Auteur Topic: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0  (gelezen 14502 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #40 Gepost op: oktober 20, 2008, 04:32:13 pm »
Dit is er (weeral) ??ntje om in te kaderen. Geschiedenis aan de Gaverbeek.

Het moest 5 of 6-0 geweest zijn. Dankzij de twijfelachtige scheids Bultynck werd Anderlecht nog van erger bespaard. Twee doelpunten afgekeurd, wijl er niets aan de hand was... En hij durfde de ergerlijk en zielig mekkerende Frutos niet van het veld sturen. Voorts floot hij dan nog bijna alles in het nadeel van ZW.

Tja, wat sommigen mij al vertelden (miste de laatste 4 wedstrijden van SVZW), blijkt waar te zijn. Dit Waregem is wellicht nog stukken sterker dan in hun bekerjaar. Diene Berrier (dank u V??kaa) is een topper, Jelle stond meermaals belachelijk in de wind. Matton zal moeilijk te houden zijn als je ziet wat hij gisteren allemaal uit zijn hoed toverde. Ook Colpaert, Buysse en Roelandts waren outstanding. Keeper Bossut lijkt eindelijk vertrouwen te hebben. Leye deed wat hij moest doen (jammer van zijn 2e onterecht afgekeurde goal) en Meert toonde nogmaals waarom Anderlecht ooit iets in hem gezien heeft (wtf is Boussoufa?). En onze nieuwe Mutombo wordt een wederom een begrip aan de Gaverbeek. Stond nog geen 2 min op het veld, nog geen bal geraakt en scoorde alweer een beauty. De kwakkelende Zitka stond erbij en keek erna.
 
Volgende week zat. Roeselare, dan woe Cl.Brugge en dan zondag Gent. Zware, maar z??r interessante week voor de boeg...  8).

Nu nog winnen op Roeselare en in november op Kortrijk en onze heenronde is meer dan geslaagd ! En misschien stunten we nog eens in Brugge volgende week woensdag??

Momenteel staan we zelfs virtueel voor de V??kaa een AA Gent.


Enkele leuke krantekoppen en fotootjes  8):


Afgeslacht aan de Gaverbeek



(hln)

Zulte Waregem geeft Anderlecht pak slaag

(sporza)



(het p?rd zag af gisteren  :))

Zulte Waregem blaast Anderlecht weg

Anderlecht ziet alle kleuren van de regenboog

Zulte legt Anderlecht over de knie

Van het kastje, naar de muur


Over dat stunten tegen brugge kan je wel eens gelijk hebben want die moeten deze week Europees, dan zondag nog een match en dan op woensdag tegen ons!

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #41 Gepost op: oktober 20, 2008, 04:33:27 pm »
Stuur Roeselare EN Klup ook nog eens wandelen (you never know...) en dan kunnen ze helemaal niet meer om ons heen. Lees: dan staan we terug op de cover van Voetbalmagazine.

Maar soit, zaterdag is Roeselare aan de beurt en op basis van eerder gespeelde matchen op Roeselare blijkt dit nu niet bepaald een makkie.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #42 Gepost op: oktober 20, 2008, 04:36:34 pm »
De sleutel ligt volgens mij op de rechterflank: Berrier en Minne hebben de ploeg het evenwicht gegeven waarnaar de ploeg al vanaf het begin van het seizoen snakt. Iedereen gaat daardoor beter voetballen, zowel verdedigend als aanvallend. Conclusie: houden zo!

Bart

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #43 Gepost op: oktober 20, 2008, 04:42:37 pm »
Steve Colpaert heeft gisteren een vinger gebroken maar zal toch kunnen spelen in Roeselare.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #44 Gepost op: oktober 20, 2008, 04:49:32 pm »
Steve Colpaert moet zeker in zijn vuistje gelachen hebben, tegen zijn geliefde buren, wat voor een match van die kerel.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #45 Gepost op: oktober 20, 2008, 04:57:38 pm »
Matton op radio 1 gisteren : "...ik speelde enkele jaren bij Club dus deed de zege tegen A'lecht extra deugd..."

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #46 Gepost op: oktober 20, 2008, 05:22:06 pm »
Dank u Zulte Waregem, ik heb genoten  :D

Offline bvdv

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #47 Gepost op: oktober 20, 2008, 05:25:11 pm »
Ondanks de voorliefde en medelijden van de arbiter tov frutos toch een zalig prestatie!
Vond leye niet 100% (toch tov. de rest) die eerste kans MOET ie afmaken.
De rest moet wat meer op de goal schieten als ze de kans krijgen zoals mutumbo opt laatste!

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #48 Gepost op: oktober 20, 2008, 05:26:12 pm »
Prachtige match. Kwas mij zot aant schreeuwen. En dank u Joos voor dat beetje erkenning. Studio 1 is niet echt objectief meer.



Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #49 Gepost op: oktober 20, 2008, 05:32:02 pm »
"Zulte Waregem kleurt je dag

Anderlecht zag zondagavond alle kleuren van de regenboog in het Regenboogstadion: oranje, geel, blauw, indigo, violet en vooral het frisse rood en groen van een prima voetballend Zulte Waregem..."

Bron: www.sport.be
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #50 Gepost op: oktober 20, 2008, 05:39:10 pm »
stunten moeten we dit niet meer noemen h?.

2x gelijk op anderlecht, 2x winst tegen anderlecht thuis.
3x winst tegen standard
3x winst tegen brugge
2x winst tegen genk

en dit in 3 seizoenen 1/4

+ beker, europese overwintering, 6de en 7de plaats.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #51 Gepost op: oktober 20, 2008, 06:04:37 pm »
Matton op radio 1 gisteren : "...ik speelde enkele jaren bij Club dus deed de zege tegen A'lecht extra deugd..."

Idd; wees maar gerust, volgende week woensdag zal hij zich 200% geven .

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #52 Gepost op: oktober 20, 2008, 06:05:17 pm »
De puzzelstukjes vallen eindelijk op hun plaats...
Ik denk dat we na 2 maanden voorbereiding en 2 maanden competitie met zoeken en tasten, eindelijk een type-ploeg hebben.
- In doel bevestigt Bossut al weken na elkaar en moet ie nu toch de laatste criticasters stilaan de mond gesnoerd hebben. Wat een pr?sence heeft die zeg, hij en hij alleen is baas in die rechthoek!
- Onze achterlijn was gisteren nauwelijks op een foutje te betrappen en was ook heel vaak de basis van waaruit de tegenaanvallen vertrokken. Chapeau! Voor mij moet daar niks aan gewijzigd worden de komende wedstrijden.
- Ons middenveld heeft een prima combinatie van techniek, duelkracht en loopvermogen. (Matton en Berrier zijn echt wel 2 sterke aanwinsten voor de Jupiler Liga!)
- Onze spits is misschien nog niet in supervorm na zijn kwetsuur en de vele interlandverplichtingen van de laatste maanden, maar zelfs aan 80% weegt ie op iedere verdediging en begint ie stillekesaan de weg naar de netten terug te vinden. Wat gaat dat dan geven als ie weer 100% is?!
- Als ge bovendien dan nog een dodelijk effici?nte Mutombo als supersub kunt uitspelen en een klasbak als Neumayr als wisselmogelijkheid op het middenveld hebt, dan denk ik dat de toekomst voor deze groep er best wel aardig uitziet.
Laat deze groep een vol seizoen samenspelen (en liefst nog langer) en ze worden volgens mij alleen maar beter.
Enige negatief puntje dat ik zou kunnen bedenken is dat we denk ik toch wat gestalte ontberen om in een fysieke uitputtingsslag het hoofd te kunnen bieden tegen ploegen als Standard.
Dit smaakt naar meer als ge't mij vraagt.
Graag bevestiging op foefelare, a.u.b.!!!

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #53 Gepost op: oktober 20, 2008, 06:13:12 pm »
De puzzelstukjes vallen eindelijk op hun plaats...
Ik denk dat we na 2 maanden voorbereiding en 2 maanden competitie met zoeken en tasten, eindelijk een type-ploeg hebben.
- In doel bevestigt Bossut al weken na elkaar en moet ie nu toch de laatste criticasters stilaan de mond gesnoerd hebben. Wat een pr?sence heeft die zeg, hij en hij alleen is baas in die rechthoek!
- Onze achterlijn was gisteren nauwelijks op een foutje te betrappen en was ook heel vaak de basis van waaruit de tegenaanvallen vertrokken. Chapeau! Voor mij moet daar niks aan gewijzigd worden de komende wedstrijden.
- Ons middenveld heeft een prima combinatie van techniek, duelkracht en loopvermogen. (Matton en Berrier zijn echt wel 2 sterke aanwinsten voor de Jupiler Liga!)
- Onze spits is misschien nog niet in supervorm na zijn kwetsuur en de vele interlandverplichtingen van de laatste maanden, maar zelfs aan 80% weegt ie op iedere verdediging en begint ie stillekesaan de weg naar de netten terug te vinden. Wat gaat dat dan geven als ie weer 100% is?!
- Als ge bovendien dan nog een dodelijk effici?nte Mutombo als supersub kunt uitspelen en een klasbak als Neumayr als wisselmogelijkheid op het middenveld hebt, dan denk ik dat de toekomst voor deze groep er best wel aardig uitziet.
Laat deze groep een vol seizoen samenspelen (en liefst nog langer) en ze worden volgens mij alleen maar beter.
Enige negatief puntje dat ik zou kunnen bedenken is dat we denk ik toch wat gestalte ontberen om in een fysieke uitputtingsslag het hoofd te kunnen bieden tegen ploegen als Standard.
Dit smaakt naar meer als ge't mij vraagt.
Graag bevestiging op foefelare, a.u.b.!!!

Kan dit enkel maar beamen, we speelden al beter voetbal , enkel de resultaten dienden te volgen en dit kon niet uitblijven.(daar we 4 punten achter onze geliefde buren stonden) ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #54 Gepost op: oktober 20, 2008, 06:37:52 pm »
Op Belgacom TV vertelde men ,dat ze bij Zulte Waregem goede jonge spelers hebben.

Daarbij vroeg Nico Lain? (hoop dat goed geschreven is) aan Wim Deconinck: wie wil jij van die jongeren?

Antw. geef mij maar Thomas Matton.





gelukkig heeft hij hem niet "genomen" toen hij voor boefelare een ploegje probeerde in elkaar te timmeren voor dit seizoen ;)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #55 Gepost op: oktober 20, 2008, 06:38:26 pm »
Ik vond de ploeg van gisteren ook de beste typeploeg.
grote pluim voor Matton,Roelandts,Berrier en Minne en ja Sammy Bossut (ik had men twijfels over hem, maar onze keeper bulkt van het vertrouwen!!)
Laat ons hopen dat Stijn Minne weer een basisplaats te pakken heeft, met deze man in de ploeg, kan niet anders dan rustig zijn!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #56 Gepost op: oktober 20, 2008, 06:45:20 pm »
gisteren vond ik de 11 spelers die gestart zijn ook h??l sterk. vraag is dan natuurlijk wat je moet doen met bijvoorbeeld een Reina, Chapi, Mattys, Neumayer, Mutombo, ...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #57 Gepost op: oktober 20, 2008, 06:49:50 pm »
gisteren vond ik de 11 spelers die gestart zijn ook h??l sterk. vraag is dan natuurlijk wat je moet doen met bijvoorbeeld een Reina, Chapi, Mattys, Neumayer, Mutombo, ...
Leve de bank... er kunnen er maar 11 spelen... (en paar invallers).

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #58 Gepost op: oktober 20, 2008, 06:57:29 pm »
Er sprak iemand over gestalte dat ontbreekt.

Anderlecht had toch ook wel wat gestalte: Van damme, Juhasz, Frutos, Wasillevski.

Voor Colpaert moet dit idd heel veel deugt doen, want voor hem was dit een Derby
SV TILL I DIE

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #59 Gepost op: oktober 20, 2008, 07:01:04 pm »
Op Belgacom TV vertelde men ,dat ze bij Zulte Waregem goede jonge spelers hebben.

Daarbij vroeg Nico Lain? (hoop dat goed geschreven is) aan Wim Deconinck: wie wil jij van die jongeren?

Antw. geef mij maar Thomas Matton.





gelukkig heeft hij hem niet "genomen" toen hij voor boefelare een ploegje probeerde in elkaar te timmeren voor dit seizoen ;)

Daar hadden ze geen schrik van, het was enkel Gent die in de running was .