Auteur Topic: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven  (gelezen 11958 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #80 Gepost op: oktober 08, 2022, 09:03:01 pm »
Dramatisch wanbeleid van de laatste 4 jaar komt nu tot een absoluut dieptepunt, we gaan niet veel punten meer pakken dit jaar. Voorbeeld nemen aan Charleroi, Leuven en Mechelen, die zijn ook allemaal gezakt maar staan er nu toch weer, wij kunnen dat ook maar dan zal er toch sportief tabula rasa moeten worden gemaakt…

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #81 Gepost op: oktober 08, 2022, 09:04:52 pm »
Tja, dit was een dramatische 2e helft.
Tsouka, da’s nog slechter dan Ciranni. Willen, die jongen hebben ze verbrand 2x verdedigend niet goed. Ramirez wat was dat.

Ik weet het niet meer.

Waardeloze spelers contract ontbinden en andere vrije spelers halen
Dit kan niet opgelost worden met huidige kern

Zit er ergens een transfervrije doelman?  Verdediger?(Mangala) een deftige 6?
Rommens, verdedigend is dat ook een echte ramp

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 391
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #82 Gepost op: oktober 08, 2022, 09:13:11 pm »
HOPELOOS!
Wat doet dit pijn aan mijn supportershart!
Hopelijk voelen de verantwoordelijken ook maar 10 procent van die pijn.
Ik ga toch nog eens naar de vuilkarre want het zou kunnen lang duren voordat we er nog eens naartoe moeten.
Vanaf nu beter spelen met eigen jeugd.Waar hebben ze die Ramirez toch gehaald en die Tsouka en Miroshi en..........?
Sammy ,zet zelf eens een stap opzij want dit is niet meer om aan te zien wat je allemaal uitsteekt in die goal.
Wij waren eens zo'n mooie club,50 jaar heb ik hoogtepunten beleefd,maar de laatste jaren is het een drama.What a shame!

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #83 Gepost op: oktober 08, 2022, 09:13:38 pm »
Het lijkt hopeloos. Wat was dat zeg in de 2de helft...

Ik zou proberen met Bostyn (slechter dan Bossut kan het toch niet). Ciranni is dan nog minder slecht dan Tsouka. Hopen dat Sormo & Tambedou snel terug zijn.

Ramirez was ook zeeeer zwak.

Zouden ze Leye zijn ontslag geven na de afgang deze avond?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #84 Gepost op: oktober 08, 2022, 09:16:38 pm »
Het lijkt hopeloos. Wat was dat zeg in de 2de helft...

Ik zou proberen met Bostyn (slechter dan Bossut kan het toch niet). Ciranni is dan nog minder slecht dan Tsouka. Hopen dat Sormo & Tambedou snel terug zijn.

Ramirez was ook zeeeer zwak.

Zouden ze Leye zijn ontslag geven na de afgang deze avond?

Ik denk dat ze hem tot eind oktober zullen geven, maar de kans is groot dat het kalf tegen dan al verdronken is.

Wie kan op korte termijn iets neerzetten? Te beginnen met goeie organisatie?
Ik zou durven zeggen, Jacky Matthijsen

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.751
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #85 Gepost op: oktober 08, 2022, 09:44:51 pm »
Het lijkt hopeloos. Wat was dat zeg in de 2de helft...

Ik zou proberen met Bostyn (slechter dan Bossut kan het toch niet). Ciranni is dan nog minder slecht dan Tsouka. Hopen dat Sormo & Tambedou snel terug zijn.

Ramirez was ook zeeeer zwak.

Zouden ze Leye zijn ontslag geven na de afgang deze avond?

Ik denk dat ze hem tot eind oktober zullen geven, maar de kans is groot dat het kalf tegen dan al verdronken is.

Wie kan op korte termijn iets neerzetten? Te beginnen met goeie organisatie?
Ik zou durven zeggen, Jacky Matthijsen

Glen De Boeck.

Offline den danny

  • Leden
  • Berichten: 47
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #86 Gepost op: oktober 08, 2022, 09:50:35 pm »
Is Hugo Broos nog vrij?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #87 Gepost op: oktober 08, 2022, 09:53:31 pm »
De eerste helft waren wij de betere ploeg, deden we niks met die vrije ruimte, OHL was enorm zwak. Maar ik vraag mij af wat ze iedere dag doen, ze weten niet hoe ze moeten aanvallen. 
Tweede helft staat heel de ploeg in de laatste 40 meter MET GEEN ENKELE DRUK van de aanvallers op de man in balbezit, dat zag je ook bij de eerste goal van OHL.
We komen dan 2 3 terug en wat doet onze  supercoach?  Hij speelt plots met 3 vanachter,was totaal niet nodig om UW EIGEN PLOEG het nog eens extra moeilijk te maken.
Dan laat je nog een keeper staan die al weken iedere match doelpunten binnen laat die gewoon te pakken zijn.
We moeten beginnen met dat heerschap op de bank buiten te gooien.  Hij is tactisch onbekwaam,even narcistisch zoals Dury, hij voldoet niet.
Zal dat de ommekeer brengen?  Misschien niet, maar 1 ding is nu al zeker, het zal nooit lukken onder deze onbekwame coach.  Ze moeten hem direct ontslaan.
Wie moeten ze nemen?  Iemand die een deftig plan heeft, die geen banden heeft met spelers en durft bepaalde spelers langs de kant te zetten.  Maar wie wil komen? 
Wat mij ook opviel, in de tweede helft stond Ndour 4,5 keer vrij, een simpele pas naar hem was iedere keer de gemakkelijkste en beste oplossing, maar nee, hij kreeg de bal niet, van verschillende spelers.  Hij kreeg 1 keer een goeie bal van Ramirez.  Dat zit dus al niet goed.
Leye moet onmiddellijk vertrekken, dat is nog het enig waterkansje die we hebben.
  Een Vercauteren(maar zal waarschijnlijk niet lukken) die coach van Cercle geweest,misschien een Losada?Een Tom Saintfiet?  Een Rieno Van Oost?   Ach ja, ik weet het ook niet zo goed.
 

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.046
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #88 Gepost op: oktober 08, 2022, 10:06:14 pm »
De eerste helft waren wij de betere ploeg, deden we niks met die vrije ruimte, OHL was enorm zwak. Maar ik vraag mij af wat ze iedere dag doen, ze weten niet hoe ze moeten aanvallen. 
Tweede helft staat heel de ploeg in de laatste 40 meter MET GEEN ENKELE DRUK van de aanvallers op de man in balbezit, dat zag je ook bij de eerste goal van OHL.
We komen dan 2 3 terug en wat doet onze  supercoach?  Hij speelt plots met 3 vanachter,was totaal niet nodig om UW EIGEN PLOEG het nog eens extra moeilijk te maken.
Dan laat je nog een keeper staan die al weken iedere match doelpunten binnen laat die gewoon te pakken zijn.
We moeten beginnen met dat heerschap op de bank buiten te gooien.  Hij is tactisch onbekwaam,even narcistisch zoals Dury, hij voldoet niet.
Zal dat de ommekeer brengen?  Misschien niet, maar 1 ding is nu al zeker, het zal nooit lukken onder deze onbekwame coach.  Ze moeten hem direct ontslaan.
Wie moeten ze nemen?  Iemand die een deftig plan heeft, die geen banden heeft met spelers en durft bepaalde spelers langs de kant te zetten.  Maar wie wil komen? 
Wat mij ook opviel, in de tweede helft stond Ndour 4,5 keer vrij, een simpele pas naar hem was iedere keer de gemakkelijkste en beste oplossing, maar nee, hij kreeg de bal niet, van verschillende spelers.  Hij kreeg 1 keer een goeie bal van Ramirez.  Dat zit dus al niet goed.
Leye moet onmiddellijk vertrekken, dat is nog het enig waterkansje die we hebben.
  Een Vercauteren(maar zal waarschijnlijk niet lukken) die coach van Cercle geweest,misschien een Losada?Een Tom Saintfiet?  Een Rieno Van Oost?   Ach ja, ik weet het ook niet zo goed.
 

Ge moet u niet meer opjagen… tis gedaan… wat een bende hebben ze weer samengehaald… grote onbekwaamheid van het bestuur met Cordier op kop… met deze bende zijn ze zelfs in 1B de zwakste ploeg…

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #89 Gepost op: oktober 08, 2022, 10:31:30 pm »
5 op 33 gasten, 24 goals binnen, 9 gemaakt
Dan zet je niets neer e

Leye zijn stokpaardje is mentaliteit, maar daarmee alleen kom je er niet hoor
Er is geen knowhow.

Was zwak bij Standard, halen we nog Asselman bij, die bij Dender ook enkel maar tegen degradatie speelde.
Halen we nog een videoscout die al 2x degradeerde, ja, ge moet het nie verder zoeken e

Ohja, voor ik het vergeet, je hebt nog een CEO die er niets van kent. En voor de mensen die het niet weten, Cordier is CEO en niet Beeuwsaert, voor jullie weer beginnen aan te vallen

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #90 Gepost op: oktober 08, 2022, 10:43:24 pm »
een vreemdelingen legioen dat niet samenhangt

iedereen laat elke match minimuum 1 steek vallen
en daar zit de tegenstander op te wachten
steekske valt: mee 4 in den aanval en afronden

dan komde op 2-3 en dan denkte, hmmm
hou uldere kop derbij
nee, were steekske laten vallen en ge zietet gebeuren

seizoen zit er eigenlijk al op

KVK en Anderlecht is 0/6
want mee ei in de broek na daar, kans op pak rammel 90%
want die ruiken bloed…

Anderlecht zal ier terug uldere moral opvijzelen
ideale sparringpartner

Leye ontslaan
jah, mss wel
mo waarom?
om een verloren zaak nog proberen te redden?

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 1.001
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #91 Gepost op: oktober 08, 2022, 10:53:05 pm »
los zand, nie min, nie meer…
Al bij al redelijke 1e helft, OHL was duidelijk niet op de afspraak.
2e helft spelen de Leuvenaars veel scherper en met inbreng van hun supersub Gonzales winnen ze verdiend.
De pudding viel bij ons helemaal in elkaar… zowel kwalitatief als tactisch komen we veel te kort.
Bij OHL trouwens redelijk mature Pletinckx.

1b lijkt me bijna niet meer te vermijden…

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #92 Gepost op: oktober 08, 2022, 10:54:51 pm »
een vreemdelingen legioen dat niet samenhangt

iedereen laat elke match minimuum 1 steek vallen
en daar zit de tegenstander op te wachten
steekske valt: mee 4 in den aanval en afronden

dan komde op 2-3 en dan denkte, hmmm
hou uldere kop derbij
nee, were steekske laten vallen en ge zietet gebeuren

seizoen zit er eigenlijk al op

KVK en Anderlecht is 0/6
want mee ei in de broek na daar, kans op pak rammel 90%
want die ruiken bloed…

Anderlecht zal ier terug uldere moral opvijzelen
ideale sparringpartner

Leye ontslaan
jah, mss wel
mo waarom?
om een verloren zaak nog proberen te redden?

Een verloren zaak, dat is makkelijk gezegd.
Er zit totaal geen lijn in. Vossen weer op het middenveld om toch maar Ndour en hem samen op het veld te zetten.
Het werkt niet, zien die dat nu niet.
Er worden te domme beslissingen genomen.

Sissako al weken niets! Rommens idem, en toch mogen die gasten blijven staan.
Elke week dien ploeg omgooien, spelers van bank naar tribune en omgekeerd.
Mbaye denkt dat ie Kompany is zeker?

Met een coach die zichzelf altijd op 1 wil zetten (hij was als speler ook al zo) gaat het zeker niet lukken

Ik ben al van in het begin niet voor zijn aanstelling.
Iedereen wist dat het een moeiijk jaar ging worden en je haalt een trainer die niets bewezen heeft en 0 ervaring heeft!

Het cliché antwoord ‘hij kent de competitie’ is zowat de grootste zever ooit. Je hebt kwaliteiten of niet
Je team oplossingen bieden en er een systeem inslijpen heeft niets met competitiekennis te maken hoor

Leye buiten, en rap, voor het helemaal gedaan is
Eddy idem


Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #93 Gepost op: oktober 08, 2022, 11:35:00 pm »
Ohja, voor ik het vergeet, je hebt nog een CEO die er niets van kent. En voor de mensen die het niet weten, Cordier is CEO en niet Beeuwsaert, voor jullie weer beginnen aan te vallen

Ah en Cordier heeft zichzelf tot CEO benoemd ofzo?
Of gaan we dit klein schoonheidsfoutje even door de vingers zien?

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 790
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #94 Gepost op: oktober 08, 2022, 11:39:16 pm »
Zolang we geen leider hebben op het middenveld zie ik het niet goedkomen.
Ik ben ervan overtuigd dat met een Ruud Vormer een stuk verder stonden.
Die had heel die ploeg op sleeptouw genomen, je hebt zo'n persoonlijkheid nodig in het team, maar dat is een probleem voor Leye, want die wil zelf de belangrijkste persoon zijn.

Het probleem is dat men dacht dat Rommens die taak ging vervullen. Je kan dit nog wijzigen, ik zou mocht ik Leye zijn, de kapiteinsband aan Rommens geven en hem de belangrijkste persoon maken. Hem echt opnaaien en ook de nadruk op leggen dat hij de man moet zijn die de ploeg moet sturen en leiden. Eens Rommens er zelf in gaat geloven dat hij die rol kan opnemen, dan zal hij groeien.
We moeten dit doen bij gebrek aan natuurlijk leiderschap in het team!
Onze lijder staat in de goal ( met lange ij)
Ah hier onze "Bossut"-basher. Ja het was hij in Westerlo die in de fout ging. Man, "Get a life", het maakt echt geen verschil: Bossut of Bostyn
Kruipt in uw hol en kom er niet meer uit aub!
Moet ik nu onder de indruk zijn? Ik heb het al gezegd, zet er Bostyn in… hij verdient het. Het gaat mij gewoon om het herhaaldelijk posten van inhoudloze berichten over Bossut.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #95 Gepost op: oktober 08, 2022, 11:44:43 pm »
oja
na de wedstrijd was er overleg….

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 527
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #96 Gepost op: oktober 08, 2022, 11:46:25 pm »
Nu iemand buitengooien is geen oplossing hoor,het kalf is al lang verdronken.Ik zeg al jaren dat er daar iemand niet op zijn plaats zit...Hoeveel transfers zijn er gelukt de laatste jaren?een stuk of 3...Onkunde en geen voetbalkennis,noch iemand met uitstraling loopt er hier bij ons in de club...We zitten met de gebakken peren jong..mrt of zonder Leye...Ik weet anders nog ne goeie keeper zitten in 2de nationale moest er hier iemand van het bestuur meekijken...;)

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #97 Gepost op: oktober 09, 2022, 01:53:44 am »
Nu iemand buitengooien is geen oplossing hoor,het kalf is al lang verdronken.Ik zeg al jaren dat er daar iemand niet op zijn plaats zit...Hoeveel transfers zijn er gelukt de laatste jaren?een stuk of 3...Onkunde en geen voetbalkennis,noch iemand met uitstraling loopt er hier bij ons in de club...We zitten met de gebakken peren jong..mrt of zonder Leye...Ik weet anders nog ne goeie keeper zitten in 2de nationale moest er hier iemand van het bestuur meekijken...;)

Vreemd. Vorig jaar was het nochtans wel de oplossing om iemand buiten te gooien. Maar iemand die ons al 3 keer een mes in de rug heeft gestoken, die mag blijkbaar het mes finaal erin steken. Goed bezig jongens.

Offline Fanatic!

  • Leden
  • Berichten: 174
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #98 Gepost op: oktober 09, 2022, 07:54:24 am »
Nu iemand buitengooien is geen oplossing hoor,het kalf is al lang verdronken.Ik zeg al jaren dat er daar iemand niet op zijn plaats zit...Hoeveel transfers zijn er gelukt de laatste jaren?een stuk of 3...Onkunde en geen voetbalkennis,noch iemand met uitstraling loopt er hier bij ons in de club...We zitten met de gebakken peren jong..mrt of zonder Leye...Ik weet anders nog ne goeie keeper zitten in 2de nationale moest er hier iemand van het bestuur meekijken...;)

Vreemd. Vorig jaar was het nochtans wel de oplossing om iemand buiten te gooien. Maar iemand die ons al 3 keer een mes in de rug heeft gestoken, die mag blijkbaar het mes finaal erin steken. Goed bezig jongens.
Vorig jaar hadden we op dit moment 9/30. FD deed het dus inderdaad veeeeeeel beter.

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #99 Gepost op: oktober 09, 2022, 08:42:58 am »
Nu iemand buitengooien is geen oplossing hoor,het kalf is al lang verdronken.Ik zeg al jaren dat er daar iemand niet op zijn plaats zit...Hoeveel transfers zijn er gelukt de laatste jaren?een stuk of 3...Onkunde en geen voetbalkennis,noch iemand met uitstraling loopt er hier bij ons in de club...We zitten met de gebakken peren jong..mrt of zonder Leye...Ik weet anders nog ne goeie keeper zitten in 2de nationale moest er hier iemand van het bestuur meekijken...;)

Vreemd. Vorig jaar was het nochtans wel de oplossing om iemand buiten te gooien. Maar iemand die ons al 3 keer een mes in de rug heeft gestoken, die mag blijkbaar het mes finaal erin steken. Goed bezig jongens.
Vorig jaar hadden we op dit moment 9/30. FD deed het dus inderdaad veeeeeeel beter.
duty had vorig jaar veel meer kwaliteit in de ploeg.