Auteur Topic: [NB] SVZW- RC Genk  (gelezen 12842 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #40 Gepost op: september 15, 2008, 08:05:42 pm »
ik was , zoals hierboven al vermeld, ook aan het denken of Bailly geen fout/kaart tegen moet krijgen op die drieste tackle op Matton ( fase met lobbal ).

Ik wil VZ ook niet alle fouten aansmeren, maar in godsnaam, waarom spring hij daar op die vrije trap uit de muur ??? Ook hier vind ik Bossut niet vrijuit gaan. OK, de bal wijkt af, maar niet van richting. Volgens mij een inschattingsfout ... Soit, maakt VZ die blunder niet, dan is het een hele andere match, want Genk was nergens !
Webteam SV Zulte Waregem

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #41 Gepost op: september 15, 2008, 08:34:19 pm »
wat is men er hier rap bij om sommige spelers af te schrijven.
Barrios komt terug van een zware blesssure. Hij heeft kwaliteiten.Wat heeft subotic al meer gedaan dan hem??
Dury maakte volgens mij een fout: Mutombo zat in de 'winning mood', dus moest hij er als eerste in.
Soit, genoeg spijkers op laag water... like i said: laat ons de 1ste helft onthouden (en kop niet laat hangen zoals na die lucky 1-2).

Online jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #42 Gepost op: september 16, 2008, 07:04:36 am »
Ik ga in ieder geval 100 keer liever naar een match als zondag kijken dan 90% van de matchen van vorig jaar. En ja soms zullen we al eens onverdiend verliezen en zullen we niet op een 7e plaats eindigen. Maar het is zoveel meer waard om mooi voetbal te brengen met 10 Belgen in de ploeg.

fox

  • Gast
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #43 Gepost op: september 16, 2008, 09:44:33 am »
wat is men er hier rap bij om sommige spelers af te schrijven.
Barrios komt terug van een zware blesssure. Hij heeft kwaliteiten.Wat heeft subotic al meer gedaan dan hem??
Dury maakte volgens mij een fout: Mutombo zat in de 'winning mood', dus moest hij er als eerste in.
Soit, genoeg spijkers op laag water... like i said: laat ons de 1ste helft onthouden (en kop niet laat hangen zoals na die lucky 1-2).

Dury heeft het perfecte gameplan opgesteld tegen Genk, alleen gingen de kansen er niet in. De eerste wissel was volledig terecht. Een verdedigende middenvelder eruit voor een spits en Matton die wat terugzakt was hetgeen hij moest doen op dat moment. Proberen om toch nog een aanspeelpunt te vinden vooraan. Helaas zat zondag gewoon alles tegen.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #44 Gepost op: september 16, 2008, 12:21:08 pm »
Op sporza staat een reactie van Soetaers waarin hij zegt dat 'Zulte eigenlijk niet veel beter was dan Genk in de eerste helft'
Ge moet maar durven h?, maar bij Genk is het altijd al de gewoonte geweest om niet tegen verlies te kunnen of om kritiek te geven, zoals bvb in ons tweede jaar waarbij het 2-2 werd en wij eigenlijk de 4 doelpunten maakten. Ook dan zat Broos te zagen, terwijl wij ons eigen tegendoelpunten gemaakt hadden.
Idem dito met Vrancken zie topic tegen Mechelen.
zageventjes

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #45 Gepost op: september 16, 2008, 01:06:03 pm »
Wat ik vooral gezien hem die zondagavond, dat was de UITSTEKENDE eerste helft. Lang geleden dat we nog zo'n oogstrelend voetbal zagen. (Met als hoogte punt de actie van achter naar voor waar Stijn Meert ONTERECHT werd afgevlagd!!)
Wie de verplaatsing meedeed naar Mechelen zag zoiets wel aankomen, want ook op Mechelen zag ik voetbal die ik lange tijd niet had gezien...
Jammer van die 2e helft... Maar laat ons vooral het positieve onthouden.
Het schitterende voetbal zoals we al 2 seizoenen lang niet meer gezien hadden in ons Regenboogstadion. Wat verlang ik naar de volgende match... Als we zou verder spelen moeten we Dender van het kastje naar de muur spelen, maar deze keer wel de kansjes afmaken he...

HOP HOP SVZW HOP

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #46 Gepost op: september 16, 2008, 03:14:27 pm »
gewoon de kansen afmaken en het voetbal behouden. dan zien we weer het svzw van het eerste seizoen in eerste klasse, man man man .waar is de tijd van revelatie van het seizoen en zo. Laat da voetbal maar terugkomn( alee tis der al) .

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #47 Gepost op: september 16, 2008, 05:17:33 pm »
Opgemerkte aanwezige: Johan Boskamp. Zal ook wel gezien hebben welke linkerflank we hebben, en -helaas-welke rechterflank. Overigens gezien hoe die van Genk bijna alles over rechts deden in de 2e helft? Niet slecht gezien van de Ronny...

Tegen Dender in ieder geval Minne (of Capi?) achteraan aub. Onderschat Boskamp niet met het bedenken van een antwoord op onze linkerflank en een extra spelertje op Matton.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #48 Gepost op: september 16, 2008, 05:20:28 pm »
Opgemerkte aanwezige: Johan Boskamp. Zal ook wel gezien hebben welke linkerflank we hebben, en -helaas-welke rechterflank. Overigens gezien hoe die van Genk bijna alles over rechts deden in de 2e helft? Niet slecht gezien van de Ronny...

Tegen Dender in ieder geval Minne (of Capi?) achteraan aub. Onderschat Boskamp niet met het bedenken van een antwoord op onze linkerflank en een extra spelertje op Matton.


En heeft niemand dikke hein gezien dan? :)  Je kon er nochtans nie naast kijken lol
essevee till i die!!!

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #49 Gepost op: september 16, 2008, 05:23:14 pm »
Opgemerkte aanwezige: Johan Boskamp. Zal ook wel gezien hebben welke linkerflank we hebben, en -helaas-welke rechterflank. Overigens gezien hoe die van Genk bijna alles over rechts deden in de 2e helft? Niet slecht gezien van de Ronny...

Tegen Dender in ieder geval Minne (of Capi?) achteraan aub. Onderschat Boskamp niet met het bedenken van een antwoord op onze linkerflank en een extra spelertje op Matton.


En heeft niemand dikke hein gezien dan? :)  Je kon er nochtans nie naast kijken lol

Jawel, is blijkbaar net terug van de Paralympics ;)

Kreeg overigens veel verwijten naar zijne kop, vooral over zijn gespierd lichaam, maar ging daar -gelukkig- professioneel mee om. Nu zijn supporters nog die zin voor relativisme aanleren...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #50 Gepost op: september 16, 2008, 05:34:30 pm »
Laat die trainer toch gewoon zn werk doen tis ook maar kinderachtig dat je hem zit uit te schelen  ::)
SV TILL I DIE

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #51 Gepost op: september 16, 2008, 07:34:46 pm »
Wat me trouwens opvalt is de heel juiste wedstrijdanalyse in de perconferentie (zie svzw.Be) van beide trainers.
Echt respect voor die gast van Genk (wie is dat trouwens?), er zijn er niet veel die zouden toegeven dat ze geluk hadden dat de schade aan de rust niet groter was!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #52 Gepost op: september 16, 2008, 08:39:17 pm »
matton staat deze week in het elftal van de week in het nieuwsblad ! je moet het maar doen met zo weinig eerste klasse ervaring en  in een team dat verliest met 1-3

Crudo

  • Gast
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #53 Gepost op: september 16, 2008, 11:33:40 pm »
Kheb t ook gezien, maar helaas 1 seconde daarna zag k bij t elftal van t seizoen 2 spelers van de veekaa staan  ;D daar gaat de geloofwaardigheid van HNB  ;D

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #54 Gepost op: september 17, 2008, 02:35:05 am »
Tegenvallend resultaat, maar zeer goede eerste helft gezien waarin we het al konden/moesten afmaken.
Tweede helft was Genk beter (natuurlijk is het gemakkelijker voetballen met een voorsprong) en uiteindelijk is hun overwinning nog niet zo onverdiend.
Maton, Roelandts, ... zeer sterk.
De wissels brachten inderdaad niet meteen beterschap in tweede helft, werd slordig gespeeld vanaf dan.
« Laatst bewerkt op: september 17, 2008, 02:45:38 am door dot »

fox

  • Gast
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #55 Gepost op: september 17, 2008, 09:21:48 am »
Wat me trouwens opvalt is de heel juiste wedstrijdanalyse in de perconferentie (zie svzw.Be) van beide trainers.
Echt respect voor die gast van Genk (wie is dat trouwens?), er zijn er niet veel die zouden toegeven dat ze geluk hadden dat de schade aan de rust niet groter was!

Moest Van Geneugden nu eens respect getoond hebben voor Dury en zijn komen opdagen voor de persconferentie dan had ik je gelijk gegeven, maar de ongeloofelijke arrogantie van snorremans met zijn halve seizoen ervaring en heel matige prestaties, kan ik maar moeilijk smaken.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #56 Gepost op: september 17, 2008, 09:50:18 am »
Op de radio heb ik na de match gehoord dat Van Geneugden gewoon toegaf dat de wedstrijd aan de rust kon gespeeld zijn en dat Bailly een dijk van een wedstrijd speelde. Veel trainers zouden dit niet doen. chapeau voor zijn eerlijke weergave van de feiten

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #57 Gepost op: september 17, 2008, 12:12:46 pm »
Die gast van genk zei zulte in de persconferentie. Tis wel Zulte Waregem h?. Kunnen ook winterslag zeggen h?.



Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #58 Gepost op: september 17, 2008, 01:54:08 pm »
Wat me trouwens opvalt is de heel juiste wedstrijdanalyse in de perconferentie (zie svzw.Be) van beide trainers.
Echt respect voor die gast van Genk (wie is dat trouwens?), er zijn er niet veel die zouden toegeven dat ze geluk hadden dat de schade aan de rust niet groter was!

Moest Van Geneugden nu eens respect getoond hebben voor Dury en zijn komen opdagen voor de persconferentie dan had ik je gelijk gegeven, maar de ongeloofelijke arrogantie van snorremans met zijn halve seizoen ervaring en heel matige prestaties, kan ik maar moeilijk smaken.


op belgacom tv zei men dat van geneugden ziek was, is ook niet met de groep meegereisd omdat hij niemand wou besmetten, wou er zijn voor zijn ploegop het veld, is daarna meteen vertrokken naar genk , niet meer niet minder....

fox

  • Gast
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #59 Gepost op: september 17, 2008, 03:04:42 pm »
Wat me trouwens opvalt is de heel juiste wedstrijdanalyse in de perconferentie (zie svzw.Be) van beide trainers.
Echt respect voor die gast van Genk (wie is dat trouwens?), er zijn er niet veel die zouden toegeven dat ze geluk hadden dat de schade aan de rust niet groter was!

Moest Van Geneugden nu eens respect getoond hebben voor Dury en zijn komen opdagen voor de persconferentie dan had ik je gelijk gegeven, maar de ongeloofelijke arrogantie van snorremans met zijn halve seizoen ervaring en heel matige prestaties, kan ik maar moeilijk smaken.


op belgacom tv zei men dat van geneugden ziek was, is ook niet met de groep meegereisd omdat hij niemand wou besmetten, wou er zijn voor zijn ploegop het veld, is daarna meteen vertrokken naar genk , niet meer niet minder....

Dikke zever. Als hij 90 minuten kan rechtstaan en staan kankeren en schreeuwen op de 4e scheidsrechter en Dury dan kan hij ook een persconferentie van 5 minuten bijwonen.