Auteur Topic: [NB] Lierse - Essevee  (gelezen 9249 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline rieno

  • Leden
  • Berichten: 68
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: februari 12, 2012, 09:30:39 pm »
En rood en wit
is MARGINAAL!

SV Waregem ole ole ole!
lang geleden dat er trouwens nog eens zo'n sfeer was vanwege het uitvak van SVzW (op ohl na dan)

Leatherfaceje

  • Gast
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: februari 12, 2012, 09:32:21 pm »
En rood en wit
is MARGINAAL!

SV Waregem ole ole ole!
lang geleden dat er trouwens nog eens zo'n sfeer was vanwege het uitvak van SVzW (op ohl na dan)
Op AA Gent?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: februari 12, 2012, 09:36:56 pm »
En rood en wit
is MARGINAAL!

SV Waregem ole ole ole!
lang geleden dat er trouwens nog eens zo'n sfeer was vanwege het uitvak van SVzW (op ohl na dan)
Op AA Gent?
Liever geen sfeer dan zo'n sfeer
SV TILL I DIE

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: februari 12, 2012, 09:43:16 pm »
En rood en wit
is MARGINAAL!

SV Waregem ole ole ole!
lang geleden dat er trouwens nog eens zo'n sfeer was vanwege het uitvak van SVzW (op ohl na dan)

Hahaha, hilarisch om al uw posts es door te nemen.  ;D
Wakker worden, vriendschap!

Offline lorro

  • Leden
  • Berichten: 3
  • Essevee!
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: februari 12, 2012, 10:44:07 pm »
Maar wij mogen ook wel eens een keer onverdiend de 3 ptn pakken, dat gebeurt ook niet al te vaak.

Ja, ik herinner me dat de thuismatch tegen Lierse de 2-0 onterecht afgekeurd werd en Lierse de minuut erna zelfs de 1-1 scoorde, daaruit hoop putte en op het einde zelfs nog de overwinning meenam. Alleen al hiervoor zou ik het niet erg gevonden hebben indien wij onverdiend de punten bij jullie meenamen. Iedereen heeft altijd de mond vol over het feit dat op het einde van het jaar alles gecompenseerd wordt, maar wij zitten er nog altijd op te wachten. Ik denk dat Standard trouwens het omgekeerde heeft, want ik heb zo het idee dat bijna elke penalty die ze krijgen onterecht is en de tegenstander nooit verdiende penaltys krijgt...

Mja, ik kan nu moeilijk voor Zulte-Waregem spreken (zo goed volg ik jullie nu ook weer niet ^^) maar wij hebben in dat opzicht onze portie "pech" ook al wel gehad.

Soit, ik zou zeggen nog veel succes in de competitie en mss tot binnenkort als we in dezelfde groep van PO2 uitkomen :p Er zou al een mirakel moeten gebeuren als t niet Westerlo ?n Sint-Truiden in PO3 worden.

Dan moogt ge es onverdiend winnen tegen ons hehe.

Offline lorro

  • Leden
  • Berichten: 3
  • Essevee!
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: februari 12, 2012, 10:50:53 pm »
En om terug te komen op die Lierse fan, ik ben content voor ulder da je uit de degradatiezone zijt, maar das geen rechtvaardiging voor de gang van zaken gisteren.

Die kerel werd nadien dan ook door de andere 6000 liersefans (yes I know de opkomst maar vooral ook de sfeer was gisteren enorm povertjes ...) op de korrel genomen. Zoiets hoort idd niet thuis in het voetbal. Kan ons weer duur te staan komen. Zoals ik in dezen topic al heb mogen lezen, zitten er bij elke club wel wat randdebielen int stadion ;)

Desalniettemin vond ik wel dat die lijnrechter "een klein beetje" overdreef in zijn reactie. Vanuit mijn standpunt (ik sta ergens helemaal vanboven in de tribune ter hoogte vd zijlijn dus heb het niet van dicthbij gezien) was het precies alsof die had net een kassei op z'n hoofd gekregen.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: februari 12, 2012, 11:27:56 pm »

SV Waregem ole ole ole!
lang geleden dat er trouwens nog eens zo'n sfeer was vanwege het uitvak van SVzW (op ohl na dan)


het is 10 jaar geleden dat het nog KSV waregem was.
Get over it.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: februari 13, 2012, 01:31:27 pm »
Niemand opgemerkt dat onze goal valt uit een offsidegeval? Vreemd dat ook de commentator er niet bij stilstond. Op het moment dat De fauw naar Leye kopt, loopt die een klein metertje offside. Maar goed, vooral een spijtige nederlaag.
chance da habib er nie kon aankomen, of ze was zeker afgekeurd. wel enkele goei passes van hem.

voor de rest begrijp ik dat ons "vedettes" hun been niet wilden breken op da veld en voor zo'n publiek.
benieuwd wa de straf zal zijn van lierse, waarschijnlijk niets, zoals voor hun racistisch gedrag...

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: februari 13, 2012, 03:41:30 pm »
Ik weet ??n ding en misschien lijkt dit overdreven maar toch, ik ben scheidsrechter in provinciale en daar zijn de richtlijnen duidelijk als de scheids of grensrechter door een projectiel geraakt wordt of dat die nu kan verder doen of niet, doet er niet toe,  dan moeten wij de wedstrijd staken en wordt er achteraf een 5-0 score uitgesproken, in eerste blijkbaar niet, raar. Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat de wedstrijd moest gestaakt worden maar toch, waarom in provinciale andere richtlijnen dan in eerste, wedstrijd staken en 5-0 aan de broek ze zouden het mss dan wel leren de debielen.....

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: februari 13, 2012, 06:02:43 pm »
het zijn precies de laatste stuiptrekkingen van roodwit. Het lukt hen niet thuis om de sfeer erin te brengen en proberen het dan maar buitenshuis en dan nog op een heel triestige manier...
Zoals al eerder gezegd , het is al 10 jaar svzw...

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: februari 13, 2012, 06:34:27 pm »
En rood en wit
is MARGINAAL!

ja idd die 2de klas was egt erover :d
Die gasten brengen geen meerwaarde op verplaatsing, ok ze maken mss wat sfeer maar wat voor 1, ik hoorde ook af en toe Dury buiten en in 2e klas ist ook plezant. Belachelijke teksten. Voorts kreeg ik ook kritiek op de kleur van mijn sjaal (er zit een beetje geel in amai das erg!) en bij het doelpunt vond het iemand zodanig leuk om een pint in mn nek te kappen, van respect gesproken!  >:(

En tis 1 zatte bende die denken dat ze grappig zijn, triestige gasten...

tword tijd daze ke beseffen dat rood wit passe is :d

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: februari 13, 2012, 07:47:03 pm »
rood-wit is niet passe! zelf draag ik ook rood & wit maar wel met een truitje van essevee. (wat eigenlijk ook rood & wit is nu :) ) Maar ik respecteer wel iedereen zijn keuze. Dus ze allemaal over dezelfde kam scheren is wel beetje flauw.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: februari 13, 2012, 09:32:38 pm »
achja die bende (hoe kan je het anders noemen) wil nog eens nostalgisch doen, en dan gaan ze 1 of 2 keer per jaar op uitstap, kunnen ze daar in hun eigen kleine fijne wereldje nog enkele weken van nagenieten over de 90 minten aanstellerij. dat ze niet eens supporteren voor de ploeg , dat de meeste niet eens alle spelers kennen , wat het resultaat op het veld is kan hun niet eens schelen.

ik wacht nog altijd op een vergelijkbare "groep" in het voetbal, of om het even welke sport , die beweert "supporter" te zijn, maar letterlijk geen enkel positief iets kunnen zeggen voor de ploeg waarvoor ze "supporteren" .

alleen jammer dat ze de andere mensen zo lastig vallen ermee maar in "groep" (alhoewel ze laten uitschijnen dat ze allemaal de beste kameraden zijn van elkaar ,  1 groep beste alte kameraden zijn is dat natuurlijk ook verre van waar, de meeste kennen absoluut niet iedereen van die groep hoor) staan ze sterk natuurlijk . zucht ... nu ja ze zijn dan ook een uitstervend ras. hun binding met de jeugd is 0,0 dus er staat geen nieuwe groep klaar, er is geen enkele jongere die zich in het hoofd zou halen ook maar iets van sympathie te hebben voor hen.  ik vraag me af hoe ze er gaan uitzien binnen 20 jaar nog meer curiosa als nu waarschijnlijk , een bende verbitterde zagende zatte zingende senioren :)
« Laatst bewerkt op: februari 13, 2012, 09:39:36 pm door svzw81 »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.716
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: februari 13, 2012, 10:11:19 pm »
Ik draag ook rood wit, dus ik voel mij aangesproken, al was ik niet in Lierse, dus daar ga ik niets van zeggen, ik steek mijn hand niet in het vuur voor iemand anders enkel voor mijzelf. Maar iedereen moet eens naar zichzelf kijken, en niet hypocriet doen.  Er is hier sprake van een bende zatlappen, de andere supporters van Essevee zijn natuurlijk NOOIT zat, er is hier sprake van spreekkoren zoals bv de gokchinees? Is dit erger dan bv ' dikke Hein moest dikke Glenn niet meer' of met bekers en flesjes gooien naar Bolat of Proto? 
Wat mij stoort is het gebrek aan RESPECT voor de andere supporters, het is mij om het even als je nu rood wit of geel groen of groen rood aanhebt, ik zal een supporter van Essevee nooit fyziek of verbaal
uitschelden voor al het vuil van de wereld, tenzij er geen respect is, van gelijk welke kant; ik zal nooit tolereren dat bv een rood wit supporter een rood groene supporter aanvalt omwille van de kleur van zijn sjaal en vise versa.
Ik was er wel in Leuven, en dan was iedereen vol lof ivm de sfeer. 
Iedereen moet zelf invullen hoe hij zichzelf kan vinden in de fusieclub, voor mij lukt dit op dit moment heel goed, en iedereen moet respect hebben voor andere visies, zolang je maar supporter bent van Essevee. Meer ga ik er niet meer over zeggen.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 790
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: februari 13, 2012, 10:39:59 pm »
Ik ga al 17 jaar naar het voetbal op Waregem. Ik geef toe bij de fusie heb ik zelf enkele tranen gelaten als jong gastje! Ik heb de eerste 4 jaar na de fusie nog de rood witte kleuren gedragen, die blijven in men hart! Maar nu enkele jaren later ben ik blij met de fusie en mijn gezond verstand verteld me dat we verder moeten. Ik draag eerlijk gezegd geen sjaal meer. Ik ben supporter van de club SV Zulte Waregem... Wat geweest is, is geweest maar we gaan nu een mooie toekomst tegemoet. We moeten allemaal supporteren voor ??n club en dat is Zulte Waregem. Rood Wit is voorbij en zal nooit meer terugkomen. Julie "rood-witten" moeten geen statement maken, en als jullie er ??n willen maken dan moet het er ??n zijn in het teken van "Zulte Waregem".
« Laatst bewerkt op: februari 13, 2012, 10:47:17 pm door Jayze »

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: februari 13, 2012, 11:19:47 pm »
Ik draag ook rood wit, dus ik voel mij aangesproken, al was ik niet in Lierse, dus daar ga ik niets van zeggen, ik steek mijn hand niet in het vuur voor iemand anders enkel voor mijzelf. Maar iedereen moet eens naar zichzelf kijken, en niet hypocriet doen.  Er is hier sprake van een bende zatlappen, de andere supporters van Essevee zijn natuurlijk NOOIT zat, er is hier sprake van spreekkoren zoals bv de gokchinees? Is dit erger dan bv ' dikke Hein moest dikke Glenn niet meer' of met bekers en flesjes gooien naar Bolat of Proto? 
Wat mij stoort is het gebrek aan RESPECT voor de andere supporters, het is mij om het even als je nu rood wit of geel groen of groen rood aanhebt, ik zal een supporter van Essevee nooit fyziek of verbaal
uitschelden voor al het vuil van de wereld, tenzij er geen respect is, van gelijk welke kant; ik zal nooit tolereren dat bv een rood wit supporter een rood groene supporter aanvalt omwille van de kleur van zijn sjaal en vise versa.
Ik was er wel in Leuven, en dan was iedereen vol lof ivm de sfeer. 
Iedereen moet zelf invullen hoe hij zichzelf kan vinden in de fusieclub, voor mij lukt dit op dit moment heel goed, en iedereen moet respect hebben voor andere visies, zolang je maar supporter bent van Essevee. Meer ga ik er niet meer over zeggen.
Amen..

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: februari 14, 2012, 10:52:27 am »
Viel me gisteren op de VRT op dat het voorval met grensrechter in Lierse echt geminimaliseerd werd maar dat ze het wel meer hadden over de penalty van Standard! Zo'n schandalige reactie van een supporter van Lierse zou godverdomme het hoofdpunt moeten zijn! Waar gaan we naar toe als ze al voorwerpen naar de lijnrechter werpen?!! Wedstrijd moest meteen voorgoed worden stilgelegd.
Joos zat er nog met te lachen.
Lierse...waar enkele supporters al herhaaldelijk op een negatieve manier in het nieuws komen en waar ze als ploeg zelfs niet gestraft werden terwijl de halve ploeg werd omgekocht

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: februari 14, 2012, 01:26:30 pm »
Op de fb pagina van Essevee staan foto's van zaterdag.
Toch een verschil in studs.
Kijk maar naar de schoenen van Sonck, Claassen De Wree, Kawashima.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: februari 14, 2012, 02:18:35 pm »
Viel me gisteren op de VRT op dat het voorval met grensrechter in Lierse echt geminimaliseerd werd maar dat ze het wel meer hadden over de penalty van Standard! Zo'n schandalige reactie van een supporter van Lierse zou godverdomme het hoofdpunt moeten zijn! Waar gaan we naar toe als ze al voorwerpen naar de lijnrechter werpen?!! Wedstrijd moest meteen voorgoed worden stilgelegd.
Joos zat er nog met te lachen. Lierse...waar enkele supporters al herhaaldelijk op een negatieve manier in het nieuws komen en waar ze als ploeg zelfs niet gestraft werden terwijl de halve ploeg werd omgekocht

Inderdaad erg, het viel me ook op. Ook een kwartier zeveren over die buitenspelfase van Tchit?, maar wel de niet gegeven donkerrode kaart voor Kanu (?) compleet negeren, 't is allemaal nogal selectief/subjectief heb ik de indruk. En normaal gezien staan ze direct op hun achterpoten wanneer supporters over de schreef gaan, maar dit vonden ze best wel lachwekkend, een lijnrechter die bij -10? een voorwerp op z'n hoofd krijgt. Journalisten...

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: februari 14, 2012, 02:42:18 pm »
Viel me gisteren op de VRT op dat het voorval met grensrechter in Lierse echt geminimaliseerd werd maar dat ze het wel meer hadden over de penalty van Standard! Zo'n schandalige reactie van een supporter van Lierse zou godverdomme het hoofdpunt moeten zijn! Waar gaan we naar toe als ze al voorwerpen naar de lijnrechter werpen?!! Wedstrijd moest meteen voorgoed worden stilgelegd.
Joos zat er nog met te lachen.
Lierse...waar enkele supporters al herhaaldelijk op een negatieve manier in het nieuws komen en waar ze als ploeg zelfs niet gestraft werden terwijl de halve ploeg werd omgekocht

Tja, het "moatje" van Joos doet nu de interviews tijdens de match. Pseudo vedette G?nther 'ik-kan-niks' Vanhandenhoven.