Auteur Topic: abonnement 2020-2021  (gelezen 51311 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
abonnement 2020-2021
« Gepost op: juni 02, 2020, 10:57:05 am »
Oef, ze leven nog!  Eindelijk geven ze een teken van leven.  En niet zoals ze bv bij Anderlecht doen(30 procent korting!) nee, ze behouden dezelfde prijzen als vorig jaar en betalen de matchen die zonder publiek worden gespeeld terug.  Ik vrees ervoor!  Dit wordt volgens mij afgestraft en gaan we terug, net als vorig jaar een serieuze daling hebben bij de abonnees.   Wat is de bedoeling hiervan?  Zijn ze nu zo dom dat ze denken dat ze met deze tarieven EXTRA volk gaan trekken? Een kleine geste naar de supporters toe is teveel gevraagd, al is het 5 euro minder, nee, zelfs dat kunnen ze niet!   Waar is de club van het volk gebleven, we zijn een elitaire club geworden, ik herken mijn club niet meer.
https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/vaneigens-komt-het-terug-bestel-nu-je-abonnement
« Laatst bewerkt op: juni 02, 2020, 11:14:42 am door mogul »

Online thorgan

  • Leden
  • Berichten: 383
  • Essevee!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #1 Gepost op: juni 02, 2020, 11:17:45 am »
Ik vrees er ook voor dat de gewone supporters nu nog rapper zullen afhaken.
Voor het eerst in 48 jaar dat ik ga kijken,weet ik nog niet of ik abo blijf of niet.
Niet alleen door de prijzen maar ook door de onzekerheid wanneer we opnieuw met zijn allen naar het stadion zullen mogen.Ik ben het ook grondig beu dat we in eigen stadion meer en meer fans van de bezoekende partij in ons vakken hebben en dat daar absoluut niets aan gedaan wordt om dit te vermijden.
Integendeel zelfs,het lijkt wel of wij de schuldigen zijn die geen respect hebben voor die fans van de andere ploegen.Essevee zal altijd mijn ploeg blijven,maar ik twijfel serieus om een nieuw abonnement te kopen nu.

Offline WAREGEM_ACAB

  • Leden
  • Berichten: 271
  • voor wie? voor ESSEVEEE!!!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #2 Gepost op: juni 02, 2020, 12:16:17 pm »
Denk dat we juist allemaal trouw moeten blijven en niet ons abonnement opgeven, als je kijkt naar een club als KV Mechelen waarbij men dit seizoen 12 000! abonnees had. Essevee supporters zijn te lui geworden, vakken geraken niet meer gevuld, mensen zakken niet meer af naar het stadion. het is zeer triestig om te zien hoeveel volk er is bij een thuismatch tegen pakweg waasland beveren of STVV. Akkoord dat de club hun prijzen iets aantrekkelijker had kunnen maken gezien de omstandigheden, maar denk dat wij ook wel ons steentje moeten bijdragen door loyaal te blijven. De laatste jaren is die mentaliteit een beetje zoek bij sommige Essevee supporters.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #3 Gepost op: juni 02, 2020, 12:32:23 pm »
Toch even kanttekening...
Na wat rekenwerk kan ieder voor zichzelf zijn korting uitrekenen. Er is wel degelijk korting. ;)
Mijn voorbeeld.
Abonnement van 245 euro voor 15 wedstrijden.
Maakt 16,33 euro per wedstrijd.

Laat ons eerlijk zijn, de kans dat er al zeker 1 thuismatch zonder publiek gespeeld zal worden is immens groot. Wat mij een dus korting geeft €16,33 ofwel 6,66% op mijn abo.
Met wat 'geluk' (al zie ik het zo niet) zullen dat zelf 2 thuismatchen worden (13% ofwel €32)

Dus dat wil zeggen dat ze bvb ook konden gecommuniceerd hebben in mijn geval.
Jens, koop nu je abonnement voor eind juni en ontvang €32 korting + €10 vroekboekkorting.

Is dus een totale korting van €42 op €245. ofwel 17%
42 euro... daar kan je toch al iets mee doen, niet?  ::)

Na communicatie toe kan ik begrijpen dat veel eerste reacties zijn: 'Krijgen we geen korting??' Maar als je eens gaat rekenen voor jezelf...  ::)+

Per wedstrijd die voor gesloten deuren doorgaat krijg ik 6,66% korting ofwel €32

PS: indien we PO1 halen dan kost mij dit €49 extra. Gezien ik al €42 bij elkaar gespaard heb gedurende het seizoen, moet ik dus slechts €7 opleggen om het abo binnen te rijven.
Dit onder voorbehoud dat ze opnieuw de 20% regel toepassen voor PO1. Iemand die dit kan bevestigen aub?

Want bij kwade wil, verhogen ze dit naar 25% of 30% en dan is de volledige korting natuurlijk weer weg  ::) Op dit moment kan je hier niets van terugvinden in de comuniqué

Indien gewenst wil ik gerust een excel-file maken waarbij je de variabele paramters kan invulen zodat ieder voor zich het prijsverschil kan uitrekenen.

« Laatst bewerkt op: juni 02, 2020, 12:45:39 pm door jenske »

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #4 Gepost op: juni 02, 2020, 12:40:04 pm »
Een eigen kantekening die ik maak na het herlezen:

Ik spreek van korting, maar insé mag ik het zo niet zien. het gaat om een terugbetaling/cashback/voucher/... Te lange laatste zal ik het volledige bedrag er wel meteen moeten leggen  ;)

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #5 Gepost op: juni 02, 2020, 12:41:33 pm »
Oef, ze leven nog!  Eindelijk geven ze een teken van leven.  En niet zoals ze bv bij Anderlecht doen(30 procent korting!) nee, ze behouden dezelfde prijzen als vorig jaar en betalen de matchen die zonder publiek worden gespeeld terug.  Ik vrees ervoor!  Dit wordt volgens mij afgestraft en gaan we terug, net als vorig jaar een serieuze daling hebben bij de abonnees.   Wat is de bedoeling hiervan?  Zijn ze nu zo dom dat ze denken dat ze met deze tarieven EXTRA volk gaan trekken? Een kleine geste naar de supporters toe is teveel gevraagd, al is het 5 euro minder, nee, zelfs dat kunnen ze niet!   Waar is de club van het volk gebleven, we zijn een elitaire club geworden, ik herken mijn club niet meer.
https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/vaneigens-komt-het-terug-bestel-nu-je-abonnement

Man, jij leeft van kritiek geven zeker ?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #6 Gepost op: juni 02, 2020, 12:44:08 pm »
Oef, ze leven nog!  Eindelijk geven ze een teken van leven.  En niet zoals ze bv bij Anderlecht doen(30 procent korting!) nee, ze behouden dezelfde prijzen als vorig jaar en betalen de matchen die zonder publiek worden gespeeld terug.  Ik vrees ervoor!  Dit wordt volgens mij afgestraft en gaan we terug, net als vorig jaar een serieuze daling hebben bij de abonnees.   Wat is de bedoeling hiervan?  Zijn ze nu zo dom dat ze denken dat ze met deze tarieven EXTRA volk gaan trekken? Een kleine geste naar de supporters toe is teveel gevraagd, al is het 5 euro minder, nee, zelfs dat kunnen ze niet!   Waar is de club van het volk gebleven, we zijn een elitaire club geworden, ik herken mijn club niet meer.
https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/vaneigens-komt-het-terug-bestel-nu-je-abonnement

Man, jij leeft van kritiek geven zeker ?
Ja.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #7 Gepost op: juni 02, 2020, 01:01:58 pm »
Toch even kanttekening...
Na wat rekenwerk kan ieder voor zichzelf zijn korting uitrekenen. Er is wel degelijk korting. ;)
Mijn voorbeeld.
Abonnement van 245 euro voor 15 wedstrijden.
Maakt 16,33 euro per wedstrijd.

Laat ons eerlijk zijn, de kans dat er al zeker 1 thuismatch zonder publiek gespeeld zal worden is immens groot. Wat mij een dus korting geeft €16,33 ofwel 6,66% op mijn abo.
Met wat 'geluk' (al zie ik het zo niet) zullen dat zelf 2 thuismatchen worden (13% ofwel €32)

Dus dat wil zeggen dat ze bvb ook konden gecommuniceerd hebben in mijn geval.
Jens, koop nu je abonnement voor eind juni en ontvang €32 korting + €10 vroekboekkorting.

Is dus een totale korting van €42 op €245. ofwel 17%
42 euro... daar kan je toch al iets mee doen, niet?  ::)

Na communicatie toe kan ik begrijpen dat veel eerste reacties zijn: 'Krijgen we geen korting??' Maar als je eens gaat rekenen voor jezelf...  ::)+

Per wedstrijd die voor gesloten deuren doorgaat krijg ik 6,66% korting ofwel €32

PS: indien we PO1 halen dan kost mij dit €49 extra. Gezien ik al €42 bij elkaar gespaard heb gedurende het seizoen, moet ik dus slechts €7 opleggen om het abo binnen te rijven.
Dit onder voorbehoud dat ze opnieuw de 20% regel toepassen voor PO1. Iemand die dit kan bevestigen aub?

Want bij kwade wil, verhogen ze dit naar 25% of 30% en dan is de volledige korting natuurlijk weer weg  ::) Op dit moment kan je hier niets van terugvinden in de comuniqué

Indien gewenst wil ik gerust een excel-file maken waarbij je de variabele paramters kan invulen zodat ieder voor zich het prijsverschil kan uitrekenen.


Uw redenering kan ik helemaal niet volgen. Het terugbetalen van de matchen die achter gesloten deur worden gespeeld kan je toch onmogelijk beschouwen als een korting? De prijs per match die je kan bijwonen blijft daarmee dezelfde... Enige korting is de 10 euro bij verlengen abonnement voor eind juni...

Online Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 725
  • Essevee!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #8 Gepost op: juni 02, 2020, 01:21:08 pm »
Oef, ze leven nog!  Eindelijk geven ze een teken van leven.  En niet zoals ze bv bij Anderlecht doen(30 procent korting!) nee, ze behouden dezelfde prijzen als vorig jaar en betalen de matchen die zonder publiek worden gespeeld terug.  Ik vrees ervoor!  Dit wordt volgens mij afgestraft en gaan we terug, net als vorig jaar een serieuze daling hebben bij de abonnees.   Wat is de bedoeling hiervan?  Zijn ze nu zo dom dat ze denken dat ze met deze tarieven EXTRA volk gaan trekken? Een kleine geste naar de supporters toe is teveel gevraagd, al is het 5 euro minder, nee, zelfs dat kunnen ze niet!   Waar is de club van het volk gebleven, we zijn een elitaire club geworden, ik herken mijn club niet meer.
https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/vaneigens-komt-het-terug-bestel-nu-je-abonnement

Man, jij leeft van kritiek geven zeker ?
Ja.

Kritiek volkomen terecht?
Waar is het vergelijk tussen abonnement en apart een ticket kopen per match?
Moet de abonnee niet beloond worden...
En dan de diverse acties per match waar je aan spotprijs een ticket kunt kopen.
Wat is het voordeel voor de trouwe abonnee nog : een vaste zitplaats, maar financieel "nougatballen"


Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #9 Gepost op: juni 02, 2020, 01:45:32 pm »
Oef, ze leven nog!  Eindelijk geven ze een teken van leven.  En niet zoals ze bv bij Anderlecht doen(30 procent korting!) nee, ze behouden dezelfde prijzen als vorig jaar en betalen de matchen die zonder publiek worden gespeeld terug.  Ik vrees ervoor!  Dit wordt volgens mij afgestraft en gaan we terug, net als vorig jaar een serieuze daling hebben bij de abonnees.   Wat is de bedoeling hiervan?  Zijn ze nu zo dom dat ze denken dat ze met deze tarieven EXTRA volk gaan trekken? Een kleine geste naar de supporters toe is teveel gevraagd, al is het 5 euro minder, nee, zelfs dat kunnen ze niet!   Waar is de club van het volk gebleven, we zijn een elitaire club geworden, ik herken mijn club niet meer.
https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/vaneigens-komt-het-terug-bestel-nu-je-abonnement

Man, jij leeft van kritiek geven zeker ?


idd  ::)
... maar is een beetje eigen aan de gemiddelde Essevee supporter zeker?

de abonnement-prijzen zijn nie goe
den bouw is niet goe
het bestuur is niet goe
den tainer is nie goe
de speler zijn nie goe
de communicatie is nie goe

Je mag kritisch zijn, maar alles systematisch neerhalen omdat het niet is zoals je zelf wil dan moet je uw eigen clubje beginnen? Idem met werknemers, als je het niet eens bent met je baas, dan begin je toch zelfstandig? Dan kan je alles zelf beslissen en het beter doen.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #10 Gepost op: juni 02, 2020, 01:54:12 pm »
abo kopen is als je veel gaat kijken gewoon het goedkoopste.
dit staat nog los van de politiek die ze voeren.
essevee heeft niet de goedkoopste abonnementen maar zeker niet de duurste (bij veel clubs een groot verschil tussen de goedkoopste en de duurste abonnementen wat bij essevee meevalt).
voor 01/07/2020 krijg je wel nog 10 euro korting eigenlijk.
goedkopere abonnementen? je weet toch dat dat niet ging gebeuren (is bij veel ploegen zo hoor).
de ploegen kiezen gewoon voor n manier om te compenseren, verrekenen.
ze hebben vooral vorig jaar fouten gemaakt waardoor er veel zijn afgehaakt.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #11 Gepost op: juni 02, 2020, 02:03:41 pm »
abo kopen is als je veel gaat kijken gewoon het goedkoopste.
dit staat nog los van de politiek die ze voeren.
essevee heeft niet de goedkoopste abonnementen maar zeker niet de duurste (bij veel clubs een groot verschil tussen de goedkoopste en de duurste abonnementen wat bij essevee meevalt).
voor 01/07/2020 krijg je wel nog 10 euro korting eigenlijk.
goedkopere abonnementen? je weet toch dat dat niet ging gebeuren (is bij veel ploegen zo hoor).
de ploegen kiezen gewoon voor n manier om te compenseren, verrekenen.
ze hebben vooral vorig jaar fouten gemaakt waardoor er veel zijn afgehaakt.


Uiteindelijk is een abonnement ook een soort van steunkaart hé.
Los van het feit dat je de toegang krijgt tot het stadion, steun je ook de club met extra inkomsten.
Als iedereen zijn abonnement niet vernieuwd moet je dan nadien ook niet afkomen dat de club niet voldoende investeert in spelers, ... minder investeren is mindere resultaten, mindere resultaten is minder interesse in abo's ... vicieuze cirkel zeg maar.

Los daarvan ... teleurgesteld omdat de prijzen gelijk blijven. Alles wordt duurder, dus weer blij dat de prijs dezelfde blijft. De prijs optrekken dat zou pas bij de haren gegrepen zijn. Trouwens mooie geste dat de club de matchen die zonder publiek worden gespeeld terugbetalen.

Probleem is hé ... veel maken altijd de rekening en 'denk' dat ze van hen profiteren.

Zo organiseer ik een event samen met een maat ... we krijgen soms de opmerking over onze prijssetting, gewoon omdat mensen bepaalde kosten vergeten mee te tellen want we organiseren zogoed als tegen kostprijs. Als ik aan een gelijkaardig event deelneem en het is €5 duurder dan bij ons, dan *gun* ik de organisatoren dat, gewoon omdat ik weet hoeveel werk en tijd erin zit.



Online Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 725
  • Essevee!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #12 Gepost op: juni 02, 2020, 02:30:13 pm »
abo kopen is als je veel gaat kijken gewoon het goedkoopste.
dit staat nog los van de politiek die ze voeren.
essevee heeft niet de goedkoopste abonnementen maar zeker niet de duurste (bij veel clubs een groot verschil tussen de goedkoopste en de duurste abonnementen wat bij essevee meevalt).
voor 01/07/2020 krijg je wel nog 10 euro korting eigenlijk.
goedkopere abonnementen? je weet toch dat dat niet ging gebeuren (is bij veel ploegen zo hoor).
de ploegen kiezen gewoon voor n manier om te compenseren, verrekenen.
ze hebben vooral vorig jaar fouten gemaakt waardoor er veel zijn afgehaakt.


Uiteindelijk is een abonnement ook een soort van steunkaart hé.
Los van het feit dat je de toegang krijgt tot het stadion, steun je ook de club met extra inkomsten.
Als iedereen zijn abonnement niet vernieuwd moet je dan nadien ook niet afkomen dat de club niet voldoende investeert in spelers, ... minder investeren is mindere resultaten, mindere resultaten is minder interesse in abo's ... vicieuze cirkel zeg maar.

Los daarvan ... teleurgesteld omdat de prijzen gelijk blijven. Alles wordt duurder, dus weer blij dat de prijs dezelfde blijft. De prijs optrekken dat zou pas bij de haren gegrepen zijn. Trouwens mooie geste dat de club de matchen die zonder publiek worden gespeeld terugbetalen.

Probleem is hé ... veel maken altijd de rekening en 'denk' dat ze van hen profiteren.

Zo organiseer ik een event samen met een maat ... we krijgen soms de opmerking over onze prijssetting, gewoon omdat mensen bepaalde kosten vergeten mee te tellen want we organiseren zogoed als tegen kostprijs. Als ik aan een gelijkaardig event deelneem en het is €5 duurder dan bij ons, dan *gun* ik de organisatoren dat, gewoon omdat ik weet hoeveel werk en tijd erin zit.

Lui zijn commerciële managers die niet op zoek gaan naar nieuwe klanten/leden, arrogant zijn commerciële managers die niet weten hoe hun bestaande klanten/leden te behouden/soigneren.

Offline WAREGEM_ACAB

  • Leden
  • Berichten: 271
  • voor wie? voor ESSEVEEE!!!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #13 Gepost op: juni 02, 2020, 03:01:01 pm »
Overigens denk ik dat we de onbetaalbare herinneringen die de club ons al bezorgt heeft niet moeten vergeten. De korting maakt mij eerlijk gezegd niet veel uit, prijzen voor abo's waren en zijn nog steeds zeer democratisch. Echter heb ik wel soms mijn twijfels bij de prijspolitiek die de club gebruikt. Sfeertribune blijft goedkoper dan de familietribune,begrijp niet goed waarom? stel dat je de familietribune een klein bedrag lager maakt dan de sfeertribune zullen er meer mensen die niet in de sfeertribune staan om sfeer te maken naar de familietribune verhuizen + de familietribune zal voller zitten (tegenwoordig zit hij vaak niet vol) waardoor er minder kans is voor supporters van andere ploegen om in deze tribunes tickets te kopen. twee vliegen in één klap dus. bon maar los van dit feit, ik blijf een abo kopen korting of geen korting. Ik wil mijn clubliefde niet laten liggen omdat Essevee geen 30% korting (zoals anderlecht) geeft. supporter zijn we in goede en slechte tijden en zal nooit mijn passie weggooien voor een prijs van pakweg 30 euro.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #14 Gepost op: juni 02, 2020, 03:02:05 pm »
abo kopen is als je veel gaat kijken gewoon het goedkoopste.
dit staat nog los van de politiek die ze voeren.
essevee heeft niet de goedkoopste abonnementen maar zeker niet de duurste (bij veel clubs een groot verschil tussen de goedkoopste en de duurste abonnementen wat bij essevee meevalt).
voor 01/07/2020 krijg je wel nog 10 euro korting eigenlijk.
goedkopere abonnementen? je weet toch dat dat niet ging gebeuren (is bij veel ploegen zo hoor).
de ploegen kiezen gewoon voor n manier om te compenseren, verrekenen.
ze hebben vooral vorig jaar fouten gemaakt waardoor er veel zijn afgehaakt.


Uiteindelijk is een abonnement ook een soort van steunkaart hé.
Los van het feit dat je de toegang krijgt tot het stadion, steun je ook de club met extra inkomsten.
Als iedereen zijn abonnement niet vernieuwd moet je dan nadien ook niet afkomen dat de club niet voldoende investeert in spelers, ... minder investeren is mindere resultaten, mindere resultaten is minder interesse in abo's ... vicieuze cirkel zeg maar.

Los daarvan ... teleurgesteld omdat de prijzen gelijk blijven. Alles wordt duurder, dus weer blij dat de prijs dezelfde blijft. De prijs optrekken dat zou pas bij de haren gegrepen zijn. Trouwens mooie geste dat de club de matchen die zonder publiek worden gespeeld terugbetalen.

Probleem is hé ... veel maken altijd de rekening en 'denk' dat ze van hen profiteren.

Zo organiseer ik een event samen met een maat ... we krijgen soms de opmerking over onze prijssetting, gewoon omdat mensen bepaalde kosten vergeten mee te tellen want we organiseren zogoed als tegen kostprijs. Als ik aan een gelijkaardig event deelneem en het is €5 duurder dan bij ons, dan *gun* ik de organisatoren dat, gewoon omdat ik weet hoeveel werk en tijd erin zit.

Lui zijn commerciële managers die niet op zoek gaan naar nieuwe klanten/leden, arrogant zijn commerciële managers die niet weten hoe hun bestaande klanten/leden te behouden/soigneren.


Bovenstaande ga ik niet ontkennen ...


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #15 Gepost op: juni 02, 2020, 03:44:42 pm »
Ga niet over mij, ik ga al 45 jaar een abonnement gaan kopen, het is mooi om te zeggen dat iedereen nu de club moet steunen, awel, met hoeveel zijn we, diegene die in 1A komen, 2000? 2500? 3000? Zal zoiets zijn,daar ga je niks aan veranderen met uw prijzen, die vorig jaar al verhoogden, te laten, die andere 2000 max die misschien een abonnement terug zouden kopen gaan nu niet meer twijfelen en dan schieten we met de echte over,3000? en daar ga je als club ook niks extra mee verdienen.  De trouwe fan is belangrijk, maar ook de successupporters, een deel waren vorig seizoen al weg, nu volgt de rest.
De club zelf kan daar op inspelen, mensen, we hebben u nodig, nee, doen ze ook niet.  Maar goed, ik ben de zage, het is dan maar  zo, ze kunnen wel een Simons aantrekken, maar een kleine korting(alweer, niet voor mij) als teken van'we doen iets voor de supporters' kan er niet van af.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #16 Gepost op: juni 02, 2020, 03:55:11 pm »
normaal dat Anderlecht iets moet doen tov hun supporters of het ontploft daar volledig.
onze prijzen zijn idd nog vrij democratisch, maar toch laten ze abo's liggen door foute beslissingen, prioriteiten, communicatie.
na 2 barslechte jaren moest ik vorig jaar plots meer betalen. sorry, dan zijn er mensen die afhaken hoor.
dit jaar was het n gemiddeld seizoen met in de beker tegen Club het essevee dat we al enkele jaren kwijt waren...n ploeg die Brugge deed puffen, zwoegen, zweten en dit met n over mijn lijk mentaliteit!
dan komt het volk automatisch terug.
niet als je speelt en je soms op voorhand weet dat het op niet veel zal trekken omdat ze bang zijn, tegenstander op voorhand wordt opgehemeld en verschillende spelers op hun foute positie staan.
genoeg mensen die ik in de tribune soms zie kijken naar elkaar. ja, dan haken sommige mensen af.
hoop dat ze dit allemaal beseffen in het bestuur!



Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #17 Gepost op: juni 02, 2020, 05:16:31 pm »
Als er goed voetbal en strijd te zien is, doet de prijs er niet toe. Het is niet vanwege de prijs dat er minder abo’s zijn.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #18 Gepost op: juni 02, 2020, 05:29:19 pm »
Als er goed voetbal en strijd te zien is, doet de prijs er niet toe. Het is niet vanwege de prijs dat er minder abo’s zijn.

Dit.

Hoeveel keer hebben we de laatste 3 seizoenen het moeten aanzien om onze ploeg als een bende makke lammetjes zien afgeslacht te worden? Veel te veel!
Van onze sterke thuisreputatie en over-mijn-lijkmentaliteit is al lang geen sprake meer. De tijd dat we de 'reuzenkiller' waren en de G5 met een bang hartje naar ons Regenboogstadion afzakte is al lang voorbij.

Dàt is de reden waarom de twijfelaars (en dat zijn er veel) afhaken.
De enige oplossing voor mij, is niet de abonnementsprijzen met € 10 vergoedkopen, maar wel Francky Dury buitenkegelen.

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 499
  • Essevee!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #19 Gepost op: juni 02, 2020, 05:59:14 pm »
Klopt inderdaad. Het is niet door overal 20 euro af te doen dat we plots meer abonnees zullen hebben. Geen vedetten maar jongens met een Vlaamse winnersmentaliteit dat hebben we nodig om de interesse te doen stijgen hetzij via abo hetzij via losse verkoop