Auteur Topic: [10] GOVEA Omar  (gelezen 21927 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.205
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #20 Gepost op: augustus 02, 2020, 10:17:33 am »
Zarandia blijkbaar ook in de wagen. Kwamen van Ter Leie.

Tot daar de 2de kans van Luka Zarandia  ::)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.776
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #21 Gepost op: augustus 02, 2020, 10:34:44 am »
Zarandia blijkbaar ook in de wagen. Kwamen van Ter Leie.

Tot daar de 2de kans van Luka Zarandia  ::)
voetballers
das een ras apart
met 1 hersencel zijn ze al content...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.776
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #22 Gepost op: augustus 02, 2020, 10:36:40 am »
Zarandia blijkbaar ook in de wagen. Kwamen van Ter Leie.
airbags eruit dus snelheid
deur dicht dus hen niet moeten uitsnijden

Andere wagen in de flank
hopelijk heeft die mens niks!

hopelijk had hij gedronken
maar toch kunnen verkopen...
« Laatst bewerkt op: augustus 02, 2020, 10:38:13 am door Boer uit Waregem »

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.328
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #23 Gepost op: augustus 02, 2020, 10:53:20 am »
Govea zou zojuist bij een auto accident betrokken zijn geweest, hopelijk valt alles goed mee.

Serieus accident? In he Waregemse zelf?

Ik zag foto's en het was in Sint Baafs Vijve aan de kerk voor da frituurke.

Ernstig ongeval?
Hopelijk voor hem nie gedronken, want ie kan er wa van hoor je her en der

Als dat eventueel zo zou zijn, dan is dat zijn laatste wapenfeit voor ons denk ik.



Laat ons hopen ;)
Dat is zo onrespectvol.
Hopelijk niet ernstig.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.117
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #24 Gepost op: augustus 02, 2020, 10:54:59 am »
Govea zou zojuist bij een auto accident betrokken zijn geweest, hopelijk valt alles goed mee.

Serieus accident? In he Waregemse zelf?

Ik zag foto's en het was in Sint Baafs Vijve aan de kerk voor da frituurke.

Ernstig ongeval?
Hopelijk voor hem nie gedronken, want ie kan er wa van hoor je her en der

Als dat eventueel zo zou zijn, dan is dat zijn laatste wapenfeit voor ons denk ik.



Laat ons hopen ;)

En wat hoop je dan, dat ie niet gedronken had of, en dat bedoel je wss, dat het zijn laatste wapenfeit was voor ons ;)

Wat ik hoop mag je zelf invullen maar kheb al genoeg verhalen gehoord van die kerel en weet al lang dat hij hier geen toekomst meer heeft , hopelijk was hij strontzat en is die andere persoon niet gekwetst .

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.117
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #25 Gepost op: augustus 02, 2020, 11:01:25 am »
Govea zou zojuist bij een auto accident betrokken zijn geweest, hopelijk valt alles goed mee.

Serieus accident? In he Waregemse zelf?

Ik zag foto's en het was in Sint Baafs Vijve aan de kerk voor da frituurke.

Ernstig ongeval?
Hopelijk voor hem nie gedronken, want ie kan er wa van hoor je her en der

Als dat eventueel zo zou zijn, dan is dat zijn laatste wapenfeit voor ons denk ik.



Laat ons hopen ;)
Dat is zo onrespectvol.
Hopelijk niet ernstig.

Sorry maar ik kan geen respect tonen voor zulke mensen die denken dat ze king of the world zijn .

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #26 Gepost op: augustus 02, 2020, 11:19:17 am »
Dienen heeft hier toch al wat uigestoken. Zelf al zijn de helft van de verhalen maar waar. 't is nog veel te veel. Ongelofelijk en geen prof waardig.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.683
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #27 Gepost op: augustus 02, 2020, 11:53:54 am »
Dienen heeft hier toch al wat uigestoken. Zelf al zijn de helft van de verhalen maar waar. 't is nog veel te veel. Ongelofelijk en geen prof waardig.
Ja, dat kan ik geloven, maar laten we eerst afwachten hoe het accident er gekomen is, wie was er in de fout, reden ze te snel, had Govea gedronken(of was het Zarandia die reed?)?
Wanneer zou blijken dat hij gedronken had of veel te snel gereden, ja dan moet men zeker ingrijpen, dan is dit de druppel zeker? 

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.205
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #28 Gepost op: augustus 02, 2020, 12:02:59 pm »
Staat nu al op Het Nieuwsblad
2vrouwen afgevoerd naar ziekenhuis.

Een omstaander zorgde voor tumult toen de politie arriveerde (Zarandia??)

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.328
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #29 Gepost op: augustus 02, 2020, 12:13:50 pm »
Staat nu al op Het Nieuwsblad
2vrouwen afgevoerd naar ziekenhuis.

Een omstaander zorgde voor tumult toen de politie arriveerde (Zarandia??)
Ik denk niet dat het Zarandia was. Anders was het nieuws rond hem. Het Nieuwsblad zegt ook niets over Zarandia.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.328
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #30 Gepost op: augustus 02, 2020, 12:26:38 pm »
https://m.hln.be/in-de-buurt/waregem/dronken-govea-zulte-waregem-veroorzaakt-ongeval-twee-vrouwen-lichtgewond~acda7c9b/

HLN vermeldt Zarandia ook niet. En zegt dat Govea dronken was. En zonder rijbewijs. Hij was niet gewond, de vrouwen waren gelukkig alleen lichtgewond. Als het waar is, Govea moet uit de ploeg ASAP.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #31 Gepost op: augustus 02, 2020, 12:41:07 pm »
Volgens HLN : Govea had geen geldig rijbewijs bij zich en bevond zich in staat van dronkenschap, dat bevestigt het parket van Kortrijk. Zijn Mercedes werd door het parket in beslag genomen. Govea zat achter het stuur maar zat niet alleen in de auto. Volgens getuigen was hij vergezeld van Luka Zarandia. Een omstaander zorgde ook nog voor wat tumult toen de politie tussenbeide kwam. Govea zelf raakte niet gewond.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.328
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #32 Gepost op: augustus 02, 2020, 12:49:31 pm »
Zarandia ook lichtgewond maar niets ernstigs. Was misschien ook dronken maar het was Govea die reed.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #33 Gepost op: augustus 02, 2020, 12:54:03 pm »


Voetballer Omar Govea (24) van SV Zulte Waregem heeft in de nacht van zaterdag op zondag een ongeval veroorzaakt in het centrum van Sint-Eloois-Vijve. Govea reed in op een stilstaande wagen met twee vrouwen in die lichtgewond raakten. Govea bevond zich in staat van dronkenschap en was vergezeld door ploegmaat Luka Zarandia.

Alexander Haezebrouck 2 augustus 2020
Het ongeval gebeurde omstreeks 00.40 uur aan de kerk in Sint-Eloois-Vijve.Twee vrouwen stonden stil in de Koekoekstraat om de Schoendalestraat op te draaien. Net op dat moment week Zulte Waregemspeler Omar Govea af van zijn rijvak in de Schoendalestraat en knalde tegen de stilstaande auto waar beide vrouwen in
De hulpdiensten snelden ter plaatse en moesten één van de vrouwen uit haar verhakkeld voertuig halen. Beiden werden lichtgewond overgebracht naar het ziekenhuis. Govea had geen geldig rijbewijs bij zich en bevond zich in staat van dronkenschap, dat bevestigt het parket van Kortrijk. Zijn Mercedes werd door het parket in beslag genomen. Govea zat achter het stuur maar zat niet alleen in de auto. Hij was vergezeld door zijn ploegmaat Luka Zarandia. Die laatste raakte licht gewond maar stelt het goed. Volgens getuigen was het duo net voor het ongeval op café geweest waar ze enkele shotjes genuttigd hadden.  Een omstaander zorgde ook nog voor wat tumult toen de politie tussenbeide kwam.

Govea is een Mexicaanse voetballer en speelt sinds vorig jaar bij essevee. Zarandia (24) is een Georgische voetballer, hij werd vorig seizoen nog uitgeleend aan het Kazachse FK Tobol. Sv Zulte Waregem communiceert later vandaag over de zaak.


Die 2 mogen direct vertrekken van mijn part
SV TILL I DIE

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.205
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #34 Gepost op: augustus 02, 2020, 01:02:22 pm »
En sommigen hier maar op hun kop krijgen omdat ze Govea en Zarandia liever kwijt dan rijk zijn.  ::)

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 502
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #35 Gepost op: augustus 02, 2020, 01:22:46 pm »
Uiteraard keur ik dit niet goed maar zit iedereen alcoholvrij achter het stuur? Kan dit niet iedereen overkomen? Of je voetballer of bankier bent speelt hierin geen rol. Zoals gezegd keur ik het niet goed he

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #36 Gepost op: augustus 02, 2020, 01:36:47 pm »
Uiteraard keur ik dit niet goed maar zit iedereen alcoholvrij achter het stuur? Kan dit niet iedereen overkomen? Of je voetballer of bankier bent speelt hierin geen rol. Zoals gezegd keur ik het niet goed he

Euh toch wel. Dit zijn profvoetballers, betaald door het publiek en een voorbeeldrol voor jeugd en meer.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #37 Gepost op: augustus 02, 2020, 01:38:05 pm »
HET moment om hem te ruilen voor Gerkens. Is veel verstandiger.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #38 Gepost op: augustus 02, 2020, 02:00:29 pm »
Uiteraard keur ik dit niet goed maar zit iedereen alcoholvrij achter het stuur? Kan dit niet iedereen overkomen? Of je voetballer of bankier bent speelt hierin geen rol. Zoals gezegd keur ik het niet goed he

Kan dit niet iedereen overkopen? Excuseer? Dronkenschap 'overkomt' je niet he. Ik heb geen compassie met dronkenrijders. En meestal komen ze er nog goed vanaf, zijn de andere altijd het slachtoffer.

Hard straffen, enige oplossing. Al betwijfel ik of dat zal helpen bij Govea.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.749
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #39 Gepost op: augustus 02, 2020, 02:27:35 pm »
Buiten dermee. Vuil cokesnuivend Mexicaantje.