Auteur Topic: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende  (gelezen 14809 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 902
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #100 Gepost op: februari 09, 2022, 11:00:19 pm »
Content dat ik thuis gebleven ben en blijkbaar velen met mij.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.365
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #101 Gepost op: februari 10, 2022, 05:52:25 am »
Bon, we zijn dus - samen met Seraing - degradatiekandidaat. Meer zelfs, we zijn zelfs veel minder dan Seraing, want als we die 2 lucky-overwinningen tegen KVM en Standard niet hadden gehad, dan was het nu al over.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.779
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #102 Gepost op: februari 10, 2022, 07:24:09 am »
Ik lees reacties ''De Neve, dat is een pas een goeien, die loopt en werkt hard''. Ja maar jongens, nee, daarom ben je niet goed.

Hij speelt als winger, de bedoeling in die positie is dat je jouw rechtstreekse tegenstander het leven wilt/gaat zuur maken door hem op te zoeken 1 tegen 1. De Neve ging constant zijn bal breed spelen of naar achter. Zelf op momenten dat hij 1 tegen 1 stond. Dat ligt aan hem, uiteraard, hij moet veeeeel meer lef tonen. Maar wordt dat op training gezegd? Werd dat vroeger in de jeugd tegen hem gezegd? Als je jeugdspelers wilt doen slagen bij ons moet je er voor zorgen dat ze niet alleen fysiek maar vooral mentaal klaar zijn om hun ballen te tonen aan het grote publiek. Want anders wordt dit een De Smet, Van Hecke 2.0. Maar goed, nu ben ik misschien te streng, maar hij zal het wel moeten gaan tonen als hij wilt slagen.

Buiten dat, is het ook heel duidelijk dat we zonder Gano/Vossen aanvallend geen zak waard zijn.

Dit niveau is elke keer opnieuw te voorspellen, en maak u geen illusies wijs. Dit zal tot het einde van het seizoen zo zijn. En ik kan hier wel zeggen dat wij onze stem moeten laten horen om ze te steunen, maar het is gewoon dood dit stadion. Ik kijk soms eens rond me heen, supporters zijn het moe. Ze komen omdat ze van de club houden, maar zingen? Sfeer maken? Wat een begrafenis. En ik snap het volledig.

Die naamswijziging, die nieuwe wind, nieuwe mensen. Doe het aub zsm na dit seizoen. Want dit is echt het Lokeren van een aantal jaar geleden. Laat het aub niet zo ver komen.

Tot zaterdag heren/dames.
je bent niet te streng
maar
ze spelen allemaal naar achter
zelfs ons vedetten die het WEL kunnen
Dompe, Govea, Seck
allemaal 100% goeie passen, ma wel al na achter

enige die iets probeert is Doumbia
maar das dan vol risico constant en ge weet
datie em kwijt ga spelen

KVO had ons goed gescout
alles op de flanken kreeg druk
alles centraal mocht
want ze weten sowiezo
tga na de flanken…

1e helftn beste kansen… centraal door hun verdediging

als ge dan ziet dat ohl tegen genk wint
en hoe onze lamlendigaards er daar bij liepen

wordt dringend tijd da ze 5u per dag trainen ipv 2,5
want corners, passen, vrije trappen… kunnen nog vele beter
PRUTSERS

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #103 Gepost op: februari 10, 2022, 07:26:18 am »
Het zwakste team in jaren,misschien wel sedert het begin van de fusie
nee lol

Online Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 502
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #104 Gepost op: februari 10, 2022, 07:59:29 am »
Ze hebben precies schrik om naar voor te spelen. Hopelijk zaterdag Gano terug en die match later tegen Seraing winnen dan komen we er wellicht wel

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 793
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #105 Gepost op: februari 10, 2022, 09:05:26 am »
Ik vond De Neve toch ok. Veel gegeven, was wel op na 70min maar moest blijven staan  ? Waarom Fadera niet in zijn plaats.

En wa was dat met de hoekschoppen. Govea die de hoekschoppen opeist terwijl Dompé die wou trappen en vervolgens gelijk ne preminiem zijn bal niet van de grond krijgt ?   En Timmy die erop staat te kijken ??????   Zijn er dan geen afspraken ?

We hebben het lastig met het ploegen die het spelletje spelen van Oostende: direct immense druk op de bal met 3 spelers, veel lopen, snelheid en druk. We geraken er niet onderuit omdat we te weinig technisch vermogen hebben.  Dompé bij de bal , direct 3 spelers erbij. Begin er maar aan.

't is ook niet zo evident meer. Kijk maar hoever Union geraakt met deze tactiek , onze competitie evolueert meer en meer waar wedstrijden beslist worden door loopvermogen, sprints, tactiek & power.  De artiesten à la Franck Berrier lopen dun gezaaid en worden ingeruild door kuitenbijters die blijven lopen en geniepige foutjes maken. Niet zo een mooie evolutie.


Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.475
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #106 Gepost op: februari 10, 2022, 09:09:04 am »
De Neve geeft het voorbeeld hoe het moet. Voor de eerste keer een volledige match gespeeld, en toonde at hij de 90 minuten aan kan. Voor ik een echte aanwinst. Jammer dat de andere spelers hem niet kunnen volgen, letterlijk en figuurlijk.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #107 Gepost op: februari 10, 2022, 10:44:41 am »
Ik vond De Neve toch ok. Veel gegeven, was wel op na 70min maar moest blijven staan  ? Waarom Fadera niet in zijn plaats.

En wa was dat met de hoekschoppen. Govea die de hoekschoppen opeist terwijl Dompé die wou trappen en vervolgens gelijk ne preminiem zijn bal niet van de grond krijgt ?   En Timmy die erop staat te kijken ??????   Zijn er dan geen afspraken ?

We hebben het lastig met het ploegen die het spelletje spelen van Oostende: direct immense druk op de bal met 3 spelers, veel lopen, snelheid en druk. We geraken er niet onderuit omdat we te weinig technisch vermogen hebben.  Dompé bij de bal , direct 3 spelers erbij. Begin er maar aan.

't is ook niet zo evident meer. Kijk maar hoever Union geraakt met deze tactiek , onze competitie evolueert meer en meer waar wedstrijden beslist worden door loopvermogen, sprints, tactiek & power.  De artiesten à la Franck Berrier lopen dun gezaaid en worden ingeruild door kuitenbijters die blijven lopen en geniepige foutjes maken. Niet zo een mooie evolutie.

Het verhaal De Neve is zo wat het het verhaal van de laatste jaren he. Iedereen is gecharmeerd omdat ie veel loopt en uit eigen jeugd komt. Ik vind het ook leuk hoe hij blijft lopen en zich inzetten, daar kunnen andere spelers nog iets van leren.
Maar al bij al is De Neve ook te weinig. Buiten die ene kans gisteren, heb ik hem niet gezien. Stond op de flank, geraakte zijn man niet voorbij, werd een paar keer serieus opzij gezet door zijn tegenstander.
Het feit dat we blij zijn met deze jongen, zegt veel over de situatie waarin we zijn afgegleden.

Het is werkelijk armoe troef he. Spelvisie 0,0. Hopen dat een bal eens goed valt, hopen op een actie van Dompe die de laatste weken ook niets meer voorstelt.

En dan, ik benadruk het nog eens, de grootste schande van allemaal. KAPITEIN De Bock. Dat is pas een indicatie van hoe triestig het met ons gesteld is. Ik kan het niet anders omschrijven dan een grote schande dat die hier iedere match 90 minuten mag spelen en die band nog mag dragen.
0 leiderschap, 0 inzet, 0 conditie.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #108 Gepost op: februari 10, 2022, 10:54:09 am »
Ik vond De Neve toch ok. Veel gegeven, was wel op na 70min maar moest blijven staan  ? Waarom Fadera niet in zijn plaats.

En wa was dat met de hoekschoppen. Govea die de hoekschoppen opeist terwijl Dompé die wou trappen en vervolgens gelijk ne preminiem zijn bal niet van de grond krijgt ?   En Timmy die erop staat te kijken ??????   Zijn er dan geen afspraken ?

We hebben het lastig met het ploegen die het spelletje spelen van Oostende: direct immense druk op de bal met 3 spelers, veel lopen, snelheid en druk. We geraken er niet onderuit omdat we te weinig technisch vermogen hebben.  Dompé bij de bal , direct 3 spelers erbij. Begin er maar aan.

't is ook niet zo evident meer. Kijk maar hoever Union geraakt met deze tactiek , onze competitie evolueert meer en meer waar wedstrijden beslist worden door loopvermogen, sprints, tactiek & power.  De artiesten à la Franck Berrier lopen dun gezaaid en worden ingeruild door kuitenbijters die blijven lopen en geniepige foutjes maken. Niet zo een mooie evolutie.

Het verhaal De Neve is zo wat het het verhaal van de laatste jaren he. Iedereen is gecharmeerd omdat ie veel loopt en uit eigen jeugd komt. Ik vind het ook leuk hoe hij blijft lopen en zich inzetten, daar kunnen andere spelers nog iets van leren.
Maar al bij al is De Neve ook te weinig. Buiten die ene kans gisteren, heb ik hem niet gezien. Stond op de flank, geraakte zijn man niet voorbij, werd een paar keer serieus opzij gezet door zijn tegenstander.
Het feit dat we blij zijn met deze jongen, zegt veel over de situatie waarin we zijn afgegleden.

Het is werkelijk armoe troef he. Spelvisie 0,0. Hopen dat een bal eens goed valt, hopen op een actie van Dompe die de laatste weken ook niets meer voorstelt.

En dan, ik benadruk het nog eens, de grootste schande van allemaal. KAPITEIN De Bock. Dat is pas een indicatie van hoe triestig het met ons gesteld is. Ik kan het niet anders omschrijven dan een grote schande dat die hier iedere match 90 minuten mag spelen en die band nog mag dragen.
0 leiderschap, 0 inzet, 0 conditie.
Volledig akkoord met verhaal De Neve.

Wat betreft Dompé, we hebben het hier zelf gezegd, in het begin van het seizoen laten tegenstanders hem soms nog eens los, maar zag je bijvoorbeeld gisteren? Met 3(!) man stonden ze bij hem, dus dan moet het bijvoorbeeld van de andere flank komen, maar het verhaal De Neve zie je gelukkig ook. Zonder Dompé, zijn wij niets. En als Gano/Vossen nog eens wegvallen, heb je werkelijk 0.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #109 Gepost op: februari 10, 2022, 11:33:33 am »
Met veel geluk komen we dat eerste kwartier door, nadat KVO al een keer of 5 met direct voetbal een bal tussen centrale verdediger en backs kan inspelen.

Tweede helft laten ze ons voetballen en dan is het pas echt schrijnend. Elke vorm van enthousiasme vakkundig de kop ingedrukt door alweer een slechte pass, technisch foutje, balletje breed of na 10 risicopassen belanden bij de keeper die dan nog eens ruimschoots z'n tijd neemt.

Doodziek zijn we en niet alleen dit seizoen. Niveau Waasland-Beveren, Moeskroen, ... Identiteit 0,0. Ne mens zou nog de wedstrijden met de fanfare en de piste rond het stadion beginnen missen.
De club mist voetbalverstand en metier op alle niveaus. Denk eens na hoe je volgend jaar wil voetballen en koop eens spelers in functie van dat systeem.

Ter info als wiki klopt:
Seizoen '18-'19' eindigen we 11e met slechts 33 punten (7 punten achter op plaats 10 voor diegene die dat nog cava vinden)
Seizoen '19-'20 eindigen we 9e met 36 punten (7 punten achter op plaats 8 )
« Laatst bewerkt op: februari 10, 2022, 12:18:10 pm door svennay »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.285
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #110 Gepost op: februari 10, 2022, 11:38:22 am »
En ik kan hier wel zeggen dat wij onze stem moeten laten horen om ze te steunen, maar het is gewoon dood dit stadion. Ik kijk soms eens rond me heen, supporters zijn het moe. Ze komen omdat ze van de club houden, maar zingen? Sfeer maken? Wat een begrafenis. En ik snap het volledig.

Die naamswijziging, die nieuwe wind, nieuwe mensen. Doe het aub zsm na dit seizoen. Want dit is echt het Lokeren van een aantal jaar geleden. Laat het aub niet zo ver komen.

Tot zaterdag heren/dames.
Het is heel moeilijk sfeer maken als je weinig kansen ziet + ook met het mondmasker staan zingen is ook niet het plezantste dat er is, en eens de keel smeren zit er ook niet in. Na 5 min zingen zit je met een enorm droge keel. Allez, ik dan toch.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.218
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #111 Gepost op: februari 10, 2022, 12:27:45 pm »
Ik vond De Neve toch ok. Veel gegeven, was wel op na 70min maar moest blijven staan  ? Waarom Fadera niet in zijn plaats.

En wa was dat met de hoekschoppen. Govea die de hoekschoppen opeist terwijl Dompé die wou trappen en vervolgens gelijk ne preminiem zijn bal niet van de grond krijgt ?   En Timmy die erop staat te kijken ??????   Zijn er dan geen afspraken ?

We hebben het lastig met het ploegen die het spelletje spelen van Oostende: direct immense druk op de bal met 3 spelers, veel lopen, snelheid en druk. We geraken er niet onderuit omdat we te weinig technisch vermogen hebben.  Dompé bij de bal , direct 3 spelers erbij. Begin er maar aan.

't is ook niet zo evident meer. Kijk maar hoever Union geraakt met deze tactiek , onze competitie evolueert meer en meer waar wedstrijden beslist worden door loopvermogen, sprints, tactiek & power.  De artiesten à la Franck Berrier lopen dun gezaaid en worden ingeruild door kuitenbijters die blijven lopen en geniepige foutjes maken. Niet zo een mooie evolutie.

Het verhaal De Neve is zo wat het het verhaal van de laatste jaren he. Iedereen is gecharmeerd omdat ie veel loopt en uit eigen jeugd komt. Ik vind het ook leuk hoe hij blijft lopen en zich inzetten, daar kunnen andere spelers nog iets van leren.
Maar al bij al is De Neve ook te weinig. Buiten die ene kans gisteren, heb ik hem niet gezien. Stond op de flank, geraakte zijn man niet voorbij, werd een paar keer serieus opzij gezet door zijn tegenstander.
Het feit dat we blij zijn met deze jongen, zegt veel over de situatie waarin we zijn afgegleden.

Het is werkelijk armoe troef he. Spelvisie 0,0. Hopen dat een bal eens goed valt, hopen op een actie van Dompe die de laatste weken ook niets meer voorstelt.

En dan, ik benadruk het nog eens, de grootste schande van allemaal. KAPITEIN De Bock. Dat is pas een indicatie van hoe triestig het met ons gesteld is. Ik kan het niet anders omschrijven dan een grote schande dat die hier iedere match 90 minuten mag spelen en die band nog mag dragen.
0 leiderschap, 0 inzet, 0 conditie.
Volledig akkoord met verhaal De Neve.

Wat betreft Dompé, we hebben het hier zelf gezegd, in het begin van het seizoen laten tegenstanders hem soms nog eens los, maar zag je bijvoorbeeld gisteren? Met 3(!) man stonden ze bij hem, dus dan moet het bijvoorbeeld van de andere flank komen, maar het verhaal De Neve zie je gelukkig ook. Zonder Dompé, zijn wij niets. En als Gano/Vossen nog eens wegvallen, heb je werkelijk 0.

Volledig akkoord
Dompé zit idd in serieuze dip/tegenstanders weten hoe ze hem moeten aanpakken
Maar langs de andere kant. Waarom zien we eens niet spontaan een flankwissel, verras je tegenstader eens

Dat Govea daar ook de voorkeur krijgt op een Vigen of zelfs Fadera is ook schrijnend. 0 gevaar komt er van de jongen

Timmy zal nog heel veel moeten leren om zijn grote droom waar te maken

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #112 Gepost op: februari 10, 2022, 01:32:24 pm »
Ik vond De Neve toch ok. Veel gegeven, was wel op na 70min maar moest blijven staan  ? Waarom Fadera niet in zijn plaats.

En wa was dat met de hoekschoppen. Govea die de hoekschoppen opeist terwijl Dompé die wou trappen en vervolgens gelijk ne preminiem zijn bal niet van de grond krijgt ?   En Timmy die erop staat te kijken ??????   Zijn er dan geen afspraken ?

We hebben het lastig met het ploegen die het spelletje spelen van Oostende: direct immense druk op de bal met 3 spelers, veel lopen, snelheid en druk. We geraken er niet onderuit omdat we te weinig technisch vermogen hebben.  Dompé bij de bal , direct 3 spelers erbij. Begin er maar aan.

't is ook niet zo evident meer. Kijk maar hoever Union geraakt met deze tactiek , onze competitie evolueert meer en meer waar wedstrijden beslist worden door loopvermogen, sprints, tactiek & power.  De artiesten à la Franck Berrier lopen dun gezaaid en worden ingeruild door kuitenbijters die blijven lopen en geniepige foutjes maken. Niet zo een mooie evolutie.

Het verhaal De Neve is zo wat het het verhaal van de laatste jaren he. Iedereen is gecharmeerd omdat ie veel loopt en uit eigen jeugd komt. Ik vind het ook leuk hoe hij blijft lopen en zich inzetten, daar kunnen andere spelers nog iets van leren.
Maar al bij al is De Neve ook te weinig. Buiten die ene kans gisteren, heb ik hem niet gezien. Stond op de flank, geraakte zijn man niet voorbij, werd een paar keer serieus opzij gezet door zijn tegenstander.
Het feit dat we blij zijn met deze jongen, zegt veel over de situatie waarin we zijn afgegleden.

Het is werkelijk armoe troef he. Spelvisie 0,0. Hopen dat een bal eens goed valt, hopen op een actie van Dompe die de laatste weken ook niets meer voorstelt.

En dan, ik benadruk het nog eens, de grootste schande van allemaal. KAPITEIN De Bock. Dat is pas een indicatie van hoe triestig het met ons gesteld is. Ik kan het niet anders omschrijven dan een grote schande dat die hier iedere match 90 minuten mag spelen en die band nog mag dragen.
0 leiderschap, 0 inzet, 0 conditie.
Volledig akkoord met verhaal De Neve.

Wat betreft Dompé, we hebben het hier zelf gezegd, in het begin van het seizoen laten tegenstanders hem soms nog eens los, maar zag je bijvoorbeeld gisteren? Met 3(!) man stonden ze bij hem, dus dan moet het bijvoorbeeld van de andere flank komen, maar het verhaal De Neve zie je gelukkig ook. Zonder Dompé, zijn wij niets. En als Gano/Vossen nog eens wegvallen, heb je werkelijk 0.

Volledig akkoord
Dompé zit idd in serieuze dip/tegenstanders weten hoe ze hem moeten aanpakken
Maar langs de andere kant. Waarom zien we eens niet spontaan een flankwissel, verras je tegenstader eens

Dat Govea daar ook de voorkeur krijgt op een Vigen of zelfs Fadera is ook schrijnend. 0 gevaar komt er van de jongen

Timmy zal nog heel veel moeten leren om zijn grote droom waar te maken
2.   Zelfs zoiets simpels als een flankwissel, zelfs dat kunnen die 2 niet bedenken.  Ik vraag mij echt af hoe die de UEFA PRO-diploma hebben behaald.  Hoe analyseren ze zelf hun matchen?  Waarom smijten ze direct een Govea erin?  Kan wel zijn dat zijn fitheidstesten goed waren, maar ge kunt toch verwachten van 2 ervaren ex-voetballers dat die weten dat zo'n speler gaat falen op vlak van intensiteit,snelheid van uitvoering wanneer een speler zijn laatste match speelde ergens in september.  En het gaat hier over een Govea, die sowieso al niet uitblonk in die dingen.  Liep gisteren rond de 10.5 km, maar buiten 1 goed schot naar goal en een schandalig slecht afgewerkte kans was hij 79 minuten nergens!
Simons en De fauw zijn een ENORME teleurstelling, maar dat kon je ook verwachten dat die 'hun vriendschap' met bepaalde spelers niet konden loskoppelen.
Ze gaan het nooit doen, maar het bestuur zou NU moeten ingrijpen en die 2 opzij zetten en een trainer halen die niks met deze kern te maken heeft.  Geen gemakkelijke beslissing, ikzelf zou dan denken aan een Vercauteren.  Maar goed, dat gaan ze nooit doen, we zitten na Dury terug vast.
Wat De Neve betreft, moest iedere speler diezelfde energie hebben, we stonden daar niet, maar als flankaanvaller moet hij kunnen infiltreren langs zijn kant, deed hij te weinig, is nog te vroeg om hem een hele match te laten spelen, kan van veel meer waarde zijn wanneer hij mag invallen, door zijn drang en zijn energie, maar kan hij een man voorbij op technisch vlak?   Het feit is ook, Srarfi, wat kan je nog van hem verwachten, heeft die nog zin?  Fadera is imo toch ook gene vetten. 

Offline Essevee76

  • Leden
  • Berichten: 129
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #113 Gepost op: februari 10, 2022, 02:39:34 pm »
We zijn idd afgegleden naar een bedenkelijk niveau. Ook ik dacht dat het zonder Dury stukken beter zou zijn. Niet dus! Meer zelfs volgens mij is dit spijtig genoeg het niveau van onze kern.
Je kan misschien hier en daar een andere speler plaatsen zoals De Bock vervangen, Vigen opstellen maar geloof me veel beterschap zie ik niet gebeuren.
Er is maar 1 oplossing. Tabula rasa en nieuwe, jongere spelers halen met loopvermogen gecombineerd met een paar creatieve gasten.
We moeten naar modern, intensief voetbal. Met pressing over het volledig veld. Dit zal echter niet eenvoudig zijn omdat we daardoor 90% van onze kern moeten vervangen.
Wake up bestuur en trainers en ga ervoor!! Enkel dit kan onze mooie club nog redden.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #114 Gepost op: februari 10, 2022, 02:44:05 pm »
Ter info: post over liedjes en verdere reacties verwijderd.
Niet relevant in dit topic.

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #115 Gepost op: februari 10, 2022, 02:56:08 pm »
We zijn idd afgegleden naar een bedenkelijk niveau. Ook ik dacht dat het zonder Dury stukken beter zou zijn. Niet dus! Meer zelfs volgens mij is dit spijtig genoeg het niveau van onze kern.
Je kan misschien hier en daar een andere speler plaatsen zoals De Bock vervangen, Vigen opstellen maar geloof me veel beterschap zie ik niet gebeuren.
Er is maar 1 oplossing. Tabula rasa en nieuwe, jongere spelers halen met loopvermogen gecombineerd met een paar creatieve gasten.
We moeten naar modern, intensief voetbal. Met pressing over het volledig veld. Dit zal echter niet eenvoudig zijn omdat we daardoor 90% van onze kern moeten vervangen.
Wake up bestuur en trainers en ga ervoor!! Enkel dit kan onze mooie club nog redden.
2! das de vinger op de wonde leggen zie!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #116 Gepost op: februari 10, 2022, 03:20:17 pm »
We zijn idd afgegleden naar een bedenkelijk niveau. Ook ik dacht dat het zonder Dury stukken beter zou zijn. Niet dus! Meer zelfs volgens mij is dit spijtig genoeg het niveau van onze kern.
Je kan misschien hier en daar een andere speler plaatsen zoals De Bock vervangen, Vigen opstellen maar geloof me veel beterschap zie ik niet gebeuren.
Er is maar 1 oplossing. Tabula rasa en nieuwe, jongere spelers halen met loopvermogen gecombineerd met een paar creatieve gasten.
We moeten naar modern, intensief voetbal. Met pressing over het volledig veld. Dit zal echter niet eenvoudig zijn omdat we daardoor 90% van onze kern moeten vervangen.
Wake up bestuur en trainers en ga ervoor!! Enkel dit kan onze mooie club nog redden.
Deels ben ik akkoord, deels niet.    In de eerste plaats moest men dit al langer hebben aangepakt, het is ook structureel, en dan kom men direct bij een Eddy Cordier. 
Cordier hangt vast aan makelaars, dat is duidelijk, Cordier kent ook te weinig van voetbal, kickt ook op grote namen blijkbaar, maar het is ook meer dan dat.
Doelbewust worden er bepaalde spelers niet opgesteld, niet.  Hoe kan je een Vigen correct beoordelen wanneer die altijd maar een plaatje lager in de ranglijst moet opschuiven.  Hoe kan je een speler die zo lang op non-actief staat direct 2 matchen in de ploeg zetten en Vigen zelfs geen plaats had op de bank tegen Beerschot bv.    En we hebben het nu over Vigen, maar men heeft tientallen spelers die niet de kansen kregen terwijl diegene die op het veld stonden faalden.  Dat is geen toeval meer.
Dit seizoen begonnen we niet onaardig, maar schoten we onszelf in de voet, door niet in te zien dat een Vossen-Gano niet werkte, door spelers alle vertrouwen weg te nemen, door in een systeem te spelen die we niet aankonden of aankunnen.  En men liet maar begaan, veel te lang. 
Nu staan we daar mooi, met een ploeg die GEEN vertrouwen heeft, met spelers die hoe slecht ze ook mogen zijn, TOCH in de ploeg staan.  Bossut,De Bock,Vossen niet op zijn plaats,Govea,spelen doen ze!  En we hebben geen visie, geen spelplan,geen team, geen blok, wat brengen we?  Hebben ze een idee, die 2 hoe we het best zijn als team? 
KVO,Eupen,OHL,Cercle,STVV,KVK zelfs een KV Mechelen, die hebben allemaal GEEN betere kern, die moeten wij in principe met gelijke wapens kunnen treffen, maar dat doen we niet.  En dat komt door andere dingen dan een bepaalde kwaliteit van de kern, er spelen andere dingen mee, kwaliteit van de coachen,de invloed van makelaars,geen enkele sportieve visie.  Fysisch zijn er bepaalde spelers niet in orde, toch staan ze in de ploeg.
Zoals Tom Saintfliet onlangs nog zei, je moet kijken wat je kern kan doen, iets wat Dury al jaren niet deed, en alle spelers op gelijke voet behandelen, dingen die zowel Dury,Simons/De fauw niet deden of doen!
We moesten er staan tegen OHL,Beerschot,KVO, we stonden er niet, verspeelden door tactische blunders in die matchen punten en waren niet scherp genoeg, te weinig een blok, te weinig gewoon,we waren niet klaar.  Wanneer je niet goed kunt spelen, kan je nog altijd als team, als blok resultaten halen, maar zelfs dat konden we niet.  Zoals ik al zei, moest iedereen die drang en energie tonen die De Neve toont, dan stonden we daar niet.  Humpreys,Gano,De Bock,Kutesa,Srarfi,Cools,Vossen,zelfs Dompé zie je vaak wandelen zie je vaak niet honderd procent geven heel de match door.  Dat heeft niks met kwaliteit te maken, maar wel met mentaliteit.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.267
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #117 Gepost op: februari 10, 2022, 03:32:24 pm »
Deze groep heeft in mijn ogen vooral faalangst. Ik vond Doumbia niet slecht (krijgt in de kranten een 4). Govea lag een half jaar (qua ritme) stil. Uiteraard verwacht iedereen meteen een knaller van formaat...Er zit geen vertrouwen in dit team. Er is maar 1 remedie en dat is winnen. Achteruit spelen, is voor meer zekerheid kiezen (ook al kwam ik daar hopeloos van, zoals iedereen vermoed ik), en vooral geen risico's durven nemen. Een keeper vervang je niet zomaar. Bostyn is geen betere keeper dan Sammy. Velen zijn Sammy gewoon beu. Hij verdient beter, vind ik. Tuurlijk werden Gano of Vossen gemist. Kutesa kan dat gewoon niet. De Neve, veel inzet, maar moet nog boterhammen eten (logisch, uiteraard, maar geduld hebben wij niet, nietwaar,). En wat ik écht het meest mis: Een publiek dat er écht eens gaat achterstaan. Dat bij 2 goede passes die schwung in dat team gaat pompen. Ik blijft het zeggen. Er zijn bepaalde anti-Dury groepen (ik ben ook ex-KSVW'er) die gingen komen om de ploeg te steunen, als Dury wegging...opnieuw niet gespot, gisterenavond...Remember Beerschot, dat was sfeer ! Al heb ik respect voor SLC en de jonge garde. Het is voor iedereen een moeilijk seizoen, voor mij ook. Maar met kritiek alleen (ook al is deze terecht) koop je niks ! En diegene die thuisblijven: Jullie zijn échte helden, daarmee help je het team vooruit! O ja...Essevee boekte vorig jaar opnieuw financiële winst. Toch eens (positief) het vermelden waard. Gegroet, en tot zaterdag ! Aanwezig !!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.218
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #118 Gepost op: februari 10, 2022, 04:54:34 pm »
Deze groep heeft in mijn ogen vooral faalangst. Ik vond Doumbia niet slecht (krijgt in de kranten een 4). Govea lag een half jaar (qua ritme) stil. Uiteraard verwacht iedereen meteen een knaller van formaat...Er zit geen vertrouwen in dit team. Er is maar 1 remedie en dat is winnen. Achteruit spelen, is voor meer zekerheid kiezen (ook al kwam ik daar hopeloos van, zoals iedereen vermoed ik), en vooral geen risico's durven nemen. Een keeper vervang je niet zomaar. Bostyn is geen betere keeper dan Sammy. Velen zijn Sammy gewoon beu. Hij verdient beter, vind ik. Tuurlijk werden Gano of Vossen gemist. Kutesa kan dat gewoon niet. De Neve, veel inzet, maar moet nog boterhammen eten (logisch, uiteraard, maar geduld hebben wij niet, nietwaar,). En wat ik écht het meest mis: Een publiek dat er écht eens gaat achterstaan. Dat bij 2 goede passes die schwung in dat team gaat pompen. Ik blijft het zeggen. Er zijn bepaalde anti-Dury groepen (ik ben ook ex-KSVW'er) die gingen komen om de ploeg te steunen, als Dury wegging...opnieuw niet gespot, gisterenavond...Remember Beerschot, dat was sfeer ! Al heb ik respect voor SLC en de jonge garde. Het is voor iedereen een moeilijk seizoen, voor mij ook. Maar met kritiek alleen (ook al is deze terecht) koop je niks ! En diegene die thuisblijven: Jullie zijn échte helden, daarmee help je het team vooruit! O ja...Essevee boekte vorig jaar opnieuw financiële winst. Toch eens (positief) het vermelden waard. Gegroet, en tot zaterdag ! Aanwezig !!

Hmm, dat publiek staat er wel achter hoor.
Bij iets simpel als een corner schreeuwen ze.
Als Seck iets doodsnormaal doet schreeuwen ze, en ga zo maar verder
Iedere versnelling/aanval waar iets leek uit te komen veerden we op.

Wat moet je nog meer doen?
Applaudiseren omdat Humphreys en Derijck 100x naar elkaar passen? Dat Bockie blindelings naar voor knalt? Dat Dompé telkens dreigt naar links te gaan, toch naar rechts komt en de bal verliest?

Beetje serieus blijven e

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #119 Gepost op: februari 10, 2022, 07:59:04 pm »
Deze groep heeft in mijn ogen vooral faalangst. Ik vond Doumbia niet slecht (krijgt in de kranten een 4). Govea lag een half jaar (qua ritme) stil. Uiteraard verwacht iedereen meteen een knaller van formaat...Er zit geen vertrouwen in dit team. Er is maar 1 remedie en dat is winnen. Achteruit spelen, is voor meer zekerheid kiezen (ook al kwam ik daar hopeloos van, zoals iedereen vermoed ik), en vooral geen risico's durven nemen. Een keeper vervang je niet zomaar. Bostyn is geen betere keeper dan Sammy. Velen zijn Sammy gewoon beu. Hij verdient beter, vind ik. Tuurlijk werden Gano of Vossen gemist. Kutesa kan dat gewoon niet. De Neve, veel inzet, maar moet nog boterhammen eten (logisch, uiteraard, maar geduld hebben wij niet, nietwaar,). En wat ik écht het meest mis: Een publiek dat er écht eens gaat achterstaan. Dat bij 2 goede passes die schwung in dat team gaat pompen. Ik blijft het zeggen. Er zijn bepaalde anti-Dury groepen (ik ben ook ex-KSVW'er) die gingen komen om de ploeg te steunen, als Dury wegging...opnieuw niet gespot, gisterenavond...Remember Beerschot, dat was sfeer ! Al heb ik respect voor SLC en de jonge garde. Het is voor iedereen een moeilijk seizoen, voor mij ook. Maar met kritiek alleen (ook al is deze terecht) koop je niks ! En diegene die thuisblijven: Jullie zijn échte helden, daarmee help je het team vooruit! O ja...Essevee boekte vorig jaar opnieuw financiële winst. Toch eens (positief) het vermelden waard. Gegroet, en tot zaterdag ! Aanwezig !!

Ik volg je dat we de ploeg moeten steunen, in goede en slechte tijden. Maar ik vind dat er zo weinig is om je aan op te trekken. Ik ken veel mensen die zeker al 15-20 jaar lang supporter zijn, maar nu aan het afhaken zijn: Al die thuisnederlagen, nooit nog eens een stunt tegen een topploeg (die giant killer gaan we nooit meer worden, maar toch). Al die nederlagen in de derby tegen Kortrijk. De weggeefmatchen tegen brugge… het is voor sommigen wat te veel geweest de laatste jaren. Ik weet dat sommigen dit successo’s zullen noemen maar dat leeft er wel bij velen, we zijn verwend geweest