Auteur Topic: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE  (gelezen 14257 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #20 Gepost op: februari 01, 2010, 09:14:26 am »
inderdaad gent verdiende meer. maar preudhomme toch altijd respectloos... in zijn ogen verliezen ze altijd onterecht!.... Dury kon dat ook toen na bekermatch tegen Cercle of andere matchen in de heenrond (Cercle, Genk). Normaal hebben wij ook veel kansen nodig.
Gent was super in de tweede helft. eerste helft hadden wij het onder controle en zoals Thraso al heeft gezegd..........en zoals Wim Deconinck ook meteen aangaf... op Nfor in eerste helft duidelijke fout dus moesten we in de eerste helft een strafschop gekregen hebben.
wij mochten toch ook s een match winnen waar we onderlagen?!!!

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #21 Gepost op: februari 01, 2010, 10:18:52 am »
Prachtige prestatie. En niet te vergeten 6 op 6 tegen Gent, een ploeg -laten we eerlijk zijn- die toch over meer middelen beschikt dan de onzen. Als Custovic, pieroni, desmet en diesmeer geblesseerd zijn en dan nog zie je gasten als coulibaly en lepoint opdraven een kwartier voor affluiten dan krab ik mij toch wel eens achter de oren.

dus Chapeau voor essevee. Sammy uiteraard man van de match maar vond gisteren ook Buysse een zeer volwassen match spelen.

fox

  • Gast
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #22 Gepost op: februari 01, 2010, 10:29:00 am »
Als Custovic, pieroni, desmet en diesmeer geblesseerd zijn en dan nog zie je gasten als coulibaly en lepoint opdraven een kwartier voor affluiten dan krab ik mij toch wel eens achter de oren.


Inderdaad. Het grappige is dat er hier sommigen nog durven beweren dat Gent geen stap hogerop is.

In de eerste helft hadden we alles goed onder controle maar ik vond dat ze zelf voor die 2-0 moesten gaan in de eerste helft want het was duidelijk dat dit mogelijk was. Gent kwam dan natuurlijk sterker uit de kleedkamer en was het logisch dat we het moeilijk gingen krijgen. Wat me wel zorgen baarde is dat we op geen enkel moment de bal konden bijhouden of de tegenaanval lanceren. Dat lukt enkel in de laatste 10 minuten.

Soit, de nodige portie geluk bezorgt ons hier de 3 punten, maar het mocht ook wel eens, we hebben al genoeg tegenslagen gehad dit seizoen. De enige wedstrijd waar we tot gisteren onverdiende punten hebben gepakt was tegen.... Moeskroen en die zijn we toch weer kwijt.

Dus we staan waar we verdienen te staan en we hebben een belangrijke stap richting play offs 1 gezet. Volgende week stunten tegen Club en het is zo goed als binnen!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #23 Gepost op: februari 01, 2010, 11:39:12 am »
Gent heeft gewoon enorm veel spelers van goede kwaliteit en dat helpt bij blessures en dergelijke, maar het is zo dat ge maar 11 spelers op het veld staan hebt en dat dat dan niet helpt dat ge nog 20 goeie hebt. Als Gent groter wil worden zouden toch beter zijn met een paar spelers minder ipv voor een topper, want nu hebben ze toch echt veel veel spelers.

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #24 Gepost op: februari 01, 2010, 12:31:57 pm »
Het is van tegen NEWCASTLE geleden dat ik nog in 't Ottenstadium kwam. Alweer een avond om "U" tegen te zeggen. twee sterke ploegen gezien die allebei terecht in de top-6 zitten. nee, we zijn niet op een diefje gaan winnen. In de tweede helft moesten de Gentenaren wel aanvallen, chapeau voor onze verdediging! TERECHTE overwinning.
dury mag fier zijn op onze aanwezige sups, behalve op die "pauw"...Die boer moest zijn dier op het erf gelaten hebben
Van tegen zee, voor de Essevee

Crudo

  • Gast
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #25 Gepost op: februari 01, 2010, 01:48:12 pm »

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #26 Gepost op: februari 01, 2010, 02:17:18 pm »
'Grote' overwinning behaald gisteren in Gent !  Naast Sammy, Lutte, de verdediging ook een dikke pluim voor Erneman, die centraal veel beter uit de verf komt.  Positioneel, organisatorisch & coachend heel sterk... en nog veel groeipotentieel !
Gentse powerplay in 2de helft (constant 4 man voorin !) leverde slechts 3-tal doelkansen op en een cadeaupenal.  Preud'homme lijkt me toch geen meester-schaker - vond geen oplossing als reactie op de stevige organisatie van een meester-tacticus. 

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #27 Gepost op: februari 01, 2010, 02:25:16 pm »
Het is van tegen NEWCASTLE geleden dat ik nog in 't Ottenstadium kwam. Alweer een avond om "U" tegen te zeggen. twee sterke ploegen gezien die allebei terecht in de top-6 zitten. nee, we zijn niet op een diefje gaan winnen. In de tweede helft moesten de Gentenaren wel aanvallen, chapeau voor onze verdediging! TERECHTE overwinning.
dury mag fier zijn op onze aanwezige sups, behalve op die "pauw"...Die boer moest zijn dier op het erf gelaten hebben
Idd, getuigt van weinig respect om dat tijdens de minuut stilte te doen.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #28 Gepost op: februari 01, 2010, 05:22:05 pm »
Joos deed het verslag voor de match en gaf gisteren na de match ook direct aan dat Coulibaly rood moest krijgen.

Minpunt gisteren: Chevalier en Ernemann/Berrier die de bal de 2e helft amper konden bijhouden. Indien dit niet gebeurd, raken we amper in de problemen.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #29 Gepost op: februari 01, 2010, 05:36:46 pm »
Idd mooie overwinning ,ik ga nog meegaan op verplaatsing. :D :D
enne ik wil ook de "trommelaar" bedanken,hij deed dat zeer goed !!!,en iedereen volgde SUPER  :D ;D

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #30 Gepost op: februari 01, 2010, 06:53:44 pm »
Essevee wint met 2-0 op Gent en 't is weeral onverdiend volgens de pers en Preud'homme.

Zever. De eerste ploeg die AA Gent klopt in 14 matchen !! Al de rest is praat naar de vaak.

Feiten uit de rand:

- Nfor werd in de eerste helft ook gehaakt in de 16, maar natuurlijk krijgt het Essevee geen penalty en komt dit zelfs niet in het verslag voor;

- Die kleerkast in de goal van Gent vond het nodig om de van de pijn kermende Buysse even de les te komen spellen aan de andere kant van het veld...

- V??kaa-gespuis Coulibaly deed een poging om het been van Colpaert opnieuw te breken.

- Leye lokt een penalty uit maar houdt ter compensatie wel een gemaakte goal uit onze goal.

- Weeral assists van Berrier en Chevalier.

- Veel Waregem supporters in vak 306  :) (die ongestoord mochten rechtspringen bij de 2 goals, chapeau voor de rondom aanwezig zijnde Buffalo's)

Idd, veel volk van ons in 306.  Ik zat trouwens naast Stijn Meert.  Eindelijk een goeie sfeer, wel jammer dat het vak nog voor de helft niet gevuld was anders hadden we Gent helemaal niet gehoord.  Klein minpuntje: toen F.D. toegezongen werd ben ik wel opgestapt...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #31 Gepost op: februari 01, 2010, 07:17:20 pm »
Goed gezongen gasten!!! Ik was ook blij te horen dat er eens voor Dury gezongen werd. Hij verdient het...

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #32 Gepost op: februari 01, 2010, 07:43:19 pm »
Aangename wedstrijd gezien. Geen hoogstaand voetbal maar de spanning en de inzet maakten heel wat goed.
Ernemann toch dikke voetballer als je het mij vraagt !
Ook achter staan we al enkele weken sterk te spelen.

Knappe sfeer in het bezoekersvak.. Alleen jammer van de enkele stille momenten in de 2de helft.

Maar iemand toezingen die je de week ervoor vernederd in de pers gaat er bij mij moeilijk in..

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #33 Gepost op: februari 01, 2010, 08:22:56 pm »
Een zalig moment voor de match toen Tim Matthys te gast was! Heel mooi gebaar van de essevee supporters.
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #34 Gepost op: februari 01, 2010, 08:42:40 pm »
Essevee wint met 2-0 op Gent en 't is weeral onverdiend volgens de pers en Preud'homme.

Zever. De eerste ploeg die AA Gent klopt in 14 matchen !! Al de rest is praat naar de vaak.

Feiten uit de rand:

- Nfor werd in de eerste helft ook gehaakt in de 16, maar natuurlijk krijgt het Essevee geen penalty en komt dit zelfs niet in het verslag voor;

- Die kleerkast in de goal van Gent vond het nodig om de van de pijn kermende Buysse even de les te komen spellen aan de andere kant van het veld...

- V??kaa-gespuis Coulibaly deed een poging om het been van Colpaert opnieuw te breken.

- Leye lokt een penalty uit maar houdt ter compensatie wel een gemaakte goal uit onze goal.

- Weeral assists van Berrier en Chevalier.

- Veel Waregem supporters in vak 306  :) (die ongestoord mochten rechtspringen bij de 2 goals, chapeau voor de rondom aanwezig zijnde Buffalo's)

Idd, veel volk van ons in 306.  Ik zat trouwens naast Stijn Meert.  Eindelijk een goeie sfeer, wel jammer dat het vak nog voor de helft niet gevuld was anders hadden we Gent helemaal niet gehoord.  Klein minpuntje: toen F.D. toegezongen werd ben ik wel opgestapt...

volledig terecht superjood : zo een onbekwame dikkenek toejuichen , hoe durven ze ! vlug je auto in en thuis gaan kniezen en kotsen en je ongenoegen hier posten  !

je weet toch op alles een antwoord : geef eens 1 naam van 1 trainer waarmee we het de laatste 7 jaar even goed of beter gedaan hadden ??? 1 aub ...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #35 Gepost op: februari 01, 2010, 09:13:39 pm »
Iemand wat filmkes van de sfeer?
SV TILL I DIE

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #36 Gepost op: februari 01, 2010, 10:13:25 pm »
Idd mooie overwinning ,ik ga nog meegaan op verplaatsing. :D :D
enne ik wil ook de "trommelaar" bedanken,hij deed dat zeer goed !!!,en iedereen volgde SUPER  :D ;D

Wat bij deze nogmaals bewijst dat in theorie een trommel altijd vooraan het vak en centraal moet komen. Helaas is dit 1 van de punten die in eigen huis onmogelijk kunnen gerealiseerd worden... Nieuw stadion/tribune achter doel, snel graag. Dan komt er gegarandeerd meer van dat!

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #37 Gepost op: februari 01, 2010, 11:46:08 pm »
Essevee wint met 2-0 op Gent en 't is weeral onverdiend volgens de pers en Preud'homme.

Zever. De eerste ploeg die AA Gent klopt in 14 matchen !! Al de rest is praat naar de vaak.

Feiten uit de rand:

- Nfor werd in de eerste helft ook gehaakt in de 16, maar natuurlijk krijgt het Essevee geen penalty en komt dit zelfs niet in het verslag voor;

- Die kleerkast in de goal van Gent vond het nodig om de van de pijn kermende Buysse even de les te komen spellen aan de andere kant van het veld...

- V??kaa-gespuis Coulibaly deed een poging om het been van Colpaert opnieuw te breken.

- Leye lokt een penalty uit maar houdt ter compensatie wel een gemaakte goal uit onze goal.

- Weeral assists van Berrier en Chevalier.

- Veel Waregem supporters in vak 306  :) (die ongestoord mochten rechtspringen bij de 2 goals, chapeau voor de rondom aanwezig zijnde Buffalo's)

Idd, veel volk van ons in 306.  Ik zat trouwens naast Stijn Meert.  Eindelijk een goeie sfeer, wel jammer dat het vak nog voor de helft niet gevuld was anders hadden we Gent helemaal niet gehoord.  Klein minpuntje: toen F.D. toegezongen werd ben ik wel opgestapt...

volledig terecht superjood : zo een onbekwame dikkenek toejuichen , hoe durven ze ! vlug je auto in en thuis gaan kniezen en kotsen en je ongenoegen hier posten  !

je weet toch op alles een antwoord : geef eens 1 naam van 1 trainer waarmee we het de laatste 7 jaar even goed of beter gedaan hadden ??? 1 aub ...

1 ding weet ik wel zeker, dat ik geen enkele trainer ken die zijn eigen supporters op de vingers tikt.  En stel dan ?berhaupt de week erna vast dat die sfeerloze (volgens F.D.) supporters hem gezellig bedanken voor dit gebaar door hem toe te zingen.  Als F.D. hem nu nog altijd niet onaantastbaar voelt scheelt er echt wel iets, die man moet nu echt wel het gevoel hebben dat iedereen naar zijn pijpen danst.  Het lijkt echt wel zoals in de klas.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #38 Gepost op: februari 01, 2010, 11:57:54 pm »
Superjood, een zegen voor het niveau op dit forum ...

Offline walrus

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: [NB] KAA Gent 0 - 2 ESSEVEE
« Reactie #39 Gepost op: februari 02, 2010, 01:10:52 am »
Aangename wedstrijd gezien. Geen hoogstaand voetbal maar de spanning en de inzet maakten heel wat goed.
Ernemann toch dikke voetballer als je het mij vraagt !
Ook achter staan we al enkele weken sterk te spelen.

Knappe sfeer in het bezoekersvak.. Alleen jammer van de enkele stille momenten in de 2de helft.

Maar iemand toezingen die je de week ervoor vernederd in de pers gaat er bij mij moeilijk in..

Vernederd in de pers... Wat een woorden. Hij hekelde gewoon het feit dat er nagenoeg geen sfeer is in het regenboogstadion bij de meeste thuismatchen. Ik denk niet dat hij daar ongelijk in heeft.

Voor de rest, heel leuke wedstrijd tegen een sterk Gent dat vergat te scoren. Vond ons ook goed spelen, Gent iets beter. Nu, we mogen ook eens wat chance hebben deze competetie.

Dhaene, Lutte, Berrier en vooral Sammy opnieuw supersterk. De rest was ook op niveau. Nu stunten tegen Brugge thuis en dan zou het al h??l erg slecht moeten lopen om de playoffs 1 te missen.