Auteur Topic: [VB] Roeselare - SVZW  (gelezen 23496 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #20 Gepost op: oktober 20, 2008, 06:14:08 pm »
Heel gedisciplineerd gaan spelen op foefelare zeg ik. De wedstrijd aanvatten zoals die van gisteren tegen Anderlecht: de boel toe houden achteraan, rustig opvangen en er al voetballend uitkomen zonder al te driest naar voren te trekken.
Die mannen hebben eigenlijk niet genoeg met 1 punt, dus zullen ze vroeg of laat uit hun schulp moeten komen en dan komen er gegarandeerd mogelijkheden voor ons.
Pronostiekske : 0-2 met goals van Leye en Roelandts.
 8)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #21 Gepost op: oktober 20, 2008, 06:33:00 pm »
ik vraag mij af hoeveel van de ongeveer 50  ::) meegereisde foefelare supporters die bus tegengehouden hebben  :)

inderdaad hopen en winst EN op geen regen (remember vorig jaar ... )


even een vreemde gedachtenkronkel van mij : natuurlijk hoop ik op winst in de "derby" van volgend weekend. maar hoeveel keer hebben we al niet verloren op uitwedstrijden tegen ploegen die later dat seizoen degradeerden ? nu misschien dan beter verliezen (en ons natuurlijk ruimschoots redden dit seizoen) en dat foefelare dan opnieuw in tweede klasse kan gaan "tsjollen" met zijn legandarische supporterskaravaan  ;D
« Laatst bewerkt op: oktober 20, 2008, 06:41:21 pm door svzw81 »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #22 Gepost op: oktober 20, 2008, 06:42:16 pm »
Heel gedisciplineerd gaan spelen op foefelare zeg ik. De wedstrijd aanvatten zoals die van gisteren tegen Anderlecht: de boel toe houden achteraan, rustig opvangen en er al voetballend uitkomen zonder al te driest naar voren te trekken.
Die mannen hebben eigenlijk niet genoeg met 1 punt, dus zullen ze vroeg of laat uit hun schulp moeten komen en dan komen er gegarandeerd mogelijkheden voor ons.
Pronostiekske : 0-2 met goals van Leye en Roelandts.
 8)
Idd ik zou vertrekken vanuit een goede organisatie en vooral met veel inzet, deze combo kan voor punt(en) zorgen in Roeselare. Zij gaan sowiezo het spel moeten maken als ze voor de 3 punten willen gaan.

We zien wel, moeilijke opdracht, ze spelen thuis en ze gaan wel ne keer punten pakken. Bij winst zitten we goed op schema voor de komende moeilijke matchen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #23 Gepost op: oktober 20, 2008, 07:28:58 pm »
Mja Dury zal de spelers ook wel motiveren 
SV TILL I DIE

Offline Dingske

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #24 Gepost op: oktober 20, 2008, 07:39:36 pm »
Ja,Geraerds buiten van de week ----> Kende da, Met nieuwe trainer meestal winst ??rste match.

Ksou zeggen wacht nog een weekske van hem te ontslaan.

IEDEREEN NAAR ROESELARE! THERE'S ONLY 1 ESSEVEE!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #25 Gepost op: oktober 20, 2008, 08:18:52 pm »
Ja,Geraerds buiten van de week ----> Kende da, Met nieuwe trainer meestal winst ??rste match.

Ksou zeggen wacht nog een weekske van hem te ontslaan.

IEDEREEN NAAR ROESELARE! THERE'S ONLY 1 ESSEVEE!
Thoja, nen nieuwen trainer meestal wel, maar wie wilt nu bij roeselare komen waar nog geen ploeg staat en waar dat je opnieuw moet beginnen zoeken en doen met al die spelers
SV TILL I DIE

Rafa

  • Gast
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #26 Gepost op: oktober 20, 2008, 10:54:30 pm »
Een trainer zonder werk wil overal aan de slag. Denk maar aan Boskamp die naar FC Dender (toen het kneusje in eerste klasse) gaat.

Kan alleen maar beamen wat hierboven staat :

IEDEREEN NAAR ROESELARE !

Crudo

  • Gast
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #27 Gepost op: oktober 20, 2008, 10:59:42 pm »
Broos zou gepolst geweest zijn door Roeselare. Ik hoop dat ze nog efkes wachten met wisselen, anders krijg je dat trainerseffect en hebben we t vlaggen  :(

fox

  • Gast
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #28 Gepost op: oktober 20, 2008, 11:19:36 pm »
Broos zou gepolst geweest zijn door Roeselare. Ik hoop dat ze nog efkes wachten met wisselen, anders krijg je dat trainerseffect en hebben we t vlaggen  :(

Da komt nie goed tegen zaterdag denk ik, dus niet panikeren. Volgens mij zal de trainerswissel pas volgende week plaatsvinden ;)

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #29 Gepost op: oktober 21, 2008, 12:31:34 am »
ik vraag mij af hoeveel van de ongeveer 50  ::) meegereisde foefelare supporters die bus tegengehouden hebben  :)

inderdaad hopen en winst EN op geen regen (remember vorig jaar ... )


even een vreemde gedachtenkronkel van mij : natuurlijk hoop ik op winst in de "derby" van volgend weekend. maar hoeveel keer hebben we al niet verloren op uitwedstrijden tegen ploegen die later dat seizoen degradeerden ? nu misschien dan beter verliezen (en ons natuurlijk ruimschoots redden dit seizoen) en dat foefelare dan opnieuw in tweede klasse kan gaan "tsjollen" met zijn legandarische supporterskaravaan  ;D

Die 50 supporters was een kwakkel van HNB die graag door andere media werd overgenomen. Er werden 84 tickets verkocht voor die staantribune en de de zitplaatsen waren ongeveer uitverkocht. Geen flauw benul waarom men dan over die 50 supporters begon. Soit, aan de supporters lag het niet op Moeskroen.

Geen idee wat ik over de match van zaterdag moet denken. Voor Roeselare is het van moeten en SVZW kan na de mooie zege tegen Anderlecht de match in een zetel aanvatten. Thuis bracht KSVR vrij goed voetbal tegen Kortrijk, Standard, Lokeren en Club maar liet de efficientie de wensen over. ZW geeft geen 10 kansen per wedstrijd weg, dus op dat gebied zal het bij KSVR een pak beter moeten. In elk geval zonder ??n van d? sterkhouders, Provoost.


Zijn er bij jullie geschorsten/.geblesseerden voor zaterdag?


Wit-zwarte groeten.


PS. De laatste hekkens op Schiervelde -die voor de bezoekers- zijn enkele geleden ook weggehaald. Het zicht vanuit het bezoekersvak is op dit moment dus meer dan ok. Enig nadeel is natuurlijk dat er maar een 150 overdekte zitplaatsen beschikbaar zijn.
« Laatst bewerkt op: oktober 21, 2008, 12:34:55 am door Roslar »

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #30 Gepost op: oktober 21, 2008, 12:32:38 am »
Broos zou gepolst geweest zijn door Roeselare. Ik hoop dat ze nog efkes wachten met wisselen, anders krijg je dat trainerseffect en hebben we t vlaggen  :(

't Is eerder omgekeerd. Broos zit zich al weken aan te dienen dat het niet meer mooi is. ;-)

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #31 Gepost op: oktober 21, 2008, 01:10:20 am »
Broos zou gepolst geweest zijn door Roeselare. Ik hoop dat ze nog efkes wachten met wisselen, anders krijg je dat trainerseffect en hebben we t vlaggen  :(

't Is eerder omgekeerd. Broos zit zich al weken aan te dienen dat het niet meer mooi is. ;-)

bron ? :) want, no offense, maar ik denk dat Broos zicht te goed voelt voor Roeselare.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #32 Gepost op: oktober 21, 2008, 07:38:27 am »
Roeselare kon nog maar 3 keer scoren
SV TILL I DIE

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #33 Gepost op: oktober 21, 2008, 08:44:54 am »
Broos zou gepolst geweest zijn door Roeselare. Ik hoop dat ze nog efkes wachten met wisselen, anders krijg je dat trainerseffect en hebben we t vlaggen  :(

't Is eerder omgekeerd. Broos zit zich al weken aan te dienen dat het niet meer mooi is. ;-)

bron ? :) want, no offense, maar ik denk dat Broos zicht te goed voelt voor Roeselare.
Als ge een paar weken geleden leest hoe ontgoocheld ie was dat er hem geen enkele ploeg gecontacteerd had in het tussenseizoen, dan denk ik wel dat ie eender wat zou aannemen om toch maar weer in het wereldje te geraken...
Maar laat ze nog maar wachten tot na de nederlaag van komende zaterdag om Dirkske ne skip onder zin viole te geven.

Bart

  • Gast
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #34 Gepost op: oktober 21, 2008, 09:28:23 am »
Broos zou gepolst geweest zijn door Roeselare. Ik hoop dat ze nog efkes wachten met wisselen, anders krijg je dat trainerseffect en hebben we t vlaggen  :(

't Is eerder omgekeerd. Broos zit zich al weken aan te dienen dat het niet meer mooi is. ;-)

bron ? :) want, no offense, maar ik denk dat Broos zicht te goed voelt voor Roeselare.
Als ge een paar weken geleden leest hoe ontgoocheld ie was dat er hem geen enkele ploeg gecontacteerd had in het tussenseizoen, dan denk ik wel dat ie eender wat zou aannemen om toch maar weer in het wereldje te geraken...
Maar laat ze nog maar wachten tot na de nederlaag van komende zaterdag om Dirkske ne skip onder zin viole te geven.

Volgens HLN zou Broos deze week in Roda voorgesteld worden als opvolger van Atteveld.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #35 Gepost op: oktober 21, 2008, 09:47:47 am »
ik vraag mij af hoeveel van de ongeveer 50  ::) meegereisde foefelare supporters die bus tegengehouden hebben  :)

inderdaad hopen en winst EN op geen regen (remember vorig jaar ... )


even een vreemde gedachtenkronkel van mij : natuurlijk hoop ik op winst in de "derby" van volgend weekend. maar hoeveel keer hebben we al niet verloren op uitwedstrijden tegen ploegen die later dat seizoen degradeerden ? nu misschien dan beter verliezen (en ons natuurlijk ruimschoots redden dit seizoen) en dat foefelare dan opnieuw in tweede klasse kan gaan "tsjollen" met zijn legandarische supporterskaravaan  ;D

Die 50 supporters was een kwakkel van HNB die graag door andere media werd overgenomen. Er werden 84 tickets verkocht voor die staantribune en de de zitplaatsen waren ongeveer uitverkocht. Geen flauw benul waarom men dan over die 50 supporters begon. Soit, aan de supporters lag het niet op Moeskroen.

Geen idee wat ik over de match van zaterdag moet denken. Voor Roeselare is het van moeten en SVZW kan na de mooie zege tegen Anderlecht de match in een zetel aanvatten. Thuis bracht KSVR vrij goed voetbal tegen Kortrijk, Standard, Lokeren en Club maar liet de efficientie de wensen over. ZW geeft geen 10 kansen per wedstrijd weg, dus op dat gebied zal het bij KSVR een pak beter moeten. In elk geval zonder ??n van d? sterkhouders, Provoost.


Zijn er bij jullie geschorsten/.geblesseerden voor zaterdag?


Wit-zwarte groeten.


PS. De laatste hekkens op Schiervelde -die voor de bezoekers- zijn enkele geleden ook weggehaald. Het zicht vanuit het bezoekersvak is op dit moment dus meer dan ok. Enig nadeel is natuurlijk dat er maar een 150 overdekte zitplaatsen beschikbaar zijn.

Iemand van op de zaak, een klant was daar en telde idd: max. 50 man van de roeselaarse karavaan.

Roeselare en volk trekken, hmmm.  En graag een afdak.  Veel succes zaterdag zou ik zeggen.

prono 0-3

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #36 Gepost op: oktober 21, 2008, 09:49:46 am »
Broos op weg naar Roda.  Denk dat een Broos niet naar een Roeselare zal gaan hoor.

fox

  • Gast
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #37 Gepost op: oktober 21, 2008, 09:58:48 am »

Iemand van op de zaak, een klant was daar en telde idd: max. 50 man van de roeselaarse karavaan.

Roeselare en volk trekken, hmmm.  En graag een afdak.  Veel succes zaterdag zou ik zeggen.

prono 0-3

U verkondigt onwaarheden.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #38 Gepost op: oktober 21, 2008, 10:06:04 am »

Iemand van op de zaak, een klant was daar en telde idd: max. 50 man van de roeselaarse karavaan.

Roeselare en volk trekken, hmmm.  En graag een afdak.  Veel succes zaterdag zou ik zeggen.

prono 0-3

U verkondigt onwaarheden.

Ga je weer beginnen, man toch.  Vr? gastje gij.

Onwaarheden? Als ze het met eigen ogen gezien hebben, en ze het zeggen in de kranten en dat als minpunt aanhalen.  Het kan natuurlijk dat ze ook maar naar de staantribune keken h?, dat zeg ik niet. Kijk eens naar de beelden, zie de volgepropte uitvakken.  Je moet al goed tellen om soms aan 50 te geraken.  Maja soit.

Mijn 0-3 ook onwaarheid, het afdak ook?



« Laatst bewerkt op: oktober 21, 2008, 10:07:38 am door essevee007 »

fox

  • Gast
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #39 Gepost op: oktober 21, 2008, 10:10:19 am »

Iemand van op de zaak, een klant was daar en telde idd: max. 50 man van de roeselaarse karavaan.

Roeselare en volk trekken, hmmm.  En graag een afdak.  Veel succes zaterdag zou ik zeggen.

prono 0-3

U verkondigt onwaarheden.

Ga je weer beginnen, man toch.  Vr? gastje gij.

Onwaarheden? Als ze het met eigen ogen gezien hebben, en ze het zeggen in de kranten en dat als minpunt aanhalen.  Het kan natuurlijk dat ze ook maar naar de staantribune keken h?, dat zeg ik niet. Kijk eens naar de beelden, zie de volgepropte uitvakken.  Je moet al goed tellen om soms aan 50 te geraken.  Maja soit.

Mijn 0-3 ook onwaarheid, het afdak ook?





Uw 50 man is een onwaarheid. Veel hoeft daar niet over gezegd worden, want dat is objectief te verifieren bij de ticketdienst van Moeskroen. Ik denk niet dat men mij al betrapt heeft op leugens, u aan de andere kant, wel daar weten we wel hoe het zit h?.

Uw 0-3 is geen onwaarheid, dat is een pronostiek. Een wereld van verschil, denk je niet.
Uw afdak is ook geen onwaarheid, then again, daarover had ik dan ook met geen woord gerept.