Auteur Topic: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0  (gelezen 14635 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
[NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Gepost op: oktober 19, 2008, 10:50:11 pm »
juist thuis.  Wat een uitslag, viere bros tegen den Anderlecht  :D

Wat Kompany voor de nationale ploeg woensdag tegen Spanje betekende, was Steve Colpaert voor ons, gewoon outstanding.

Verder sterke wedstrijd (vooral in de 2de helft) van Meert, Minne, Roelandts, Lutte, Berrier en Matton (op een ongewone positie, net zoals Meert).  Leye, ondanks z'n doelpunt, mist nog wedstrijd ritme en is daar door nog wat onzeker in z'n actie.  Maar we mogen niet klagen h?. 

Nu nog ff kijken naar Studio 1 en m'n nest binnen.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #1 Gepost op: oktober 19, 2008, 10:53:15 pm »
h??l sterke prestatie van ons, van alle spelers en alle invallers. dat bewijst nog maar eens dat we minstens 15 heel goeie kernspelers hebben waarmee een ploeg kan samengepuzzeld worden.

nog eens een goeie ouderwetse svzw-superavond gezien die ons lang zal bijblijven   :)

de anderlechtsupporters in onze vakken konden niet anders dan voor ons applaudiseren  :)

MERCI SV !!!

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #2 Gepost op: oktober 19, 2008, 11:01:50 pm »
Dury startte eindelijk eens met de ploeg waar ik al lang van droom, en volgens mij is dit dan ook de beste opstelling.
Wat een match opnieuw van Berrier!! Grote klasse waarop die de voorzetten en passes uit zijn voetjes blijft gooien en blijft lopen voor elke bal.
Verder een dikke pluim voor onze ganse achterlijn, die gaf vandaag gewoon geen krimp.  Colpaert was outstanding, zat werkelijk overal tussen.
Leye vond ik ook erg goed, maakte "maar" 1 doelpuntje en misschien niet altijd even zuiver, maar lag continu op de loer en woog heel zwaar op de anderlechtdefensie.
Maar goed, h??l de ploeg was erg goed vandaag, echt een supermatch gespeeld.

btw: Meert vandaag ook terug gevochten als een leeuw!

Merci SV.

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #3 Gepost op: oktober 19, 2008, 11:02:49 pm »
Kzeg 1 ding. Tale van Mutombo!
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #4 Gepost op: oktober 19, 2008, 11:04:10 pm »
vergeet sammy niet! :D

wat een match! :)

kga niet kunnen slapen pijs ik FEESTE :D

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #5 Gepost op: oktober 19, 2008, 11:08:34 pm »
iedereen was top gewoon vanvond :D
een match om niet meer te vergeten
berrier grooote klasse
barrios vond ik d minste, toonde niet echt zin om te voetballen
op naar derby:d
only one essevee!
Liberta per gli ultras!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #6 Gepost op: oktober 19, 2008, 11:14:00 pm »
Man man onvergetelijk de hele week feesten!!!!

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #7 Gepost op: oktober 19, 2008, 11:14:56 pm »
4 - bros. Droog in de kakker.

En eigenlijk was het zelfs 5 - 0 (onterecht afgekeurde goal van Zulte Waregem).

 8)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline sperre

  • Leden
  • Berichten: 47
    • SV The Sharks Waregem
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #8 Gepost op: oktober 19, 2008, 11:15:48 pm »
Genoten van Berrier! Wat een pass heeft die man toch in zijn voeten!
Sammy en Colpaert baas in de 16..inderdaad een match om lang te onthouden, hopelijk kunnen we de punten volgende week tegen Roeselare verzilveren...

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #9 Gepost op: oktober 19, 2008, 11:16:10 pm »
Wa was da jong?????
Ni normaal.  Wat ik wel goe vind is da iedereen zegt dat door zwakte Anderlecht komt.
Dit maakt dater volgende week geen achting meer gegeven word aan dees toch wel
glansprestatie.  Geen slapende honden wekken maw.
Ik hoop nu wel da we tegen Roeselare bevestigingen zulle, anders dient deze winst tot nikske
behalve een goed gevoel da ze over onze knie gingen :).
En kwil echt ni den eerste ploeg zijn waar Roeselare tegen wint (vorig jaar hadden we dat met
STVV ook en da willek ni weer).
De hele ploeg was enorm goe, ge kunter niemand uithalen die minder was (over de hele match
want 20min trok het toch ok heel weinig.
Colpaert en Bossut volgens mij de uitblinkers.  Ma kwil geen kiezen omdat ze alle 14 hun duit int
zakje deden.
THXXX SVZW, een paar zo'n prestaties na elkaar da we ons geen zorgen moeten maken over plaats
15, 16 17 en 18.


Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.373
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #10 Gepost op: oktober 19, 2008, 11:18:14 pm »
bedankt essevee!! Wat een match h?

Offline Dingske

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #11 Gepost op: oktober 19, 2008, 11:23:51 pm »
Het antwoord van de stuntploeg.

Gewoon prachtig :)


Crudo

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #12 Gepost op: oktober 19, 2008, 11:48:59 pm »
Jawadde  8) Onze jaarlijkse stunt is al weer binnen. Laat de toppers maar komen naar t regenboogstadion

Een paar heel mooie goals gezien. Vooral de 3-0 vond ik prachtig. Lange bal Berrier, Matton kopt terug, Roelandts trapt binnen, klasse!

salout?

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #13 Gepost op: oktober 20, 2008, 12:02:21 am »
Berrier top vandaag. Leye speelde een nuttige partij. Met het duo D'haene-Colpaert kan je potten breken. Sporting stelde werkelijk niets, maar dan ook echt niets voor. Onze verdienste: beslissende spelers als gillet en boussoufa kwamen niet in het stuk voor. Iemand ook Rony De Pony op de grond zien liggen na het derde Essevee-doelpunt? Schitterend. Genoten van het voetbal vandaag. Zwakke punten zijn er niet te vermelden. We komen toch uit die gevarenzone.
Merci SV voor deze prachtige avond. Laten we dit 22 november nog eens herhalen gasten ;-)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #14 Gepost op: oktober 20, 2008, 12:08:20 am »
ook gezien op studio 1 hoe ronny de ponny wordt opgezocht door de spelers direct na de doelpunten om te vieren  ;D

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #15 Gepost op: oktober 20, 2008, 12:09:58 am »


 8)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #16 Gepost op: oktober 20, 2008, 12:15:53 am »
Deze overwinning doet voor mij evenveel deugd als onze Europese successen!  :D

Anderlecht was o zo zwak, amai. ::)

Bij ons een knap geheel en 3 spelers die outstanding waren: Colpaert, Bossut en Meertje.

Daarenboven niet te vergeten....Mutumbo z'n 3e doelpunt in niet al te veel speelminuten.  :)

Een dikke dikke dankjewel aan onze vechterkes, jullie hebben me een FANTASTISCHE voetbalavond bezorgd!!

En het mocht zeker eens uit alle kelen geklonken hebben vanavond: "MERCI DURY"!!
-SVZW Forever-

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #17 Gepost op: oktober 20, 2008, 12:21:59 am »
En hup, het is weer 'Dury Magic'!

Ongelofelijk. Hopelijk leren sommige 'fans' eindelijk (ein-de-lijk!) hun lesje, en leren ze bij deze dat het snel kan keren in 't voetbal, en dat Dury weldegelijk (!) een 'blessing' is voor onze club.

Dank u wel voor deze schitterende, memorabele overwinning Essevee, en iedereen betrokken. Dit doet deugd. Dit verdienen we. Zonder meer.

Slaapwel.

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #18 Gepost op: oktober 20, 2008, 12:33:14 am »
MEMORABELE AVOND!!!

Anderlecht ziet hier alle kleuren van de regenboog. Iedereen outstanding behalve Leye die nog ritme mist.
Proficiat aan alle spelers, merci essevee. Laten we dit bevestigen in Roeselare!

Slaapwel!

sv74

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #19 Gepost op: oktober 20, 2008, 12:54:30 am »
Eerste keer dat we 4-0 winnen sinds dat we terug in eerste zitten.  Heel goeie match van ons, de pionnen bij ons stonden zoals het moet, Minne ipv Van Zundert, Meert in het midden, Berrier rechts, Buysse links.  Leye mist matchritme, is nog niet fris, maar scoort wel 2 keer (offside? In geen jaren).  Colpaert was outstanding,minne zoals bijna altijd secuur en foutloos, Meert als een leeuw, Berrier heeft een pas in de voeten die maar weinigen in eerste klasse hebben.  Heel de ploeg was heel goed!
 Volgende week kan een eerste kantelmoment zijn, winnen we in Roeselare zijn we echt vertrokken.  Ik hoop dat we met dezelfde elf spelen!