Auteur Topic: [VB] Westerlo-ESSEVEE  (gelezen 17377 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #20 Gepost op: september 29, 2008, 10:24:58 am »
Allemaal een paar pinten minder drinken deze week en dat ticket van 20 euro zal plots veel minder zijn. Het is (veel te) veel geld, maar het is wel om ons Essevee te zien natuurlijk.

Verder zie ik ons er weinig rapen, maar voetbal is en blijft voetbal, het kan. Even dromen: 0-2.

C'MON SV!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #21 Gepost op: september 29, 2008, 10:51:02 am »
KUT dat er voor volwassenen enkel kaarten van € 20 te verkrijgen zijn. Vind ik echt wel veel geld voor een wedstrijd op en tegen Westerlo.

Wordt een avondje BELGACOM-TV...

nie beginnen e maat :) , ik verwacht je daar!
essevee till i die!!!

Offline Dingske

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #22 Gepost op: september 29, 2008, 11:05:09 am »
KUT dat er voor volwassenen enkel kaarten van € 20 te verkrijgen zijn. Vind ik echt wel veel geld voor een wedstrijd op en tegen Westerlo.

Wordt een avondje BELGACOM-TV...

nie beginnen e maat :) , ik verwacht je daar!

Als je zo begint ga je nie veel verplaatsingen moeten doen  ;)

Offline Dingske

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #23 Gepost op: september 29, 2008, 11:07:09 am »
Ik ga normaal kijken met de auto weet iemand hoever da rijden is ???

1u30 rijden denk ik.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #24 Gepost op: september 29, 2008, 12:00:30 pm »
Zulte Waregem hield zaterdagavond de drie punten thuis. Het versloeg rode lantaarn Tubeke met 1-0 waardoor er wat meer ademruimte komt voor de ploeg van trainer Franky Dury.


Zulte Waregem staat bovendien voor een loodzwaar programma in oktober met drie verplaatsingen (Westerlo, Roeselare en Club Brugge) en een thuismatch tegen Anderlecht.

Mogelijk kan Zulte Waregem tijdens dat moeilijke programma ook niet rekenen op Kevin Roelandts. De middenvelder heeft een weerkerende irritatie in de knie, waardoor de middenvelder voortdurend onzeker is. Mogelijk moet hij vijf weken rusten.

 :'(

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #25 Gepost op: september 29, 2008, 12:13:19 pm »
KUT dat er voor volwassenen enkel kaarten van € 20 te verkrijgen zijn. Vind ik echt wel veel geld voor een wedstrijd op en tegen Westerlo.

Wordt een avondje BELGACOM-TV...

nie beginnen e maat :) , ik verwacht je daar!

kan W. Naessens geen klein tegemoetkoming doen zoals euphony... (veel essevee supporters zullen ook wel meegewerkt hebben aan zijn succes me dunkt lol)
soit als de Willy de winstpremies tegen ons beperkt, ist voor mij ook goe.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #26 Gepost op: september 29, 2008, 12:15:58 pm »
Zulte Waregem hield zaterdagavond de drie punten thuis. Het versloeg rode lantaarn Tubeke met 1-0 waardoor er wat meer ademruimte komt voor de ploeg van trainer Franky Dury.


Zulte Waregem staat bovendien voor een loodzwaar programma in oktober met drie verplaatsingen (Westerlo, Roeselare en Club Brugge) en een thuismatch tegen Anderlecht.

Mogelijk kan Zulte Waregem tijdens dat moeilijke programma ook niet rekenen op Kevin Roelandts. De middenvelder heeft een weerkerende irritatie in de knie, waardoor de middenvelder voortdurend onzeker is. Mogelijk moet hij vijf weken rusten.

 :'(

Kan inderdaad een zware aderlating zijn! Ik zou Matton dan op Kevin zijn positie zetten, Meert terug in het team brengen en Mutombo centraal (op de plaats waar Matton zijn beste matchen speelde) zetten. De plaats rechts kan voor mijn part opgevuld worden met ofwel Berrier (en dan Subotic in de punt om zijn voorzetten binnen te koppen) ofwel Leye met Subotic in de spits (volgens mij zal Leye dan wel presteren, als hij zijn koppeke niet teveel op huizen met zwembaden zet...)

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #27 Gepost op: september 29, 2008, 02:47:01 pm »
We gaan zaterdag weten waar we staan denkek.
Westerlo is ploeg van ons niveau en dus een waardemeter.

Westel scoort heel moeilijk en da is ook ons probleem.
Met een punt zou ik al tevreden zijn.
Roelandts gekwetst maar ik vind de ploeg breed genoeg om dit op te vangen.
Neumayr, Berrier, Meert kunnen dit wel opvangen.
Jammer voor Roelandts maar ik hoop da zijne vervanger het Kevin dan moeilijk
maakt om terug in de ploeg te komen.

1-1 Leye en gelijkmaker in de laatste minuut.

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #28 Gepost op: september 29, 2008, 05:56:01 pm »
1-2

maar ik zou timmeke toch keer op bank zetten en berrier op zen plaats posten met leye diep in de spits

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #29 Gepost op: september 29, 2008, 07:34:56 pm »
Het enige wat me beetje zorgen baart is toch het feit dat onze spitsen niet scoren, het zijn de middenvelders die het doen. Mij maakt het niet uit wie scoort als we winnen, maar toch... En ze  kunnen ook nie als excuus inroepen dat ze geen kansen krijgen als ik terug denk aan Genk en Dender....

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #30 Gepost op: september 30, 2008, 09:05:21 am »
----------- Bossut -----------
Minne-Dhaene-Colpaert-Reina
-------Lutte-Neumayr--------
---Berrier - Matton - Meert---
------------ Leye ------------
Minne in de ploeg in de plaats van Van Zundert om de opkomende flanken ( Farssi ) op te vangen, Neumayr er terug in wegens meer defensieve zekerheid centraal in plaats van Mutombo, Meert terug op z'n vertrouwde linkerflank vanwege zijn niet aflatende inzet en z'n loopvermogen, Berrier in de plaats van Matthijs en tenslotte de (half?) gekwetste Roelandts gewoonweg vervangen door Matton.
Tegen een ploeg die altijd wil voetballen als Westerlo ( dikke pluim voor de caje!!! ) zie ik ons wel iets rapen. Prono : 1-1.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #31 Gepost op: september 30, 2008, 09:34:26 am »
Roelandts is al enkele weken 'geblesseerd' maar kan voorlopig blijven spelen. Dury haalde dit gewoon eventjes aan op de persconferentie afgelopen zondag. Hij kan blijven spelen, maar ondervindt hinder en indien ze hem willen oplappen, moet hij 5 weken rusten ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Annelies#2

  • Leden
  • Berichten: 18
  • ..Stijn..Minne..
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #32 Gepost op: september 30, 2008, 09:42:44 am »
Hopelijk 1-2 winst & hopelijk mooi voetbal

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #33 Gepost op: september 30, 2008, 10:39:52 am »
0-2

Goed gesloten houden en aanvallend spelen.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #34 Gepost op: september 30, 2008, 10:50:35 am »
04/10  20:00  K.VC.WESTERLO - SV.ZULTE-WAREGEM 
 TER : DE MERODEDREEF 189,
2260 WESTERLO(014/54.52.88)(1943)
(COLEMONTS LAURENT(16) -SOYER JEAN-MICHEL(21) -SCATORCHIA MICHELE(12) -LOEMAN SAM(17))
 

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #35 Gepost op: september 30, 2008, 11:00:07 am »
04/10  20:00  K.VC.WESTERLO - SV.ZULTE-WAREGEM 
 TER : DE MERODEDREEF 189,
2260 WESTERLO(014/54.52.88)(1943)
(COLEMONTS LAURENT(16) -SOYER JEAN-MICHEL(21) -SCATORCHIA MICHELE(12) -LOEMAN SAM(17))

Amai, dat zijn allemaal nog jonge ventjes... ;) :)

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #36 Gepost op: september 30, 2008, 02:24:28 pm »
----------- Bossut -----------
Minne-Dhaene-Colpaert-Reina
-------Lutte-Neumayr--------
---Berrier - Matton - Meert---
------------ Leye ------------
Minne in de ploeg in de plaats van Van Zundert om de opkomende flanken ( Farssi ) op te vangen, Neumayr er terug in wegens meer defensieve zekerheid centraal in plaats van Mutombo, Meert terug op z'n vertrouwde linkerflank vanwege zijn niet aflatende inzet en z'n loopvermogen, Berrier in de plaats van Matthijs en tenslotte de (half?) gekwetste Roelandts gewoonweg vervangen door Matton.
Tegen een ploeg die altijd wil voetballen als Westerlo ( dikke pluim voor de caje!!! ) zie ik ons wel iets rapen. Prono : 1-1.

zo zou ik het ook liefst zien deze opstelling

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #37 Gepost op: september 30, 2008, 09:42:41 pm »
----------- Bossut -----------
Minne-Dhaene-Colpaert-Reina
-------Lutte-Neumayr--------
---Berrier - Matton - Meert---
------------ Leye ------------
Minne in de ploeg in de plaats van Van Zundert om de opkomende flanken ( Farssi ) op te vangen, Neumayr er terug in wegens meer defensieve zekerheid centraal in plaats van Mutombo, Meert terug op z'n vertrouwde linkerflank vanwege zijn niet aflatende inzet en z'n loopvermogen, Berrier in de plaats van Matthijs en tenslotte de (half?) gekwetste Roelandts gewoonweg vervangen door Matton.
Tegen een ploeg die altijd wil voetballen als Westerlo ( dikke pluim voor de caje!!! ) zie ik ons wel iets rapen. Prono : 1-1.

zo zou ik het ook liefst zien deze opstelling

Ja, maar ik zou Neumayr vervangen door Mutombo. Ik weet niet of het aam mij ligt, maar ik had toch de indruk dat Mutombo overal op het veld te zien was en wel degelijk duels won. Nu ja, das mijn mening he. Ik denk dat Dury hem er zeker zal opzetten.

Bolboreta

  • Gast
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #38 Gepost op: september 30, 2008, 11:14:28 pm »
Chapi nog steeds geen basisplaats kunnen veroveren?

Ik zou tijdens een aanstaand bezoek aan Belgi? SVZW-RSCA willen bijwonen, maar als hij toch niet speelt, pas ik voor een verre verplaatsing naar West-Vlaanderen! Hehe

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #39 Gepost op: oktober 01, 2008, 12:14:52 pm »
Chapi nog steeds geen basisplaats kunnen veroveren?

Ik zou tijdens een aanstaand bezoek aan Belgi? SVZW-RSCA willen bijwonen, maar als hij toch niet speelt, pas ik voor een verre verplaatsing naar West-Vlaanderen! Hehe

de plaatsen achterin zijn duur
maar ik hoop dat Chapi zijn kans krijgt
startte trouwens tegen Dender
en ik vond hem heel goed