Auteur Topic: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven  (gelezen 11696 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #40 Gepost op: oktober 07, 2022, 12:02:06 pm »
Zolang we geen leider hebben op het middenveld zie ik het niet goedkomen.
Ik ben ervan overtuigd dat met een Ruud Vormer een stuk verder stonden.
Die had heel die ploeg op sleeptouw genomen, je hebt zo'n persoonlijkheid nodig in het team, maar dat is een probleem voor Leye, want die wil zelf de belangrijkste persoon zijn.

Het probleem is dat men dacht dat Rommens die taak ging vervullen. Je kan dit nog wijzigen, ik zou mocht ik Leye zijn, de kapiteinsband aan Rommens geven en hem de belangrijkste persoon maken. Hem echt opnaaien en ook de nadruk op leggen dat hij de man moet zijn die de ploeg moet sturen en leiden. Eens Rommens er zelf in gaat geloven dat hij die rol kan opnemen, dan zal hij groeien.
We moeten dit doen bij gebrek aan natuurlijk leiderschap in het team!
Onze lijder staat in de goal ( met lange ij)
Ah hier onze "Bossut"-basher. Ja het was hij in Westerlo die in de fout ging. Man, "Get a life", het maakt echt geen verschil: Bossut of Bostyn

Offline Fanatic!

  • Leden
  • Berichten: 174
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #41 Gepost op: oktober 07, 2022, 12:47:57 pm »
Zolang we geen leider hebben op het middenveld zie ik het niet goedkomen.
Ik ben ervan overtuigd dat met een Ruud Vormer een stuk verder stonden.
Die had heel die ploeg op sleeptouw genomen, je hebt zo'n persoonlijkheid nodig in het team, maar dat is een probleem voor Leye, want die wil zelf de belangrijkste persoon zijn.

Het probleem is dat men dacht dat Rommens die taak ging vervullen. Je kan dit nog wijzigen, ik zou mocht ik Leye zijn, de kapiteinsband aan Rommens geven en hem de belangrijkste persoon maken. Hem echt opnaaien en ook de nadruk op leggen dat hij de man moet zijn die de ploeg moet sturen en leiden. Eens Rommens er zelf in gaat geloven dat hij die rol kan opnemen, dan zal hij groeien.
We moeten dit doen bij gebrek aan natuurlijk leiderschap in het team!
Onze lijder staat in de goal ( met lange ij)
Ah hier onze "Bossut"-basher. Ja het was hij in Westerlo die in de fout ging. Man, "Get a life", het maakt echt geen verschil: Bossut of Bostyn
In Westerlo niet neen. Vele andere matchen wel. Als het toch geen verschil maakt haal hem er dan gewoon uit.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #42 Gepost op: oktober 07, 2022, 01:06:52 pm »
Zolang we geen leider hebben op het middenveld zie ik het niet goedkomen.
Ik ben ervan overtuigd dat met een Ruud Vormer een stuk verder stonden.
Die had heel die ploeg op sleeptouw genomen, je hebt zo'n persoonlijkheid nodig in het team, maar dat is een probleem voor Leye, want die wil zelf de belangrijkste persoon zijn.

Het probleem is dat men dacht dat Rommens die taak ging vervullen. Je kan dit nog wijzigen, ik zou mocht ik Leye zijn, de kapiteinsband aan Rommens geven en hem de belangrijkste persoon maken. Hem echt opnaaien en ook de nadruk op leggen dat hij de man moet zijn die de ploeg moet sturen en leiden. Eens Rommens er zelf in gaat geloven dat hij die rol kan opnemen, dan zal hij groeien.
We moeten dit doen bij gebrek aan natuurlijk leiderschap in het team!
Onze lijder staat in de goal ( met lange ij)
Ah hier onze "Bossut"-basher. Ja het was hij in Westerlo die in de fout ging. Man, "Get a life", het maakt echt geen verschil: Bossut of Bostyn
Basher dan nog... Koekenaas vraagt een keeperwissel maar doet dit volgens mij nog steeds met de gepaste woorden. Bossut is nu eenmaal een lijder ipv een leider gezien de vele tegengoals momenteel he.
Ik zou het ook een prima zaak vinden om van keeper te wisselen alleen al omdat de verdediging niks van vertrouwen meer heeft in Bossut momenteel. Dan beter Bostyn zetten in de hoop dat dat een vertrouwensboost geeft.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #43 Gepost op: oktober 07, 2022, 02:27:37 pm »
Zolang we geen leider hebben op het middenveld zie ik het niet goedkomen.
Ik ben ervan overtuigd dat met een Ruud Vormer een stuk verder stonden.
Die had heel die ploeg op sleeptouw genomen, je hebt zo'n persoonlijkheid nodig in het team, maar dat is een probleem voor Leye, want die wil zelf de belangrijkste persoon zijn.

Het probleem is dat men dacht dat Rommens die taak ging vervullen. Je kan dit nog wijzigen, ik zou mocht ik Leye zijn, de kapiteinsband aan Rommens geven en hem de belangrijkste persoon maken. Hem echt opnaaien en ook de nadruk op leggen dat hij de man moet zijn die de ploeg moet sturen en leiden. Eens Rommens er zelf in gaat geloven dat hij die rol kan opnemen, dan zal hij groeien.
We moeten dit doen bij gebrek aan natuurlijk leiderschap in het team!
Onze lijder staat in de goal ( met lange ij)
Ah hier onze "Bossut"-basher. Ja het was hij in Westerlo die in de fout ging. Man, "Get a life", het maakt echt geen verschil: Bossut of Bostyn
Basher dan nog... Koekenaas vraagt een keeperwissel maar doet dit volgens mij nog steeds met de gepaste woorden. Bossut is nu eenmaal een lijder ipv een leider gezien de vele tegengoals momenteel he.
Ik zou het ook een prima zaak vinden om van keeper te wisselen alleen al omdat de verdediging niks van vertrouwen meer heeft in Bossut momenteel. Dan beter Bostyn zetten in de hoop dat dat een vertrouwensboost geeft.
Kijk zijn berichten er op na over Bossut. Elke wedstrijd, elk topic over is het Bossut zijn fout. Het gaat niet enkel over dit bericht.

Voor mij mag je gerust Bossut wisselen voor Bostyn, hij verdient zeker die kans. Maar om Bossut telkens te beladen met alle zonden van Israël dat vind ik totaal onterecht. Als je een wedstrijd bekijkt en je geeft je inzichten daarover, schrijf dan een deftige wedstrijdanalyse over wat er fout liep maar niet telkens: "Bossut gaat weer in de fout. Bossut ... " 20 keer hetzelfde daar heeft niemand wat aan.

Maar hij is niet goed bezig, dat kunnen we niet ontkennen!

Maar om op 2 weken tijd 14 inhoudloze berichten over Bossut te posten... We kennen ondertussen zijn standpunt...

Citaat
Onze lijder staat in de goal ( met lange ij)

Was ook het oordeel van Leye in zijn analyse:Westerlo heeft een topkeer.(wij niet)...

Bossut geen baas in de 16?Zelfs geen baas in de kleine rechthoek.

Waarom bleef Sammy weer staan?

Bij Bostyn zijn tegengoals waren er idd.geen serieuze missers,bij Bossut daarentegen....,geen missers maar echte fouten.

Maar zeker niet slechter ook!!

Bossut zou beter in eigen boezem kijken,ervaring? Zijn de ervaren mannen die falen(Cirrani,Bossut)

Bostyn verdient idd.zijn kans.Heeft destijds veel punten gepakt en ook Europees sterke matchen gespeeld.

dacht dat met Leye de vriendjespolitiek zou voorbij zijn.Niet dus...

Met Bossut hebben we de slechtste keeper van eerste klasse

Waar staat Bossut op hoge ballen?

Ge poogt er Bossut ook bijrekenen

Versta ook niet dat we dertien transfers doen en geen deftige keeper ertussen.

Bossut? ??
« Laatst bewerkt op: oktober 07, 2022, 02:39:10 pm door Jayze »

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #44 Gepost op: oktober 07, 2022, 02:45:31 pm »
Een spandoek 'Voetbalclub zoekt nieuwe eigenaar en CEO' zou niet misstaan.

Sinds die 2 hier de plak zwaaien gaat de club regelrecht de dieperik in.
Beeuwsaert ongetwijfeld een toffe peer en supporter, maar was beter bij zijn lampadaires gebleven. Heeft duidelijk geen kaas gegeten als het gaat over een voetbalclub runnen, of laat u dan tenminste omringen met mensen die er wel iets van kennen.

En over diene anderen is al genoeg gezegd en geschreven ondertussen.

Zonder Beeuwsaert bestond essevee niet meer!!!
Ge moet een redelijke idioot zijn om zo een spandoeken op te hangen

Jaja jong, blijf het boeltje maar verdedigen. Failliet of 1B, is er zoveel verschil? Er is ondertussen al een half mirakel nog om de degradatie nog te vermijden.
Het hoeveelste jaar klotevoetbal op een rij is het ondertussen? Of gaat ge het blijven op den trainer alleen steken?

Als ge iets tegen Beeuwsaert hebt, ga het hem dan persoonlijk zeggen, maar betrek er de andere trouwe supporter niet bij
Beeuwsaert is een topindustrieel. Die man heeft ons gered en dan nog wordt hij hele dagen uitgekafferd door gasten die 0,0 ondernemingszin hebben. We stuiten gewoon op de grenzen van ons financiële mogelijkheden door het gebrek aan achterban en overdaad aan voetbalclubs in onze regio.

Ons sportief probleem is in feite een economisch probleem.

Ha de trouwe supporter, als het aan hen lag speelden we nu al een aantal jaar in Antwerpen en was Dury hier nog altijd trainer zeker?

Je hebt mijn post trouwens niet erg goed gelezen, ik heb niets tegen Beeuwsaert zoals ik al zei, wel hoe de club al enkele jaren wordt bestuurd. En als hoofdaandeelhouder mag hij de boter vreten.

Beeuwsaert heeft Dury jaren aan een stuk de hand boven het hoofd gehouden terwijl een groot deel hier zag dat de mot er serieus in zat, Simons/de Fauw aangesteld en al even snel weer over boord gekieperd en nu met Leye in het sukkelstraatje is beland.

Hoeveel uitgaande transfers zijn er gerealiseerd de voorbije 5 jaar die de moeite waard zijn? Dompé, Bruno en Bongonda, dat zal het zijn zeker? De rest is gratis of voor een appel en een ei verpatst.

Blijf maar verder dromen man, je zal volgend jaar veel plaats hebben in de tribune als trouwe supporter als ze mogen aantreden tegen FC Dender en Club NXT.

En Maximus, hij mag dan wel een topindustrieel zijn, een voetbalclub runnen zonder er verstand van te hebben en zonder capabele mensen lukt blijkbaar een stuk minder, of is de neergang van de club de voorbije jaren allemaal toeval denk je? Vraag maar eens aan Coucke hoeveel hij in Anderlecht al is uitgescheten geweest, en dat is nochtans ook geen sukkelaar.

We staan vandaag financieel mss minder sterk dan vroeger vergeleken met andere ploegen, en niemand verwacht of vraagt dat we meespelen voor PO1, maar voor ploegen als Seraing, KVK, Oostende, Eupen moeten we zeker niet onder doen, maar het zijn wel wij die weer allerlaatste staan in het klassement met 4 punten achterstand.
Nog nooit heb ik de 'aandelenzwendel van PDC" hier verdedigd. Dury daarentegen wel.

Die aandelenzwendel bleek uiteindelijk/achteraf een truck van Ghelamco geweest te zijn om voor Beerschot een groot stadion te kunnen bouwen op Petroleum Zuid.

Dury daarentegen : ik blijf hem verdedigen, ook al weet ik dat de laatste jaar niet goed waren. Oshimen : ben ik akkoord. Die had bij ons moeten spelen, serieuze blunder van Dury en co (maar waarom werd hij dan in Brugge ook geweigerd ??). De waarheid zullen we nooit weten.  En Larin ging normaal ook in dat rijtje staan : hij kon naar een ploeg uit Moskou. Deal was rond : alleen Corona sloeg toe.

Beeuwsaert heeft zeer terecht Dury aan zijn contract gehouden. a) Dury was tot in 2018 de best mogelijk denkbare trainer voor ons b) er was dat fameus contract van Willy.

De aanduiding van Leye vond en vind ik nog altijd omstreden. In geen enkele normale club kan je nog terugkeren na zo'n laatste pasage (de Z-kern). Zeker als je nu weet dat hij één van onze grootste activa uit de ploeg houdt (Gano).  Als we dit weekend verliezen, is zijn positie onhoudbaar.

Offline Frennie

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #45 Gepost op: oktober 07, 2022, 03:18:33 pm »
Een spandoek 'Voetbalclub zoekt nieuwe eigenaar en CEO' zou niet misstaan.

Sinds die 2 hier de plak zwaaien gaat de club regelrecht de dieperik in.
Beeuwsaert ongetwijfeld een toffe peer en supporter, maar was beter bij zijn lampadaires gebleven. Heeft duidelijk geen kaas gegeten als het gaat over een voetbalclub runnen, of laat u dan tenminste omringen met mensen die er wel iets van kennen.

En over diene anderen is al genoeg gezegd en geschreven ondertussen.

Zonder Beeuwsaert bestond essevee niet meer!!!
Ge moet een redelijke idioot zijn om zo een spandoeken op te hangen

Jaja jong, blijf het boeltje maar verdedigen. Failliet of 1B, is er zoveel verschil? Er is ondertussen al een half mirakel nog om de degradatie nog te vermijden.
Het hoeveelste jaar klotevoetbal op een rij is het ondertussen? Of gaat ge het blijven op den trainer alleen steken?

Als ge iets tegen Beeuwsaert hebt, ga het hem dan persoonlijk zeggen, maar betrek er de andere trouwe supporter niet bij
Beeuwsaert is een topindustrieel. Die man heeft ons gered en dan nog wordt hij hele dagen uitgekafferd door gasten die 0,0 ondernemingszin hebben. We stuiten gewoon op de grenzen van ons financiële mogelijkheden door het gebrek aan achterban en overdaad aan voetbalclubs in onze regio.

Ons sportief probleem is in feite een economisch probleem.

Ha de trouwe supporter, als het aan hen lag speelden we nu al een aantal jaar in Antwerpen en was Dury hier nog altijd trainer zeker?

Je hebt mijn post trouwens niet erg goed gelezen, ik heb niets tegen Beeuwsaert zoals ik al zei, wel hoe de club al enkele jaren wordt bestuurd. En als hoofdaandeelhouder mag hij de boter vreten.

Beeuwsaert heeft Dury jaren aan een stuk de hand boven het hoofd gehouden terwijl een groot deel hier zag dat de mot er serieus in zat, Simons/de Fauw aangesteld en al even snel weer over boord gekieperd en nu met Leye in het sukkelstraatje is beland.

Hoeveel uitgaande transfers zijn er gerealiseerd de voorbije 5 jaar die de moeite waard zijn? Dompé, Bruno en Bongonda, dat zal het zijn zeker? De rest is gratis of voor een appel en een ei verpatst.

Blijf maar verder dromen man, je zal volgend jaar veel plaats hebben in de tribune als trouwe supporter als ze mogen aantreden tegen FC Dender en Club NXT.

En Maximus, hij mag dan wel een topindustrieel zijn, een voetbalclub runnen zonder er verstand van te hebben en zonder capabele mensen lukt blijkbaar een stuk minder, of is de neergang van de club de voorbije jaren allemaal toeval denk je? Vraag maar eens aan Coucke hoeveel hij in Anderlecht al is uitgescheten geweest, en dat is nochtans ook geen sukkelaar.

We staan vandaag financieel mss minder sterk dan vroeger vergeleken met andere ploegen, en niemand verwacht of vraagt dat we meespelen voor PO1, maar voor ploegen als Seraing, KVK, Oostende, Eupen moeten we zeker niet onder doen, maar het zijn wel wij die weer allerlaatste staan in het klassement met 4 punten achterstand.
Nog nooit heb ik de 'aandelenzwendel van PDC" hier verdedigd. Dury daarentegen wel.

Die aandelenzwendel bleek uiteindelijk/achteraf een truck van Ghelamco geweest te zijn om voor Beerschot een groot stadion te kunnen bouwen op Petroleum Zuid.

Dury daarentegen : ik blijf hem verdedigen, ook al weet ik dat de laatste jaar niet goed waren. Oshimen : ben ik akkoord. Die had bij ons moeten spelen, serieuze blunder van Dury en co (maar waarom werd hij dan in Brugge ook geweigerd ??). De waarheid zullen we nooit weten.  En Larin ging normaal ook in dat rijtje staan : hij kon naar een ploeg uit Moskou. Deal was rond : alleen Corona sloeg toe.

Beeuwsaert heeft zeer terecht Dury aan zijn contract gehouden. a) Dury was tot in 2018 de best mogelijk denkbare trainer voor ons b) er was dat fameus contract van Willy.

De aanduiding van Leye vond en vind ik nog altijd omstreden. In geen enkele normale club kan je nog terugkeren na zo'n laatste pasage (de Z-kern). Zeker als je nu weet dat hij één van onze grootste activa uit de ploeg houdt (Gano).  Als we dit weekend verliezen, is zijn positie onhoudbaar.
Wie is er dan wel capabel om over te nemen?

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #46 Gepost op: oktober 07, 2022, 05:26:37 pm »
Er moet niemand overnemen. Gewoon voortdoen en hopen dat het tij op korte termijn keert. Volgens mij heeft een andere trainer echt geen zin. Bij Dury was het al jaren op. Leye brandt van ambitie. Ik geloof er nog in!!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #47 Gepost op: oktober 07, 2022, 05:45:34 pm »
Er moet niemand overnemen. Gewoon voortdoen en hopen dat het tij op korte termijn keert. Volgens mij heeft een andere trainer echt geen zin. Bij Dury was het al jaren op. Leye brandt van ambitie. Ik geloof er nog in!!
En zeker nu die 2 matchen afwachten, geen gemakkelijke opdracht deze 2.  De eerste tegen OHL met een slimme coach en goeie ploeg, zal zaak zijn om niet te zot te doen en de bal te laten aan OHL.   Beide ploegen hebben meer kwaliteit dan wij, dat is gewoon zo, dus de focus moet op het behalen van punten liggen, de manier waarop is van geen enkel belang.   Tactiek is tegen allebei van cruciaal belang.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #48 Gepost op: oktober 07, 2022, 06:58:53 pm »
moet niemand overnemen idd
als Leye realistisch voetbal speelt
en nu voor punten gaat ipv schoonheidsprijs

er moet te zien zijn dat er iets gedaan wordt
of men probeert de situatie te veranderen

al da positivisme moet veranderen in realisme
in de club e, ni op het forum…

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #49 Gepost op: oktober 07, 2022, 09:02:05 pm »
Er moet niemand overnemen. Gewoon voortdoen en hopen dat het tij op korte termijn keert. Volgens mij heeft een andere trainer echt geen zin. Bij Dury was het al jaren op. Leye brandt van ambitie. Ik geloof er nog in!!
Je moet Leye eens vergelijken met Hoefkens. Hoefkens zie je niet (hij valt niet : altijd neutraal gekleed). Als je dat vergelijkt met de clowneske tenue's van Leye. altijd maar om aandacht smeken.

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.918
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #50 Gepost op: oktober 07, 2022, 09:19:45 pm »
Er moet niemand overnemen. Gewoon voortdoen en hopen dat het tij op korte termijn keert. Volgens mij heeft een andere trainer echt geen zin. Bij Dury was het al jaren op. Leye brandt van ambitie. Ik geloof er nog in!!
Je moet Leye eens vergelijken met Hoefkens. Hoefkens zie je niet (hij valt niet : altijd neutraal gekleed). Als je dat vergelijkt met de clowneske tenue's van Leye. altijd maar om aandacht smeken.

Ti waar jongen.. tligt aan de kleren.. dwoazn
Hebt liever een kleerkast in een kostuum met nen baard en die gelijkt op wolfsbane..

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #51 Gepost op: oktober 07, 2022, 11:07:08 pm »
Hier werd geopperd dat Gano niet meer wilde spelen ivm een transfer.  Nu wordt er in bepaalde media geschreven dat Leye al vanaf zijn aanstelling Gano niet wilde.
Indien dit waar is mag de heer Leye van mij direct vertrekken,we hebben Dury gehad die door zo te handelen kapitaalsvernietiging pleegde.    Indien Gano een blessure veinsde dat heeft Leye gelijk.  Ik denk eerder het eerste.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #52 Gepost op: oktober 07, 2022, 11:45:16 pm »
Hier werd geopperd dat Gano niet meer wilde spelen ivm een transfer.  Nu wordt er in bepaalde media geschreven dat Leye al vanaf zijn aanstelling Gano niet wilde.
Indien dit waar is mag de heer Leye van mij direct vertrekken,we hebben Dury gehad die door zo te handelen kapitaalsvernietiging pleegde.    Indien Gano een blessure veinsde dat heeft Leye gelijk.  Ik denk eerder het eerste.
Gano werd extra verlof beloofd
Leye vond dat Gano erbij moest zijn
Gano kwam tegen zijn zin, maar wou extra rust tijdens de oefenpartijen
Leye vond dat niet ok, omdat hij zich zo boven de ploeg stelde

Er is iedereen verteld, niet door Leye,
dat iedereen die weg wou en kon er meegewerkt zou worden door de club
Gano kon naar 3 clubs, zei telkens nee, omdat hij dik wou cashen in de zandbak
3 ploegen die gaven wat we vroegen
1 ploeg die hem gratis wou

Gano zocht dus naar een mogelijke ontbinding van zijn contract
zoals we hier al vaak deden

lieten ze hem beter gaan?
geen idee
in dergelijke gevallen is er nooit een juiste keuze
want meningen gaan altijd verschillen.

Essevee doet hier dus niet aan kapitaalsverbranding…
das mijn mening volgens alles wat ik hoorde.

bon
nog wa werken ier
dat ma rap 18:15 is…

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #53 Gepost op: oktober 08, 2022, 09:29:32 am »
Er moet niemand overnemen. Gewoon voortdoen en hopen dat het tij op korte termijn keert. Volgens mij heeft een andere trainer echt geen zin. Bij Dury was het al jaren op. Leye brandt van ambitie. Ik geloof er nog in!!
Je moet Leye eens vergelijken met Hoefkens. Hoefkens zie je niet (hij valt niet : altijd neutraal gekleed). Als je dat vergelijkt met de clowneske tenue's van Leye. altijd maar om aandacht smeken.

Was ook meer fan van de witte basketjes van Dury.
Als 't licht goed zat, blonken ze zo skone ip. Was wel tof om te zien dat!

Online Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 959
  • 4451
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #54 Gepost op: oktober 08, 2022, 09:49:43 am »
Zolang we geen leider hebben op het middenveld zie ik het niet goedkomen.
Ik ben ervan overtuigd dat met een Ruud Vormer een stuk verder stonden.
Die had heel die ploeg op sleeptouw genomen, je hebt zo'n persoonlijkheid nodig in het team, maar dat is een probleem voor Leye, want die wil zelf de belangrijkste persoon zijn.

Het probleem is dat men dacht dat Rommens die taak ging vervullen. Je kan dit nog wijzigen, ik zou mocht ik Leye zijn, de kapiteinsband aan Rommens geven en hem de belangrijkste persoon maken. Hem echt opnaaien en ook de nadruk op leggen dat hij de man moet zijn die de ploeg moet sturen en leiden. Eens Rommens er zelf in gaat geloven dat hij die rol kan opnemen, dan zal hij groeien.
We moeten dit doen bij gebrek aan natuurlijk leiderschap in het team!
Onze lijder staat in de goal ( met lange ij)
Inderdaad, ons team speelt zeker niet slecht hoor maar als je telkens op achterstand moet komen door een stommiteit van onze vliegenvanger. Ja dan weet je dat het moeilijk wordt om het op zijn Bob Peeters te zeggen.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #55 Gepost op: oktober 08, 2022, 10:03:09 am »
Hier werd geopperd dat Gano niet meer wilde spelen ivm een transfer.  Nu wordt er in bepaalde media geschreven dat Leye al vanaf zijn aanstelling Gano niet wilde.
Indien dit waar is mag de heer Leye van mij direct vertrekken,we hebben Dury gehad die door zo te handelen kapitaalsvernietiging pleegde.    Indien Gano een blessure veinsde dat heeft Leye gelijk.  Ik denk eerder het eerste.
Vervang de naam 'Gano' door de naam 'Leye' en het jaar 2022 door het jaar 2017. Er is geen verschil. Maar Dury heeft tot de laatste dag Leye toen verdedigd (tot aan dat berucht interview van de "Z-kern".) Maar Leye zei dat Zulte Waregem nooit nog een frank ging verdienen aan hem.... Hij heeft gelijk : 5 jaar later zitten we door hem dieper in de miserie dan ooit te voren.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #56 Gepost op: oktober 08, 2022, 11:18:40 am »
alle ballen richting pletinckx :D :D :D

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #57 Gepost op: oktober 08, 2022, 12:56:49 pm »
Hier werd geopperd dat Gano niet meer wilde spelen ivm een transfer.  Nu wordt er in bepaalde media geschreven dat Leye al vanaf zijn aanstelling Gano niet wilde.
Indien dit waar is mag de heer Leye van mij direct vertrekken,we hebben Dury gehad die door zo te handelen kapitaalsvernietiging pleegde.    Indien Gano een blessure veinsde dat heeft Leye gelijk.  Ik denk eerder het eerste.
Vervang de naam 'Gano' door de naam 'Leye' en het jaar 2022 door het jaar 2017. Er is geen verschil. Maar Dury heeft tot de laatste dag Leye toen verdedigd (tot aan dat berucht interview van de "Z-kern".) Maar Leye zei dat Zulte Waregem nooit nog een frank ging verdienen aan hem.... Hij heeft gelijk : 5 jaar later zitten we door hem dieper in de miserie dan ooit te voren.
het was Dury zelf die Leye mes in de rug stak
Dury wou niet dat Leye zijn contract met jaar extra verlengd werd
en plek kreeg in de trainersstaf
Dury wou da ni
Eddy heeft da moeten overbrengen

Maar dazelfde jaar mocht Davy de Fauw (ouder dan Leye nb)
WEL jaar extra tekenen
en kreeg die wel een postje in het sportief gedeelte..

da kreeg je vooral bij de Francky als ge ja knikker waart


en bij Francky wast al 3j onderaan verder klungelen
en ja idd, dit jaar zal et 90% zeker fout aflopen

verander dus Leye door Francky in 2022
en tis zelfde verhaal lijk nu


oja
Leye is een narcist
maar in het voetbal zijn het merendeel zulke personen
wereldvreemd en/of narcist…

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #58 Gepost op: oktober 08, 2022, 01:29:52 pm »
Hier werd geopperd dat Gano niet meer wilde spelen ivm een transfer.  Nu wordt er in bepaalde media geschreven dat Leye al vanaf zijn aanstelling Gano niet wilde.
Indien dit waar is mag de heer Leye van mij direct vertrekken,we hebben Dury gehad die door zo te handelen kapitaalsvernietiging pleegde.    Indien Gano een blessure veinsde dat heeft Leye gelijk.  Ik denk eerder het eerste.
Vervang de naam 'Gano' door de naam 'Leye' en het jaar 2022 door het jaar 2017. Er is geen verschil. Maar Dury heeft tot de laatste dag Leye toen verdedigd (tot aan dat berucht interview van de "Z-kern".) Maar Leye zei dat Zulte Waregem nooit nog een frank ging verdienen aan hem.... Hij heeft gelijk : 5 jaar later zitten we door hem dieper in de miserie dan ooit te voren.
het was Dury zelf die Leye mes in de rug stak
Dury wou niet dat Leye zijn contract met jaar extra verlengd werd
en plek kreeg in de trainersstaf
Dury wou da ni
Eddy heeft da moeten overbrengen

Maar dazelfde jaar mocht Davy de Fauw (ouder dan Leye nb)
WEL jaar extra tekenen
en kreeg die wel een postje in het sportief gedeelte..

da kreeg je vooral bij de Francky als ge ja knikker waart


en bij Francky wast al 3j onderaan verder klungelen
en ja idd, dit jaar zal et 90% zeker fout aflopen

verander dus Leye door Francky in 2022
en tis zelfde verhaal lijk nu


oja
Leye is een narcist
maar in het voetbal zijn het merendeel zulke personen
wereldvreemd en/of narcist…
Nog al een geluk dat ik niet in het voetbal werk. Het zou mijn wereld niet zijn. Ik moet zelfs tijdens de werkuren geen quotes sturen op de socials, zelfs al moet ik werken tot 18u15. Bescheidenheid, werkkracht, voetjes op de grond : dat is mijn levensmoto.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #59 Gepost op: oktober 08, 2022, 05:25:08 pm »
de beste 11 die we beschikbaar hebben volgens mij die starten

hoop op minuten voor Braem en datie scoort