Auteur Topic: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk  (gelezen 12368 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.232
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #100 Gepost op: augustus 15, 2022, 09:29:10 am »
Verliezen van dit Genk is idd geen schande!

Maar er is een grote maar! Met deze verdediging worden die mannen geen kampioen!
Achteraf bekeken konden wij eigen evenveel keer gescoord hebben.

Voor Rommens ging het spel gisteren ook veel te rap! We hadden geen rustpunt op het middenveld/voorin.
Volgens mij kregen we een heen andere match als we al een deftige spits hadden (targetman alla Onuachu/Salou,…)

Dompé zal deze week wel vertrekken, en voor volgende week verwacht ik Ramirez, Miroshi en Tsouka in de ploeg!

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.121
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #101 Gepost op: augustus 15, 2022, 09:31:36 am »
Miroshi vond ik nochtans slecht ingekomen .

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.654
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #102 Gepost op: augustus 15, 2022, 09:33:14 am »
Bij de 1 4 staat onze linksback te slapen
Was dus totaal geen strafschop, die van Genk maakt de eerste fout op Tambedou door te duwen, maar dat willen ze dus niet zien bij de VAR!  Ook Visser kon dit zien, maar hij wilde dit niet!
Bij de tweede goal incasseren we die terwijl wij een hoekschop hadden, Sammy gaat daar ook niet vrij uit, en zeker niet bij de derde, en een goeie doelman komt uit bij die vierde goal, moet daar altijd zijn.  Sammy gaat niet vrijuit bij 3 goals! Dit is hard maar is niet anders.
Vond Lopez ook goed spelen.  Rommens en Drambaev speelden niet goed, kunnen beter.
Wat Bossut betreft,deel zeker Uw mening,derde goal moet ie altijd hebben,vierde goal,hoekschop zo dicht bij de goal moet hij onderscheppen of toch zeker op zijn minst wegboksen,maar stond(weer eens) op zijn lijn genageld.

Offline Fanatic!

  • Leden
  • Berichten: 174
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #103 Gepost op: augustus 15, 2022, 10:14:32 am »
Weer vechtpartijen onder de sfeertribune na de wedstrijd?

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 793
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #104 Gepost op: augustus 15, 2022, 10:24:50 am »
Versta ook niet van Leye waarom hij weer start met Vigen en Cirrani ( de 2 zwakste van vorig seizoen)
Als je tsouka er Miroschi hebt.
En zoals Lefevre zegt , we maken de balans na LBL ( dus na 10 speeldagen gaan we eens kijken waar we staan).
De volgende match moet je ook gewoon starten met Ramirez , is de enige die het ziet.
Als het aan de andere kant gebeurt schreeuwen jullie ook voor penalty, dus Tambedou moet maar slimmer zijn.
Normaal had Lopez zijn 2 de geel moeten krijgen.

Allee, laat je maar ne keer gaan… het moet voor jou zo’n deugd doen zo een verliespartij… kan je weer alle negativiteit naar boven halen… Genk was gewoon van een te hoog niveau ! Als je Antwerp, Club en dit Genk in de eerste 4 speeldagen krijgt, wat had je gedacht ?

Vigen en Ciranni vielen echt wel door de mand. Ik verwacht Tsouka in de basis volgende match. En Vigen zeker op de bank. Vossen werkt hard maar functioneert niet als rustpunt die de bal kan bijhouden. Is ook niet iemand die je kan diepsturen. Enkel efficientie in de box.

Voor de rest was Genk outstanding, leken wel duracell konijnen. Die Paintsil en Tresor 2 kleine sneltreinen die onhoudbaar waren. Ik dacht nu ze onze kwelduivel Ito kwijt zijn , kunnen we mss iets halen maar die 2 waren echt nog sneller.


Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.654
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #105 Gepost op: augustus 15, 2022, 11:25:48 am »
We hadden gehoopt op 4 op 12 vóór de competitie start.En die hebben we.Dus al bij al tevreden.Als er zondag gewonnen word is de start meer dan geslaagd,ook het geleverde spel is stukken beter dan vorig jaar,vooral de inzet.

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #106 Gepost op: augustus 15, 2022, 11:31:06 am »
Hoeveel fouten mochten die van Genk niet maken op Fadera...

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #107 Gepost op: augustus 15, 2022, 11:35:32 am »
Weer vechtpartijen onder de sfeertribune na de wedstrijd?

Ja. Triestige bedoening.
Leuk voor de mensen die met hun kinderen naar de match kwamen kijken en rustig nog iets wouden drinken na de match.

Offline kristof

  • Leden
  • Berichten: 53
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #108 Gepost op: augustus 15, 2022, 11:36:54 am »
Weer vechtpartijen onder de sfeertribune na de wedstrijd?

Wat was de reden?
Echt triestig dit. Blij dat mijn zoon niet mee was.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 1.001
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #109 Gepost op: augustus 15, 2022, 11:47:49 am »
Genk voorlopig de beste tegenstander waar tegen we tot nu toe al speelden, veel beter dan FCB en ook beter dan RAFC. Vooral hun snelheid deed ons veel pijn, we kwamen (vooral) in de eerste helft overal 2 stappen te kort. Leye stuurde eigenlijk tactisch redelijk goed bij aan de rust, maar de snelle 1-3 kort na onze aansluitingstreffer deed ons al voor de rust de das om.

Fadera lichtpuntje, qua snelheid zou hij passen in het Genkse plaatje, en nu Ito daar vertrokken is zou het wel kunnen zijn dat de Condé hem ook opgemerkt heeft. Hopelijk kunnen we hem dit seizoen houden.

Voor mij zijn er nog 2 topprioriteiten: een targetspits die de ploeg doet aansluiten en een extra flankaanvaller die Dompé kan vervangen. Die laatste mag beschikken, samen met Ghano en Srarfi.

Offline Fanatic!

  • Leden
  • Berichten: 174
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #110 Gepost op: augustus 15, 2022, 11:56:03 am »
Weer vechtpartijen onder de sfeertribune na de wedstrijd?

Wat was de reden?
Echt triestig dit. Blij dat mijn zoon niet mee was.
Altijd dezelfde reden door altijd dezelfde bende. Onze rood-witte vrienden die zich God wanen en omdat ze niet tegen drank kunnen dan maar op zoals ze het zelf noemen ‘zultefluiten’ beginnen te slaan. Nu, ik heb via mijn vader ook het rood-witte gen meegekregen maar niet op deze manier. Van eigen supporters blijf je af of je blijft thuis. Van mij mag de club stilletjes aan beginnen ingrijpen.

Offline Jens Flamand

  • Leden
  • Berichten: 609
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #111 Gepost op: augustus 15, 2022, 12:02:33 pm »
Weer vechtpartijen onder de sfeertribune na de wedstrijd?

Wat was de reden?
Echt triestig dit. Blij dat mijn zoon niet mee was.
Altijd dezelfde reden door altijd dezelfde bende. Onze rood-witte vrienden die zich God wanen en omdat ze niet tegen drank kunnen dan maar op zoals ze het zelf noemen ‘zultefluiten’ beginnen te slaan. Nu, ik heb via mijn vader ook het rood-witte gen meegekregen maar niet op deze manier. Van eigen supporters blijf je af of je blijft thuis. Van mij mag de club stilletjes aan beginnen ingrijpen.

Na de match tegen Seraing ook een dronke pipo (is het bier geen 0,0?) die een iets oudere man langs achter een klap gaf waardoor die op de grond viel... onwaarschijnlijk.
« Laatst bewerkt op: augustus 15, 2022, 12:04:13 pm door Jens Flamand »

Offline Fanatic!

  • Leden
  • Berichten: 174
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #112 Gepost op: augustus 15, 2022, 12:10:32 pm »
Weer vechtpartijen onder de sfeertribune na de wedstrijd?

Wat was de reden?
Echt triestig dit. Blij dat mijn zoon niet mee was.
Altijd dezelfde reden door altijd dezelfde bende. Onze rood-witte vrienden die zich God wanen en omdat ze niet tegen drank kunnen dan maar op zoals ze het zelf noemen ‘zultefluiten’ beginnen te slaan. Nu, ik heb via mijn vader ook het rood-witte gen meegekregen maar niet op deze manier. Van eigen supporters blijf je af of je blijft thuis. Van mij mag de club stilletjes aan beginnen ingrijpen.

Na de match tegen Seraing ook een dronke pipo (is het bier geen 0,0?) die een iets oudere man langs achter een klap gaf waardoor die op de grond viel... onwaarschijnlijk.
Tis inderdaad al de eerste keer niet meer. Vorig jaar een kind van 5 jaar die een foto met de mascotte wil maken. Komt er een van hen naast staan met zijn middenvinger opgestoken. Voor mensen tussen de 30 en 60 jaar, proficiat! Je spreekt hen er dan op aan en je krijgt nog 5 pinten naar je hoofd geslingerd. Shame on you.

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 391
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #113 Gepost op: augustus 15, 2022, 12:50:47 pm »
Ik zag gisteren iemand opgepakt en weggevoerd worden,ik wist totaal niet wat er aan de hand was aagezien ik in de vijvertribune zit.Hopelijk gaat de tweespalt tussen onze supporters er vlug uit.Ik ben zelf ook nen echte rood-witte maar ik denk er nog niet aan om een gelijkgestemde aan te vallen,zelfs geen tegenstander.Voetbal is passie en emotie,maar dit doe je toch niet.Heel erg jammer dit!!!!!!!!!!!!!!
Over de match zelf kan ik kort zijn:verdiende zege van Genk,slechtste scheids van eerste klasse,goede grinta en inzet van onze jongens,dip van Bossut hopelijk in 1 match voorbij,want zowel bij goal 2,3 en 4 moet hij beter doen,Vigen slechtste man op het veld ( hoewel ik hem heel lang verdedigd heb ),Fadera wordt als hij zo verder doet een revelatie in de jupkes liga,minimum 1 zege in de volgende 2 matchen.
Forza Essevee en forza supporters , eendracht maakt macht.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.752
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #114 Gepost op: augustus 15, 2022, 01:54:16 pm »
Wat wel steeds een terugkerend fenomeen is, dat men altijd zonder denken de schuld op de roodwitten afschuift, zonder te weten wat zich voorafgaand heeft afgespeeld.
En nee, ik was er niet bij gisteren. Maar wel altijd opmerkelijk.

Offline Fanatic!

  • Leden
  • Berichten: 174
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #115 Gepost op: augustus 15, 2022, 02:05:35 pm »
Wat wel steeds een terugkerend fenomeen is, dat men altijd zonder denken de schuld op de roodwitten afschuift, zonder te weten wat zich voorafgaand heeft afgespeeld.
En nee, ik was er niet bij gisteren. Maar wel altijd opmerkelijk.
Zoals ik zei ben ik zelf ook rood-wit minded en was ik er in het verleden altijd bij dus ga ik niet over een nacht ijs als ik zoiets zeg.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #116 Gepost op: augustus 15, 2022, 02:14:11 pm »
Wat wel steeds een terugkerend fenomeen is, dat men altijd zonder denken de schuld op de roodwitten afschuift, zonder te weten wat zich voorafgaand heeft afgespeeld.
En nee, ik was er niet bij gisteren. Maar wel altijd opmerkelijk.

als rood witten het al zelf zeggen
en het zagen wat eraan vooraf ging
dan moet er iets van aan zijn…

ingrijpen
wie het ook is

Offline Fanatic!

  • Leden
  • Berichten: 174
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #117 Gepost op: augustus 15, 2022, 02:16:45 pm »
Wat wel steeds een terugkerend fenomeen is, dat men altijd zonder denken de schuld op de roodwitten afschuift, zonder te weten wat zich voorafgaand heeft afgespeeld.
En nee, ik was er niet bij gisteren. Maar wel altijd opmerkelijk.

als rood witten het al zelf zeggen
en het zagen wat eraan vooraf ging
dan moet er iets van aan zijn…

ingrijpen
wie het ook is
Pas op, ik ben content dat ze de waregem cultuur blijven eren maar dat geweld moet er echt dringend uit.

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 964
  • 4451
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #118 Gepost op: augustus 15, 2022, 02:57:02 pm »
Versta ook niet van Leye waarom hij weer start met Vigen en Cirrani ( de 2 zwakste van vorig seizoen)
Als je tsouka er Miroschi hebt.
En zoals Lefevre zegt , we maken de balans na LBL ( dus na 10 speeldagen gaan we eens kijken waar we staan).
De volgende match moet je ook gewoon starten met Ramirez , is de enige die het ziet.
Als het aan de andere kant gebeurt schreeuwen jullie ook voor penalty, dus Tambedou moet maar slimmer zijn.
Normaal had Lopez zijn 2 de geel moeten krijgen.
Als je die zogezegde tweede overtreding van Lopez ook al bestraft wil zien met geel dan ben je al even blind als Visser

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Speeldag 04 : zondag 14/08/2022 - 21.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #119 Gepost op: augustus 15, 2022, 05:22:03 pm »
Ja, Tambedou moet eigenlijk slimmer zijn maar die penalty is vederlicht.
Visser heeft in deze competitie al eens n slechte match gefloten. Als hij dan vd VAR moet gaan kijken weet je het wel.
Geen ballen aan zijn lijf en zelf nt op een deftig niveau gespeeld en dat toont hij door daar penalty voor te fluiten.
Genk was super.
Bij ons waren er sommigen minder.
Fader enige op deftig niveau.