club ze niet zomaar wil/kan wegsturen. Eens vergaderen over welke liedjes er bij het voetbal passen zou misschien niet misstaan.

De club kan nochtans makkelijk iedereen wegsturen die ze maar wil hoor...

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Fanfare
« Reactie #51 Gepost op: mei 05, 2009, 08:29:17 pm »
Jaja, ik weet al wat je wil zeggen... Hoeveel keer ga je dit nog herhalen? Het ligt blijkbaar echt wel zwaar op je maag, maar blijkbaar niet genoeg om het gehele verhaal te doen. Vreemd, wat houdt je eigenlijk tegen?

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Fanfare
« Reactie #52 Gepost op: mei 05, 2009, 08:39:00 pm »
Vanuit de P heb ik amper last van de fanfare maar ik kan me echt voorstellen dat het enorm irritant is om daar in de buurt te zitten. Ik heb SV trouwens nooit geweten zonder die kerels. Al van kleinsaf wist ik niks beter dan dat de fanfare de 'ambiance' bracht.
Ik vermoed dat het oudere publiek dit een 'vaste waarde' vindt,hoor. Ik vind het na al die jaren echter compleet niet meer nodig. Men lacht er ons gewoon mee uit, heden ten dage.
-SVZW Forever-

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Fanfare
« Reactie #53 Gepost op: mei 05, 2009, 11:08:32 pm »
Het zou misschien geen slecht idee zijn om die gasten ergens achter de goal te psoteren aan de kant van het zwembad, dat heeft alleen maar voordelen:
1. Niemand heeft er nog last van, want ze zitten ver genoeg zodat we ze nog nauwelijks horen;
2. hun plaatsen komen vrij om extra abonnementen te verkopen aan gasten die wel betalen;
3. zulder ook content want ze mogen blijven komen.

ze moeten hen misschien dan maar in het hoekje van de zwartkijkers zetten, dan krijgen die gierige gepensioneerden de rug van een orkestje in plaats van het veld te zien !

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Fanfare
« Reactie #54 Gepost op: mei 06, 2009, 11:03:22 pm »
Jaja, ik weet al wat je wil zeggen... Hoeveel keer ga je dit nog herhalen? Het ligt blijkbaar echt wel zwaar op je maag, maar blijkbaar niet genoeg om het gehele verhaal te doen. Vreemd, wat houdt je eigenlijk tegen?

Ik denk niet dat het de bedoeling is om de discussie terug leven in te blazen, alhoewel je er hier een beetje gaat naar solliciteren...  Iedereen kent het verhaal heus wel, en we weten dat er door bepaalde mensen fouten zijn gemaakt.  Jammer, maar nu is het kalf al lang verdronken.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Fanfare
« Reactie #55 Gepost op: mei 06, 2009, 11:05:48 pm »
Als je zelf sfeer maakt hoor je ze niet, dat maakt het dus wel makkelijk. Ik kan mij trouwens perfect voorstellen dat de club ze niet zomaar wil/kan wegsturen. Eens vergaderen over welke liedjes er bij het voetbal passen zou misschien niet misstaan.

De club kan nochtans makkelijk iedereen wegsturen die ze maar wil hoor...

Nogmaals, aangezien je vorige keer m'n vraag volledig hebt genegeerd en enkele weekjes zijt ondergedoken - zeg wat er op je lever ligt, som eens alle dingen op die Dury heeft uitgestoken, wat het bestuur u heeft aangedaan, want op deze manier maak je vooral jezelf belachelijk.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Fanfare
« Reactie #56 Gepost op: mei 06, 2009, 11:14:28 pm »
Jaja, ik weet al wat je wil zeggen... Hoeveel keer ga je dit nog herhalen? Het ligt blijkbaar echt wel zwaar op je maag, maar blijkbaar niet genoeg om het gehele verhaal te doen. Vreemd, wat houdt je eigenlijk tegen?

Ik denk niet dat het de bedoeling is om de discussie terug leven in te blazen, alhoewel je er hier een beetje gaat naar solliciteren...  Iedereen kent het verhaal heus wel, en we weten dat er door bepaalde mensen fouten zijn gemaakt.  Jammer, maar nu is het kalf al lang verdronken.
Als het kalf verdronken is, waarom wordt het steeds uit de sloot gehaald? er zijn ook nog abonnementen bij de vergane glorie in Amsterdam hoor. Die fanfare is triestig, maar het zal zichzelf wel oplossen als het nieuwe stadion (incl. sfeer) er is.

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Fanfare
« Reactie #57 Gepost op: mei 07, 2009, 07:05:53 pm »
Als je zelf sfeer maakt hoor je ze niet, dat maakt het dus wel makkelijk. Ik kan mij trouwens perfect voorstellen dat de club ze niet zomaar wil/kan wegsturen. Eens vergaderen over welke liedjes er bij het voetbal passen zou misschien niet misstaan.

De club kan nochtans makkelijk iedereen wegsturen die ze maar wil hoor...

Nogmaals, aangezien je vorige keer m'n vraag volledig hebt genegeerd en enkele weekjes zijt ondergedoken - zeg wat er op je lever ligt, som eens alle dingen op die Dury heeft uitgestoken, wat het bestuur u heeft aangedaan, want op deze manier maak je vooral jezelf belachelijk.

Ondergedoken?  Nee hoor, ik heb nu eenmaal niet zoveel tijd als jij om dit forum full-time te volgen...  Ik heb nog een job en een andere club ook h?...  ;)  Binnenkort vertrek ik naar Scandinavi?, dan ga je me een tijdje moeten missen.  ;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Fanfare
« Reactie #58 Gepost op: mei 07, 2009, 07:46:24 pm »
Als je zelf sfeer maakt hoor je ze niet, dat maakt het dus wel makkelijk. Ik kan mij trouwens perfect voorstellen dat de club ze niet zomaar wil/kan wegsturen. Eens vergaderen over welke liedjes er bij het voetbal passen zou misschien niet misstaan.

De club kan nochtans makkelijk iedereen wegsturen die ze maar wil hoor...

Nogmaals, aangezien je vorige keer m'n vraag volledig hebt genegeerd en enkele weekjes zijt ondergedoken - zeg wat er op je lever ligt, som eens alle dingen op die Dury heeft uitgestoken, wat het bestuur u heeft aangedaan, want op deze manier maak je vooral jezelf belachelijk.

Ondergedoken?  Nee hoor, ik heb nu eenmaal niet zoveel tijd als jij om dit forum full-time te volgen...  Ik heb nog een job en een andere club ook h?...  ;)  Binnenkort vertrek ik naar Scandinavi?, dan ga je me een tijdje moeten missen.  ;D

eventuele nieuwe spelers voor essevee gaan scouten in scandinavie ;D ?

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Fanfare
« Reactie #59 Gepost op: mei 08, 2009, 09:33:23 pm »
Als je zelf sfeer maakt hoor je ze niet, dat maakt het dus wel makkelijk. Ik kan mij trouwens perfect voorstellen dat de club ze niet zomaar wil/kan wegsturen. Eens vergaderen over welke liedjes er bij het voetbal passen zou misschien niet misstaan.

De club kan nochtans makkelijk iedereen wegsturen die ze maar wil hoor...

Nogmaals, aangezien je vorige keer m'n vraag volledig hebt genegeerd en enkele weekjes zijt ondergedoken - zeg wat er op je lever ligt, som eens alle dingen op die Dury heeft uitgestoken, wat het bestuur u heeft aangedaan, want op deze manier maak je vooral jezelf belachelijk.

Ondergedoken?  Nee hoor, ik heb nu eenmaal niet zoveel tijd als jij om dit forum full-time te volgen...  Ik heb nog een job en een andere club ook h?...  ;)  Binnenkort vertrek ik naar Scandinavi?, dan ga je me een tijdje moeten missen.  ;D

eventuele nieuwe spelers voor essevee gaan scouten in scandinavie ;D ?

Uhu, Denemarken & Zweden, maar wel voor die andere club h?...  ;D ;D