Auteur Topic: Abonnement 2022-2023  (gelezen 19981 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #60 Gepost op: juni 09, 2022, 01:44:13 pm »
Ik ga eerst de kalender afwachten voor ik een abonnement aanschaf. Want vorig jaar veel niet kunnen gaan door de moeilijke uren.

Kalender gaat niet veel van nut zijn vrees ik uren van wedstrijden veranderen toch nog .

Idd, dat is het spijtige.
Vorig jaar ook veel matchen gemist omdat ik zelf nog voetbal.
Het is gewoon hopen dat de matchen niet samen vallen

Misschien dat ik daarom geen abonnement ga kopen, maar wel losse tickets en ze doen toch veel een actie.
SV TILL I DIE

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #61 Gepost op: juni 09, 2022, 03:19:26 pm »
Ik heb beslist geen abo meer te kopen. Jammer, maar helaas.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #62 Gepost op: juni 09, 2022, 04:54:22 pm »
wie geen meer koopt, wat is dan jullie reden?
kan nooit slecht zijn dat de club dit weet
niet dat ze er rekening ofzo mee kunnen of willen houden
maar meten is weten en er lezen er mee dus…

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #63 Gepost op: juni 09, 2022, 05:31:15 pm »
Bij velen zal de reden wel zijn dat we al 4 jaar voor het behoud spelen en het wat beu zijn.
Dat was dan wel 4 jaar met dezelfde trainer.
Nu toch een ander verhaal met Leye en andere staf natuurlijk.

Maar laat Leye 1 'ca va' seizoen spelen met eindplaats 10, beetje deftig voetbal, spelers die er terug voor gaan en af en toe een uitschieter tegen nen Anderlecht thuis ofzo, en het seizoen daarna komt er al veel volk terug geloof ik!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #64 Gepost op: juni 09, 2022, 05:36:09 pm »
Vroeger moest bij mij alles wijken om toch maar naar de voetbal te kunnen gaan (verlof pakken, familiefeestjes skippen, etc.) maar tegenwoordig zal voetbal niet meer op de eerste plaats komen en als het past zal ik wel nog komen kijken. Dit komt omdat het al een aantal jaar echt slecht gaat met de ploeg, en afgelopen seizoen was een dieptepunt, je had 0,0 plezier in het bekijken van de wedstrijd maar omdat je met een bende maten zijt, viel het dan wel nog mee.
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #65 Gepost op: juni 09, 2022, 06:04:21 pm »
Vroeger moest bij mij alles wijken om toch maar naar de voetbal te kunnen gaan (verlof pakken, familiefeestjes skippen, etc.) maar tegenwoordig zal voetbal niet meer op de eerste plaats komen en als het past zal ik wel nog komen kijken. Dit komt omdat het al een aantal jaar echt slecht gaat met de ploeg, en afgelopen seizoen was een dieptepunt, je had 0,0 plezier in het bekijken van de wedstrijd maar omdat je met een bende maten zijt, viel het dan wel nog mee.
Er moet daar vooral niemand commentaar op hebben, wat de reden ook is.  Het is altijd wel jammer dat een trouwe supporter geen abo niet meer koopt. 
Indien Dury nog trainer zou zijn, zou ik sinds lang(45 jaar zoiets?) geen abo hebben gekocht,met Simons zou ik ook nog getwijfeld hebben.  Het is voor mij ook belangrijk of de club nog past bij hoe Essevee er moet uitzien en wat ze uitstralen.  De laatste jaren was dat volgens mij totaal niet meer zo.
Desondanks dat een Cordier daar nog zit, geloof ik wel dat ze terug proberen de club te worden van vroeger,moet ook!    Voor mij is dat dus nu niet het moment om niet meer te gaan.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #66 Gepost op: juni 09, 2022, 06:16:15 pm »
Meer en meer krijg ik wel het gevoel dat Cordier gewoon maar een marionet van Dury was.
En zoals iemand hier reeds zei, nu een marionet van Leye zal zijn.

Maw, geloof ik wel dat zélf Cordier zijn uiterste best zal doen om het roer volledig om te gooien naar zoals het vroeger was, maar dat dat onder dictator Dury niet mogelijk was.
Maar zal ook wel liggen aan het feit dat het zijn laatste kans is. (Tony heeft dit zo uitgesproken?)

Los van het feit dat hij natuurlijk nog steeds onbekwaam is voor de functie CEO, maar goed.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #67 Gepost op: juni 09, 2022, 06:27:32 pm »
Meer en meer krijg ik wel het gevoel dat Cordier gewoon maar een marionet van Dury was.
En zoals iemand hier reeds zei, nu een marionet van Leye zal zijn.

Maw, geloof ik wel dat zélf Cordier zijn uiterste best zal doen om het roer volledig om te gooien naar zoals het vroeger was, maar dat dat onder dictator Dury niet mogelijk was.
Maar zal ook wel liggen aan het feit dat het zijn laatste kans is. (Tony heeft dit zo uitgesproken?)

Los van het feit dat hij natuurlijk nog steeds onbekwaam is voor de functie CEO, maar goed.
Zal wel kloppen wat je schrijft.  Ik zou Cordier eens willen bezig zien bij de onderhandelingen met spelers.   We zullen ook zien welke spelers er nu bijkomen en of ze duur zijn qua loon/kwaliteit.  Het is zeker geen gemakkelijke job, maar het is misschien wel de belangrijkste job in een club.

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #68 Gepost op: juni 09, 2022, 06:31:13 pm »
Meer en meer krijg ik wel het gevoel dat Cordier gewoon maar een marionet van Dury was.
En zoals iemand hier reeds zei, nu een marionet van Leye zal zijn.

Maw, geloof ik wel dat zélf Cordier zijn uiterste best zal doen om het roer volledig om te gooien naar zoals het vroeger was, maar dat dat onder dictator Dury niet mogelijk was.
Maar zal ook wel liggen aan het feit dat het zijn laatste kans is. (Tony heeft dit zo uitgesproken?)

Los van het feit dat hij natuurlijk nog steeds onbekwaam is voor de functie CEO, maar goed.
dat was ik die dat zei. En dat was werkelijk ook zo volgens de geruchten die tot mij kwamen. Maar laat ons ook zeggen dat Tony ook zijn wil drukt. En dit heeft ons ook wat Sponseringen gekost!

Ma ik ben dit weekend gaan eten met een vroegere grote sponsor en heeft hem ook weg getrokken omdat Tony SVZW ziet als een speeltje.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #69 Gepost op: juni 09, 2022, 09:04:28 pm »
Meer en meer krijg ik wel het gevoel dat Cordier gewoon maar een marionet van Dury was.
En zoals iemand hier reeds zei, nu een marionet van Leye zal zijn.

Maw, geloof ik wel dat zélf Cordier zijn uiterste best zal doen om het roer volledig om te gooien naar zoals het vroeger was, maar dat dat onder dictator Dury niet mogelijk was.
Maar zal ook wel liggen aan het feit dat het zijn laatste kans is. (Tony heeft dit zo uitgesproken?)

Los van het feit dat hij natuurlijk nog steeds onbekwaam is voor de functie CEO, maar goed.
dat was ik die dat zei. En dat was werkelijk ook zo volgens de geruchten die tot mij kwamen. Maar laat ons ook zeggen dat Tony ook zijn wil drukt. En dit heeft ons ook wat Sponseringen gekost!

Ma ik ben dit weekend gaan eten met een vroegere grote sponsor en heeft hem ook weg getrokken omdat Tony SVZW ziet als een speeltje.

Zo kort zou ik het niet stellen ... Tony is een 'echte' Essevee supporter en voetbal is de moment waarbij hij het werk even kan vergeten, maar ook zakelijke contacten kan leggen. De ideale combo.

Offline WAREGEM_ACAB

  • Leden
  • Berichten: 270
  • voor wie? voor ESSEVEEE!!!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #70 Gepost op: juli 05, 2022, 10:01:12 pm »
Hopelijk komende jaren terug een stijging in het aantal verkochte abonnementen. In goede en slechte dagen moeten we paraat staan. Gedaan met al die negativiteit van afgelopen seizoenen. Gedaan met supporters die alleen maar kunnen sakkeren via Facebook. Ga toch gewoon naar het stadion, pik de uitmatchen mee. Want komaan, er is toch niets beter dan met je maten een goeie pint in het uitvak na een sfeervolle busrit te drinken. Of samen met je kinderen naar den Essevee gaan kijken. Bring back the good old times. We moeten terug een trouwe aanhang worden. Kijk maar naar een publiek als KV Mechelen. Verkopen al jaren lang duizenden abonnees & zorgen altijd wel voor goed gevulde uitvakken. Waar zijn die 20 000 supporters die 5 jaar geleden op de Heizel vierden nu?? Allen richting de fanshop/website! Abo 2022-2023 en de daarna komende seizoenen binnenhalen!!

Ze krijgen ons nooit klein. We pakken ze 1 voor 1!! FORZA ESSEVEE!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #71 Gepost op: juli 05, 2022, 10:53:31 pm »
Hopelijk komende jaren terug een stijging in het aantal verkochte abonnementen. In goede en slechte dagen moeten we paraat staan. Gedaan met al die negativiteit van afgelopen seizoenen. Gedaan met supporters die alleen maar kunnen sakkeren via Facebook. Ga toch gewoon naar het stadion, pik de uitmatchen mee. Want komaan, er is toch niets beter dan met je maten een goeie pint in het uitvak na een sfeervolle busrit te drinken. Of samen met je kinderen naar den Essevee gaan kijken. Bring back the good old times. We moeten terug een trouwe aanhang worden. Kijk maar naar een publiek als KV Mechelen. Verkopen al jaren lang duizenden abonnees & zorgen altijd wel voor goed gevulde uitvakken. Waar zijn die 20 000 supporters die 5 jaar geleden op de Heizel vierden nu?? Allen richting de fanshop/website! Abo 2022-2023 en de daarna komende seizoenen binnenhalen!!

Ze krijgen ons nooit klein. We pakken ze 1 voor 1!! FORZA ESSEVEE!

+1

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #72 Gepost op: juli 06, 2022, 10:00:37 am »
Zonet, via de vernieuwde procedure, m'n abo verlengd.
Het was even zoeken in de nieuwe ticketing omgeving maar ik vermoed dat alles goed verlopen is.
Echter... na betaling kan je duidelijk zien dat je bestelling OK is. Maar voor de rest is er weinig info te vinden.
Enkel standaard bevestigingsmail gekregen omtrent betaling maar niets meer.
Sturen ze (net zoals de voorbij jaren) het abo op? Krijg je nog een extra bevestiging dat alles goed verliep?

TIP (mochten ze meekijken); misschien die informatie ook wegschrijven in FAQ op de website onder rubriek abo 22-23
Wat na betaling?

Offline Frennie

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #73 Gepost op: juli 06, 2022, 10:53:27 am »
Het komt per mail toe Jenske, zit al in mijn portefeuille. Klaar om naar het stadion te gaan  :)

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #74 Gepost op: juli 06, 2022, 11:47:57 am »
Zonet, via de vernieuwde procedure, m'n abo verlengd.
Het was even zoeken in de nieuwe ticketing omgeving maar ik vermoed dat alles goed verlopen is.
Echter... na betaling kan je duidelijk zien dat je bestelling OK is. Maar voor de rest is er weinig info te vinden.
Enkel standaard bevestigingsmail gekregen omtrent betaling maar niets meer.
Sturen ze (net zoals de voorbij jaren) het abo op? Krijg je nog een extra bevestiging dat alles goed verliep?

TIP (mochten ze meekijken); misschien die informatie ook wegschrijven in FAQ op de website onder rubriek abo 22-23
Wat na betaling?
Abb.vernieuwd in de fanshop,gemakkelijker kan niet

Offline Essevee 3.0

  • Leden
  • Berichten: 316
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #75 Gepost op: juli 06, 2022, 11:49:42 am »
Zonet, via de vernieuwde procedure, m'n abo verlengd.
Het was even zoeken in de nieuwe ticketing omgeving maar ik vermoed dat alles goed verlopen is.
Echter... na betaling kan je duidelijk zien dat je bestelling OK is. Maar voor de rest is er weinig info te vinden.
Enkel standaard bevestigingsmail gekregen omtrent betaling maar niets meer.
Sturen ze (net zoals de voorbij jaren) het abo op? Krijg je nog een extra bevestiging dat alles goed verliep?

TIP (mochten ze meekijken); misschien die informatie ook wegschrijven in FAQ op de website onder rubriek abo 22-23
Wat na betaling?

Het abonnement ontvang je met de post circa 1 week na betaling samen met kortingbons hubo




EDIT : quote gecorrigeerd
« Laatst bewerkt op: juli 06, 2022, 12:42:04 pm door Frederik »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #76 Gepost op: juli 06, 2022, 12:50:34 pm »
Zonet, via de vernieuwde procedure, m'n abo verlengd.
Het was even zoeken in de nieuwe ticketing omgeving maar ik vermoed dat alles goed verlopen is.
Echter... na betaling kan je duidelijk zien dat je bestelling OK is. Maar voor de rest is er weinig info te vinden.
Enkel standaard bevestigingsmail gekregen omtrent betaling maar niets meer.
Sturen ze (net zoals de voorbij jaren) het abo op? Krijg je nog een extra bevestiging dat alles goed verliep?

TIP (mochten ze meekijken); misschien die informatie ook wegschrijven in FAQ op de website onder rubriek abo 22-23
Wat na betaling?
Buiten dat de betaling ok is krijg je niks, ik alvast niet(eerste dag dat je een abo kon kopen heb ik er 1 gekocht) geen mail gekregen dat ik een abo had gekocht en op welke plaats(wat je bv wel krijgt wanneer je een concertticket koopt of voor een voorstelling in de Schakel bv), en een week daarna kreeg ik mijn abo in de bus.
Ik vond dit ook vervelend dat je buiten dat 'betaling ok' niks tastbaar hebt.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.263
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #77 Gepost op: juli 06, 2022, 03:52:07 pm »
Abonnement verlengd ! Geen moment getwijfeld. Supporter, dat ben je voor het leven

Offline Essevee 3.0

  • Leden
  • Berichten: 316
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #78 Gepost op: juli 06, 2022, 06:11:24 pm »
Abonnement verlengd ! Geen moment getwijfeld. Supporter, dat ben je voor het leven
2

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #79 Gepost op: juli 06, 2022, 07:08:39 pm »
de eerste keer in jaaaaren dat ik nog geen abonnement heb genomen in de voorrangsperiode.
wacht af wat er nog bijkomt.
nog altijd geen deftige centrale verdediger , als Dompe weggaat  , geen enkele flank en al jaren geen type Delaplace ( snelheid) en geen deftige 10
ze hebben nog 14 dagen om daaraan iets te doen.