Auteur Topic: Vragen/opmerkingen  (gelezen 198626 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #240 Gepost op: februari 26, 2019, 10:50:46 am »
Iemand meer nieuws over het constructief gesprek tussen ordediensten en de 5 personen van SLC?
Tappi? Essevee5381?
Wij zijn bezig om met een bericht te komen waar alles zal in staan.
Hopelijk zo snel mogelijk :D

Lange tekst?

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #241 Gepost op: augustus 14, 2019, 03:52:30 pm »
Vraag voor leden van SlC, wanneer wordt er iets gedaan omtrent het ''sfeervak''. Gaan de ''problemen'' naast het veld ook eens aangepakt worden? 

Offline moenie

  • Leden
  • Berichten: 110
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #242 Gepost op: augustus 15, 2019, 07:01:47 pm »
Vraag voor leden van SlC, wanneer wordt er iets gedaan omtrent het ''sfeervak''. Gaan de ''problemen'' naast het veld ook eens aangepakt worden?

ik vermoed dat het gaat over de mensen die “er niet thuis horen”?
heb jij toevallig ideeën?
het afsluiten van een deel van het vak mag niet van de veiligheid dacht ik.
ik kan maar 1 ding zeggen: iedereen die wil zingen kom er gerust bijstaan. als je in een grote groep zingt gaat het luider dan als je met evenveel verspreid over de tribune staat, en het zal ook veel meer volk aanstoken om mee te doen.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #243 Gepost op: augustus 15, 2019, 10:20:44 pm »
In Standard zag ik een pancarte in hun spionkop waarop stond dat GSM verboden is in dat vak. Mss daarmee beginnen?

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #244 Gepost op: augustus 16, 2019, 10:16:25 am »
Vraag voor leden van SlC, wanneer wordt er iets gedaan omtrent het ''sfeervak''. Gaan de ''problemen'' naast het veld ook eens aangepakt worden?

ik vermoed dat het gaat over de mensen die “er niet thuis horen”?
heb jij toevallig ideeën?
het afsluiten van een deel van het vak mag niet van de veiligheid dacht ik.
ik kan maar 1 ding zeggen: iedereen die wil zingen kom er gerust bijstaan. als je in een grote groep zingt gaat het luider dan als je met evenveel verspreid over de tribune staat, en het zal ook veel meer volk aanstoken om mee te doen.
Je zult de mensen moeten lokken om erbij te komen staan, want het is nu niet echt uitnodigend. En het zijn geen excuses, feit is gewoon dat je met ideeën zult moeten komen om nieuwe mensen aan te trekken om in dat vak te komen staan. Die kinderen moeten er uit wil je daarin stappen gaan zetten. Lidkaarten bv , indien niet dan sta je in de vakken er naast, leeftijdsgrenzen, geen telefoons, etc. Maar je zult wat moeten doen. Ook de club zelf zal wat aan de prijzen moeten doen om gezinnen naar de Familietribune te doen krijgen ipv de Sfeertribune.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #245 Gepost op: augustus 16, 2019, 10:25:46 am »
Vraag voor leden van SlC, wanneer wordt er iets gedaan omtrent het ''sfeervak''. Gaan de ''problemen'' naast het veld ook eens aangepakt worden?

ik vermoed dat het gaat over de mensen die “er niet thuis horen”?
heb jij toevallig ideeën?
het afsluiten van een deel van het vak mag niet van de veiligheid dacht ik.
ik kan maar 1 ding zeggen: iedereen die wil zingen kom er gerust bijstaan. als je in een grote groep zingt gaat het luider dan als je met evenveel verspreid over de tribune staat, en het zal ook veel meer volk aanstoken om mee te doen.
Je zult de mensen moeten lokken om erbij te komen staan, want het is nu niet echt uitnodigend. En het zijn geen excuses, feit is gewoon dat je met ideeën zult moeten komen om nieuwe mensen aan te trekken om in dat vak te komen staan. Die kinderen moeten er uit wil je daarin stappen gaan zetten. Lidkaarten bv , indien niet dan sta je in de vakken er naast, leeftijdsgrenzen, geen telefoons, etc. Maar je zult wat moeten doen. Ook de club zelf zal wat aan de prijzen moeten doen om gezinnen naar de Familietribune te doen krijgen ipv de Sfeertribune.

Geen gsm, ik voel me terug in het middelbaar.   ::) ::)

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #246 Gepost op: augustus 16, 2019, 11:55:42 am »
In alle punten die hierboven vermeld staan kunnen wij absoluut volgen.
Dit zijn ook punten waar wij al meermaals met naar de club zijn gegaan.
Wij zijn sinds de opening van de tribune voorstander van een afgesloten vak. Staalkabeltje op kniehoogte door de 2 trapleuningen & 4 stewards op de hoeken die controle houden en we hebben een afgesloten vak waar we met lidkaarten kunnen gaan werken. Echter wordt dit door de veiligheid niet goed gekeurd en ziet de club dit niet als oplossing.
Tevens zij wij vragende partij om de tribune in te kleden. Zowel kantine als tribune willen we met muurschilderingen wat meer kleur en identititeit geven. Dit wordt door de club tegengehouden, uitleg:
Het is een nieuwe tribune die we goed moeten soigneren om zolang mogelijk nieuw te houden. Muurschilderingen moeten jaarlijks onderhouden worden en dit kost tijd en geld.
Alternatief dat de club voorsteld: alluminium constructies waar gedrukte baches met slogans zoals ‘forza essevee’ kunnen aangehangen worden. Ze willen de kantine als polivalente ruimte gebruiken en wanneer deze geschilderd is, is de ruimte moeilijk te verhuren of voor andere doeleinden te gebruiken.

Wat wel aankomende dagen/weken zal veranderen (ik hoop maandag al) is dat aan de ingang van iedere rij in vak 203 een bord zal hangen met pictogrammen wat wel en niet kan in het sfeervak (zoals u het voorbeeld van in Standard aanhaalde.

Wij willen heel veel maar mogen/kunnen weinig... Zolang de prijzen in ons tribune/vak de goedkoopste blijven, staan we met onze rug tegen de muur vrees ik.
Tips, ideetjes, ... alles wat de sfeer positief kan beinvloeden. Zeker welkom!
South Lane Crew.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #247 Gepost op: augustus 16, 2019, 11:31:35 pm »
dresscode binnen het vak
tshirt is erbij mogen staan
een gele wand zal je nooit bekomen
maar wat uniforme clubkleuren zou wel moeten kunnen
en ja ik weet slc is zwarte tshirts
niks mis mee
dit kan je als hoger lid nog altijd dragen
sfeermakers een kleur x t-shirt verplicht

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #248 Gepost op: augustus 17, 2019, 09:19:10 am »
En misschien als SlC zelf de kinderen naar een ander vak verwijzen ...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #249 Gepost op: augustus 17, 2019, 09:30:45 am »
En misschien als SlC zelf de kinderen naar een ander vak verwijzen ...
Dat is ook iets dat nooit toegelaten zal worden en ook voor miserie zou zorgen he.
Alles supporters zijn gelijk dus de ene is niet in het recht om de andere te verjagen.

1. Herkenbaarheid door T-shirts bvb lijkt me inderdaad een optie.
2. De nummering respecteren in de tribune. Zo hebben de vouchers van in het begin ook meteen nut.
3. Prijzen van de familietribune goedkoper maken dan de sfeertribune om zo de "toeristen" aan de overkant te krijgen.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #250 Gepost op: augustus 17, 2019, 01:02:00 pm »
En misschien als SlC zelf de kinderen naar een ander vak verwijzen ...
Dat is ook iets dat nooit toegelaten zal worden en ook voor miserie zou zorgen he.
Alles supporters zijn gelijk dus de ene is niet in het recht om de andere te verjagen.

1. Herkenbaarheid door T-shirts bvb lijkt me inderdaad een optie.
2. De nummering respecteren in de tribune. Zo hebben de vouchers van in het begin ook meteen nut.
3. Prijzen van de familietribune goedkoper maken dan de sfeertribune om zo de "toeristen" aan de overkant te krijgen.
Volledig akkoord met alle 3 de voorstellen 👍🏼

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #251 Gepost op: augustus 17, 2019, 01:07:55 pm »
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat tickets voor minderjarigen niet het goedkoopste zijn in de Familietribune. Men oogst wat men zaait.

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #252 Gepost op: augustus 17, 2019, 02:07:03 pm »
En misschien als SlC zelf de kinderen naar een ander vak verwijzen ...
Dat is ook iets dat nooit toegelaten zal worden en ook voor miserie zou zorgen he.
Alles supporters zijn gelijk dus de ene is niet in het recht om de andere te verjagen.

1. Herkenbaarheid door T-shirts bvb lijkt me inderdaad een optie.
2. De nummering respecteren in de tribune. Zo hebben de vouchers van in het begin ook meteen nut.
3. Prijzen van de familietribune goedkoper maken dan de sfeertribune om zo de "toeristen" aan de overkant te krijgen.
Volledig akkoord met alle 3 de voorstellen 👍🏼

Tshirts zijn we met bezig en hopen deze tegen september te hebben. 2 nieuwe ontwerpen.
De nummering respecteren zou idd een goede oplossing zijn... maar wie of wat gaat dit controleren. Aangezien het om een tribune gaat waar het zitten niet wordt afgedwongen heb je vrije plaatsing...
South Lane Crew.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #253 Gepost op: augustus 17, 2019, 04:46:49 pm »
En misschien als SlC zelf de kinderen naar een ander vak verwijzen ...
Dat is ook iets dat nooit toegelaten zal worden en ook voor miserie zou zorgen he.
Alles supporters zijn gelijk dus de ene is niet in het recht om de andere te verjagen.

1. Herkenbaarheid door T-shirts bvb lijkt me inderdaad een optie.
2. De nummering respecteren in de tribune. Zo hebben de vouchers van in het begin ook meteen nut.
3. Prijzen van de familietribune goedkoper maken dan de sfeertribune om zo de "toeristen" aan de overkant te krijgen.
Volledig akkoord met alle 3 de voorstellen 👍🏼

Tshirts zijn we met bezig en hopen deze tegen september te hebben. 2 nieuwe ontwerpen.
De nummering respecteren zou idd een goede oplossing zijn... maar wie of wat gaat dit controleren. Aangezien het om een tribune gaat waar het zitten niet wordt afgedwongen heb je vrije plaatsing...
zoek een sponsor daarvoor?
met een logo of vermelding mss een win situatie voor komende sfeeracties?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #254 Gepost op: augustus 19, 2019, 12:18:43 pm »
En misschien als SlC zelf de kinderen naar een ander vak verwijzen ...
Dat is ook iets dat nooit toegelaten zal worden en ook voor miserie zou zorgen he.
Alles supporters zijn gelijk dus de ene is niet in het recht om de andere te verjagen.

1. Herkenbaarheid door T-shirts bvb lijkt me inderdaad een optie.
2. De nummering respecteren in de tribune. Zo hebben de vouchers van in het begin ook meteen nut.
3. Prijzen van de familietribune goedkoper maken dan de sfeertribune om zo de "toeristen" aan de overkant te krijgen.
Volledig akkoord met alle 3 de voorstellen 👍🏼

Tshirts zijn we met bezig en hopen deze tegen september te hebben. 2 nieuwe ontwerpen.
De nummering respecteren zou idd een goede oplossing zijn... maar wie of wat gaat dit controleren. Aangezien het om een tribune gaat waar het zitten niet wordt afgedwongen heb je vrije plaatsing...
zoek een sponsor daarvoor?
met een logo of vermelding mss een win situatie voor komende sfeeracties?
Een merk voor zwarte zonnebrillen misschien?  Kan niet moeilijk zijn :)

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #255 Gepost op: augustus 19, 2019, 02:01:59 pm »
Zoals eerder gezegd.
South Lane Crew.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #256 Gepost op: augustus 19, 2019, 11:06:57 pm »
Geen foto's nemen ?  ???

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.910
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #257 Gepost op: augustus 19, 2019, 11:25:56 pm »
Met alle respect maar op de familie tribune hoor je dus niets van de 'sfeer' aan de overkant..

Is dit op de andere tribunes ook zo?

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #258 Gepost op: augustus 20, 2019, 12:04:51 am »
Met alle respect maar op de familie tribune hoor je dus niets van de 'sfeer' aan de overkant..

Is dit op de andere tribunes ook zo?
Ik denk dat er nu zo een +/- 200 man zingt in een tribune van pakweg 1000/1500 man? het is inderdaad geen hels lawaai  maar goed. Ik vind de eerste stap die vandaag is gezet prima. Uiteindelijk zullen er nog stappen gezet moeten worden plus dat de jonge jongens nog wat baard in de keel krijgen. En de oudere heren onder ons de weg vinden naar dat vak en dat die kinderen plaats maken.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #259 Gepost op: augustus 20, 2019, 12:09:04 am »
Met alle respect maar op de familie tribune hoor je dus niets van de 'sfeer' aan de overkant..

Is dit op de andere tribunes ook zo?
Ik denk dat er nu zo een +/- 200 man zingt in een tribune van pakweg 1000/1500 man? het is inderdaad geen hels lawaai  maar goed. Ik vind de eerste stap die vandaag is gezet prima. Uiteindelijk zullen er nog stappen gezet moeten worden plus dat de jonge jongens nog wat baard in de keel krijgen. En de oudere heren onder ons de weg vinden naar dat vak en dat die kinderen plaats maken.

Die jongens zullen wel mannen worden, zolang bestaat onze sfeertribune nu ook nog niet, bij andere ploegen is dit al veel langer kunnen groeien. We zitten nu in de fase dat we juist hebben leren stappen, binnenkort gaan we wel kunnen lopen.
Geef het nog vijf jaar en dan gaat er wel wat meer klinken.
In tussentijd wil ik wel even zeggen ondanks de kritiek die hier soms opduikt, proficiat aan SLC voor wat ze al bereikt hebben en bedankt voor jullie inzet.