Auteur Topic: Abonnement 2022-2023  (gelezen 19993 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #40 Gepost op: juni 06, 2022, 01:33:09 pm »
nog 3 dagen voor start abbo verkoop!  en dus wellicht ook snel transfernieuws? (als je wil abbo's verkopen)

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #41 Gepost op: juni 06, 2022, 02:26:59 pm »
???????????  Van waar komen de gegevens over ons abbo.  die voetbalkrant gebruikt?
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2022-06-06/abonnementen-worden-een-pak-duurder-de-duurste-bij-antwerp-goedkoopste-bij-standard
Voetbalkrant lanceert (flauwe) afkooksels van andere kranten zoals hln.
Hier het origineel artikel: https://www.hln.be/belgisch-voetbal/tot-wel-70-euro-meer-op-amper-vijf-jaar-abonnement-in-1a-is-gemiddeld-22-duurder-geworden~a7dbe002/

Oostende bvb weerlegt hun prijsstijging met 71%. HLN vergelijkt blijkbaar het studententarief van 5 jaar geleden met het  laagste "gewoon" abonnement bij Oostende. Kan dus overal fake-informatie zijn, maw
kutartikel

Offline WAREGEM_ACAB

  • Leden
  • Berichten: 270
  • voor wie? voor ESSEVEEE!!!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #42 Gepost op: juni 06, 2022, 02:35:51 pm »
Abonnement tot de laatste dag! In goede en slechte tijden. Win lose or tie, ESSEVEE till we die!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #43 Gepost op: juni 06, 2022, 04:13:41 pm »
???????????  Van waar komen de gegevens over ons abbo.  die voetbalkrant gebruikt?
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2022-06-06/abonnementen-worden-een-pak-duurder-de-duurste-bij-antwerp-goedkoopste-bij-standard
Voetbalkrant lanceert (flauwe) afkooksels van andere kranten zoals hln.
Hier het origineel artikel: https://www.hln.be/belgisch-voetbal/tot-wel-70-euro-meer-op-amper-vijf-jaar-abonnement-in-1a-is-gemiddeld-22-duurder-geworden~a7dbe002/

Oostende bvb weerlegt hun prijsstijging met 71%. HLN vergelijkt blijkbaar het studententarief van 5 jaar geleden met het  laagste "gewoon" abonnement bij Oostende. Kan dus overal fake-informatie zijn, maw
kutartikel
Toch niet normaal meer.  Welke journalist van HLN schreef dat artikel?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #44 Gepost op: juni 07, 2022, 08:45:32 am »
???????????  Van waar komen de gegevens over ons abbo.  die voetbalkrant gebruikt?
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2022-06-06/abonnementen-worden-een-pak-duurder-de-duurste-bij-antwerp-goedkoopste-bij-standard
Voetbalkrant lanceert (flauwe) afkooksels van andere kranten zoals hln.
Hier het origineel artikel: https://www.hln.be/belgisch-voetbal/tot-wel-70-euro-meer-op-amper-vijf-jaar-abonnement-in-1a-is-gemiddeld-22-duurder-geworden~a7dbe002/

Oostende bvb weerlegt hun prijsstijging met 71%. HLN vergelijkt blijkbaar het studententarief van 5 jaar geleden met het  laagste "gewoon" abonnement bij Oostende. Kan dus overal fake-informatie zijn, maw
kutartikel
Toch niet normaal meer.  Welke journalist van HLN schreef dat artikel?

Valerie Hardie

https://www.linkedin.com/in/valerie-hardie-3006035/?originalSubdomain=be

'k ging zeggen een stagiaireke, maar aan haar foto te zien kan het niet ;)

Offline Frennie

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #45 Gepost op: juni 09, 2022, 10:20:42 am »
De meeste clubs hun voorrangsperiode loopt deze week af of is reeds afgelopen, wij hebben nog geen informatie zelfs (normaal vandaag wel).
Ondertussen loop je al inkomsten mis voor potentiële transfers te doen.

Online djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #46 Gepost op: juni 09, 2022, 10:28:14 am »
De meeste clubs hun voorrangsperiode loopt deze week af of is reeds afgelopen, wij hebben nog geen informatie zelfs (normaal vandaag wel).
Ondertussen loop je al inkomsten mis voor potentiële transfers te doen.
Staat online hoor: https://www.essevee.be/nl/fans/ticketing/abonnementen-2022-2023

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.915
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #47 Gepost op: juni 09, 2022, 10:28:45 am »
Geen stijgingen
Abo wel niet geldig voor jong essevee en de dames..

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #48 Gepost op: juni 09, 2022, 10:38:13 am »
Geen stijgingen
Abo wel niet geldig voor jong essevee en de dames..
Zou dan toch eerder een lichte prijsstijging hebben gedaan en wel geldig voor jong Essevee en de dames, een beetje een gemiste kans denk ik, ook voor jong essevee, zou aantrek hebben, maar goed, zo erg is het ook niet dat die er niet bijzitten. 
Geen prijsstijging is ook positief!

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #49 Gepost op: juni 09, 2022, 10:41:43 am »
Geen stijgingen
Abo wel niet geldig voor jong essevee en de dames..
Zou dan toch eerder een lichte prijsstijging hebben gedaan en wel geldig voor jong Essevee en de dames, een beetje een gemiste kans denk ik, ook voor jong essevee, zou aantrek hebben, maar goed, zo erg is het ook niet dat die er niet bijzitten. 
Geen prijsstijging is ook positief!

Ik denk voor velen dat geen prijsstiging inderdaad belangrijker is dan een prijsstijging incl dames en Jong Essevee.

Wat ik vreemd vind en wat nergens wordt aangeboden: een domiciliëring. Voor sommigen is 200 - 300 in 1 keer misschien een groot bedrag. Als je dat deelt door 9 of 10 maand is dat bedrag kleiner per maand.
Misschien kan daar wel eens over nagedacht worden.

Offline Frennie

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #50 Gepost op: juni 09, 2022, 10:43:14 am »
De meeste clubs hun voorrangsperiode loopt deze week af of is reeds afgelopen, wij hebben nog geen informatie zelfs (normaal vandaag wel).
Ondertussen loop je al inkomsten mis voor potentiële transfers te doen.
Staat online hoor: https://www.essevee.be/nl/fans/ticketing/abonnementen-2022-2023

Allee, kunnen beginnen verlengen :) . Hopelijk af en toe eens een update ivm aantal verkochte abo's.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #51 Gepost op: juni 09, 2022, 10:53:49 am »
Geen stijgingen
Abo wel niet geldig voor jong essevee en de dames..
Zou dan toch eerder een lichte prijsstijging hebben gedaan en wel geldig voor jong Essevee en de dames, een beetje een gemiste kans denk ik, ook voor jong essevee, zou aantrek hebben, maar goed, zo erg is het ook niet dat die er niet bijzitten. 
Geen prijsstijging is ook positief!

Ik denk voor velen dat geen prijsstiging inderdaad belangrijker is dan een prijsstijging incl dames en Jong Essevee.

Wat ik vreemd vind en wat nergens wordt aangeboden: een domiciliëring. Voor sommigen is 200 - 300 in 1 keer misschien een groot bedrag. Als je dat deelt door 9 of 10 maand is dat bedrag kleiner per maand.
Misschien kan daar wel eens over nagedacht worden.
Heel goed voorstel, maar dan gaan er misschien teveel dat systeem volgen en heb je die grote inkomstenboost niet meer of veel minder.   Het voordeel van een abo te kopen voor ons is dat het veel goedkoper is, het voordeel van de club is dat grote bedrag dat ze van te voren al krijgen.   Maar er zouden volgens mij wel mensen zijn die daardoor wel zo'n abo/domicilliëring wel zouden aanschaffen, maar dan denk ik dat je ofwel die abo/domi iets duurder moet maken of  bij het normale abo-systeem iets bij moet voegen, anders gaan er misschien teveel mensen kiezen voor die domiciliëring en is dat minder gunstig voor de club.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #52 Gepost op: juni 09, 2022, 11:26:17 am »
Abo al binnen, er zouden wel kortingen zijn voor de wedstrijden van de dames en Jong Essevee lees ik op de site.

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #53 Gepost op: juni 09, 2022, 11:28:17 am »
Geen stijgingen
Abo wel niet geldig voor jong essevee en de dames..
Zou dan toch eerder een lichte prijsstijging hebben gedaan en wel geldig voor jong Essevee en de dames, een beetje een gemiste kans denk ik, ook voor jong essevee, zou aantrek hebben, maar goed, zo erg is het ook niet dat die er niet bijzitten. 
Geen prijsstijging is ook positief!

Ik denk voor velen dat geen prijsstiging inderdaad belangrijker is dan een prijsstijging incl dames en Jong Essevee.

Wat ik vreemd vind en wat nergens wordt aangeboden: een domiciliëring. Voor sommigen is 200 - 300 in 1 keer misschien een groot bedrag. Als je dat deelt door 9 of 10 maand is dat bedrag kleiner per maand.
Misschien kan daar wel eens over nagedacht worden.
Heel goed voorstel, maar dan gaan er misschien teveel dat systeem volgen en heb je die grote inkomstenboost niet meer of veel minder.   Het voordeel van een abo te kopen voor ons is dat het veel goedkoper is, het voordeel van de club is dat grote bedrag dat ze van te voren al krijgen.   Maar er zouden volgens mij wel mensen zijn die daardoor wel zo'n abo/domicilliëring wel zouden aanschaffen, maar dan denk ik dat je ofwel die abo/domi iets duurder moet maken of  bij het normale abo-systeem iets bij moet voegen, anders gaan er misschien teveel mensen kiezen voor die domiciliëring en is dat minder gunstig voor de club.
gewoon een kanttekening. stel u voor dat daarvoor kiest en een abonnement kost 190 en je hebt 4500 supporters die een abonnement kopen dan heb je 855k winst gemaakt. Dus dat wilt zeggen dat ge Dury zijn jaar loon nog niet kunt betalen met de abonnementen.

Ok niet alle abonnementen kosten zoveel. Maar er gaan ook geen 4500 supporters een abonnement nemen!
« Laatst bewerkt op: juni 09, 2022, 11:31:15 am door svennay »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #54 Gepost op: juni 09, 2022, 11:31:27 am »
Ik ga eerst de kalender afwachten voor ik een abonnement aanschaf. Want vorig jaar veel niet kunnen gaan door de moeilijke uren.
SV TILL I DIE

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.915
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #55 Gepost op: juni 09, 2022, 11:45:15 am »
Ik ga eerst de kalender afwachten voor ik een abonnement aanschaf. Want vorig jaar veel niet kunnen gaan door de moeilijke uren.

Wnr wordt de kalender bekend gemaakt?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #56 Gepost op: juni 09, 2022, 11:51:30 am »
Ik ga eerst de kalender afwachten voor ik een abonnement aanschaf. Want vorig jaar veel niet kunnen gaan door de moeilijke uren.

Wnr wordt de kalender bekend gemaakt?
Nog geen idee.
SV TILL I DIE

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #57 Gepost op: juni 09, 2022, 12:38:01 pm »
Volgende week dacht ik.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #58 Gepost op: juni 09, 2022, 01:05:32 pm »
Ik ga eerst de kalender afwachten voor ik een abonnement aanschaf. Want vorig jaar veel niet kunnen gaan door de moeilijke uren.

Kalender gaat niet veel van nut zijn vrees ik uren van wedstrijden veranderen toch nog .

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #59 Gepost op: juni 09, 2022, 01:21:16 pm »
Ik ga eerst de kalender afwachten voor ik een abonnement aanschaf. Want vorig jaar veel niet kunnen gaan door de moeilijke uren.

Kalender gaat niet veel van nut zijn vrees ik uren van wedstrijden veranderen toch nog .

Idd, dat is het spijtige.
Vorig jaar ook veel matchen gemist omdat ik zelf nog voetbal.
Het is gewoon hopen dat de matchen niet samen vallen