Auteur Topic: [VB] Beerschot - Essevee  (gelezen 8320 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [VB] Beerschot - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: augustus 11, 2012, 09:42:48 pm »
lendric bijna... zijnet en paal

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [VB] Beerschot - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: augustus 11, 2012, 09:57:02 pm »
Puntje op beerschot, nie slecht, we blijven ongeslagen, 4/6 op verplaatsing.

Beter dan thuis verliezen v charleroi

Freve

  • Gast
Re: [VB] Beerschot - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: augustus 11, 2012, 09:59:52 pm »
diene reporter op telenet was godverdomme nogal
Beerschot gezind zulle, damn.

Pots nen thuisfluiter

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re: [VB] Beerschot - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: augustus 11, 2012, 10:00:55 pm »
Puntje op beerschot, nie slecht, we blijven ongeslagen, 4/6 op verplaatsing.

Beter dan thuis verliezen v charleroi
haha, wat zal heintje zn excuus nu weer zijn

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [VB] Beerschot - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: augustus 11, 2012, 10:04:27 pm »
1-1 is een goed resultaat! We blijven met 7 op 9 aan de leiding na 2 uitwedstrijden en een thuiswedstrijd tegen AA Gent.

Volgende week thuis tegen Kortrijk winnen wat me wel mogelijk lijkt en we doen het uitstekend met 10 op 12. Ik ben alvast een tevreden Esseveesupporter.

Over de match zelf was het niet zo super maar zeker niet slecht. Terecht gelijkspel maar langs de ene kant mogen we van geluk spreken dat Pots geen 2e geel aan Colpaert geeft voor zijn handsbal, en langs de andere kant moeten we toch ook klagen over de afgekeurde goal van Lendric(of penalty en rood voor mikulic want die pakte hem met zijn handen op de lijn) want Leye maakte absoluut geen fout op Stijnen, hij liet de bal gewoon vallen.

De 2 invallers waren twee uitersten. Lendric dreigt meteen en weegt toch al op een verdediging terwijl Habibou van mij gewoon nooit meer mag starten met zo een gedrag... Wat een rotkarakter, sorry voor diegene die hier nog echt voor supporteren.

Man van de match was echter Frederic Brillant! Topprestatie van die man, hield Leye volledig uit de match en dreigde dan nog vaak met het hoofd ook.

De twee goals waren beide met een gelukje, zowel die van gba viel na een gelukkige deviatie als die van Essevee

Offline VIPieter

  • Leden
  • Berichten: 27
  • Essevee!
Re: [VB] Beerschot - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: augustus 11, 2012, 10:24:36 pm »
1-1 is een goed resultaat! We blijven met 7 op 9 aan de leiding na 2 uitwedstrijden en een thuiswedstrijd tegen AA Gent.

Volgende week thuis tegen Kortrijk winnen wat me wel mogelijk lijkt en we doen het uitstekend met 10 op 12. Ik ben alvast een tevreden Esseveesupporter.

Over de match zelf was het niet zo super maar zeker niet slecht. Terecht gelijkspel maar langs de ene kant mogen we van geluk spreken dat Pots geen 2e geel aan Colpaert geeft voor zijn handsbal, en langs de andere kant moeten we toch ook klagen over de afgekeurde goal van Lendric(of penalty en rood voor mikulic want die pakte hem met zijn handen op de lijn) want Leye maakte absoluut geen fout op Stijnen, hij liet de bal gewoon vallen.

De 2 invallers waren twee uitersten. Lendric dreigt meteen en weegt toch al op een verdediging terwijl Habibou van mij gewoon nooit meer mag starten met zo een gedrag... Wat een rotkarakter, sorry voor diegene die hier nog echt voor supporteren.

Man van de match was echter Frederic Brillant! Topprestatie van die man, hield Leye volledig uit de match en dreigde dan nog vaak met het hoofd ook.

De twee goals waren beide met een gelukje, zowel die van gba viel na een gelukkige deviatie als die van Essevee

Juist door dat habib zich zo misdroeg kwam er denk ik meer strijd in de match

Freve

  • Gast
Re: [VB] Beerschot - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: augustus 11, 2012, 10:25:33 pm »
Zocht vooral een gele kaart.
Ik hoop een beetje datie nog vertrekt.....

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.268
Re: [VB] Beerschot - Essevee
« Reactie #67 Gepost op: augustus 12, 2012, 09:59:51 am »
Zocht vooral een gele kaart.
Ik hoop een beetje datie nog vertrekt.....

Ze waren Habib aan het zoeken he die van Beerschot.
Maakte in mijn ogen geen enkele fout, maar die van Beerschot gingen telkens theatraal liggen als ze in de buurt van Habib waren.

Ik vond het eigenlijk een echte kutmatch. Geen kansen, voorzetten die meer in de tribune landden dan voor de goal.

Wij kunnen idd klagen over het voorval Leye-Stijnen, waar Lendric "scoort".(hands Mikulic)
Maar vooral Wim De Decker. Blijkbaar mag men zo'n fouten maken.

Onze 2 flankaanvallers waren gisteren nergens (Naessens en Alex)

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [VB] Beerschot - Essevee
« Reactie #68 Gepost op: augustus 12, 2012, 10:20:46 am »


Onze 2 flankaanvallers waren gisteren nergens (Naessens en Alex)

Volgens mij zijn het ook geen echte flankaanvallers

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [VB] Beerschot - Essevee
« Reactie #69 Gepost op: augustus 12, 2012, 10:34:37 am »
en natuurlijk ook moest Ojo al rood gekregen hebben net voor de rust

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.396
Re: [VB] Beerschot - Essevee
« Reactie #70 Gepost op: augustus 12, 2012, 11:11:08 am »
Gene vetten match. Dury zal ze wel wakker maken voor volgende week ...
Pots was inderdaad niet goed vandaag. Leye en Naessens beiden geven een duw met een schouder, een volkomen normaal duel in de zestien en twee maal fluit Pots een fout. Colpaert kon inderdaad twee maal geel gehad hebben. Beerschot ging bij ieder duel vallen en kreeg steeds de fout mee. Dienen Ozturk heeft wat mee van Boussouffa, vallen en vallen. Dan als hoogtepunt Stijnen loopt Leye omver,  Lendric schiet op doel, Mikulic haalt hem uit het doel met de hand en andermaal krijgen ze de fout mee. Het enige dat zou kunnen zijn waarvoor ze floten is op aangeven van de lijnrechter dat Leye een duw gaf in de rug van de verdediger maar het zou mij verwonderen dat de lijnrechter dan al op gelijke hoogte stond.
Maar we mogen niet vegeten dat ZW ook niet goed was vandaag. Voorzetten van De Fauw waren slecht en eigenlijk alles vanap de flanken was slecht. Wat mijn opviel Leye die heeft weer een halve marathon gelopen ...

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Re: [VB] Beerschot - Essevee
« Reactie #71 Gepost op: augustus 12, 2012, 02:39:00 pm »
vooral nadat habib er op kwam viel me op hoe ervaren en waardevol leye is.
iemand gezien hoe habib na aangesmeerd foutje zijnen tegenstander met zijn pols omvertrekt buiten de lijnen en zicht scheidrechter?

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: [VB] Beerschot - Essevee
« Reactie #72 Gepost op: augustus 12, 2012, 02:58:31 pm »
was da nie omdat die ene habib zijne pols vasthad en em gewoon lostrok?

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Re: [VB] Beerschot - Essevee
« Reactie #73 Gepost op: augustus 12, 2012, 03:37:36 pm »
was da nie omdat die ene habib zijne pols vasthad en em gewoon lostrok?

ah dat zou ook kunnen, hij kreeg alleszins ne snok