Auteur Topic: Legends Game : 16/04/2022 - 15.00u : Team Oli - Team Davy  (gelezen 11542 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Legends Game : 16/04/2022 - 15.00u : Team Oli - Team Davy
« Gepost op: maart 02, 2022, 10:58:09 am »
Davy De fauw en Olivier Deschacht sluiten spelerscarrière af tijdens Legends Game
via essevee.be

Op maandag 18 april, om 15.00 uur, is de Elindus Arena het schouwtoneel voor de Legends Game. Nog één keer trekken Davy De fauw en Olivier Deschacht, aan de zijde van ex-collega voetballers, hun schoenen aan en zeggen ze hun spelerscarrière definitief vaarwel. Tickets starten vanaf 10 euro en zijn te koop vanaf dinsdag 1 maart.

Een waardig afscheid hebben ze nooit gekregen. Davy zette in volle Covid-lockdown een punt achter zijn profcarrière, Olivier hield het na de laatste training van vorig seizoen voor bekeken. De twee iconen uit het Belgische voetbal, die meer dan 700 officiële wedstrijden in de Jupiler Pro League verzamelden, krijgen op maandag 18 april om 15.00 uur een waardig afscheid, met volle tribunes.

Twee keer dertig minuten neemt een indrukwekkende lijst van (inter)nationale namen het tegen elkaar op. En aan de rust krijgt de voetballiefhebber ook nog een verrassende half-time show.

De ticketverkoop voor de Legends Game start op dinsdag 1 maart. Voetballiefhebbers kunnen al vanaf 15 euro hun ticket aankopen, ALL-IN abonnees van Essevee genieten zelf helemaal gratis van de legends game.

Bron: https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/davy-de-fauw-en-olivier-deschacht-sluiten-spelerscarriere-af-tijdens-legends-game
« Laatst bewerkt op: maart 28, 2022, 01:11:20 pm door svennay »

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #1 Gepost op: maart 02, 2022, 04:46:26 pm »
Leuk initiatief, zeker als ik lees welke namen ze willen laten overbrengen.

Artikel van hln:

Wie voorts allemaal zullen aantreden in de “Legends Game”, is nog niet helemaal duidelijk. De fauw zal zeker Anthony Van Loo (zelf slachtoffer van hartfalen in een wedstrijd) uitnodigen en kon ook al Olafur Skulason verleiden om vanuit IJsland over te vliegen. “Ook mijn goeie vriend Ruud Vormer mag niet ontbreken”, lacht hij, al zit Club Brugge op dat ogenblik misschien met de bekerfinale en zeker met de start van de Champions’ Play-Offs. Het valt dus te vrezen dat Alfred Schreuder geen toestemming zal geven.

Op toestemming van hun club wachten ook nog een aantal ex-maats van Deschacht die in de Premier League uitblinken (Lukaku? Tielemans? Milivojevic?), die hij dolgraag op zijn afscheidsmatch erbij wil. Wel staat vast dat zijn boezemvriend Yves Vanderhaeghe nog een keertje de schoenen aanbindt en dat Silvio Proto, Guillaume Gillet en Steven Defour deel gaan uitmaken van “Team-Oli”. Mogelijk wordt Frank Vercauteren de coach van dat team, “als hij uit Rusland kan overkomen”. Bij het andere team zit vader De fauw zeker in de dug-out en wordt... Frank Rijkaard, de eerste coach van Davy bij Sparta Rotterdam, aangekondigd.

Volledig artikel: https://www.hln.be/zulte-waregem/legends-game-voor-deschacht-en-de-fauw-op-paasmaandag-in-waregem~adf438eb/


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #2 Gepost op: maart 02, 2022, 06:48:06 pm »
Leuk initiatief, zeker als ik lees welke namen ze willen laten overbrengen.

Artikel van hln:

Wie voorts allemaal zullen aantreden in de “Legends Game”, is nog niet helemaal duidelijk. De fauw zal zeker Anthony Van Loo (zelf slachtoffer van hartfalen in een wedstrijd) uitnodigen en kon ook al Olafur Skulason verleiden om vanuit IJsland over te vliegen. “Ook mijn goeie vriend Ruud Vormer mag niet ontbreken”, lacht hij, al zit Club Brugge op dat ogenblik misschien met de bekerfinale en zeker met de start van de Champions’ Play-Offs. Het valt dus te vrezen dat Alfred Schreuder geen toestemming zal geven.

Op toestemming van hun club wachten ook nog een aantal ex-maats van Deschacht die in de Premier League uitblinken (Lukaku? Tielemans? Milivojevic?), die hij dolgraag op zijn afscheidsmatch erbij wil. Wel staat vast dat zijn boezemvriend Yves Vanderhaeghe nog een keertje de schoenen aanbindt en dat Silvio Proto, Guillaume Gillet en Steven Defour deel gaan uitmaken van “Team-Oli”. Mogelijk wordt Frank Vercauteren de coach van dat team, “als hij uit Rusland kan overkomen”. Bij het andere team zit vader De fauw zeker in de dug-out en wordt... Frank Rijkaard, de eerste coach van Davy bij Sparta Rotterdam, aangekondigd.

Volledig artikel: https://www.hln.be/zulte-waregem/legends-game-voor-deschacht-en-de-fauw-op-paasmaandag-in-waregem~adf438eb/
En vercauteren mag van mij volgend jaar T1 worden.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #3 Gepost op: maart 02, 2022, 06:49:15 pm »
Leuk initiatief, zeker als ik lees welke namen ze willen laten overbrengen.

Artikel van hln:

Wie voorts allemaal zullen aantreden in de “Legends Game”, is nog niet helemaal duidelijk. De fauw zal zeker Anthony Van Loo (zelf slachtoffer van hartfalen in een wedstrijd) uitnodigen en kon ook al Olafur Skulason verleiden om vanuit IJsland over te vliegen. “Ook mijn goeie vriend Ruud Vormer mag niet ontbreken”, lacht hij, al zit Club Brugge op dat ogenblik misschien met de bekerfinale en zeker met de start van de Champions’ Play-Offs. Het valt dus te vrezen dat Alfred Schreuder geen toestemming zal geven.

Op toestemming van hun club wachten ook nog een aantal ex-maats van Deschacht die in de Premier League uitblinken (Lukaku? Tielemans? Milivojevic?), die hij dolgraag op zijn afscheidsmatch erbij wil. Wel staat vast dat zijn boezemvriend Yves Vanderhaeghe nog een keertje de schoenen aanbindt en dat Silvio Proto, Guillaume Gillet en Steven Defour deel gaan uitmaken van “Team-Oli”. Mogelijk wordt Frank Vercauteren de coach van dat team, “als hij uit Rusland kan overkomen”. Bij het andere team zit vader De fauw zeker in de dug-out en wordt... Frank Rijkaard, de eerste coach van Davy bij Sparta Rotterdam, aangekondigd.

Volledig artikel: https://www.hln.be/zulte-waregem/legends-game-voor-deschacht-en-de-fauw-op-paasmaandag-in-waregem~adf438eb/
Zou Leye meedoen?  En Dury als coach?

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #4 Gepost op: maart 02, 2022, 07:03:38 pm »
Daar geen ik mijn geld niet aan.
Dit mocht voor de weinige abonnees toch gratis zijn..

Offline loroji

  • Leden
  • Berichten: 89
  • Essevee!
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #5 Gepost op: maart 02, 2022, 07:49:44 pm »
Daar geen ik mijn geld niet aan.
Dit mocht voor de weinige abonnees toch gratis zijn..

Het is ook voor een goed doel he, het moet toch iets opbrengen...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #6 Gepost op: maart 03, 2022, 10:20:21 am »
Ik vind het wel een leuk initiatief. Maar natuurlijk een Proto, Vanloo, Defour hebben wij hier wel allemaal zitten uitjouwen. Een Deschacht ook natuurlijk.
SV TILL I DIE

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #7 Gepost op: maart 03, 2022, 10:26:16 am »
Ik vind het wel een leuk initiatief. Maar natuurlijk een Proto, Vanloo, Defour hebben wij hier wel allemaal zitten uitjouwen. Een Deschacht ook natuurlijk.

Toch niet als hij bij ons speelde (Deschacht), hij bleef ervoor gaan én bracht ons erg veel bij.
Dus tonnen respect voor hem.

Deze match moet je dan ook anders zien...

Ik verwens/verwijt/vervloek ook KVK supporters tijdens de wedstrijd... maar erna gaan we lekker samen een pint drinken.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #8 Gepost op: maart 03, 2022, 10:46:35 am »
Ik vind het wel een leuk initiatief. Maar natuurlijk een Proto, Vanloo, Defour hebben wij hier wel allemaal zitten uitjouwen. Een Deschacht ook natuurlijk.

Toch niet als hij bij ons speelde (Deschacht), hij bleef ervoor gaan én bracht ons erg veel bij.
Dus tonnen respect voor hem.

Deze match moet je dan ook anders zien...

Ik verwens/verwijt/vervloek ook KVK supporters tijdens de wedstrijd... maar erna gaan we lekker samen een pint drinken.
Frederik, we weten allemaal dat jij daar een andere kijk op hebt dan een die-hard supporter. Jij zou met iedereen pinten gaan drinken na de match.
SV TILL I DIE

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #9 Gepost op: maart 03, 2022, 08:02:00 pm »
Bekijk deze match es op een andere manier. Het is voor een goed doel… als abo, krijg je nog 5 euro korting.
De moment om wat ‘grote namen’ op het veld te zien.

Ik heb alvast m’n ticket.
-SVZW Forever-

Offline loroji

  • Leden
  • Berichten: 89
  • Essevee!
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #10 Gepost op: maart 03, 2022, 08:54:02 pm »
Ik vind het wel een leuk initiatief. Maar natuurlijk een Proto, Vanloo, Defour hebben wij hier wel allemaal zitten uitjouwen. Een Deschacht ook natuurlijk.

Toch niet als hij bij ons speelde (Deschacht), hij bleef ervoor gaan én bracht ons erg veel bij.
Dus tonnen respect voor hem.

Deze match moet je dan ook anders zien...

Ik verwens/verwijt/vervloek ook KVK supporters tijdens de wedstrijd... maar erna gaan we lekker samen een pint drinken.
Frederik, we weten allemaal dat jij daar een andere kijk op hebt dan een die-hard supporter. Jij zou met iedereen pinten gaan drinken na de match.

Dat is goed, toch? Ik heb alvast dorst  ;D

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 731
  • Essevee!
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #11 Gepost op: maart 03, 2022, 09:02:13 pm »
Bekijk deze match es op een andere manier. Het is voor een goed doel… als abo, krijg je nog 5 euro korting.
De moment om wat ‘grote namen’ op het veld te zien.

Ik heb alvast m’n ticket.

Hopelijk wordt het geen gala voor laatste match in 1a

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #12 Gepost op: maart 04, 2022, 09:39:50 am »
Bekijk deze match es op een andere manier. Het is voor een goed doel… als abo, krijg je nog 5 euro korting.
De moment om wat ‘grote namen’ op het veld te zien.

Ik heb alvast m’n ticket.

Hopelijk wordt het geen gala voor laatste match in 1a
Niet onbelangrijk dat onze scoutingscel op voorhand wordt ingelicht dat ze die match niet moeten gaan scouten.  Want als je de parameters instelt op onze scoutingsdatabank : goedkoop, traag, techniek, niet veel kilometers tijdens een wedstrijd... dan kom je rap op zo'n matchen terecht. En de Fauw die in staat om zichzelf te laten scouten.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #13 Gepost op: maart 04, 2022, 11:57:14 am »
Bekijk deze match es op een andere manier. Het is voor een goed doel… als abo, krijg je nog 5 euro korting.
De moment om wat ‘grote namen’ op het veld te zien.

Ik heb alvast m’n ticket.

Hopelijk wordt het geen gala voor laatste match in 1a
Niet onbelangrijk dat onze scoutingscel op voorhand wordt ingelicht dat ze die match niet moeten gaan scouten.  Want als je de parameters instelt op onze scoutingsdatabank : goedkoop, traag, techniek, niet veel kilometers tijdens een wedstrijd... dan kom je rap op zo'n matchen terecht. En de Fauw die in staat om zichzelf te laten scouten.
Heb jij werkelijks niets beters te doen dan alles in twijfel of het belachelijke te trekken? Ik raak er zelfs niet meer aan uit of je sarcastisch, ironisch of serieus bent...

Als je zo cynisch ingesteld bent, vind je het dan niet lastig om de club te blijven volgen en steeds jouw kas op te vreten?

Schieten op de scoutingscel is overigens easy en cheap wetende dat Dury deze volledig afbouwde om zijn zin te doen en spelers te halen naar zijn gedacht...
Geef ze de kans om komende transferperiode te bewijzen dat er, ondanks beperkter sportief budget, betere spelers gehaald kunnen worden en geniet intussen van het respectvol afscheid van 2 spelers met een mooi palmares.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.636
  • Essevee!
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #14 Gepost op: maart 04, 2022, 12:18:34 pm »
Bekijk deze match es op een andere manier. Het is voor een goed doel… als abo, krijg je nog 5 euro korting.
De moment om wat ‘grote namen’ op het veld te zien.

Ik heb alvast m’n ticket.

Hopelijk wordt het geen gala voor laatste match in 1a
Niet onbelangrijk dat onze scoutingscel op voorhand wordt ingelicht dat ze die match niet moeten gaan scouten.  Want als je de parameters instelt op onze scoutingsdatabank : goedkoop, traag, techniek, niet veel kilometers tijdens een wedstrijd... dan kom je rap op zo'n matchen terecht. En de Fauw die in staat om zichzelf te laten scouten.
Heb jij werkelijks niets beters te doen dan alles in twijfel of het belachelijke te trekken? Ik raak er zelfs niet meer aan uit of je sarcastisch, ironisch of serieus bent...

Als je zo cynisch ingesteld bent, vind je het dan niet lastig om de club te blijven volgen en steeds jouw kas op te vreten?

Schieten op de scoutingscel is overigens easy en cheap wetende dat Dury deze volledig afbouwde om zijn zin te doen en spelers te halen naar zijn gedacht...
Geef ze de kans om komende transferperiode te bewijzen dat er, ondanks beperkter sportief budget, betere spelers gehaald kunnen worden en geniet intussen van het respectvol afscheid van 2 spelers met een mooi palmares.
Volledig gelijk Svennay,dikke twee!!!

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #15 Gepost op: maart 04, 2022, 04:19:24 pm »
Zelfde dag en uur als bekerfinale...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #16 Gepost op: maart 04, 2022, 05:03:29 pm »
Zelfde dag en uur als bekerfinale...
Inderdaad, niet zo slim.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #17 Gepost op: maart 04, 2022, 06:40:27 pm »
Zelfde dag en uur als bekerfinale...
Inderdaad, niet zo slim.

Anderlecht zal hun ex-vedetten ook wel uitnodigen.
Dus beter die match verzetten eigenlijk of Olli mag alleen spelen

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #18 Gepost op: maart 04, 2022, 10:42:07 pm »
Is er hier niemand die de term ''legend'' voor Deschacht er wat over vindt? De Fauw snap ik wel, maar Deschacht heeft hier met alle respect 2, weliswaar goede, seizoenen gespeeld.

Legendes bij onze club vind ik toch nog iets anders. Wel mooi dat ze allebei een mooi afscheid zullen krijgen.


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Legends Game : 18/04/2022 15u : Team Oli - Team Davy
« Reactie #19 Gepost op: maart 05, 2022, 09:57:23 am »
Heel jammer dat dit samenvalt met de bekerfinale. Ze zouden misschien beter het uur verzetten? Naar 18u eventueel.
SV TILL I DIE