Auteur Topic: Abonnement 2022-2023  (gelezen 19973 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #20 Gepost op: mei 27, 2022, 07:23:24 pm »
Competitie is letterlijk nog geen week gedaan ook he..
Vind dat sommigen ier wel beetje overdreven en serieus opgejaagd reageren.

Neen, dat is perfect normaal

Meeste clubs geven al info als de competitie al bezig is

In Engeland, Frankrijk, Italie,… spelen ze de laatste match zelf al in de nieuwe truitjes voor volgend seizoen…
We kunnen nog heel veel leren hoor

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #21 Gepost op: mei 27, 2022, 08:54:17 pm »
Competitie is letterlijk nog geen week gedaan ook he..
Vind dat sommigen ier wel beetje overdreven en serieus opgejaagd reageren.

Neen, dat is perfect normaal

Meeste clubs geven al info als de competitie al bezig is

In Engeland, Frankrijk, Italie,… spelen ze de laatste match zelf al in de nieuwe truitjes voor volgend seizoen…
We kunnen nog heel veel leren hoor

Ja, dan ligt het wellicht aan mij dat ik daar allemaal vrij relax in ben.
De eerste competitiematch is pas binnen 2 maanden, waarom zou je dan nu al moeten weten hoeveel je abonnement zal kosten…

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #22 Gepost op: mei 27, 2022, 09:13:39 pm »
Competitie is letterlijk nog geen week gedaan ook he..
Vind dat sommigen ier wel beetje overdreven en serieus opgejaagd reageren.

Neen, dat is perfect normaal

Meeste clubs geven al info als de competitie al bezig is

In Engeland, Frankrijk, Italie,… spelen ze de laatste match zelf al in de nieuwe truitjes voor volgend seizoen…
We kunnen nog heel veel leren hoor

Ja, dan ligt het wellicht aan mij dat ik daar allemaal vrij relax in ben.
De eerste competitiematch is pas binnen 2 maanden, waarom zou je dan nu al moeten weten hoeveel je abonnement zal kosten…
Mij maakt dit ook niks uit, maar ik vind wel dat moest men nu al die informatie hebben, is er een prijsstijging, is het met die beloften en de vrouwencompetitie, enz.  dat dit een soort enthousiasme uitstraalt, dat men in de club  'goesting' heeft in het nieuw seizoen.    Ook de communicatie ivm Leye, daar zou ik toch als club wat meer mee uitpakken(al is hij mijn favoriet niet, maar voor de club wel), claim it!  Ik vermoed dat men minder personeel heeft en dat er bepaalde mensen nu wat meer jobs moeten combineren dan voorheen.   Indien dit het geval is, heb ik alle begrip dat het wat langer duurt ivm die abonnementen. 
Maar communicatie,marketing, het warm maken van supporters, het enthousiast maken voor het nieuwe seizoen, dat kan toch wel veel, veel beter.  Maar ook daar zijn er waarschijnlijk besparingen.   

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #23 Gepost op: mei 28, 2022, 01:15:12 pm »
Competitie is letterlijk nog geen week gedaan ook he..
Vind dat sommigen ier wel beetje overdreven en serieus opgejaagd reageren.

Neen, dat is perfect normaal

Meeste clubs geven al info als de competitie al bezig is

In Engeland, Frankrijk, Italie,… spelen ze de laatste match zelf al in de nieuwe truitjes voor volgend seizoen…
We kunnen nog heel veel leren hoor
De ploegen zelf hebben weinig te zeggen van die nieuwe truitjes, dit zijn de merken die dit beslissen. De grote ploegen in het buitenland zijn vooral door Nike, Puma & Adidas gemaakt, die merken beslissen wanneer ze ermee spelen.

In België worden de ploegen gesponsord door Patrick, Jako, Uhl-Sport, Craft, Joma, etc. Kleine merken die minder snel klaar zijn met het ontwerp voor het nieuwe seizoen.
SV TILL I DIE

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #24 Gepost op: juni 03, 2022, 05:22:01 pm »
Abonnementenverkoop start binnenkort
We verlangen allemaal terug naar voetbal in de Elindus Arena, en ook dit seizoen hoef je geen enkele wedstrijd te missen. Op donderdag 9 juni kan je in de Essevee Shop of online terecht voor jouw abonnement. Meer info volgt binnenkort.

https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/abonnementenverkoop-start-binnenkort

Toeme, nog een weke wachten ofwa?!
 :)

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #25 Gepost op: juni 04, 2022, 11:58:23 am »
Gemiddelde abonnementsprijzen in 1A 22% gestegen in laatste 5 jaar. Bij KV Oostende zelfs 71%.
Benieuwd bij ons!

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.626
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #26 Gepost op: juni 04, 2022, 12:18:05 pm »
Gemiddelde abonnementsprijzen in 1A 22% gestegen in laatste 5 jaar. Bij KV Oostende zelfs 71%.
Benieuwd bij ons!
Volgens hln 9%

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #27 Gepost op: juni 04, 2022, 12:44:07 pm »
Gemiddelde abonnementsprijzen in 1A 22% gestegen in laatste 5 jaar. Bij KV Oostende zelfs 71%.
Benieuwd bij ons!
Volgens hln 9%

Je kan toch niet stijgen na zo'n seizoen..

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #28 Gepost op: juni 05, 2022, 05:57:03 pm »
Gemiddelde abonnementsprijzen in 1A 22% gestegen in laatste 5 jaar. Bij KV Oostende zelfs 71%.
Benieuwd bij ons!
Volgens hln 9%

Je kan toch niet stijgen na zo'n seizoen..

Jawel.

Offline Essevee 3.0

  • Leden
  • Berichten: 316
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #29 Gepost op: juni 05, 2022, 06:01:57 pm »
Gemiddelde abonnementsprijzen in 1A 22% gestegen in laatste 5 jaar. Bij KV Oostende zelfs 71%.
Benieuwd bij ons!
Volgens hln 9%

Je kan toch niet stijgen na zo'n seizoen..

Jawel.

Mss laatste keer voor lang in eerste klasse, dat kost dus iets meer
« Laatst bewerkt op: juni 05, 2022, 06:02:22 pm door svennay »

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 498
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #30 Gepost op: juni 05, 2022, 08:42:30 pm »
Waarom zou het niet kunnen duurder zijn? Staat toch los  van prestaties van vorig seizoen? Alles is duurder geworden. Vorig jaar is er ook weinig geld binnengekomen  behalve deze die volle pot hebben betaald en geen compensatie vroegen

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #31 Gepost op: juni 05, 2022, 09:04:26 pm »
Waarom zou het niet kunnen duurder zijn? Staat toch los  van prestaties van vorig seizoen? Alles is duurder geworden. Vorig jaar is er ook weinig geld binnengekomen  behalve deze die volle pot hebben betaald en geen compensatie vroegen

Als je nu al zag dat er veel geen abonnementen hebben gekocht + dat er weer gaan afhaken door het slechte seizoen.. dan is dat gevaarlijk.

Liever 4000 abo's aan oud tarief dan 3000 aan nieuw toch?

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 498
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #32 Gepost op: juni 05, 2022, 09:21:02 pm »
Dat is de keuze die de club moet maken. Zal ook afhangen van de transfers

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #33 Gepost op: juni 05, 2022, 09:36:38 pm »
Waarom zou het niet kunnen duurder zijn? Staat toch los  van prestaties van vorig seizoen? Alles is duurder geworden. Vorig jaar is er ook weinig geld binnengekomen  behalve deze die volle pot hebben betaald en geen compensatie vroegen

Als je nu al zag dat er veel geen abonnementen hebben gekocht + dat er weer gaan afhaken door het slechte seizoen.. dan is dat gevaarlijk.

Liever 4000 abo's aan oud tarief dan 3000 aan nieuw toch?
Wanneer je kunt maken dat iedereen ziet dat er een nieuwe wind waait, dat er een nieuw enthousiasme is, dat er nieuwe spelers komen, dat de club er achter zit, dan kan er veel, de vraag is, kunnen ze dat?  En als er 3000 zijn zal het al ok zijn denk ik.

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #34 Gepost op: juni 05, 2022, 09:49:59 pm »
Waarom zou het niet kunnen duurder zijn? Staat toch los  van prestaties van vorig seizoen? Alles is duurder geworden. Vorig jaar is er ook weinig geld binnengekomen  behalve deze die volle pot hebben betaald en geen compensatie vroegen

Als je nu al zag dat er veel geen abonnementen hebben gekocht + dat er weer gaan afhaken door het slechte seizoen.. dan is dat gevaarlijk.

Liever 4000 abo's aan oud tarief dan 3000 aan nieuw toch?
Wanneer je kunt maken dat iedereen ziet dat er een nieuwe wind waait, dat er een nieuw enthousiasme is, dat er nieuwe spelers komen, dat de club er achter zit, dan kan er veel, de vraag is, kunnen ze dat?  En als er 3000 zijn zal het al ok zijn denk ik.

Dan mogen ze eraan beginnen idd..

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #35 Gepost op: juni 06, 2022, 08:55:50 am »

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #36 Gepost op: juni 06, 2022, 09:58:40 am »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #37 Gepost op: juni 06, 2022, 11:14:23 am »
???????????  Van waar komen de gegevens over ons abbo.  die voetbalkrant gebruikt?
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2022-06-06/abonnementen-worden-een-pak-duurder-de-duurste-bij-antwerp-goedkoopste-bij-standard
Voetbalkrant lanceert (flauwe) afkooksels van andere kranten zoals hln.
Hier het origineel artikel: https://www.hln.be/belgisch-voetbal/tot-wel-70-euro-meer-op-amper-vijf-jaar-abonnement-in-1a-is-gemiddeld-22-duurder-geworden~a7dbe002/
Ja, typisch voetbalkrant, maar ik kan dat artikel van HLN niet lezen.  Maar in ons geval, indien het nu 190 euro is achter de goal in de sfeertribune, dan ben ik tevreden.  Op 17 matchen maakt dit nog geen 12 euro, dat is toch niet teveel imo.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #38 Gepost op: juni 06, 2022, 11:19:15 am »
???????????  Van waar komen de gegevens over ons abbo.  die voetbalkrant gebruikt?
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2022-06-06/abonnementen-worden-een-pak-duurder-de-duurste-bij-antwerp-goedkoopste-bij-standard
Voetbalkrant lanceert (flauwe) afkooksels van andere kranten zoals hln.
Hier het origineel artikel: https://www.hln.be/belgisch-voetbal/tot-wel-70-euro-meer-op-amper-vijf-jaar-abonnement-in-1a-is-gemiddeld-22-duurder-geworden~a7dbe002/
Ja, typisch voetbalkrant, maar ik kan dat artikel van HLN niet lezen.  Maar in ons geval, indien het nu 190 euro is achter de goal in de sfeertribune, dan ben ik tevreden.  Op 17 matchen maakt dit nog geen 12 euro, dat is toch niet teveel imo.

En nog de galamatch erbij? Beloftenmatchen?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #39 Gepost op: juni 06, 2022, 11:25:05 am »
???????????  Van waar komen de gegevens over ons abbo.  die voetbalkrant gebruikt?
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2022-06-06/abonnementen-worden-een-pak-duurder-de-duurste-bij-antwerp-goedkoopste-bij-standard
Voetbalkrant lanceert (flauwe) afkooksels van andere kranten zoals hln.
Hier het origineel artikel: https://www.hln.be/belgisch-voetbal/tot-wel-70-euro-meer-op-amper-vijf-jaar-abonnement-in-1a-is-gemiddeld-22-duurder-geworden~a7dbe002/
Ja, typisch voetbalkrant, maar ik kan dat artikel van HLN niet lezen.  Maar in ons geval, indien het nu 190 euro is achter de goal in de sfeertribune, dan ben ik tevreden.  Op 17 matchen maakt dit nog geen 12 euro, dat is toch niet teveel imo.

En nog de galamatch erbij? Beloftenmatchen?
Inderdaad!  Het is gvd. spotgoedkoop  ;D !