Auteur Topic: Kalender playoff 1  (gelezen 11577 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #60 Gepost op: maart 18, 2013, 02:54:03 pm »
We spelen op de dagen als volgt: zaterdag, zondag, vrijdag, donderdag, zondag, zondag, vrijdag, zaterdag, zondag, donderdag! alle op elkaar gepropt tot en met terug en zit er daar nu enige logica in? beginnen de 'heenronde' tegen lokeren maar de 'terugronde' tegen standard??? >:(
Liberta per gli ultras!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #61 Gepost op: maart 18, 2013, 03:02:29 pm »
Starten tegen Lokeren is ideaal.
Indien we winnen houden we de achterstand op minstens 4 punten (= 2 overwinningen) wat betekent dat we op de 2e speeldag vrijuit naar Genk kunnen (op ons best).

Natuurlijk niet te ver vooruit kijken maar winnen tegen Lokeren zou ideaal zijn, dan zet ge de rest (Genk, Bruhhe en zelfs Anderlecht) meteen onder druk.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #62 Gepost op: maart 18, 2013, 03:04:32 pm »
Starten tegen Lokeren is ideaal.
Indien we winnen houden we de achterstand op minstens 4 punten (= 2 overwinningen) wat betekent dat we op de 2e speeldag vrijuit naar Genk kunnen (op ons best).

Natuurlijk niet te ver vooruit kijken maar winnen tegen Lokeren zou ideaal zijn, dan zet ge de rest (Genk, Bruhhe en zelfs Anderlecht) meteen onder druk.

Ja maar dan verzeker je je vooral al van top 5. Ok ik weet dat het doel hoger ligt maar het is toch al een goed begin om dat doel te verwezenlijken.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #63 Gepost op: maart 18, 2013, 03:10:14 pm »
Starten tegen Lokeren is ideaal.
Indien we winnen houden we de achterstand op minstens 4 punten (= 2 overwinningen) wat betekent dat we op de 2e speeldag vrijuit naar Genk kunnen (op ons best).

Natuurlijk niet te ver vooruit kijken maar winnen tegen Lokeren zou ideaal zijn, dan zet ge de rest (Genk, Bruhhe en zelfs Anderlecht) meteen onder druk.

Ja maar dan verzeker je je vooral al van top 5. Ok ik weet dat het doel hoger ligt maar het is toch al een goed begin om dat doel te verwezenlijken.

Als je wint tegen Lokeren doe je een gouden zaak. Zo blijft niet alleen de afstand minstens 4 punten maar ga je hem zeker ook uitbreiden, want iedereen speelt tegen elkaar...

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #64 Gepost op: maart 18, 2013, 03:12:22 pm »
Starten tegen Lokeren is ideaal.
Indien we winnen houden we de achterstand op minstens 4 punten (= 2 overwinningen) wat betekent dat we op de 2e speeldag vrijuit naar Genk kunnen (op ons best).

Natuurlijk niet te ver vooruit kijken maar winnen tegen Lokeren zou ideaal zijn, dan zet ge de rest (Genk, Bruhhe en zelfs Anderlecht) meteen onder druk.

Ja maar dan verzeker je je vooral al van top 5. Ok ik weet dat het doel hoger ligt maar het is toch al een goed begin om dat doel te verwezenlijken.

Als je wint tegen Lokeren doe je een gouden zaak. Zo blijft niet alleen de afstand minstens 4 punten maar ga je hem zeker ook uitbreiden, want iedereen speelt tegen elkaar...

Absoluut. Eigenlijk geldt dit voor elke speeldag. Daarom denk ik mits minstens 4 overwinningen dat een top 3 al bijna binnen is.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #65 Gepost op: maart 18, 2013, 03:20:49 pm »
Perfecte kalender voor mij! Ik vertrek op 13 april voor een weekje naar Tenerife en moest de kalender van vorig seizoen gevolgd worden dan miste ik de matchen thuis tegen anderlecht en genk, nu kan ik ze alle 5 zien! De dag voor mijn vertrek een match en de dag nadat ik terugkom! Het is alsof ze wisten dat ik in cong? ging! :p

Kalender is neit slecht, maar dan moet er gewonnen worden tegen Lokeren. Als dat lukt ziet het er aardig goed uit want ofwel Standard of Club Brugge laat punten liggen en ook Anderlecht zal wel winnen tegen Genk waardoor die ook weer op zeven punten kunnen te komen staan!

De thuismatch tegen Racing Genk ligt volgens mij ideaal! Want de bekerfinale is zes dagen na onze match dus ik zie die mannen zich misschien wel wat inhouden, en drie dagen na de beker ontvangen ze Anderlecht zodat Genk misschien wel nog dure punten kan verliezen zo!

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #66 Gepost op: maart 18, 2013, 05:10:16 pm »
Ik mis de laatste thuismatch tegen Klup :( Verdoemee

13 april 1951

  • Gast
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #67 Gepost op: maart 18, 2013, 05:11:40 pm »
Kan de meeste matchen gaan!

En ik kan niet wachten!

 8)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #68 Gepost op: maart 18, 2013, 05:13:19 pm »
Ik mis de laatste thuismatch tegen Klup :( Verdoemee

D? kampioenenmatch...?

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #69 Gepost op: maart 18, 2013, 05:16:21 pm »
mijnen google calendar is alvast ingevuld.


voort gemak:


Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #70 Gepost op: maart 18, 2013, 05:30:36 pm »
Wij gaan kampioen spelen op Anderlecht

grapje  :-[

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #71 Gepost op: maart 18, 2013, 05:32:09 pm »
2x den donderdag tegen club, en ik werk laat den donderdag, miljaarde

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #72 Gepost op: maart 18, 2013, 05:37:17 pm »
Den eersten thuis tegen Lokeren mis ik sowieso wegens buitenland...
Al de rest pas ik mijn agenda wel aan om het te DOEN passen!
Klein pronostiekskse : 9de speeldag = thuismatch tegen bruhhe voor 't kampioenschap!!!  :D

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #73 Gepost op: maart 18, 2013, 05:38:43 pm »
Ik mis de laatste thuismatch tegen Klup :( Verdoemee

D? kampioenenmatch...?
Waarschijnlijk wel ja :( Stom buitenland !!! 

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #74 Gepost op: maart 18, 2013, 05:58:05 pm »
We moeten 8 of 9/15 halen de eerste 5 matchen en dan is er veel mogelijk

Laat dat duidelijk zijn

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #75 Gepost op: maart 18, 2013, 10:42:36 pm »
We moeten 8 of 9/15 halen de eerste 5 matchen en dan is er veel mogelijk

Laat dat duidelijk zijn

Ik denk dat wij met 15 op 30 onze 2de plaats kunnen behouden.
Al denk ik dat we maar een punt of 10/11 zullen halen, want onze laatste 3 matchen vind ik ons toch wel een leeggestreden indruk maken.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.268
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #76 Gepost op: maart 19, 2013, 10:14:17 am »
De kalender is wat hij is, niet meer te veranderen. Ik denk dat een 4 op 6 een heel mooie start zou zijn. Hopelijk zit het stadion ook vol voor de (misschien "minst aantrekkelijke") eerste thuismatchen tegen Lokeren en Standard. Die abonnementenverkoop loopt goed, maar ik merk toch dat nog de helft van de huidige abonnees zijn abo moet vernieuwen. Nog werk, dus.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #77 Gepost op: maart 19, 2013, 12:03:10 pm »
De kalender is wat hij is, niet meer te veranderen. Ik denk dat een 4 op 6 een heel mooie start zou zijn. Hopelijk zit het stadion ook vol voor de (misschien "minst aantrekkelijke") eerste thuismatchen tegen Lokeren en Standard. Die abonnementenverkoop loopt goed, maar ik merk toch dat nog de helft van de huidige abonnees zijn abo moet vernieuwen. Nog werk, dus.

4 op 6 vind ik nogal optimistisch, Lokeren is de enige ploeg in PO 1 waar we niet tegen gewonnen hebben dit seizoen en is verre van het zwakke broertje. Een overwinning zou zoals al gezegd wel een gouden zaak zijn aangezien we met een een punt of 12 wss genoeg hebben om bij de eerste 3 te eindigen.

In Genk verwacht ik weinig punten, die mannen zijn goed bezig en hebben weinig laten liggen de voorbije weken. Volgens mij toch een serieuze titelkandidaat.

Thuis tegen Standard zouden we ook iets moeten kunnen rapen, ze spelen een wisselvallig seizoen en moeten eerst naar Club en thuis tegen Anderlecht. Met wat geluk liggen ze al half in de touwen.


13 april 1951

  • Gast
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #78 Gepost op: maart 19, 2013, 12:31:02 pm »
De kalender is wat hij is, niet meer te veranderen. Ik denk dat een 4 op 6 een heel mooie start zou zijn. Hopelijk zit het stadion ook vol voor de (misschien "minst aantrekkelijke") eerste thuismatchen tegen Lokeren en Standard. Die abonnementenverkoop loopt goed, maar ik merk toch dat nog de helft van de huidige abonnees zijn abo moet vernieuwen. Nog werk, dus.

4 op 6 vind ik nogal optimistisch, Lokeren is de enige ploeg in PO 1 waar we niet tegen gewonnen hebben dit seizoen en is verre van het zwakke broertje. Een overwinning zou zoals al gezegd wel een gouden zaak zijn aangezien we met een een punt of 12 wss genoeg hebben om bij de eerste 3 te eindigen.

In Genk verwacht ik weinig punten, die mannen zijn goed bezig en hebben weinig laten liggen de voorbije weken. Volgens mij toch een serieuze titelkandidaat.

Thuis tegen Standard zouden we ook iets moeten kunnen rapen, ze spelen een wisselvallig seizoen en moeten eerst naar Club en thuis tegen Anderlecht. Met wat geluk liggen ze al half in de touwen.

?


Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Kalender playoff 1
« Reactie #79 Gepost op: maart 19, 2013, 06:22:21 pm »
ben blij kan alle 5 de thuismatchen gaan ;)